Generalenverlies veranderen bij bov en hof

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Albert wrote:

is het niet mogelijk de regels voor plaatsing van een BoF te verfijnen met een voorwaarde dat er geen spelers van boven de 5M bij betrokken mogen zijn bvb ?

Of Schade per punt.
    Klein gevechtje van een kleine alli heeft dan net zo veel recht als een week gevecht van de top 4.
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • chim1aap wrote:

Of Schade per punt.
    Klein gevechtje van een kleine alli heeft dan net zo veel recht als een week gevecht van de top 4.

iets in die richting ja, maar we moeten het de Mods ook niet te moeilijk maken ;)

zowiezo vind ik BoV en HoF niet intressant voor grotere spelers, dat is leuk voor een ally die een ding wil neerzetten,
    grotere spelers worden wat mij betreft beoordeelt op hun diverse scores in bouw, onderzoek, generalen, en wat ze er mee aan het doen zijn in AP en DP scores,
    idem voor de top 10 ally

belangrijkste bezwaar tegen t voorstel van DJ is dus dat je de nieuwere spelers een kans op een podium ontneemd ,
    er zijn vast andere manieren om eea evenwichtiger in de pas te laten lopen met de ontwikkelingen ingame

fear your fear to be too little
  • wat mij part de top 10 allianties of top 15 allianties werken met aparte regels..
    Maar vind het dan gelijk weer zo moeilijk worden.
    Waarom moet er een hof of bov boven staan voor een kleinere speler om het een prestatie te maken.
    Is een gevecht een prestatie als je pas een bov ? of een hof haalt.
    Waar het mij om gaat is dat het momenteel en dat weet je zelf ook Albert kijk naar de oorlog met NO.
    Bijna elk gevecht is een bov.
    Dat vervuild enorm het forum en geeft de mods enorm veel extra werk.
    Ik heb er geen last van maar kan wel begrijpen dat een mod op een gegeven moment als er 20 bovs in een week worden geplaatst waar overal discussies worden gevoerd. dat hun op een gegeven moment zoiets hebben van ... dat bomen en bos verhaal
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • ja DJ

daarom, waar zou een 10M account of hoger nu op t forum nu nog iets moeten zeggen over een prestatie ?
    1 x de haven uitvaren en je cultuurverdragen vallen van de muur, en een BoV is zo gescoord,

BoV en HoF zijn denk ik in t leven geroepen toen alles nog wat kleinschaliger was, en dus nog steeds leuk voor spelers.
    die kleinschaliger bezig zijn dan jij en ik DJ, ;)

nu de drempel verhogen lijkt me geen goed voorstel, eerder dat we gewoon met accounts boven de 10M of 5M niet meer mogen gebruik maken van de mogelijkheid,
    die mensen hebben mogelijkheden zat om op meerdere fronten te vechten, en kijken maar in de AP en DP scores om te zien waar ze staan

fear your fear to be too little
  • De grootte van het account zou niet moeten uitmaken of je een Bov of Hof mag plaatsen, ik ben wel (nog steeds) voorstander van het verhogen van de punten. Vooral de punten van de Bovs moeten omhoog, Hofs komen er sowieso niet zo super vaak (vooral door kolos wonders etc.)

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Misschien dan een regel dat tijdens oorlogen er geen aparte bov geplaatst mogen worden.
    Hofs wel vind ik .
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(