NO vs DND

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zeegevecht bij ۞rammekens۞
    (18.01.2016 5:31:09)
    NO-Cleo[-NO-] uit ۞Koperstad, ۞rammekens۞, the chrisss[PACT] uit Peetas kristal, -NO- Roburg-Her, Gales marmer 2, -NO-malach Hep, Sandrosnike[-NO-] uit Charlie, Papadopulos[-NO-] uit Polis, Evilpenquin[-NO-] uit Polis, Polis, Eggie[-NO-] uit Gales marmer 2, peppi[-NO-] uit stad, Peetas kristal, Polis, Sun city, Charlie, Polis, Polis, Tiboo[-NO-] uit Peetas kristal, Danman[-NO-] uit Charlie, pietercity, lisz[-NO-] uit Peetas kristal, Gales marmer 2, -REBEL-[-NO-] uit Peetas kristal, hikmet[-NO-] uit Polis, Charlie, Peetas kristal, Remus[-NO-] uit Polis, Charlie, dursun[-NO-] uit Polis, Tank[-NO-] uit Polis, Peetas kristal, Hersonissos, spook[-NO-] uit Polis, ۞ Cube 1K, ۞ Cube 6M, ۞ Cube 11S, ۞ Cube 3M, ۞ Cube 4M, ۞ Cube 7M, ۞ Cube 9S, ۞ Cube 10S, ۞ Cube 2W, ۞ Cube 5W, ۞ Cube 8W, Waaijenplaag[-NO-] uit Peetas kristal
    vs
    olyman[DND] uit ۞oemoemenoe۞, Erebus[DND] uit Morthal, Djaddelein[DND] uit ۞ ROFL ۞, Renee[DND] uit ۞Koperstad, ۞Goudstad, Erebos[DND] uit Polis, DND DJ[DND] uit Thoth, Morthal, ۞rammekens۞, ۞ Hosternokke ۞, erik001[DND] uit Terkwelling, Fort Duckburg, Kwexel, Den Kelder, Eitrecht, Eendhoven, Meeuwarden, Valkmaar, Snaveldoorn, krotdorp, Duckvoort, ndeboeck[DND] uit Cape Wine, Cape Stone, Stone Capital, Cape Diamant, moggie[DND] uit Thoth, ۞Edelsmitstad, ۞Koperstad, -Albert-[DND] uit ۞rammekens۞, Pol3M, Morthal, ۞ Hosternokke ۞, ۞Koperstad, Helensburgh, Lewedorpe, ۞abeele۞, ۞ ROFL ۞, PosWijndon2, PlensWijn, Thoth, Polis, Charlie, Djadde[DND] uit Polis, Danie[DND] uit Morthal, ۞ Hosternokke ۞, ۞rammekens۞, ۞Koperstad, Mitra[DND] uit WijnSmid, Polis, gerrie88[DND] uit Pol3M, Morthal, ۞rammekens۞, ۞ Hosternokke ۞, Paradox[DND] uit MarmerSmid

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip............................0(-14780) - Ramschip.........................4487(-14669)
    Vuurschip............................0(-2852) - Vuurschip...........................20(-5280)
    Mortier schip.........................0(-160) - Mortier schip.........................545(-0)
    Stoomram............................0(-11013) - Stoomram..........................2460(-9633)
    Rakettenschip........................0(-3288) - Rakettenschip.....................1078(-3346)
    Schoepenradsnelheidsschip............408(-45) - Schoepenradsnelheidsschip............1061(-0)
    Ballonendrager......................12(-1646) - Ballonendrager....................1136(-1634)
    Tender................................209(-0) - Tender................................398(-0)
    ............................................. - .............................................
    Ballista schip.........................0(-97) - .............................................
    ............................................. - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals.............................-498578 - Generaals.............................-476713
    Aanvalspunten.......................1191782.5 - Verdedigingspunten....................1246445
    Schade...............................24928900 - Schade...............................23835650
    Schadeverdeling...........................51% - Schadeverdeling...........................49%

Winnaars: -Albert-[DND], moggie[DND], Danie[DND], erik001[DND], DND DJ[DND], Djadde[DND], Mitra[DND], Erebos[DND], gerrie88[DND], Paradox[DND], ndeboeck[DND]

Verliezers: Erebus[DND], Evilpenquin[-NO-], NO-Cleo[-NO-], Waaijenplaag[-NO-], -REBEL-[-NO-], Danman[-NO-], Remus[-NO-], Djaddelein[DND], olyman[DND], spook[-NO-], Papadopulos[-NO-], peppi[-NO-], hikmet[-NO-], Sandrosnike[-NO-], Tiboo[-NO-], the chrisss[PACT], Renee[DND], Eggie[-NO-], dursun[-NO-], lisz[-NO-], Tank[-NO-]

GEEN KOLOS, Gewoon de betere !!

DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • begeleidend verhaal bij dit gevecht

al enige tijd hing Remus in mn inbox, dat als we een nederlaag wilden erkennen, dat met van -NO- weg zou varen,
    echter,

de opgetelde cijfers van alle geposte GS tot voor het weekend lieten dit zien:

prntscr.com/9q35ae

maar werden ontkend , van onzuiverheid beticht en gebagaletiseerd door Remus

in overleg, zo goed en kwaad als t ging, werd genoemd dat een finale gevecht t einde zou kunnen zijn,
    zoals gebeurde, zie boven

dat NO nog steeds ronddobbert bij ons in de buurt, en niet na vannacht vertrokken is, snappen we niet, maar we zijn wel bezig hen te helpen herrinneren waar hun vloot ligt vandaag, zie komende rapporten in het GS topic ^^

daarnaast me weer ernstig verwonderd over het taalgebruik van Remus............DND in de verdediging gedrukt ?(
    pardon
    we hebben van begin aangekondigd dat jullie ongenode gast waren,
    eenmaal bij ons, heeft DND hun ''niet storen'' motto gehandhaafd en antwoord gegeven, zie verzameltabel eerder vernoemd,

en jullie verslagen in onze ogen,wat vaker uit verdedigingspositie, omdat NO nu eenmaal graag kolos drukt, (zie tabel)
    er is geen moment sprake geweest van onderdrukking, verdrukking, of wat voor termen een ally wil gebruiken om onterecht t grote geloof in eigen superioriteit in stand te willen houden intern,..........extern lukte dat toch al niet :rolleyes:

dit is voor iedere speler te zien om de AP en DP bij elkaar op te tellen trouwens, maar dat vind DND te onzuiver, (vandaar onze eigen tabel)

aan de lezer te oordelen of NO of DND nu gewonnen heeft, dat is voor ons niet zo belangrijk, we weten wie we zijn en waar we staan als DND,

ook aan de lezer te oordelen welke ally t meest last heeft van blinde vlekken bij het bekijken van de werkelijkheid............ :evilgrin:

mvrgr
    diplo DND
    de ally die je niet moet storen :thumbup:

fear your fear to be too little
  • De scores van ikariam liegen niet ;)
    Gefeliciteerd met de overwinning van dit gevecht, maar zoveel zin had het niet meer.

Aanvalspunten:
    1 No Name(-NO-) 2,409,344
    2 Do Not Disturb(DND) 2,132,286

Verdedigingspunten:
    1 Do Not Disturb(DND) 3,097,446
    2 No Name(-NO-) 2,387,898

Dit is wat ikariam ons vertelt, en als enige betrouwbare bron is dit de bron die ik gebruik.

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Remus wrote:

Aanvalspunten:
    1 No Name(-NO-) 2,409,344
    2 Do Not Disturb(DND) 2,132,286

Verdedigingspunten:
    1 Do Not Disturb(DND) 3,097,446
    2 No Name(-NO-) 2,387,898

Dit is wat ikariam ons vertelt, en als enige betrouwbare bron is dit de bron die ik gebruik.

dus.....

2409344 + 2387898 =4797242 voor NO

en
    2132286 + 3097446 = 5229732 voor DND 8-)

en wat bedoel je nu ?

Remus wrote:

De scores van ikariam liegen niet ;)

• jij mag trots zijn op verdedigingspunten hoor :D
    laat alleen wel zien waar beide allianties stonden in de oorlog...

Generaal -NO-

• wat is er minder nobel aan goed verdedigen dan aan aanvallen Remus ?

het totaal aan cijfers van zowel verdediging als aanval toont hoe vaardig een ally met vloot en leger om kan gaan, toch ?

het zal aan de lezers zijn om te oordelen of mijn gevoel dat:
    NO zich zelf opgedrongen heeft, in de aanloop een heilig geloof in eigen kunnen toonde, en nu na afloop blind is voor de uitkomst,
    terecht is

NB
    in de voorgenoemde hof div keren het Hades wonder aangehad, toch stiekum wel een beetje blij met NO hoor.
    dank voor 2 stadhuis 40, goed bezig geweest NO :love:

• Remus wrote:

jij mag trots zijn op verdedigingspunten hoor :D
    laat alleen wel zien waar beide allianties stonden in de oorlog...

Van begin tot eind is aangegeven dat wij die oorlog van jullie niet willen.
    Dit houd dus bij voorbaat in ... WIJ komen NIET naar Jullie
    Dus dat jullie wat meer aanvalspunten hebben ... nounou gefeliciteerd.
    Hoe komt dit ??
    omdat jullie tijdens het laatste HOF gevecht als aanvaller hebben gestaan ?
    Maakt ook niet uit ..
    Wat Albert zegt. laat het aan de buitenwereld ... :D
    Ik kan nog altijd enorm om het feit lachen dat NO slechte verliezers zijn... :D

Nogmaals vaar lekker naar huis en kom niet meer terug...
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Remus wrote:

het mag duidelijk zijn, dat als -NO- de moed had gehad een vete te willen verklaren,

de discussies een stuk simpeler zouden zijn, ongegronde beweringen konden simpel weerlegd worden,

anderzijds,
    -NO- wilde het niet, wat op zich het forum toch wel wat vermakelijkheid oplevert

om een ingame vraag te beantwoorden,
    reken voor een stadhuis 40 ong 5.7M gs, dus als ik er 2 heb kunnen bouwen, van het hades wonder gedurende de hof, zie werking hades wonder, nogmaals dank NO ! ;)

• Hey Hallo Albert,

Ik zie dat je weer lekker onzin aan het verkopen bent, maar ik zal jou weer zoals gewoonlijk even een handje helpen naar de waarheid.
    Om te beginnen had DND al aardig wat verdedigingspunten en aanvalspunten, -NO- daar in tegen begon vanaf de 0.
    Veder wil ik jou er op wijzen dat DND hulp nodig heeft gehad. 1 speler van SAP en 1 van FBI, en die van FBI (je weet wel wie) die viel ons in de rug aan, (Die zijn wij zeker niet vergeten)
    verder wilde jij stoppen met deze oorlog en het gevecht op jou eiland houden om vloot en leger op te maken, hiermee stemde wij in.
    Toen wilde jij een nieuwe afspraak, de gevechten moesten zondag 17-01-2016 om 24:00 uur stoppen.
    Wij hebben gehandeld naar afspraak en ook verder geen enkele eenheden veder gebouwd en verder niets opnieuw ingebracht, en het vuur langzaam uit laten gaan.
    En dat er geen kolos is gebruikt dat klopt wel, DIE HEB JE NIET!!!! :fie:

MAAR!!! wat schets verder mijn verbazing Albert.
    Ik heb jou in de gaten gehouden maar je bleef generalen kopen ondanks dat JIJ jou bestaande vloot en troepen wilde opmaken.
    Verder zoals eerder hier is aangegeven zouden op het eiland van jou de gevechten houden, Maar DND moest zo nodig weer naar de andere eilanden waar onze steden zijn toe tegen de afspraken in.
    En als wij terug trekken zoals afgesproken dan nog even snel in de rug aanvallen :thumbdown:

Wat zeg dit nou eigenlijk allemaal albertje......... afspraken met DND zijn niets waard!!!

Dus Albertje verkoop geen onzin en plaats geen halve onzin screen shots. :hush:

Je kan je in alle bochten kronkelen maar jij heb de handdoek in de ring gegooid!!

Gefeliciteerd -NO-!! zeg je dan
    Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
  • Ik wil er in het algemeen aan herinneren dat in een HoF-topic enkel het gevecht besproken dient te worden conform de regels. Hoe verleidelijk het ook kan zijn om over andere zaken te spreken, is dit niet de bedoeling. Dit zal in het vervolg van dit topic in een waarschuwing resulteren. ~the eagle, 18-1-2016 22:37 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• mn beste Rebel

als iemand een verduidelijking kan geven wat je bedoelt, graag, ik raak je een beetje kwijt in je beweringen

natuurlijk is er vloot ingekocht om bovenstaande hof gaande te houden, hoe die de stad is ingesmokkelt, is ons truckje, dat deel ik niet
    natuurlijk zijn de afnemers niet teleurgesteld en is er doorgegaan met opkopen, enfin, hoe wij aan onze vloot komen, is ons verhaal,
    dat NO eerst bralt dat ze de meeste generalen hebben, en dan niks klaarmaken ermee, maar nog steeds de grootste generalen hebben, ............schiet mij maar lek, maar ik snap niet waar je je op wilt beroemen of ons iets in wil verwijten........

