Vete tussen -SAP- en C-R !

• Anders

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Jammer dat anderen die er helemaal niets mee te maken hebben weer een poging doen om een gezellige vete om zeep te helpen.
    Het valt ook op dat het altijd dezelfde personen zijn die de boel proberen op te naaien zonder enkele reden.
    Schijnbaarwordt het SAP en C-R niet gegund om een topic te hebben waarin SAP en C-R gezellig met elkaar kunnen lachen en praten over de vete.

Dan nog even deze vraag waar het mee begon ,
    Nu
    is de vraag welke alliantie de moed gaat vinden om -SAP- tijdens deze
    piratenronde van piratenpunten te ontvreemden en of de vete dan wel of
    niet wordt afgebroken.

Zodra SAP op wat voor manier aangevallen wordt treed onze regel 1 in werking.
    En dat is wie SAP aanvalt heeft oorlog met SAP.
    Dus ja, wij breken dan de vete direct af en zullen de generalen die we toch al hebben direct inzetten in de oorlog.
    Hopelijk hoeft dat niet te gebeuren en kan men het respect opbrengen om SAP en C-R lekker 2 weken zonder gezeur van anderen tussendoor een leuke vete te laten doen.

Deze topic gaat op slot en ik zal een Gr-topic openen , dan ontneem ik op die manier de 3-4 respectloze zeikerds die altijd wat te zeuren en te zeiken hebben de mogelijkheid om hier mee door te gaan en er een flame topic van te maken.
    Met de doelstelling om een waarschuwing/ban uit te lokken op mensen die reageren.
    Dezemensen zouden zich diep moeten schamen om dit soort ongewenst gedrag te vertonen. :thumbdown:

Dus helaas graag zo snel mogelijk een slotje op deze topic .....

:lock:
  • Topic gesloten op verzoek topicstarter ~the eagle, 16-3-2016 21:30 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail