Problemen met aanmelden

• Bug

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Problemen met aanmelden

Algemene Data

Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie): chrome/ firefox en explore
      Extensies, add-ons: nee
      Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: ja
      Pagina waar het probleem voorkomt?: inloggen
      Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): als ik me in wil loggen

Account Data
      Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata):
      Server: zeta
      InGame Gebruikersnaam: dragonapk3
      City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata):
      Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR):

Andere Informatie:

als ik in wil loggen dan laad hij de pagina niet en dat is het zelfde als ik op mijn telefoon inlog via de app en dan gooit hij mij naar 30 seconden weer terug in het inlog menu

hoop dat jullie mij kunnen helpen het is vervelend dat ik nu niet naar mijn dorp kan

Screenshot (als je bepaalde data wenst te verwijderen uit de screenshot voor je het post, bewaar dan ook het origineel):

• jngame naam dragonapk3 komt niet voor in topscore lijst
      er staat wel een dragonpak3
      hier een tikfout of bij het inloggen een tikfout?

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
    • De reden hiervoor was waarschijnlijk het verplaatsen van werelden tussen verschillende fysieke servers om de besturingssystemen te updaten waardoor een router / node onderweg naar de server omwille van caching niet goed meer wist waar hij naartoe moest.

Admin @ WikIkariam | Admin @ OBG-Helper project | Admin @ GoblinKeeper.NL

Community Supporter | Forum regels | Spelregels | IRC regels | Tickets

Become the kind of leader that people would follow voluntarily, even if you had no title or position.