Klacht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik wil graag mijn beklag kwijt over het feit dat ik forum moderators niet op ignore kan zetten op het forum. Op irc heb je namelijk wel de optie om irc-operators te negeren.

Ik zou dus optie graag ook hebben op het forum omdat ik het zonde van mijn tijd en van de tijd van de mod vind als de communicatie zo slecht verloopt dat het meer op een gesprek op een antwoordapparaat/copy paste (kopieer en plak) machine lijkt en dat er veel gelogen wordt dan dat er gewoon een nette communicatie kan zijn. In dit geval heb ik liever dan dat er geen mogelijkheid tot communicatie is om mogelijk conflicten/frustraties te vóórkomen.

Het feit dat ik eventueel "belangrijke" informatie zou missen neem ik op de koop toe aangezien ik zelf ook prima in staat ben om te kopiëren en plakken.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Bedankt voor je inbreng, maar dit zal niet gaan gebeuren. Binnen de fora van GF is er geen mogelijkheid om moderators of andere (forum)teamleden op persoon te negeren, aangezien zij de communicatie altijd via privé berichten zullen doen. Daarnaast gaan de forumwaarschuwingen automatisch gepaard met een privé bericht.

Indien je niet wenst te lezen wat er door een moderator of ander (forum)teamlid via een privé bericht aan je wordt verstuurd heb je twee mogelijkheden:

1. Je verwijdert het privé bericht ongelezen (klik op het envelopje en kies optie verwijderen)
    2. Je schakelt de mogelijkheid tot ontvangen van alle privé berichten uit: Wijzig profiel > instellingen > communicatie > Ontvangen van privéberichten activeren > uitschakelen. (Dan ontvang je geen enkel privé bericht meer, dus ook niet van het forum team. Alleen als er een bericht door het forum team moet worden verstuurd (beleid bij het waarschuwingssysteem) zal deze wel weer worden geactiveerd)

aangezien het eerste deel van je klacht dus niet kan worden verholpen en het tweede deel net zo veel zegt over jouw wijze van (mis)communiceren als die van het forumteam sluit ik dit topic.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl