struikrovers

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• struikrovers

Hallo, ik heb zojuist struikrovers van barbaren ontdekt in mijn zwavelmijn

Nu ik wou ze verwijderen eruit maar vond de knop niet meteen ik dacht die zal wel bij zwavelmijn ergens staan om ze weg te jagen maar daar staat die niet!
    Ik zag toen dat de knop bij het barbarendorp zelf stond!
    Ik vind dit nogal onlogisch gezien je zou verwachten dat de knop bij de mijn zelf staat ipv barbaren dorp

Ik heb vandaar ook deze suggestie om een knopje bij je mijn toe te voegen om de barbaren weg te jagen omdat dit veel logischer is en je niet even verward geraakt!

edit: ik zie juist dat je tegen de barbaren vecht in hun dorp ipv bij de mijn! Het zou veel logischer zijn als ze echt troepen in de mijn hebben staan waar tegen je moet vechten!
    dankje neverlight voor avatar
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl