Een onverwacht afscheid...

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

Beste Ikariammers,

Aangezien ik niet precies weet aan wie ik dit moet adresseren doe ik het op deze manier.

Helaas moet ik jullie mededelen dat vanochtend mijn vader, die hier volgens mij onder de spelernaam Albert gaat, is overleden. Aangezien zowel Ikariam en de community zo belangrijk voor hem waren en hij ook een aantal van jullie kende via real meetings wilde ik dit even delen.

Voor vragen kunnen jullie altijd bij mij terecht in de pm.

Bedankt voor het plezier dat jullie hem gaven.

Groetjes,

Mell

Verdachter than thou.
    • Jeetje,

Voor mij om dit te lezen is vrij onwerkelijk, zoveel emoties die nu door mij heen gaan...
      Nog geen week geleden had ik vurige gesprekken met hem ingame door de oorlog die tussen onze allianties bezig was, ondanks dit alles is het zeer vervelend om dit te moeten lezen. Woorden schieten op dit soort momenten altijd te kort.

Ik wil graag een laatste dank uitbrengen aan Albert voor al het speelplezier dat hij anderen heeft gebracht en zijn inbreng in de ikariam community die zeker niet vergeten zal worden.
      Aan de familie en vrienden veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies.

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • ik ben echt helemaal in schok en kan niet omschrijven hoe ik mij voel.
      ik heb je een paar keer in rl ontmoet, heb zelfs de foto's nog van toen.

altijd heb je forum reacties gelezen en ik kende je ook al jaren
      nu ben je er plots niet meer ...

sterkte aan iedereen die hem gekend heeft waar dan ook

Dankje Sasuke
    • Jeetje, dat komt zeker onverwacht... Ik heb een tijd in zijn alliantie gezeten en hem nog een paar keer in het echt gezien. (En zelfs nog een keer per ongeluk gebeld toen ik iemand met dezelfde naam moest hebben :P) Hij stond altijd zo positief in het leven en leek zo jong en gezond in zijn hele doen en laten. Het is moeilijk te geloven dat hij niet meer onder ons is.

Heel veel sterkte voor zijn familie, vrienden en mede-spelers...
      :!: De gebruikers van je systeem zijn je experts. Waardeer ze en betrek ze zoveel mogelijk bij de ontwikkeling. :gamer:
    • Wat verschrikkelijk om dit te lezen.

Albert je ben vanaf het moment dat ik je ken op ika me maatje geweest.
      Geen ander persoon op ikariam leren kenne als jouw.

Ik zal je vreselijk missen en kan me dan ook geen ikariam voorstellen zonder jouw..

Sterkte aan de nabestaanden !!
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • Langs deze weg wil ik de familie van Albert en vrienden veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Ook zijn spelvrienden op Ikariam sterkte aan jullie allen. Ik heb Albert een beetje leren kennen hier op de Zeta server. Een paar keer kwam ik in zijn vaarwater en uit zijn reacties en onze mailwisseling kwam hij over als een zeer gepassioneerd Ikariam speler. Mensen zoals Albert geven kleur aan het spel als vriend en ook als tegenstander. Hij zal gemist worden....

Een laatste groet aan jou Albert....rust zacht.
    • Heel veel sterkte aan de familie vrienden en kennissen . Heb Albert altijd als ikariam vriend beschouwd. Kon altijd fijn met hem praten.
      De wereld zal je missen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      met dank aan: yrret
      Lord of Hades Delta
    • Gecondoleerd iedereen. Grote schok, gister nog met hem gelachen en dan nu dit....
      Geen woorden voor, maar ik ga hem zeker heel erg missen.
      Familie en vrienden heel veel sterkte gewenst.

Joffer

Happy lid van TTV in Danger Zone
    • Wow, dit zag ik echt niet aankomen. Laatst sprak ik hem nog, het is ongelofelijk dat hij er nu opeens niet meer is...

Hij was een goede speler, die altijd wel een opinie ergens over had, maar ook respect had voor zijn medespelers. Ik zou graag de vrienden en familie veel sterkte wensen met dit verlies. En ook spelers die dichtbij hem stonden wens ik veel sterkte in de komende periode.

Dankje Meliss! :thumbsup:
    • Damn wat is dit schrikken ;( met wie moet ik nu Buffel klieren? Hoe kan ik nu weer eens mijn vloot stiekem aan DND verkopen? Met wie kan ik nu even flink sparren en altijd op humor uitkomen..... We zouden nog een maffe oorlog starten en hadden al wilde plannen die weer eens niemand zou verwachten, vol gekkigheid...... En nu ineens dit....

Ik ga je heel erg missen al....

De familie wens ik heel veel sterkte.

If you give a man fish you will feed him for a day.
      If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.