Een onverwacht afscheid...

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Geen nieuws wat je wilt lezen, ik zal je ontzettend gaan missen. Je sprak me met regelmaat aan als je dingen niet begreep en hoe we dat toch bedoelde, nooit in de negatieve zin en altijd met het idee dat we van elkaar konden leren.

Ik ga je zo ontzettend missen en weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
      Mell je weet dat je altijd bij me terecht kan, ik kan deze pijn niet wegnemen kan er alleen voor je zijn als je dat nodig hebt.

Rust zacht lieve Albert.

Game & IRC Administrator Ikariam.nl
    • Ik heb je na de merge leren kennen in DND, en ik zag en zie jou als de grote held van ikariam. Ik ga je heel erg missen!
      Ik moet je bedanken voor het plezier dat jij mij in het spel heb gegeven.
      Ondanks dat ik je niet in het echt heb gekend, ga ik wel heel slecht slapen ;( ;(

We gaan een eerbetoon voor jou maken, dat beloof ik!

Verder wil ik echt heel veel sterkte wensen aan de mensen die albert echt gekend hebben, met name de familie en zijn directe vrienden!

Het ga je goed!
    • Triest. Ikariam Nederland verliest o.a. één van zijn beste en actiefste leden ooit. Ik heb Albert persoonlijk nooit gekend, maar ik heb natuurlijk wel de oorlog tussen -NO- en DND gevolgd waar hij volop aan meedeed aan DND-zijde. Er zaten veel goede gevechten bij die hij (met zijn leden) had gewonnen. Jammer dat die oorlog zijn laatste, grote activiteit was in het spel.

Ik wens zijn familie, vrienden en alliantie veel sterkte toe met dit tragische verlies. Rust zacht, Albert, het ga je goed.
    • Ik zal speciaal voor deze gelegenheid nog eenmalig een post maken op dit forum.

Ik wens met name -Albert- familie veel sterkte met deze onverwachte gebeurtenis. Ondanks het feit dat -Albert- en ik de laatste tijd soort van als vijand in het spel hebben gestaan doet dit me toch ook verdriet. Zeker gezien de goede tijd/ leuke gesprekken die ik op delta vroeger met -Albert- heb gehad. Ik kon het net eerlijk gezegd ook niet geloven toen iemand het zei tegen mij en hoopte ik dat het een slechte grap zou zijn maar gezien het van Mell komt kan dit dus ook niet het geval zijn.

Veel sterkte allemaal met dit verlies ;( ;(

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Geen woorden voor..
      De familieleden, vrienden, kennissen gecondoleerd met het grote verlies en veel sterkte toegewenst.
      Albert, je was een toffe speler.. Veel te vroeg ben je gegaan
      Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
    • ''Mors certa, hora incerta''
      (latijn voor: De dood is zeker, het uur is onzeker)

Mijn ogen gingen wijd open toen ik dit bericht las... uit schrik, verbazing en pijn. De community verliest één van zijn beste spelers.
      Ik heb Albert gekend als een formidabele tegenstander, maar bovenal een mens met het hart op de juiste plaats.
      Ik had voor HVA een paar dagen geleden een interview met hem afgenomen over het piratenspel. Dit komt voor mij dan ook echt als een verassing, één waarvan je hoop er nooit zo'n te krijgen.

Ik wens zijn directe ikariamkring, zijn familie en zijn vrienden veel sterkte toe!
      Rust in vrede, Albert.

Generaal LFT Minister -NO-
      Lid der WINDS & AMOR
    • Een groot speler en strateeg, één van de drijvende krachten achter DND, is heengegaan.
      De alliantie BBVM wenst alle familie en vrienden zeer veel sterkte bij dit verlies.
      Tevens betuigen we onze steun aan de alliantie DND, die een gewaardeerd lid en hun diplomaat is verloren.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• Ik ken albert slechts alleen van het forum, zal zijn humor en scherpte hier zeker missen.
      Veel sterkte gewenst aan zijn nabestaanden
      Rust zacht

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
    • OMG Albert! Wat doe je nou!! Sjesus man, ik kan het niet geloven. Urenlang zaten we 's nachts te kletsen en te discussiëren en lol te maken, en nog steeds de laatste tijd, ondanks dat ik geen ika meer speel. Niet te geloven dit.........
      Veel sterkte gewenst voor ieder die em lief had, en Kirsten, dan denk ik speciaal aan jou. Veel liefs!

Rust zacht lieve Albert ;(
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • ik kan het eerlijk gezegd nog steeds niet bevatten

zit nu al een uur met een brok in me keel .

beste Albert Rust Zacht ik zal je vreselijk missen ,en met mij vele anderen binnen ikariam

gecondoleerd voor de familie ,vrienden

afz. -_Gerrit_-
    • Beste Albert,

Er zijn momenten dat je achter je scherm zit en woorden roept die je nooit op dit forum zal typen. Toen ik het bericht van Mell las, was er zo’n moment.

We hebben veel gesprekken met elkaar gevoerd over de zin en onzin van Ikariam en zeker ook de regels er om heen, maar meer nog over het echte leven buiten dit spelletje om. Soms luchtig en soms erg diep en zeer persoonlijk.

Jij was altijd een man die zonder oordeel en zeker zonder negatieve ondertoon een open dialoog aan ging met als doel vooral te denken in oplossingen en nooit in problemen. Waar het gesprek ook over ging, je was altijd goudeerlijk en puur zonder nonsens. Gelukkig schuwde je op de juiste momenten een gezond stukje sarcasme nooit.

Het is ronduit bizar te beseffen dat we nog geen 48 uur geleden spraken over je laatst aangedragen idee voor verbeteringen van het spel. Om vervolgens geconfronteerd te worden met een bericht op dit forum, waaruit duidelijk wordt dat dat ons laatste gesprek is geweest.

Je gezonde en relativerende blik zal ik heel erg gaan missen, zo ook onze gesprekken.

Je familie, vrienden en bevriende medespelers wil ik hierbij condoleren en veel sterkte toewensen voor de komende periode.

Albert…. Waar je nu ook mag zijn..

Vaarwel en het gaat je goed
      trots lid Dead Rabbits
      Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
      Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl