Agamemnon zoekt nieuwe thuisbasis

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Agamemnon zoekt nieuwe thuisbasis

Hallo een ieder,

Het was 2011 toen ik voor het eerst in aanmerking kwam met het ikariam "virus".
      De daaropvolgende 3 jaar heb ik intensief dagelijks deelgenomen aan het spel, de gevechten en alles wat er bij ikariam komt kijken.
      In die jaren heb ik verschillende functies bekleed binnen een alliantie die top 10 genoteerd stond maar mijn liefde gaat vooral uit naar het tactische/generale aspect van dit spel.

Het jaar 2014 was een hectisch jaar (prive) mede daardoor en alle veranderingen omtrent updates ed heeft mij toendertijd ertoe gezet om het spel (tijdelijk) vaarwel te zeggen.

Het " virus" heeft die tijd op de achtergrond doorgeleefd tot een paar weken geleden het niet meer te houden was en ik besloot om weer eens een kijkje te nemen in de wondere wereld van ikariam.

Er Is een hoop verandert alhier in de tussentijd.
      Een merge, piraten, barbaren, belang van vloot al dan niet ter ondersteuning en ga nog maar even verder.
      De grootste impact heeft de merge momenteel vandaar ik hier een post maak.
      In 2014 speelde ik op meerdere werelden maar blijkbaar krijg ik me kleinste account terug en ben de grootste accounts kwijt.

In de korte tijd dat ik nu weer speel heb ik me alle info machtig gemaakt die nodig Is om weer strijdvaardig ten tonelen terug te kunnen keren. Het enigste probleem Is dat ik momenteel een mini account (+/-100k) bezit waarmee ik weinig tot niets uit kan halen tegen de grote overmacht waarmee sommige ikariamers tekeer gaan in de wereld.

Heb je dus nog een account in de "koelkast" staan contact me dan ig of via forum pb.

Mvg. Agamemnon