-NO- vs LAB

• GR-topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Volgens mij missen jullie toch iets daar in LAB hoor wat betreft informatie, je moet dan ook geen onzin praten als je lekker op vakantie bent in ikariam en daardoor niet je feiten kan checken...
      Want zie hier het plot van het verhaal: Ramce is gewoon lid van -NO- ?(
      Je mag er de topscore lijst op nachecken van mij, maar ooh wacht dat kan jij natuurlijk niet als je een paar dagen onder die palmboom zit. Dus ik zie jullie hele probleem niet? Ramce is gewoon lid van -NO- maar begon wat eerder met vechten als dat het achter zijn naam stond ;)

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Nou zit niet iedereen onder een palmboom
      Gisteren was Ramce geen lid van NO. Jullie gebruiken de smoes dat ramce door lab werd aangevallen?
      Ramce komt met meer dan 70K aan generalen naar lab gebied ploft daar met een ploffer neer.
      Wat had Mijnheer daar te zoeken?
      Puur om tegen LAB te vechten!

Kennelijk vindt -NO- het nodig om met nog meer generalen tegen LAB te vechten. LAB is al lang klaar met deze oorlog.
      Maar omdat -NO- het nodig vind om met subaccounts te gaan helpen nodig ik andere allianties of spelers uit om LAB een helpende hand te bieden.

Ja 8 mensen in de vak modus bij ons een bups aan spelers die nog geen hand hebben uit gestoken.
      Ik denk dat er 3 a 4 mensen nog echt wat vechten.
      En maar doorgaan. Wat is jullie doel?
      Voor spelers het spel vergallen? Zodat die spelers ook maar gaan stoppen met Ikariam?

Zo,n kleutergedrag om er dan nog een speler bij te betrekken. En ja Jammer dat henkie zijn andere accounts het te druk hebben met een andere oorlog.

Groet Henkievpk2
    • Beste henkie,

Het feit dat de oorlog doorgaat is om één simpele reden, de koppigheid van jullie leider.
      Wij hebben meerdere malen aan hem en ook overige LAB spelers aangegeven hoe jullie de oorlog kunnen stoppen, dat is simpelweg door in dit topic in een officieel statement jullie overgave te erkennen. Wanneer dit gebeurd zijn wij echt niet de grote boeman zoals jullie ons portretteren en zullen wij een einde maken aan deze oorlog. Zo gaat het al jaren door de rijke geschiedenis van Ikariam heen, echter is jullie leider deze laatste weken te koppig gebleken om aan deze simpele voorwaarde gehoor te geven.

Generaal -NO-

• twas leuk he met sub ancount (ricko) kolos te gebruiken in voordeel van lab en als die sub aangevallen word door ramce word hij aangevallen door lab
      wat moet je doen als ze je aanvallen terug aanval mijn mening natuurlijk

nogmaals laat de cr klappen plaats van wij
      mijn moor cr :):)

Zeegevecht bij Marmer5
      (30.04.2016 12:34:11)
      saray[-NO-] uit Marmer3
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer5

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip................................4(-0) - Ramschip................................0(-7)
      Stoomram................................5(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generaals...................................0 - Generaals.................................-35
      Aanvalspunten............................87.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................1750
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: saray[-NO-]

Verliezers: Wild Cherry[LAB]
    • Even iets recht zetten

Ik heb deze thread een tijdje zitten volgen, en ik wil hier even iets recht zetten, zeker na deze uiting van Saray:

saray wrote:

twas leuk he met sub ancount (ricko) kolos te gebruiken in voordeel van lab en als die sub aangevallen word door ramce word hij aangevallen door lab ......

Ik (Ricko), ben een volledig op mezelf staand account, en geen "sub" van Guiltyspark. Wel hebben wij vroeger op Gamma in dezelfde alliantie gezeten, waardoor we nog steeds dezelfde tekentjes voor onze stadsnamen hebben.

Ik heb -NO- inderdaad twee keer gekolossed, maar dat is omdat er constant gebruik (ik vind misbruik) van mijn steden wordt gemaakt. Daarbij heeft Evilvogeltje mijn hele leger, zonder aanleiding, met de grond gelijk gemaakt, zonder dat ik me in jullie oorlog heb gemengd. Ik ben er gewoon niet van gediend dan -NO- oorlogje loopt te spelen vanuit mijn steden, en ik vind dat ik dan ook het volle recht heb om Kolos te gebruiken.

-NO- had mij op zijn minst even kunnen vragen of ze mijn steden mochten gebruiken, dus nu heb ik ze (net zo ongevraagd) een stukje extra laten varen. Dat -NO- hier direct op reageert door al mijn steden te bezetten en plunderacties in te zetten, vind ik een beetje kinderachtig, en daarom ben ik lekker een paar dagen op vakantie gegaan.

Ten slotte: ik bevind me in LAB gebied, met meerdere LAB leden op mijn eilanden. Dat maakt -NO- in mijn ogen de indringer, en het maakt mij ook pro-LAB. Ik verzoek -NO- dan ook vriendelijk, doch dringend, om een andere host te zoeken voor hun militaire escapades :)
    • Omdat hij al razend populair is hier en wij ons nieuwste lid willen eren, hier op zijn verzoek wat gevechten die hij mij gevraagd had om te posten.

Zeegevecht bij 本Swordbase
      (29.04.2016 16:06:53)
      ramce[-NO-] uit ramce
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer3, Guilty Spark[LAB] uit 本Swordbase

Ramschip..............................194(-6) - Ramschip.............................268(-18)
      ............................................. - Katapult schip........................180(-0)
      Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................187(-0)
      Stoomram..............................100(-0) - Stoomram.............................405(-17)
      Rakettenschip..........................56(-4) - Rakettenschip..........................84(-6)
      Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............261(-0)
      Ballonendrager.........................60(-0) - Ballonendrager........................238(-2)
      Tender.................................10(-0) - Tender.................................30(-0)
      Vuurschip..............................9(-27) - .............................................
      Generaals..............................-309.4 - Generaals................................-722
      Aanvalspunten............................1805 - Verdedigingspunten......................773.5
      Schade..................................15470 - Schade..................................36100
      Schadeverdeling...........................29% - Schadeverdeling...........................71%

Winnaars: Wild Cherry[LAB], Guilty Spark[LAB]

Verliezers: ramce[-NO-]

Zeegevecht bij 本Reflection
      (29.04.2016 16:09:40)
      ramce[-NO-] uit ramce
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer3, Guilty Spark[LAB] uit 本Reflection

Ramschip.............................185(-15) - Ramschip..............................16(-15)
      ............................................. - Ballista schip.........................20(-0)
      ............................................. - Katapult schip..........................4(-0)
      Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip..........................70(-0)
      Stoomram..............................100(-0) - Stoomram..............................19(-15)
      ............................................. - Onderzeeër..............................8(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............47(-0)
      Ballonendrager.........................60(-0) - Ballonendrager..........................0(-2)
      Tender.................................10(-0) - Tender..................................2(-0)
      Rakettenschip..........................60(-0) - Rakettenschip..........................16(-4)
      Vuurschip.............................11(-25) - .............................................
      Generaals................................-230 - Generaals................................-603
      Aanvalspunten..........................1507.5 - Verdedigingspunten........................575
      Schade..................................11500 - Schade..................................30150
      Schadeverdeling...........................27% - Schadeverdeling...........................73%

Winnaars: Wild Cherry[LAB], Guilty Spark[LAB]

Verliezers: ramce[-NO-]

Gevecht voor ramce
      (29.04.2016 16:19:53)
      Wild Cherry[LAB] uit 本Reflection
      vs
      ramce[-NO-] uit ramce

............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0)
      Zwavel schutters.......................0(-18) - Zwavel schutters.......................86(-0)
      Zwaardvechter.........................0(-214) - Zwaardvechter......................1520(-108)
      Hopliet...............................0(-295) - Hopliet.............................1702(-89)
      Gyrocopter.............................0(-14) - Gyrocopter............................208(-0)
      Bombardier..............................0(-9) - Bombardier............................200(-4)
      Ram.....................................0(-3) - Ram....................................63(-0)
      Mortier.................................0(-4) - Mortier................................64(-0)
      ............................................. - Kok....................................15(-0)
      Speerwerper.............................0(-9) - .............................................
      Stoomreus...............................0(-8) - .............................................
      Katapult................................0(-1) - .............................................
      Generaals.............................-1032.4 - Generaals..............................-277.4
      Aanvalspunten...........................693.5 - Verdedigingspunten.......................2581
      Schade..................................51620 - Schade..................................13870
      Schadeverdeling...........................78% - Schadeverdeling...........................22%

Winnaars: ramce[-NO-]

Gevecht voor 本Swordbase
      (29.04.2016 17:08:26)
      ramce[-NO-] uit ramce
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Wijn2, Jason3[LAB] uit LAB Aria, Guilty Spark[LAB] uit 本Swordbase

............................................. - Speerwerper.............................0(-3)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Zwavel schutters......................152(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................660(-0) - .............................................
      Hopliet...............................596(-4) - .............................................
      Gyrocopter............................120(-0) - .............................................
      Bombardier.............................90(-0) - .............................................
      Ram....................................30(-0) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      Kok.....................................5(-0) - .............................................
      Generaals................................-5.6 - Generaals................................-1.8
      Aanvalspunten.............................4.5 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade.....................................90
      Schadeverdeling...........................75% - Schadeverdeling...........................25%

Verliezers: Wild Cherry[LAB], Jason3[LAB], Guilty Spark[LAB]

De stad 本Swordbase werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 57,419 Wijn, 37,580 Zwavel

Generaal -NO-

• Nog een tweede lading rapportjes van Ramce, met een paar grote klappers ertussen!!!

Zeegevecht bij 本Reflection
      (29.04.2016 17:50:40)
      ramce[-NO-] uit SmokedMountain, 本 Jacinto
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer3

Ramschip..............................181(-2) - Ramschip...............................0(-16)
      ............................................. - .............................................
      Vuurschip.............................24(-48) - Vuurschip...............................0(-7)
      ............................................. - .............................................
      Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................0(-155)
      Stoomram..............................100(-0) - Stoomram...............................0(-22)
      Rakettenschip..........................60(-0) - Rakettenschip..........................0(-29)
      ............................................. - Onderzeeër.............................0(-37)
      Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-49)
      Ballonendrager.........................56(-4) - Ballonendrager..........................0(-2)
      Tender.................................10(-0) - .............................................
      Generaals..............................-419.6 - Generaals.............................-6052.4
      Aanvalspunten...........................15131 - Verdedigingspunten.......................1049
      Schade..................................20980 - Schade.................................302620
      Schadeverdeling............................6% - Schadeverdeling...........................94%

Zeegevecht bij LAB Kristal Hep
      (30.04.2016 12:27:37)
      ramce[-NO-] uit Polis
      vs
      Jason3[LAB] uit LAB Aria, CoverdInBees[LAB] uit Ferris-S-K

Stoomram..............................100(-0) - Stoomram...............................0(-30)
      Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............2(-0)
      Ballonendrager.........................60(-0) - Ballonendrager.........................61(-4)
      Ramschip..............................200(-0) - Ramschip................................0(-1)
      Vuurschip..............................27(-9) - .............................................
      Mortier schip..........................84(-0) - .............................................
      Rakettenschip..........................52(-8) - .............................................
      Tender..................................5(-0) - .............................................
      Generaals..............................-279.8 - Generaals................................-837
      Aanvalspunten..........................2092.5 - Verdedigingspunten......................699.5
      Schade..................................13990 - Schade..................................41850
      Schadeverdeling...........................25% - Schadeverdeling...........................75%

Verliezers: CoverdInBees[LAB], Jason3[LAB]

Zeegevecht bij LAB Kristal Hpp
      (30.04.2016 15:38:25)
      ramce[-NO-] uit Polis, LAB Kristal Hep, LAB Kristal Hpp
      vs
      Jason3[LAB] uit LAB Aria, CoverdInBees[LAB] uit Ferris-S-K

Ramschip............................338(-186) - Ramschip............................343(-286)
      Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip..........................84(-0)
      Stoomram..............................79(-54) - Stoomram.............................12(-262)
      Rakettenschip.........................50(-20) - Rakettenschip........................222(-84)
      Ballonendrager.........................66(-6) - Ballonendrager.........................0(-10)
      Schoepenradsnelheidsschip.............120(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............38(-158)
      Tender.................................35(-0) - Tender.................................45(-0)
      Vuurschip.............................1(-247) - .............................................
      Generaals.............................-4485.4 - Generaals............................-11361.2
      Aanvalspunten...........................28403 - Verdedigingspunten....................11213.5
      Schade.................................224270 - Schade.................................568060
      Schadeverdeling...........................28% - Schadeverdeling...........................72%

Verliezers: CoverdInBees[LAB], Jason3[LAB]

Generaal -NO-

• Remus wrote:

Beste henkie,

Het feit dat de oorlog doorgaat is om één simpele reden, de koppigheid van jullie leider.
      Wij hebben meerdere malen aan hem en ook overige LAB spelers aangegeven hoe jullie de oorlog kunnen stoppen, dat is simpelweg door in dit topic in een officieel statement jullie overgave te erkennen. Wanneer dit gebeurd zijn wij echt niet de grote boeman zoals jullie ons portretteren en zullen wij een einde maken aan deze oorlog. Zo gaat het al jaren door de rijke geschiedenis van Ikariam heen, echter is jullie leider deze laatste weken te koppig gebleken om aan deze simpele voorwaarde gehoor te geven.

Lekker schijnheilig dit zeg !

De helft van de NO leden is inmiddels oud VTX of LFT.
      Daar heeft -SAP- al oorlog mee gehad en wat zeggen die allianties toen tegen ons ?

"Overgave doen we niet aan , jullie zijn de oorlog begonnen dus het is aan jullie die netjes te eindigen"

En nu zitten dezelfde spelers is NO wel te zeiken om een overgaven ....... :pillepalle:

Hou gewoon op met deze onzinnige oorlog tegen LAB die vanaf het begin al was gedoemd te mislukken.
      Dit is gewoon een ego topic van NO geworden , kijk eens hoe goed wij zijn !
      Wij kunnen goed voorbereid een BoB ally verslaan die geen goede voorbereidingstijd heeft gekregen van ons.
      Nou dat had ik jullie ook wel zonder oorlog kunnen vertellen.

:br50:

Dus probeer het laatste beetje respect en eer dat jullie misschien nog hebben in Zeta te redden en stop deze nep oorlog gewoon.
    • Pokerman wrote:

Daar heeft -SAP- al oorlog mee gehad en wat zeggen die allianties toen tegen ons ?

"Overgave doen we niet aan , jullie zijn de oorlog begonnen dus het is aan jullie die netjes te eindigen"

En nu zitten dezelfde spelers is NO wel te zeiken om een overgaven ....... :pillepalle:

Hou gewoon op met deze onzinnige oorlog tegen LAB die vanaf het begin al was gedoemd te mislukken.
      Wij kunnen goed voorbereid een BoB ally verslaan die geen goede voorbereidingstijd heeft gekregen van ons.

:br50:

Dus probeer het laatste beetje respect en eer dat jullie misschien nog hebben in Zeta te redden en stop deze nep oorlog gewoon.

Beste Poker,

Deze post maakt mij enkel aan het lachen, wat is werkelijk je punt en wat wil je ermee bereiken?
      Je ziet ons nergens ''zeiken'' om een overgave, ik geef enkel aan dat wij meerdere malen een mogelijkheid hebben gegeven om de oorlog te stoppen, wat LAB hiermee doet moeten zij zelf weten.
      Dat wij de leden van LFT hebben verwelkomt in onze alliantie doet geen afbreuk aan onze werkwijze en hoe -NO- dit al doet sinds de nieuwe wereld Zeta begonnen is.
      Dus je kan hier roepen wat je wilt, maar in mijn geheugen waren jullie degene die het altijd de normaalste zaak van de wereld vonden bij SAP om de oorlog pas te laten stoppen bij een overgave van de tegenpartij...

Maar om in de woorden van Poker nog maar eens ''ons ego'' op te poetsen, hier een rapportje:

Zeegevecht bij Wijn3
      (30.04.2016 16:36:03)
      Remus[-NO-] uit Kate, saray[-NO-] uit ۞Foxtrot, Wijn2, Waaijenplaag[-NO-] uit ۞Foxtrot, Andiamo[-NO-] uit ۞ Pappa, Wijn3, ۞Foxtrot, martinos[-NO-] uit ۞Foxtrot, Evilvogeltje[-NO-] uit Kate
      vs
      Jason3[LAB] uit LAB Aria, ۞Foxtrot

Ramschip............................508(-630) - Ramschip............................139(-632)
      Vuurschip.............................0(-182) - Vuurschip..............................1(-12)
      ............................................. - Katapult schip.........................72(-0)
      Stoomram............................424(-403) - Stoomram............................408(-527)
      Rakettenschip.......................196(-128) - Rakettenschip.......................270(-156)
      Schoepenradsnelheidsschip.............166(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............143(-19)
      Ballonendrager.......................170(-54) - Ballonendrager........................96(-74)
      Mortier schip.........................186(-0) - Mortier schip.........................162(-0)
      Tender................................107(-0) - Tender.................................35(-0)
      Generaals............................-19046.4 - Generaals..............................-22444
      Aanvalspunten...........................56110 - Verdedigingspunten......................47616
      Schade.................................952320 - Schade................................1122200
      Schadeverdeling...........................45% - Schadeverdeling...........................55%

Winnaars: Evilvogeltje[-NO-], Waaijenplaag[-NO-], Remus[-NO-], martinos[-NO-], Andiamo[-NO-], saray[-NO-]

Verliezers: Jason3[LAB]

Generaal -NO-

• Nou nou nou, wat een topic weer.
      Hoog van de toren-blazende NOspelers, die zichzelf werkelijk geweldig vinden.
      Tjonge jonge, jullie maken je bijzonder geliefd op ikariam.
      Blijkbaar heeft niemand zin om nog tegen jullie te vechten en dit is zeker niet omdat we bang zijn voor jullie, maar gewoon omdat jullie uitermate irritant zijn en volgens mij aan zelfbevlekking doen.

LAB, voor zover ik kan, zal ik jullie helpen met aanleveren van leger en vloot, NO problem :)

( nu even wachten tot NO dit rapporteert en ik een waarschuwing krijg.

• Bihca wrote:

Hier kan ik mezelf helemaal in vinden :love:

Verder LAB, als jullie zo goed zijn als jullie hier roepen, zie ik de enorme overwinningen van jullie op ons wel verschijnen. De laatste keer dat ik keek is het verschil in AP en DP totaal ruim 400k in ons voordeel, om nog niet te spreken over de plunderingen :sm:

Om een oud gezegde uit ikariam maar weer eens tevoorschijn te halen; ga lekker ingame vechten en laat zien hoe goed je ben :spart:

kevin e
      Trots lid van No Name(-NO-). Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

De alliantie waar gezelligheid de boventoon voert en waar we door het vuur gaan voor elkaar.

Ik, Kevin e, verklaar levenslang exclusieve hofleverancier in spam aan IM_Mike te worden. contract
    • Pokerman wrote:

Ja idd, ik snapte al niet wat jij hier kom doen in deze topic.

VTX niet. Een deel van DND is ook met SAP samen gegaan, wat wil je nou zeggen?

Dat je gewoon kan overgeven en dan is het klaar, wat jullie dan ook braaf deden.

Dat kan jij wel zeggen, maar in praktijk werkt het niet zo.

En nu zitten dezelfde spelers is NO wel te zeiken om een overgaven .......
      Ummmm, NEE, wij geven hun een keuze, Je moet wel goed lezen voor dat je reageer.

LAB was voorheen altijd een leuke alliantie om me te meppen, maar helaas, Als je alles van te voren weet.

Ik bespeur jaloezie.

Ze hebben genoeg voorbereidingstijd gehad, maar dachten dat het een 1 april grap was.

Jij bent ook zo een achteraf wonder he.

Waar heb jij het nou over.... respect, eer, nep oorlog? leuke termen, En JA wij weten wel wat je hier aan het doen ben.

Bihca wrote:

Nou nou nou, wat een topic weer.
      Ik zat al op jou bericht te wachten, en vroeg mij al af, Waar blijf Bihca met de mosterd naar de maaltijd.

Ja Bihca, wij vinden ons ook geweldig, Wij hebben een leuke club met leuke mensen.

En jij bent natuurlijk Ikariam?

Blijkbaar heeft niemand zin om nog tegen jullie te vechten en dit is zeker niet omdat we bang zijn voor jullie, maar gewoon omdat jullie uitermate irritant zijn en volgens mij aan zelfbevlekking doen.
      Nu moet je ons niet met jou zelf gaan vergelijken, Maar gezien dat JIJ alles zo goed weet en voor iedereen spreekt ooowww geweldige Bihca.

LAB, voor zover ik kan, zal ik jullie helpen met aanleveren van leger en vloot, NO problem
      Doe dat, en dan vooral heel veel troepen en vloot, Krijgen we hopelijk wat meer weerstand.

Wij van -NO- en natuurlijk ook de andere forum lezers kunnen wel zien dat de bemoeizucht weer heel groot is.

Is geregeld.
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • Hoi Rebel je had het beter bij de normale reactie van Remus kunnen houden .....
      Hier ga je echt de mist in met je post en blijkt dat je erg weinig Zeta
      kennis bezit en begrijpend lezen niet echt je sterkste kant is. :pinch:
      Ik zal proberen het uit te leggen voor je.

Ten eerste is het volgens mij gewoon toegestaan te reageren in een topic , aangezien de leden van NO altijd hetzelfde doet in andere topics zou ik niets anders dan begrip hiervoor verwachten. En anders heb ik een mooi gezegde voor je !
      Wat U niet wilt dat U geschied doe dat ook een ander niet. :P

Dan de eerste 3 zinnen horen bij elkaar anders snap je het punt niet namelijk.

Dus is dit een statement van mij ? Nee goed lezen ......
      De andere allianties (VTX/LFT) maken dat statement in onze oorlogen tegen hun.
      En ik weet niet welke oorlogen jij gevolgd hebt maar het probleem was dus dat VTX en LFT zich niet wilden overgeven aan SAP.
      Wij hebben alle oorlogen ruim gewonnen tegen VTX en LFT dus snap niet waar jij een overgave van SAP ziet maar goed het is algemeen bekend dat jullie realiteit vaak afwijkt van de werkelijkheid.

Wij gaven hun ook dezelfde keuze als jullie nu doen en toen was het huilen, janken en zaniken totdat wij van SAP besloten dat het zo niet meer leuk was en hebben wij ingebonden en gezegd als het jullie zo tegenstaat laat dan maar zitten dan hoeft een overgave niet van ons.
      Daar zou dus NO eens een goed voorbeeld aan kunnen nemen lijkt me ?

Verder hoef je mij niets te vertellen over Lab, Is oud Gamma en aangezien NO ook oud Gamma is had men moeten weten dat Lab geen vecht alliantie is maar een bob alliantie. Hoe zeer jullie dit ook proberen te verbloemen met geneuzel e.d.
      Wij hebben vroeger vaker leuke oorlogen gehad met Lab en snap niet waar jij de info vandaan haalt dat Lab vroeger een leuke alliantie was om mee te meppen ?! Ze zijn nooit een vecht alliantie geweest.
      Maar ja dan komen we weer uit bij de realiteit van NO en de echte werkelijkheid , daar zit vaker verschil in.

En dan het laatste stukje omg lol.
      Jaloezie ? Nou niet echt hoor eerder medelijden.
      Je zal maar in NO zitten dan heb je toch echt helemaal niets bereikt in ikariam ...... :pillepalle:

3 dagen voorbereidingstijd en dan nog raar vinden dat men denkt dat het een 1 april grap is.
      Was het maar een 1 april grap geweest dan hadden we er nog om kunnen lachen.

En ik ben geen achteraf wonder hoor , had het mij vooraf gevraagd en ik had je dit gewoon kunnen vertellen wat er zou gebeuren.
      Wat raar is is dat NO het zo verwonderd dat ze geen tegenstand krijgen en het hun verbaasd wat er gebeurd nu.
      Dat blijkt maar weer hoe wereld vreemd NO is en totaal geen idee hebben hoe de allianties in elkaar steken en wie de bobbers en de vechters zijn in Zeta.

En het is wel duidelijk toch wat ik hier aan het doen ben ?
      Ik vraag gewoon aan NO dit potje spelbederf te stoppen en tot een normale oplossing te komen met Lab.
      Zo moeilijk kan dat toch niet zijn lijkt me of zit het grote ego weer eens in de weg bij NO misschien ?

:shit:
    • -REBEL- wrote:

Bihca wrote:

Nou nou nou, wat een topic weer.
      Ik zat al op jou bericht te wachten, en vroeg mij al af, Waar blijf Bihca met de mosterd naar de maaltijd.

Ja Bihca, wij vinden ons ook geweldig, Wij hebben een leuke club met leuke mensen.

En jij bent natuurlijk Ikariam?

Nu moet je ons niet met jou zelf gaan vergelijken, Maar gezien dat JIJ alles zo goed weet en voor iedereen spreekt ooowww geweldige Bihca.

LAB, voor zover ik kan, zal ik jullie helpen met aanleveren van leger en vloot, NO problem
      Doe dat, en dan vooral heel veel troepen en vloot, Krijgen we hopelijk wat meer weerstand.

Wij van -NO- en natuurlijk ook de andere forum lezers kunnen wel zien dat de bemoeizucht weer heel groot is.

Is geregeld
      De enige reden dat ik eigenlijk nooit op dit forum kom, is door Supermartinos, rebel en remus.
      Maar goed, we komen elkaar nog wel tegen in het veld.

Succes verder met jullie laffe strijd tegen LAB.

Momenteel maken jullie het voor een paar spelers dermate zuur, dat zij overwegen te stoppen met ikariam, helaas valt dat niet te rapporteren en raakt daarmee de community weer een paar spelers kwijt en zijn we nog dichterbij het einde van ikariam. Bedankt en hulde aan NO

Waarschuwing voor het negeren van de forumregels in diverse posts. ~ the eagle, 06-05-2016 20:03 uur

• Helaas weg moeten lopen van dit gevecht, maar het resultaat in schadeverhouding mag er wezen:

Zeegevecht bij Arita-chō
      (01.05.2016 10:55:42)
      Aspa3[BBVM] uit ASPA, Jason3[LAB] uit LAB Aria, Arita-chō
      vs
      Remus[-NO-] uit Twelve

Ramschip............................492(-828) - Ramschip............................712(-588)
      Mortier schip.........................168(-0) - Mortier schip.........................294(-0)
      Stoomram............................825(-617) - Stoomram............................662(-557)
      Rakettenschip.......................232(-224) - Rakettenschip........................63(-188)
      Schoepenradsnelheidsschip.............120(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............265(-0)
      Ballonendrager.......................126(-88) - Ballonendrager.......................208(-52)
      Tender.................................35(-0) - Tender.................................35(-0)
      Vuurschip.............................0(-134) - .............................................
      Katapult schip.........................72(-0) - .............................................
      Generaals............................-28514.8 - Generaals..............................-23028
      Aanvalspunten...........................57570 - Verdedigingspunten......................71287
      Schade................................1425740 - Schade................................1151400
      Schadeverdeling...........................55% - Schadeverdeling...........................45%

Winnaars: Jason3[LAB]

Verliezers: Remus[-NO-], Aspa3[BBVM]

Generaal -NO-

• Mijn mening over deze oorlog:
      Ik heb vanuit LAB toch best wat geflame richting de gehele alliantie -NO- gezien op het forum, voor mij dus ook genoeg reden om te beginnen met plunderen en hem ook niet zomaar te beëindigen. Of misschien met een excuus erbij. Hoe dan ook, dat is hoe ik het zie, ik beslis het in ieder geval niet dus ik ben benieuwd wat het hem gaat worden. Maar of LAB deze oorlog kan beëindigen dat kan zonder meer en er hoeft ook niemand voor te stoppen. Ook al is het wel hypocriet om eerst een alliantie te flamen en daarna te roepen dat je gaat stoppen lol.

En dan de eeuwen oude discussie over voorbereidingstijd, na een week oorlog voeren heeft een ieder ruim genoeg de tijd gehad om vloten/legers te bouwen en terug te vechten en die tijd heeft -LAB- inmiddels ook ruim gehad. En ja, het is niet mogelijk om 30 spelers overal tegelijk aan te vallen dat het niet mogelijk is om legers/vloten te bouwen. LFT kon dit namelijk ook toen -SAP- met 0 dagen voorbereidingstijd overal tegelijk kwam aanvallen.

@Poker
      LFT/VTX bestaan niet meer, dus dat is ook compleet irrelevant aan deze oorlog. En als het al relevant was, een groot deel van de harde kern van LFT zit in -NR- en niet in -NO-. Maar goed dit ook weer een hele andere oorlog. Ook -SAP- was naar mijn weten de alliantie die kwam zeuren om de oorlog te stoppen. Waaronder jij de eerste was die het na één kolos niet meer leuk vond. Of -SAP- de oorlog gewonnen had, niet bepaald, elke oorlog moest DnD komen helpen, of andersom natuurlijk. Ook had -SAP- de laatste oorlog 12 leden meer en zelfs toen ging het nog gelijk op. Behalve rond kerst. Het leek er op dat LFT kerst belangrijker vond dan Ikariam, en -SAP- juist Ikariam belangrijker vond dat kerst.

Tot slot mag je ook wel wat meer respect richting -LAB- tonen. Er zitten ook leden in -LAB- die wel mooie gevechten laten zien en actief vechten. Mijn respect dan ook naar deze spelers :br50:

@-REBEL-
      Jaloers, waarschijnlijk wel ja. Zoals hier te zien is kan -NO- wel aan de winnende hand zijn in een oorlog met een gelijk aantal spelers. Net zoals C-R dat laatst kon, mijn complimenten naar C-R.

Maar goed, nu weer verder met wat er wel toedoet:

Gevecht voor LAB Kristal Hpp
      (30.04.2016 20:45:13)
      martinos[-NO-] uit ۞Foxtrot
      vs
      Danny14[LAB] uit LAB Kristal Hpp

Hopliet...............................280(-6) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................6(-1)
      Generaals................................-8.4 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................21
      Schade....................................420 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Winnaars: martinos[-NO-]

Verliezers: Danny14[LAB]

Gevecht voor marmeria
      (28.04.2016 23:27:12)
      martinos[-NO-] uit papa
      vs
      wimpie79[LAB] uit marmeria

Hopliet...............................292(-4) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................4(-3)
      Generaals................................-5.6 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Verliezers: wimpie79[LAB]

Gevecht voor marmeria
      (28.04.2016 22:02:53)
      martinos[-NO-] uit Theseus
      vs
      wimpie79[LAB] uit marmeria

............................................. - Kok.....................................1(-0)
      ............................................. - Muur....................................4(-3)
      Hopliet...............................296(-4) - .............................................
      Generaals................................-5.6 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade......................................0

Verliezers: wimpie79[LAB]

Zeegevecht bij marmeria
      (28.04.2016 21:14:25)
      martinos[-NO-] uit Theseus
      vs
      wimpie79[LAB] uit marmeria, Geale 2[LAB] uit Eigg

Ramschip..............................486(-0) - Ramschip...............................0(-10)
      Mortier schip.........................280(-0) - Mortier schip...........................0(-3)
      Stoomram..............................235(-1) - Stoomram................................0(-1)
      Rakettenschip.........................115(-0) - Rakettenschip..........................0(-12)
      Schoepenradsnelheidsschip.............300(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............0(-1)
      Ballonendrager.........................47(-0) - Ballonendrager..........................0(-2)
      Tender.................................60(-0) - Tender.................................25(-0)
      Generaals.................................-24 - Generaals..............................-539.6
      Aanvalspunten............................1349 - Verdedigingspunten.........................60
      Schade...................................1200 - Schade..................................26980
      Schadeverdeling............................4% - Schadeverdeling...........................96%

Verliezers: wimpie79[LAB], Geale 2[LAB]

p.s die gevechten waar niks onderstaat waren plunderingen met volle bootjes. heb niet meer genoeg tijd om het allemaal te vervangen.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• @pokerman,
      Er zijn maar een aantal spelers van -NO- aan het vechten tegen een aantal spelers van LAB.
      De strijd is gewoon eerlijk
      Helaas kunnen wij het niet helpen dat er LAB spelers zijn die gaan miepen.
      Ik vind het jammer dan jij een standpunt stelt en daar vervolgens verschillende aannames aan hang die niets te maken heeft met onze oorlog tegen LAB.
      En JA, iedereen mag reageren op deze topic omdat het openbaar is, Het is alleen jammer dat er altijd mensen zijn die hier niets mee te maken hebben deze topic komen vervuilen met hun gezwam, Maar wij zullen het onthouden.
      En nog maal, Wij zijn al op de hoogte van jou plannetje ;)

@Bihca,
      Ik ken jou nog uit de tijd toen we samen zaten in de alliantie FEL.
      Toen was je al veel Bla, Bla, veel woorden maar geen daden.
      En altijd de mosterd naar de maaltijd.
      Dit heb je de laatste oorlog met DND ook weer waar gemaakt.

Voor nu ga ik iedereen weer verzoeken om het te houden bij het -NO- vs LAB oorlogstopic!

Waarschuwing voor off-topic en herinnering voor backseatmodden ~the eagle, 6-5-2016 21:08 uur
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling: