Oorlog -SAP- VS -ING-

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hahahha ehmm niet suc6 maar sterkte lijkt me gepaster voor ING ...
    lol
    Fijne "oorlog" toegewenst
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Tsja ik heb er alles aan gedaan om ING de kans te geven om niet in oorlog te komen met SAP.
    Zelfs vandaag nog een laatste voorstel gedaan om de "oorlog" af te wenden voor ING.
    Wij zitten hier ook niet op te wachten bij SAP aangezien de ally ING heel klein is en wij denken dat dit een complete afstraffing gaat worden voor hun. Daar is geen lol aan voor ons.

Maar als de voorstellen die gedaan zijn door SAP niet goed genoeg zijn voor ING en er op gegeven moment zelf totaal niet meer gereageerd wordt op berichten die gestuurd worden om tot een oplossing te komen dan is er voor ons helaas geen andere keuze meer.
    Het zal zeker niet de bedoeling zijn van SAP om hun helemaal kapot te gaan spelen en dat zullen we dan ook zeker niet gaan doen.
    Maar het moet wel duidelijk zijn voor ING dat er met SAP niet te dollen valt , dus gaan we wel even op bezoek.
  • Mmmm... deze oorlog is misschien een beetje uit verhouding? SAP heeft 2 keer zo veel punten als ING.
    Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit een 'leuk oorlog' wordt/is van en voor beide kanten. Is dit niet op te lossen met diplomatie?

Generaal LFT Minister -NO-
    Lid der WINDS & AMOR
  • Wij zitten er ook niet op te wachten ........Dit zal nergens om gaan en binnen 1 week klaar zijn.

Ik ben nog steeds in gesprek met ING om te proberen een oorlog te voorkomen voor hun.

We zijn echt wel redelijk naar hun toe en ik snap ook niet waarom ze het zo ver laten komen.

We hebben ze een redelijk voorstel gedaan en wachten nu op een antwoord.

Ik hoop ook dat we er op een normale manier kunnen uitkomen maar als dat echt mislukt dan is er helaas geen andere optie.

Over de aanval van het SAP lid , deze was vrijdag aangevallen door ING en heeft zich vergeld.
    Zoals je zegt zondag beginnen is zondag beginnen en niet vrijdag, Dus dan ook niet vrijdag een SAP haven blokken.
  • Pokerman wrote:

Er is overleg geweest tussen beide allianties.

Na wat goede en leuke gesprekken zijn we er toch nog uitgekomen samen.

ING is bereid de voorwaarde die gesteld was door SAP om niet in oorlog te gaan alsnog te voldoen.

Hiermee is de oorlog dus volgens afspraak afgeblazen !

Pokermaximus Leider / Diplomaat -SAP-

Slappe hap dit zeg lol :rofl:

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Nou ik ben blij dat we er op een normale manier zijn uitgekomen en ING de voorwaarde gesteld door SAP geaccepteerd heeft.

Ik bedoel wat moeten we hier dan mee SAP is toch veel te sterk vergeleken met ING , dat zou totaal nergens over gaan.

Dus geen slappe hap vindt ik maar gewoon een slimme en logische beslissing van ING.

Bij deze kan hier dus ook een slotje op gezet worden. :D