storinkie nog an toe

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• hmm ik kan wel gewoon op alle accounts komen, zowel met chrome als IE als Firefox
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • cookies eten, geschiedenis wissen ( met ccleaner b.v. ) heb je dat al geprobeerd?

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • nou nog niet, en het komt wel eens voor dit euvel,,,,,,,,,,,,,,,na een dag ofzo is het meestal over zegt een GO, leuk verhaal, kan momenteel nog niet online
    :br50: :goika: :spart:

tis ook geloof eerst maar het standaard antwoord der GO.s. ......eet je cookies jongen en reset alles

en dan kijken ze eens verder
  • Spellers laten meewerken aan de awards of toch vanuit team? 7
    1.  
      competitiegroep het laten organiseren zijn er niet voor niets (4) 57%
    2.  
      Laat spelers meehelpen met het organiseren is goede suggestie van buffel (2) 29%
    3.  
      nee ik denk dat het team dit beter organiseert (1) 14%
    Tja met "ik kan niet inloggen" en "ik wil dit/dat" komen wij ook niet heel ver.
    Daarnaast worden je er een aantal vragen gesteld, en daar doe je niks mee, wel jammer dat je mijn GO's hier een beetje vreemd afschildert daarop.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • ik wil hiermee zeggen dat het een standaard antwoord is, voordat er daadwerkelijk wordt gekeken wat er loos is, en ik blijf niet wachten op een eventueel antwoord, ik val jullie niet aan hoor, valt mij alleen op dat ik dat antwoord wel 1000 keer voorbij heb zien komen!
  • Het is alleen nogal jammer dat de standaard antwoorden het probleem al verhelpen, maar omdat mensen alleen maar boos anderen afschilderen in plaats van gewoon even een rondje googlen, blijven dit soort topics voorkomen.
    De standaardantwoorden zijn trouwens gewoon de resultaten van een rondje googlen....
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • lol argus

gewoon op internet zoeken wat het probleem kan zijn ( is googlen )

maar idd dat werkt meestal wel, je cookies eten en je geschiedenis wissen... dat is het 1ste wat ik altijd probeer!

heb je dat al geprobeerd ondertussen? en heeft het geholpen...

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • zucht, van mij kan dit gesloten worden, heb dus gehele dag tot 17,30 uur niet op ika kunnen komen, wel op internet, begon om 10,00 en dus omstreeks 17,30 uur kon ik er weer in, en het gebeurt vaker wordt er gezegd, dus het is een bekend probleem, ik heb zelfs ziggo gebeld, maar ik had gewoon internet kan ik wel gaan tracen en pingen, maar of dit helpt is mij een raadsel, en ja, cache en cookies gewist, ben ik ook blij mee,

dus sluit dit verhaal maar, want iedereen weet het weer beter en gaat zich er weer bemoeien!

hele diepe sucht

dat is ook een goeie, je geschiedenis wissen, nog meer ideeen jongens?!

format c"soms?