-NO- vs LAB

• GR-topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• :kok:

Zeegevecht bij Tuskepolis3
      (16.04.2016 11:18:18)
      -REBEL-[-NO-] uit Wondelgem, Saint-Malo
      vs
      Tuske2[LAB] uit Tuskepolis3, Tuskepolis6

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip............................152(-494) - Ramschip.............................0(-1862)
      Stoomram.............................620(-51) - Stoomram..............................0(-196)
      Rakettenschip.........................149(-0) - Rakettenschip.........................0(-119)
      Schoepenradsnelheidsschip.............180(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-22)
      Tender.................................15(-0) - Tender.................................33(-0)
      Vuurschip.............................45(-83) - .............................................
      Mortier schip.........................190(-0) - .............................................
      Ballonendrager.........................81(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generaals.............................-4208.6 - Generaals............................-17486.8
      Aanvalspunten...........................43717 - Verdedigingspunten....................10521.5
      Schade.................................210430 - Schade.................................874340
      Schadeverdeling...........................19% - Schadeverdeling...........................81%

Winnaars: -REBEL-[-NO-]

Verliezers: Tuske2[LAB]
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • Ik moet zeggen dat ik gedurende deze oorlog met veel respect heb gekeken naar de vaardigheid van -NO-.

Helaas blijkt ook -NO- te vervallen tot simpele plunderaars. Zoals Ceaser het al zei ..... Et tu ....

Het is jammer dat -NO- geen oorlog op gelijk niveau kan voeren. Als ze dat wel hadden gedaan was de strijd heel anders verlopen.
      Nu had -NO- twee grote voordelen.
      * Iedere deelnemer had reeds een grote vloot voor de oorlogs verklaring. (LAB had maar 24 uur de tijd om iets op te bouwen)
      * Een 10-tal strategisch tussen de LAB steden geplaatste ploffers met grote voorraden aan schepen.

Zo dat wilde ik even kwijt. :A:
    • SpeedyG wrote:

Ik moet zeggen dat ik gedurende deze oorlog met veel respect heb gekeken naar de vaardigheid van -NO-.

Helaas blijkt ook -NO- te vervallen tot simpele plunderaars. Zoals Ceaser het al zei ..... Et tu ....

Het is jammer dat -NO- geen oorlog op gelijk niveau kan voeren. Als ze dat wel hadden gedaan was de strijd heel anders verlopen.
      * Iedere deelnemer had reeds een grote vloot voor de oorlogs verklaring. (LAB had maar 24 uur de tijd om iets op te bouwen)
      * Een 10-tal strategisch tussen de LAB steden geplaatste ploffers met grote voorraden aan schepen.

Ik plunder juist niet omdat ik het als een sportieve strijd beschouw. Maar dat kan geregeld worden als je wilt :thumbsup:. Verder denk ik dat het effectiever is om de diplomaat te mailen dan op het forum te zeuren. Tot slot was de oorlog naar mijn weten al een paar dagen van te voren aangekondigd. Ook al kon ik het als enkeling niet laten om wat eerder een kijkje te nemen.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• SpeedyG wrote:

Ik moet zeggen dat ik gedurende deze oorlog met veel respect heb gekeken naar de vaardigheid van -NO-.

Ook ik zal maar even reageren op jouw punten,
      Helaas zijn jullie de laatste dagen verstoppertje gaan spelen, dat gepaard met de kolos wonder (en ja, het is onderdeel van het spel) die wij keer op keer om de oren kregen, ondanks dat jullie nog genoeg aanvoer hadden, lijkt het mij logisch dat er represailles komen.
      Daarnaast snap ik jouw punt niet wat betreft het oorlog voeren op gelijk niveau? Kwa alliantie lopen wij niet heel ver voor en jullie hebben ook een lid meer, dat de activiteit verschilt per alliantie is deze oorlog duidelijk geworden maar ik heb geen idee waar je met dat statement op doelt...
      Daarnaast was de oorlog op 1 april al aangekondigd hier op het forum en was de begindatum 4 april, dat is naar mijn weten een voorbereidingstijd van 72 uur.
      Wat betreft de ploffers, dat is toch een zeer gebruikelijke strategie binnen ikariam tegenwoordig.

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Remus wrote:

Helaas zijn jullie de laatste dagen verstoppertje gaan spelen, dat gepaard met de kolos wonder (en ja, het is onderdeel van het spel) die wij keer op keer om de oren kregen, ondanks dat jullie nog genoeg aanvoer hadden, lijkt het mij logisch dat er represailles komen.
      Daarnaast snap ik jouw punt niet wat betreft het oorlog voeren op gelijk niveau? Kwa alliantie lopen wij niet heel ver voor en jullie hebben ook een lid meer, dat de activiteit verschilt per alliantie is deze oorlog duidelijk geworden maar ik heb geen idee waar je met dat statement op doelt...
      Daarnaast was de oorlog op 1 april al aangekondigd hier op het forum en was de begindatum 4 april, dat is naar mijn weten een voorbereidingstijd van 72 uur.
      Wat betreft de ploffers, dat is toch een zeer gebruikelijke strategie binnen ikariam tegenwoordig.
      Sorry geen gevechtsrapport, maar ook even reageren.
      Ik las de aankondiging 2 april en was kennelijk de eerste in lab die het las en heb het bekend gemaakt in een ram.
      Helaas was de response op mijn bericht om werven te activeren niet echt geweldig in LAB.
      Natuurlijk gebruik je ploffers in oorlogstijd. ( gelijk hoor Remus).
      Wel jammer dat het voor mij een ver van mijn bed show is. Trouwens ook voor Speedy.
      Het blijkt wel dat LAB graag BOBT. Ik ben wel blij dat 3 ex alliantiegenoten van mijn oude alliantie ( van beta ===> speedy en breaking bad) zich in gevechten heeft laten zien.
      Toch kwam ik achter 1 maar:
      Op de eerste pagina van deze thread zien we het eerste gevechtsrapport.
      Netjes na 20 uur. (20.15 uur aanvang). Jullie zaten al met complete vloten in jullie polissen. Deze voorsprong hebben de LAB leden die wel meededen niet kunnen inhalen.
      En ja kolos is ook onderdeel van het spel. Al zou ik die pas activeren als ik in mijn bezette havens genoeg voor 1 ronde heb om te rebelleren. Maar ja die kolos blijft een lastig ding :whistling:
      MVG
      henkievpk2
    • Nouwja 2 weken is toch wel genoeg tijd om vloten/legers te bouwen en die te verzamelen (we zijn alweer een tijdje bezig). Ik geloof dat er ook nog genoeg LAb-gebieden zijn waar helemaal geen No-ploffers staan.

Maar goed, ik stel voor dat we er nog wat leuks van proberen te maken.

Credits to Sasuke

• Remus wrote:

Hetgene wat ik me afvraag is waarom jullie het zo raar vinden dat we voorzichtig proberen te doen met onze schepen. Het is makkelijk om te te zeggen dat we verstoppertje spelen en dat we ons best niet doen maar jullie weten zelf best dat dat niet het geval is.

Wat wel degelijk waar is is dat het eigenlijk geen zin heeft om ook maar iets te doen omdat we weten dat we overal toch worden overmeesterd, simpelweg omdat jullie meer generalen in het spel hebben. En toch blijven we bouwen en vechten.

Ik kan het geen verstoppertje noemen, tactisch op de achtergrond proberen te blijven en toe te slaan als het even kan komt meer in de buurt. En dat gezeur over kolossen mag ook ophouden want ik durf te wedden dat jullie in diezelfde situatie exact hetzelfde zouden doen.

En omdat het een CR topic is, hier een klein gevechtje

Zeegevecht bij Winea
      Zeegevecht bij Winea
      (16.04.2016 15:52:29)
      Guilty Spark[LAB] uit Winecity
      vs
      spook[-NO-] uit ۞ Cube 8W, papa

Ramschip............................159(-132) - Ramschip............................256(-144)
      ............................................. - Mortier schip.........................200(-0)
      Stoomram.............................56(-113) - Stoomram............................295(-105)
      Rakettenschip.........................63(-32) - Rakettenschip........................166(-34)
      Schoepenradsnelheidsschip.............100(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............100(-0)
      Ballonendrager........................29(-14) - Ballonendrager.......................184(-16)
      Tender.................................26(-0) - Tender.................................20(-0)
      Katapult schip........................124(-0) - .............................................
      Generaals...............................-4660 - Generaals...............................-4640
      Aanvalspunten...........................11600 - Verdedigingspunten......................11650
      Schade.................................233000 - Schade.................................232000
      Schadeverdeling...........................50% - Schadeverdeling...........................50%

Winnaars: spook[-NO-]

Verliezers: Guilty Spark[LAB]
      Guilty Spark
    • Guilty Spark wrote:

Ik kan het geen verstoppertje noemen, tactisch op de achtergrond proberen te blijven en toe te slaan als het even kan komt meer in de buurt. En dat gezeur over kolossen mag ook ophouden want ik durf te wedden dat jullie in diezelfde situatie exact hetzelfde zouden doen.

En omdat het een CR topic is, hier een klein gevechtje
      Zo heb ik ook een nieuwe tactiek ik hit en verdwaal.
      Zo kwam ik drie spelers tegen samen goed voor 180K aan generalen. Ja daar begin je met 28K aan generalen niet veel mee. Dan maar wat slopen.

'Zeegevecht bij papa'
      Zeegevecht bij papa
      (17.04.2016 16:57:52)
      henkievpk2[LAB] uit Deadcity wijn
      vs
      martinos[-NO-] uit Theseus, arjo[-NO-] uit -NO- Echteld, Tank[-NO-] uit vianen m, sebas[-NO-] uit Athene, Eggie[-NO-] uit Metropolis, Andiamo[-NO-] uit Slopi, spook[-NO-] uit ۞ Cube 8W, Deadcity wijn, Papadopulos[-NO-] uit papa

Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............420(-0)
      Ramschip..............................16(-84) - Ramschip...........................1963(-106)
      Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................442(-0)
      Stoomram..............................20(-80) - Stoomram.............................1730(-0)
      Rakettenschip..........................4(-26) - Rakettenschip........................555(-32)
      Ballonendrager.........................26(-4) - Ballonendrager.......................482(-10)
      Tender.................................10(-0) - Tender................................123(-0)
      ............................................. - Vuurschip............................39(-222)
      Generaals...............................-3180 - Generaals.............................-3082.4
      Aanvalspunten............................7706 - Verdedigingspunten.......................7950
      Schade.................................159000 - Schade.................................154120
      Schadeverdeling...........................50% - Schadeverdeling...........................50%

Winnaars: spook[-NO-], Papadopulos[-NO-], Andiamo[-NO-]

Verliezers: henkievpk2[LAB], arjo[-NO-], martinos[-NO-], sebas[-NO-], Eggie[-NO-], Tank[-NO-]

868 eenheden van spook[-NO-] blokkeren de toegang tot de haven papa

148 eenheden van spook[-NO-] blokkeren de toegang tot de haven papa

4728 eenheden van Papadopulos[-NO-] verdedigen de haven van papa

10 oorlogsschepen worden verplaatst van Andiamo[-NO-] naar papa

Het wonder Hephaistos smederij' van arjo[-NO-] is actief. (17.04.2016 15:42:52)

Het wonder Hephaistos smederij' van Andiamo[-NO-] is actief. (17.04.2016 15:

Zeegevecht bij Winecity']
      [b]Zeegevecht bij Winecity
      (17.04.2016 18:07:02)
      henkievpk2[LAB] uit Deadcity wijn
      vs
      spook[-NO-] uit ۞ Cube 8W, martinos[-NO-] uit Theseus

Ramschip.............................619(-90) - Ramschip............................488(-162)
      Mortier schip..........................94(-0) - Mortier schip.........................164(-0)
      Stoomram.............................263(-87) - Stoomram............................433(-147)
      Rakettenschip.........................90(-36) - Rakettenschip........................127(-48)
      Schoepenradsnelheidsschip.............156(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............140(-0)
      Ballonendrager.........................61(-6) - Ballonendrager.......................112(-18)
      Tender.................................45(-0) - Tender.................................40(-0)
      Generaals...............................-3714 - Generaals...............................-6186
      Aanvalspunten...........................15465 - Verdedigingspunten.......................9285
      Schade.................................185700 - Schade.................................309300
      Schadeverdeling...........................37% - Schadeverdeling...........................63%

Winnaars: spook[-NO-], martinos[-NO-]

Verliezers: henkievpk2[LAB]

871 oorlogsschepen worden verplaatst van spook[-NO-] naar Winecity

20 oorlogsschepen worden verplaatst van martinos[-NO-] naar Winecity

613 oorlogsschepen worden verplaatst van martinos[-NO-] naar Winecity
    • dat hit en verdwaal probeer ik ook henk, maar dat hit deel lukt me nog niet zo goed ;( ok, verdwaal ook maar 37 bootjes trouwens!!

de rest wilde maar niet zinken helaas haha ach ja zo zie je nog eens wat van zeta

Zeegevecht bij Mistica W И
      (17.04.2016 18:08:34)
      NO-Cleo[-NO-] uit Mistica WN И
      vs
      Aspa2[LAB] uit Mistica W И

Vuurschip..............................36(-0) - Vuurschip..............................0(-36)
      Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............0(-1)
      Tender.................................20(-0) - Tender..................................1(-0)
      Ramschip..............................180(-0) - .............................................
      Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
      Stoomram..............................120(-0) - .............................................
      Rakettenschip..........................40(-0) - .............................................
      Ballonendrager.........................30(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals..............................-229.6
      Aanvalspunten.............................574 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade..................................11480
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: NO-Cleo[-NO-]

Verliezers: Aspa2[LAB]

Zeegevecht bij Mistica Z2 И
      (17.04.2016 19:57:09)
      NO-Cleo[-NO-] uit Mistica W И, ۞Hatalai
      vs
      Aspa2[LAB] uit Mistica Z2 И

Ramschip..............................180(-0) - Ramschip................................0(-5)
      Vuurschip.............................60(-12) - Vuurschip..............................0(-72)
      ............................................. - Katapult schip.........................0(-15)
      Stoomram..............................120(-0) - Stoomram................................0(-9)
      Rakettenschip..........................38(-2) - Rakettenschip...........................0(-8)
      Ballonendrager.........................31(-0) - Ballonendrager..........................0(-5)
      Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
      Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
      Tender.................................20(-0) - .............................................
      Generaals..............................-130.4 - Generaals.............................-1147.4
      Aanvalspunten..........................2868.5 - Verdedigingspunten........................326
      Schade...................................6520 - Schade..................................57370
      Schadeverdeling...........................10% - Schadeverdeling...........................90%

Winnaars: NO-Cleo[-NO-]

Verliezers: Aspa2[LAB]

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • Zeegevecht bij Marie
      (18.04.2016 0:32:10)
      Sandrosnike[-NO-] uit MaHep 7, Tank[-NO-] uit vianen m, groenekan m
      vs
      Breaking Bad[LAB] uit Marie, Danman W2, de plaag, -NO- Secret

Ramschip............................931(-474) - Ramschip............................122(-396)
      Vuurschip............................17(-156) - Vuurschip..............................9(-91)
      ............................................. - Katapult schip.........................43(-0)
      Mortier schip.........................305(-0) - Mortier schip.........................200(-0)
      Stoomram............................517(-200) - Stoomram............................378(-146)
      Rakettenschip........................296(-60) - Rakettenschip.......................200(-120)
      Schoepenradsnelheidsschip.............385(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............31(-0)
      Ballonendrager.......................394(-12) - Ballonendrager........................64(-42)
      Tender.................................40(-0) - Tender.................................80(-0)
      Generaals............................-10153.2 - Generaals............................-10584.2
      Aanvalspunten.........................26460.5 - Verdedigingspunten......................25383
      Schade.................................507660 - Schade.................................529210
      Schadeverdeling...........................48% - Schadeverdeling...........................52%

Winnaars: Breaking Bad[LAB]

Verliezers: Sandrosnike[-NO-], Tank[-NO-]

Het wonder Kolos' van Breaking Bad[LAB] is actief. (18.04.2016 0:22:14)

wat een verrassing...

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Ik zeg...... niets :kok:

Zeegevecht bij Mirtos
      (18.04.2016 4:22:07)
      arjo[-NO-] uit papa, Stalis, Sakurasou, Waaijenplaag[-NO-] uit -K-, Andiamo[-NO-] uit papa, -K-, Slopi, Mirtos, marmeria, stoneville, Remus[-NO-] uit Theseus, Papadopulos[-NO-] uit papa, stoneville, -REBEL-[-NO-] uit bijna weekend, -K-, martinos[-NO-] uit Theseus
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Wijn2, Guilty Spark[LAB] uit kwitnie, Aspa1[LAB] uit Polis, Marmeria, CoverdInBees[LAB] uit Meris-W-H, Rupis-M-P, Floor1983[LAB] uit marmeria, stoneville, Aeneas[LAB] uit Polis, Polis, baardmans[LAB] uit Mirtos, Stalis, Winea, Marmor, Vino

Ramschip..........................2325(-1932) - Ramschip.............................0(-2789)
      Vuurschip.............................2(-613) - Vuurschip.............................0(-349)
      Rakettenschip.......................557(-494) - Rakettenschip........................16(-454)
      Schoepenradsnelheidsschip.............850(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............135(-0)
      Ballonendrager......................425(-214) - Ballonendrager.......................20(-244)
      Stoomram..........................2013(-1248) - Stoomram.............................0(-1419)
      Tender................................178(-0) - Tender................................125(-0)
      Mortier schip.........................857(-0) - Mortier schip.........................0(-207)
      ............................................. - .............................................
      Generaals............................-63236.6 - Generaals............................-74345.6
      Aanvalspunten..........................185864 - Verdedigingspunten...................158091.5
      Schade................................3161830 - Schade................................3717280
      Schadeverdeling...........................45% - Schadeverdeling...........................55%

Winnaars: Waaijenplaag[-NO-], -REBEL-[-NO-], Remus[-NO-], Papadopulos[-NO-], martinos[-NO-], Andiamo[-NO-]

Verliezers: Wild Cherry[LAB], baardmans[LAB], arjo[-NO-], Floor1983[LAB], CoverdInBees[LAB], Aspa1[LAB], Guilty Spark[LAB], Aeneas[LAB]
    • Zeegevecht bij marmeria
      (18.04.2016 19:09:06)
      saray[-NO-] uit Winea
      vs
      wimpie79[LAB] uit marmeria

Ramschip..............................100(-0) - Ramschip...............................0(-10)
      ............................................. - Katapult schip..........................0(-6)
      Stoomram...............................70(-0) - Stoomram...............................0(-10)
      Tender.................................10(-0) - Tender..................................1(-0)
      Vuurschip..............................36(-0) - .............................................
      Rakettenschip..........................30(-0) - .............................................
      Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
      Ballonendrager.........................30(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals..............................-328.4
      Aanvalspunten.............................821 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade..................................16420
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: saray[-NO-]

Verliezers: wimpie79[LAB]

Zeegevecht bij cynthcity
      (18.04.2016 20:22:54)
      saray[-NO-] uit stoneville
      vs
      wimpie79[LAB] uit cynthcity

Ramschip..............................102(-0) - Ramschip...............................0(-10)
      Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip...........................0(-2)
      Stoomram...............................70(-0) - Stoomram...............................0(-10)
      Rakettenschip..........................30(-0) - Rakettenschip...........................0(-6)
      Tender..................................2(-0) - Tender..................................1(-0)
      Vuurschip..............................36(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals..............................-502.8
      Aanvalspunten............................1257 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade..................................25140

Zeegevecht bij theionus
      (18.04.2016 20:48:49)
      saray[-NO-] uit Stalis
      vs
      wimpie79[LAB] uit theionus

Stoomram...............................70(-0) - Stoomram...............................0(-50)
      Tender.................................10(-0) - Tender..................................1(-0)
      Ramschip...............................98(-0) - .............................................
      Vuurschip..............................28(-8) - .............................................
      Rakettenschip..........................30(-0) - .............................................
      Generaals...............................-49.6 - Generaals...............................-1200
      Aanvalspunten............................3000 - Verdedigingspunten........................124
      Schade...................................2480 - Schade..................................60000
      Schadeverdeling............................3% - Schadeverdeling...........................97%

Zeegevecht bij Tuskepolis5
      (18.04.2016 21:08:52)
      saray[-NO-] uit cynthcity
      vs
      Tuske2[LAB] uit Tuskepolis5, Aeneas[LAB] uit Tuskepolis5

Stoomram...............................70(-0) - Stoomram...............................0(-80)
      Ramschip..............................102(-0) - Ramschip................................0(-1)
      Ballonendrager.........................30(-0) - Ballonendrager..........................4(-2)
      Vuurschip.............................24(-12) - .............................................
      Rakettenschip..........................26(-4) - .............................................
      Tender..................................2(-0) - .............................................
      Generaals..............................-186.4 - Generaals...............................-1981
      Aanvalspunten..........................4952.5 - Verdedigingspunten........................466
      Schade...................................9320 - Schade..................................99050
      Schadeverdeling............................8% - Schadeverdeling...........................92%

Verliezers: Tuske2[LAB], Aeneas[LAB]
    • Zeegevecht bij Tuskepolis2
      (18.04.2016 21:14:00)
      saray[-NO-] uit samos
      vs
      Tuske2[LAB] uit Tuskepolis2, Aeneas[LAB] uit Polis

Stoomram...............................70(-0) - Stoomram...............................0(-28)
      Ballonendrager.........................30(-0) - Ballonendrager..........................6(-2)
      Ramschip...............................92(-0) - .............................................
      Vuurschip..............................30(-6) - .............................................
      Rakettenschip..........................26(-4) - .............................................
      Tender.................................10(-0) - .............................................
      Generaals..............................-149.2 - Generaals................................-728
      Aanvalspunten............................1820 - Verdedigingspunten........................373
      Schade...................................7460 - Schade..................................36400
      Schadeverdeling...........................17% - Schadeverdeling...........................83%

Verliezers: Tuske2[LAB], Aeneas[LAB]

Zeegevecht bij vinotownus
      (18.04.2016 21:45:37)
      saray[-NO-] uit Tuskepolis2
      vs
      wimpie79[LAB] uit vinotownus

Ramschip...............................90(-0) - Ramschip...............................0(-21)
      Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip...........................0(-6)
      Stoomram...............................70(-0) - Stoomram...............................0(-11)
      Rakettenschip..........................26(-0) - Rakettenschip...........................0(-7)
      Tender.................................10(-0) - Tender..................................5(-0)
      Vuurschip..............................29(-1) - .............................................
      Generaals................................-6.2 - Generaals..............................-699.4
      Aanvalspunten..........................1748.5 - Verdedigingspunten.......................15.5
      Schade....................................310 - Schade..................................34970

Zeegevecht bij Tuskepolis7
      (18.04.2016 22:00:54)
      saray[-NO-] uit Tuskepolis5
      vs
      Tuske2[LAB] uit Tuskepolis7

Ramschip...............................90(-6) - Ramschip..............................0(-157)
      Vuurschip..............................23(-1) - .............................................
      Stoomram...............................70(-0) - .............................................
      Rakettenschip..........................26(-0) - .............................................
      Tender..................................2(-0) - .............................................
      Generaals...............................-36.2 - Generaals................................-785
      Aanvalspunten..........................1962.5 - Verdedigingspunten.......................90.5
      Schade...................................1810 - Schade..................................39250
      Schadeverdeling............................4% - Schadeverdeling...........................96%

Verliezers: Tuske2[LAB]
    • sorry volgers voor deze cr maar vind niets van tegenpartij

Zeegevecht bij Coll
      (19.04.2016 21:07:07)
      saray[-NO-] uit Pale Rider
      vs
      Geale 2[LAB] uit Coll

Ramschip..............................104(-0) - Ramschip................................0(-5)
      Stoomram...............................70(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals.................................-25
      Aanvalspunten............................62.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................1250

Verliezers: Geale 2[LAB]

Zeegevecht bij Mull
      (19.04.2016 21:07:46)
      vs
      Geale 2[LAB] uit Mull

............................................. - Onderzeeër..............................1(-0)
      Ramschip..............................104(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade......................................0
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling............................0%

Zeegevecht bij Tiree
      (19.04.2016 21:08:12)
      vs
      Geale 2[LAB] uit Tiree

Ramschip..............................104(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals................................-240
      Aanvalspunten.............................600 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade..................................12000

Zeegevecht bij Rupis-M-P
      (19.04.2016 21:08:40)
      vs
      CoverdInBees[LAB] uit Rupis-M-P

Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............1(-0)
      ............................................. - Tender.................................35(-0)
      Generaals...................................0 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade......................................0
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling............................0%

Verliezers: CoverdInBees[LAB]

Zeegevecht bij Gigha
      (19.04.2016 21:09:05)
      vs
      Geale 2[LAB] uit Gigha

Ramschip..............................104(-0) - Ramschip................................0(-5)
      Generaals...................................0 - Generaals.................................-25
      Aanvalspunten............................62.5 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................1250

• Laat ik dan ook nog maar een duit in het zakje doen, eerst een tactical retreat (tactische terugtrekking)

Gevecht voor Fuushin
      (18.04.2016 23:25:46)
      guard9[-NO-] uit Polis, Evilvogeltje[-NO-] uit Polis
      vs
      baardmans[LAB] uit Rivendell, Yhn[LAB] uit Fuushin, Mehsi

Zwavel schutters......................360(-0) - Zwavel schutters....................664(-504)
      Zwaardvechter.....................1150(-1610) - Zwaardvechter.....................1080(-2856)
      Hopliet............................464(-2736) - Hopliet...........................1180(-2898)
      Gyrocopter............................0(-385) - Gyrocopter..........................260(-274)
      Bombardier.............................0(-30) - Bombardier..........................142(-226)
      Ram...................................100(-0) - Ram..................................144(-36)
      Katapult..............................93(-99) - Katapult..............................2(-126)
      Mortier................................78(-0) - Mortier...............................34(-30)
      ............................................. - Dokter.................................20(-0)
      Kok...................................150(-0) - Kok...................................200(-0)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Generaals.............................-8007.7 - Generaals............................-13995.8
      Aanvalspunten.........................34989.5 - Verdedigingspunten...................20019.25
      Schade.................................400385 - Schade.................................699790
      Schadeverdeling...........................36% - Schadeverdeling...........................64%

Winnaars: baardmans[LAB], Yhn[LAB]

Verliezers: Evilvogeltje[-NO-], guard9[-NO-]

En daarna kon het opruimen beginnen :D

Gevecht voor Fuushin
      (19.04.2016 15:25:35)
      Evilvogeltje[-NO-] uit Polis, Fuushin, guard9[-NO-] uit Polis
      vs
      Aeneas[LAB] uit Polis, Yhn[LAB] uit Fuushin

Zwavel schutters......................522(-0) - Zwavel schutters......................0(-580)
      Zwaardvechter......................2208(-492) - Zwaardvechter........................0(-1158)
      Hopliet...........................1993(-1107) - Hopliet..............................0(-1144)
      Gyrocopter..........................160(-230) - Gyrocopter............................0(-290)
      Bombardier.............................0(-48) - Bombardier............................0(-112)
      Ram....................................50(-0) - Ram...................................0(-144)
      Katapult..............................144(-0) - Katapult................................0(-2)
      Mortier...............................174(-0) - Mortier.................................6(-0)
      ............................................. - Dokter.................................20(-0)
      Kok...................................151(-0) - Kok...................................200(-0)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Generaals.............................-2993.6 - Generaals.............................-7341.8
      Aanvalspunten.........................18354.5 - Verdedigingspunten.......................7484
      Schade.................................149680 - Schade.................................367090
      Schadeverdeling...........................28% - Schadeverdeling...........................72%

Winnaars: Evilvogeltje[-NO-], guard9[-NO-]

Verliezers: Yhn[LAB], Aeneas[LAB]

-NO-
    • Wat is dit jammer, en het was nog wel een lekker hapje :kok:

Zeegevecht bij Marmer2
      (20.04.2016 17:05:11)
      -REBEL-[-NO-] uit ß Canada
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer2

Ramschip..............................90(-30) - Ramschip.............................376(-30)
      ............................................. - Ballista schip........................110(-0)
      Vuurschip..............................3(-33) - Vuurschip.............................37(-87)
      ............................................. - Katapult schip.........................20(-0)
      Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip..........................70(-0)
      Stoomram.............................110(-10) - Stoomram..............................730(-0)
      Rakettenschip..........................51(-0) - Rakettenschip........................393(-10)
      ............................................. - Onderzeeër.............................65(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............65(-30)
      Tender.................................15(-0) - Tender.................................32(-0)
      Ballonendrager.........................28(-2) - .............................................
      Generaals..............................-650.6 - Generaals.............................-1161.4
      Aanvalspunten..........................2903.5 - Verdedigingspunten.....................1626.5
      Schade..................................32530 - Schade..................................58070
      Schadeverdeling...........................35% - Schadeverdeling...........................65%

Winnaars: Wild Cherry[LAB]

Verliezers: -REBEL-[-NO-]

Het wonder Kolos' van Wild Cherry[LAB] is actief. (20.04.2016 17:03:10)
    • OP deze manier mag je wel vaker kolossen van mij

Zeegevecht bij Mirtos
      (20.04.2016 9:48:28)
      baardmans[LAB] uit Mirtos
      vs
      martinos[-NO-] uit Theseus, saray[-NO-] uit lubnatsi 9, Waaijenplaag[-NO-] uit plaag4, Remus[-NO-] uit Eleven

Ramschip.............................284(-66) - Ramschip.............................627(-12)
      ............................................. - Mortier schip.........................280(-0)
      ............................................. - Stoomram..............................566(-0)
      Rakettenschip...........................0(-6) - Rakettenschip.........................254(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip.............103(-2) - Schoepenradsnelheidsschip.............300(-0)
      Ballonendrager..........................0(-2) - Ballonendrager.........................86(-0)
      Tender................................125(-0) - Tender.................................35(-0)
      Generaals..............................-566.8 - Generaals.................................-60
      Aanvalspunten.............................150 - Verdedigingspunten.......................1417
      Schade..................................28340 - Schade...................................3000
      Schadeverdeling...........................90% - Schadeverdeling...........................10%

Winnaars: baardmans[LAB]

Verliezers: Waaijenplaag[-NO-], Remus[-NO-], martinos[-NO-], saray[-NO-]

Het wonder Kolos' van baardmans[LAB] is actief. (20.04.2016 9:44:02)

Credits to Sasuke

• wie zoekt die vind zeggen ze tis nog waar

spijtig kolos

Zeegevecht bij 本New Mombasa
      (20.04.2016 21:55:01)
      -REBEL-[-NO-] uit ß Canada, saray[-NO-] uit ۞ Pappa, 本New Mombasa, Methamfetamine, ß Canada, Marmer3
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer3, Marmer5, Guilty Spark[LAB] uit 本New Mombasa, ß Canada

Ramschip............................165(-132) - Ramschip............................264(-122)
      ............................................. - Katapult schip........................180(-0)
      Stoomram..............................69(-32) - Stoomram.............................99(-111)
      Rakettenschip.........................52(-32) - Rakettenschip........................148(-28)
      Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............196(-0)
      Ballonendrager........................26(-12) - Ballonendrager.........................75(-8)
      Tender.................................30(-0) - Tender.................................50(-0)
      Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................60(-0)
      Vuurschip.............................5(-190) - .............................................
      Generaals...............................-3838 - Generaals...............................-4282
      Aanvalspunten...........................10705 - Verdedigingspunten.......................9595
      Schade.................................191900 - Schade.................................214100
      Schadeverdeling...........................47% - Schadeverdeling...........................53%

Winnaars: Guilty Spark[LAB]

Verliezers: Wild Cherry[LAB], -REBEL-[-NO-], saray[-NO-]

Zeegevecht bij Marmer3
      (20.04.2016 21:53:07)
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer3, Marmer
      vs
      saray[-NO-] uit lubnatsi 9

Ramschip................................0(-1) - Ramschip................................7(-1)
      ............................................. - Vuurschip..............................42(-0)
      Stoomram................................0(-4) - Stoomram................................5(-0)
      Generaals................................-101 - Generaals..................................-5
      Aanvalspunten............................12.5 - Verdedigingspunten......................252.5
      Schade...................................5050 - Schade....................................250
      Schadeverdeling...........................95% - Schadeverdeling............................5%

Verliezers: Wild Cherry[LAB]

Zeegevecht bij Wijn3
      (20.04.2016 21:25:18)
      saray[-NO-] uit 本Battle Canyon
      vs
      Wild Cherry[LAB] uit Wijn3

Stoomram...............................60(-0) - Stoomram................................0(-5)
      Ramschip...............................80(-0) - .............................................
      Tender.................................10(-0) - .............................................
      Generaals...................................0 - Generaals................................-120
      Aanvalspunten.............................300 - Verdedigingspunten..........................0
      Schade......................................0 - Schade...................................6000

Zeegevecht bij Marmer3
      (20.04.2016 20:51:49)
      Wild Cherry[LAB] uit Wijn2
      vs

............................................. - Ramschip..............................200(-0)
      ............................................. - Vuurschip..............................42(-0)
      Mortier schip..........................0(-20) - Mortier schip..........................42(-0)
      ............................................. - Stoomram..............................140(-0)
      ............................................. - Rakettenschip..........................30(-0)
      ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0)
      Generaals................................-448 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................1120
      Schade..................................22400 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Zeegevecht bij Marmer3
      (20.04.2016 20:37:50)
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer3, Wijn2
      vs

Ramschip................................0(-2) - Ramschip..............................200(-0)
      Mortier schip...........................0(-2) - Mortier schip..........................42(-0)
      ............................................. - Stoomram..............................140(-0)
      ............................................. - Rakettenschip..........................30(-0)
      ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0)
      Generaals...............................-54.8 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten........................137
      Schade...................................2740 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

• En dan de herkansing :kok:

Zeegevecht bij Marmer2
      (21.04.2016 3:09:58)
      saray[-NO-] uit ß Canada, Marmer2, ۞ Pappa, Businessclub, 本New Mombasa, -REBEL-[-NO-] uit ß Canada
      vs
      Jason3[LAB] uit 本New Alexandria, Wild Cherry[LAB] uit Marmer2, Wijn2, Kristal, Wijn3, Zwavel3, Marmer, Marmer3, Wijn

Ramschip............................464(-708) - Ramschip..............................0(-712)
      ............................................. - .............................................
      Vuurschip............................21(-393) - Vuurschip..............................0(-89)
      ............................................. - Katapult schip..........................0(-3)
      Mortier schip.........................391(-0) - .............................................
      Stoomram............................593(-331) - Stoomram..............................0(-565)
      Rakettenschip.......................427(-148) - Rakettenschip.........................0(-197)
      Schoepenradsnelheidsschip.............314(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-15)
      Tender.................................25(-0) - .............................................
      Ballonendrager.......................139(-31) - Ballonendrager.........................0(-74)
      Generaals............................-18932.6 - Generaals..............................-25375
      Aanvalspunten.........................63437.5 - Verdedigingspunten....................47331.5
      Schade.................................946630 - Schade................................1268750
      Schadeverdeling...........................42% - Schadeverdeling...........................58%

Winnaars: -REBEL-[-NO-], saray[-NO-]

Verliezers: Wild Cherry[LAB], Jason3[LAB]
    • Zeegevecht bij Marmer2
      (21.04.2016 16:18:54)
      Wild Cherry[LAB] uit Marmer2, Businessclub, Guilty Spark[LAB] uit Marmer4
      vs
      -REBEL-[-NO-] uit -NO- 001W, saray[-NO-] uit lubnatsi 9

Ramschip............................1170(-90) - Ramschip..............................0(-135)
      Vuurschip.............................100(-9) - Vuurschip..............................0(-21)
      Mortier schip.........................725(-0) - Mortier schip..........................0(-42)
      Stoomram............................1026(-75) - Stoomram...............................0(-83)
      Rakettenschip........................539(-27) - Rakettenschip.........................50(-50)
      Schoepenradsnelheidsschip.............408(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
      Ballonendrager.......................183(-10) - Ballonendrager........................23(-15)
      Tender.................................68(-0) - Tender.................................10(-0)
      Katapult schip........................123(-0) - .............................................
      Ballista schip........................110(-0) - .............................................
      Onderzeeër.............................65(-0) - .............................................
      Generaals.............................-3341.8 - Generaals...............................-5558
      Aanvalspunten...........................13895 - Verdedigingspunten.....................8354.5
      Schade.................................167090 - Schade.................................277900
      Schadeverdeling...........................37% - Schadeverdeling...........................63%

Winnaars: Guilty Spark[LAB]

Verliezers: -REBEL-[-NO-], saray[-NO-]

Zeegevecht bij ß Canada
      (21.04.2016 16:21:05)
      Guilty Spark[LAB] uit Marmer4
      vs
      -REBEL-[-NO-] uit -NO- 001W, saray[-NO-] uit lubnatsi 9, Danman[-NO-] uit Stier, Waaijenplaag[-NO-] uit plaag3

Ramschip.............................102(-72) - Ramschip............................3555(-72)
      ............................................. - Vuurschip...............................8(-0)
      ............................................. - Mortier schip.........................849(-0)
      Stoomram..............................44(-52) - Stoomram............................2957(-52)
      Rakettenschip.........................47(-16) - Rakettenschip........................888(-16)
      Schoepenradsnelheidsschip..............83(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............925(-0)
      Ballonendrager.........................23(-8) - Ballonendrager........................432(-8)
      Tender.................................22(-0) - Tender................................230(-0)
      Katapult schip.........................77(-0) - .............................................
      Generaals...............................-2280 - Generaals...............................-2280
      Aanvalspunten............................5700 - Verdedigingspunten.......................5700
      Schade.................................114000 - Schade.................................114000

Winnaars: Waaijenplaag[-NO-], -REBEL-[-NO-], Danman[-NO-], saray[-NO-]

Verliezers: Guilty Spark[LAB]