-REBEL- wrote:

Dus Albertje verkoop geen onzin en plaats geen halve onzin screen shots. :hush:

mja
    t is een hele waarheid, een screenshot uit de laatste ronde, zoek maar op en check t op waarheidsgehalte als je wilt
    in de hof is er behoorlijk gewaved en samengewerkt,
    we stonden bijna nooit zonder heph, en de munitie was gevuld tot,citaat DJBartezz, ''ergens eind 2027'' :)
    en, degene die me albertje mocht noemen, is al lang overleden, graag iets meer respect svp,

idd, geen kolos, waarom zou ik, als ik ingericht ben om vijandigheden het hoofd te bieden ? zie het verloop van de ronden in de hof, DND had nog weken kunnen doorgaan

-NO- is vertrokken, en ik heb de handdoek in de ring gegooid,
    dat klinkt bij mij als:
    '' de slager is vegetariër geworden en daarom heeft het varken maar zelfmoord gepleegd''
    kan er nog uren naar kijken, maar snap er niks van

tenslotte, jammer dat je het op de persoon speelt,
    bovenstaande hof is gerealiseerd door veel spelers van DND en veel van NO

deze HoFm en ook heel de NO veldtocht tegen ons,
    is een DND overwinning , daarin iets op de persoon spelen is een minachting voor alle betrokkenen,

dank mn rare vrinden in DND, gezellige chaos met leuke resultaten, deze is voor jullie :thumbsup:

• ach albertje toch,

onze berichtenwisseling met daarin de intentie van DnD om de oorlog vanuit hun kant te stoppen is al lang te vinden in het oorlogstopic van NO tegen DnD, dus dat je nog steeds onwaarheden de wereld in helpt verbaasd mij aangezien een ieder het tegendeel kan lezen in het oorlogstopic...
    Wat het gevecht en ook de afspraken betreft, jullie hadden aangegeven om nog een gevecht te willen hebben om van jullie generalen af te komen, wij hebben niks hoeven bijbouwen in die periode terwijl jullie hard je best deden om alle troepen aan te slepen. Wat betreft het troepen de stad in ''smokkelen'', je doet alsof het een staatsgeheim is maar het is net zo simpel als de ene voet voor de andere te plaatsen (dat heet lopen als je het nog niet wist)
    het effect van in je eigen stad vechten en munitie opbouwen is ook al zo oud als de weg naar Rome albertje, dus daar hoef je ook niet de held mee uit te hangen haha, dat is een tactiek die al wat langer meegaat en algemeen bekend is onder de mensen die daarmee gebaad zijn.
    die DnD overwinning is bij dit gevecht idd aanwezig maar de hele oorlog een DnD overwinning noemen? Daarmee ben je wel het lachertje van ikariam.
    Maar goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken want je hebt in de laatste weken al genoeg van mijn tijd gekregen en je was misschien net 10 seconden van die tijd waard. Mensen zoals jij zullen niks bereiken en ik heb bijna medelijden met je, geniet van deze overwinning van veel meer in je leven heb je niet om voor te juichen albertje.

p.s respect vragen? dat soort dingen moet je verdienen ;)

Waarschuwing voor trolling ~the eagle, 18-1-2016 23:54 uur

Generaal -NO-

• Remus wrote:

het lachertje van ikariam.

aan de lezer te bepalen wie dat is, mn beste ;)

verder zal ik niet ingaan op je rare taal naar mijn persoon gericht,
    wel dank dat je je bagger wilde etaleren ,zodat duidelijk is met welk een sujetten we de afgelopen tijd te maken hebben gehad als DND,

en nu vlug verdwijnen en nooit meer terugkomen,
    julle zg afscheidstocht van peppi is flink in t water gevallen, en t DND van Gamma heb je niet gevonden,
    t DND van Zeta heeft deze HoF neergezet,
    de HoF waar NO uit weggevaren is............DND had nog tijden door kunnen gaan

met gepaste minachting, en hopenlijk tot nooit meer ziens
    Diplo DND

• Ik sluit dit topic na het niet opvolgen van een eerder gegeven algemene herinnering. ~the eagle, 18-1-2016 23:52 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail