LFT vs -SAP-

• Battle of Victory

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• LFT vs -SAP-

Zeegevecht bij namur
      (27.12.2015 14:09:30)
      Drogon[-SAP-] uit Polis, Embio[-SAP-] uit Parijs, dampewjartel[-SAP-] uit Zwavel 24-1, Zwavel 24-8, sSapdestroyer, absynth[-SAP-] uit Polis, K - Linden
      vs
      martinos[LFT] uit Saptrifuge, henk507[LFT] uit namur, Zwavel 24-8

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip..........................1324(-1482) - Ramschip..........................1232(-2068)
      Mortier schip.........................486(-0) - Mortier schip.........................571(-0)
      Rakettenschip.......................501(-331) - Rakettenschip.......................359(-369)
      Schoepenradsnelheidsschip.............726(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............428(-0)
      Ballonendrager......................163(-129) - Ballonendrager......................207(-167)
      Tender.................................40(-0) - Tender................................135(-0)
      Stoomram...........................585(-1058) - Stoomram..............................0(-984)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen..............................-45682 - Generalen..............................-48964
      Aanvalspunten..........................122410 - Verdedigingspunten.....................114205
      Schade................................2284100 - Schade................................2448200
      Schadeverdeling...........................48% - Schadeverdeling...........................52%

Winnaars: dampewjartel[-SAP-], absynth[-SAP-]

Verliezers: Drogon[-SAP-], henk507[LFT], martinos[LFT], Embio[-SAP-]

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Sportief dat je hem zelf post martinos

Kleine toelichting omtrent het aantal spelers van SAP embio en drogon zijn beide met een bootje komen kijken en ik met iets meer 850 bootjes

Verder was damp alle aan het slopen laatste moment heb ik er nog wat mortieren bij gestuurd maar alle eer richting damp met zijn vlootje
    • Kommaarop wrote:

Ik zal vragen of damp het hele rapport kan sturen naar mij of wil posten scheelt nog wat dit rapport is niet compleet

Hmm ik dacht dat als het gevecht afgelopen was je dan het hele gevecht kreeg te zien uiteidnelijk in het rapport wat je ingame kan maken. Maar kan zijn dat ik het fout heb

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||