-NO- vs DND

• Battle of Victory

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Remus wrote:

echter hoop ik wel dat dit incident waarbij DnD geholpen werd ook een incident blijft. Deze oorlog is tussen -NO- en DnD en daar horen geen andere mensen hun kick uit te halen door mee te gaan vechten.

Helaas Remus, ze kunnen echt niet zonder hulp van andere :thumbdown:

Maar afspraak is afspraak, en gelukkig maar voor Albert, op 1e en 2e kerstdag is er een wapenstilstand tussen -NO- en DND, dus terug trekken dan maar.

Zeegevecht bij ۞welsinge۞
      (24.12.2015 23:55:26)
      -REBEL-[-NO-] uit This, Glass, tibbo[-NO-] uit ۞ Kristal, Academie
      vs
      AlmightyPruts[FBI] uit Academie, Stone, -Albert-[DND] uit ۞welsinge۞, Lewedorpe

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip.............................85(-432) - Ramschip...........................1644(-420)
      Vuurschip............................34(-334) - Vuurschip............................20(-326)
      Stoomram............................362(-148) - Stoomram............................958(-232)
      Schoepenradsnelheidsschip.............426(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............724(-0)
      Ballonendrager........................48(-48) - Ballonendrager.......................746(-46)
      Tender.................................35(-0) - Tender................................186(-0)
      Mortier schip.........................175(-0) - Mortier schip.........................636(-2)
      Rakettenschip.........................68(-98) - Rakettenschip........................510(-80)
      ............................................. - Katapult schip.........................65(-0)
      Onderzeeër.............................10(-0) - Onderzeeër.............................53(-0)
      Ballista schip.........................40(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen............................-11870.8 - Generalen..............................-13262
      Aanvalspunten...........................33155 - Verdedigingspunten......................29677
      Schade.................................593540 - Schade.................................663100
      Schadeverdeling...........................47% - Schadeverdeling...........................53%

Winnaars: -Albert-[DND], AlmightyPruts[FBI]

Verliezers: -REBEL-[-NO-], tibbo[-NO-]

Het is hier niet toegestaan om twee BoV/HoF-rapportjes in één topic te plaatsen.
      Daarom heb ik ze in een apart topic geplaatst.
      ~IM_Mike 25/12 1.17
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • tja, aan t werk en offline, anders had t er anders uitgezien... ;)

ingame hulp van Pruts, op t werk ''hulp'' van dit figuur :D

prntscr.com/9i98w8

als NO niet zo onbehouwen door alle eilanden heen wandelde, maar gewoon alle spelers van de zeta server met wat meer respect behandelde,
      had t hele verhaal misschien er wat anders uit gezien,
      we zijn samen de server, voor een stuk spelplezier, en t zal niet gebeuren dat de zwanenzang van -NO- ten koste gaat van spelers met een totaal verschillende agenda,
      nieuw gearriveerde spelers die helemaal niet begrijpen wat er gebeurt en welke krachtverhoudingen er aan het spelen zijn,
      gesettelde spelers die nog wel een bijdrage aan het spel leveren, maar niet meer continu vooraan willen staan in de militaire aktie,en geen ontmoedigende overlast willen,

als jij, Rebel, mn maat Pruts in redelijke bewoordingen had toegesproken, had je olie op de golven gegooid, nu is het olie op het vuur......,
      welk recht geeft je zo een aanmatigende toon aan te slaan ingame ?
      is dat jou concept van spelplezier ?
      verlies je bij het inloggen op ikariam een stukje beschaving ?
      zit je met een tunnelblik in je eigen account en je eigen ally, en zie je t grotere plaatje niet ?

ga je gang en veeg de generalen van Pruts weg, daar zit hij niet mee, CR hierover zijn totaal irrelevant, hij heeft nu al zijn punt gemaakt, meerdere punten eigenlijk, kies maar welke je wilt delen met m,
      -respect
      -loyaliteit
      -vriendschap
      -rechtvaardigheid
      -plezier
      -trots
      -saamhorigheid
      -relativering

ik heb mn vermoedens, maar aub, please, spreek ze tegen......
      mvrgr
      Albert

fear your fear to be too little
    • Waar is nu dat "like"knopje....??

Albert wrote:

tja, aan t werk en offline, anders had t er anders uitgezien... ;)

ingame hulp van Pruts, op t werk ''hulp'' van dit figuur :D

prntscr.com/9i98w8

als NO niet zo onbehouwen door alle eilanden heen wandelde, maar gewoon alle spelers van de zeta server met wat meer respect behandelde,
      had t hele verhaal misschien er wat anders uit gezien,
      we zijn samen de server, voor een stuk spelplezier, en t zal niet gebeuren dat de zwanenzang van -NO- ten koste gaat van spelers met een totaal verschillende agenda,
      nieuw gearriveerde spelers die helemaal niet begrijpen wat er gebeurt en welke krachtverhoudingen er aan het spelen zijn,
      gesettelde spelers die nog wel een bijdrage aan het spel leveren, maar niet meer continu vooraan willen staan in de militaire aktie,en geen ontmoedigende overlast willen,

als jij, Rebel, mn maat Pruts in redelijke bewoordingen had toegesproken, had je olie op de golven gegooid, nu is het olie op het vuur......,
      welk recht geeft je zo een aanmatigende toon aan te slaan ingame ?
      is dat jou concept van spelplezier ?
      verlies je bij het inloggen op ikariam een stukje beschaving ?
      zit je met een tunnelblik in je eigen account en je eigen ally, en zie je t grotere plaatje niet ?

ga je gang en veeg de generalen van Pruts weg, daar zit hij niet mee, CR hierover zijn totaal irrelevant, hij heeft nu al zijn punt gemaakt, meerdere punten eigenlijk, kies maar welke je wilt delen met m,
      -respect
      -loyaliteit
      -vriendschap
      -rechtvaardigheid
      -plezier
      -trots
      -saamhorigheid
      -relativering

ik heb mn vermoedens, maar aub, please, spreek ze tegen......
      mvrgr
      Albert

• ooppsss, Albert is een charme offensief begonnen op het forum.
      Had jou vriendje zich niet bemoeit dan zag het er zeker anders uit.
      En idd, wij hoppen van stad naar stad, hoort bij het spel, maar wij moeten wel omdat jij de hele tijd vlucht.
      En als jij respect wil, moet je eens met nuttige dingen komen ipv dat onzinnige gezwam.
      En het tunnel plaatje dat jij zie is dat aan het eind van de tunnel licht is waar je naar toe kan vluchten.

Doe je zelf een plezier en kom is met goede argumenten, je spreek je zelf de hele tijd tegen, en jij zet je zelf hier op het forum behoorlijk voor schut. (DND kwaaltje)

@Bicha,
      Je heb het DND virus al aardig te pakken, Jammer dat je zo opgaat in dit gezwam.
    • -REBEL- wrote:

En als jij respect wil

zeg ik dat ik dat wil ergens ? respect verdien je, krijg je niet zomaar als je er hard om gaat schreeuwen....... 8-)

wat ik graag zou zien, en bedoelde, is dat spelers elkaar respecteren, en voor de lol bestrijden, maar daar schijnt de lat te hoog te liggen voor -NO-

voor de rest, ach, parels voor de zwijnen wat jij charme offensief noemt,

neem aan dat de lezers met jou antwoord ernaast, nog beter begrijpen wat er bedoeld word

met immer vriendelijke groeten
      diplo DND

• Het is weer een mooi gevecht moet ik zeggen, het is ook leuk om te zien hoe het aantal bovjes die gepost worden begint toe te nemen. Heeft iedereen veel meer om van te smullen op het forum.

Albert wrote:

neem aan dat de lezers met jou antwoord ernaast, nog beter begrijpen wat er bedoeld word

Denk je dat veel mensen buiten, DnD, -NO- en ik deze onzin nog lezen? :l0l:

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Ik geniet ook vollop van de bov en hof-jes.
      Uiteraard ook van de commentaren hierop.
      Veel succes beide kanten dat er nog maar veel mogen volgen.
      groet van de immer :phatgrin: boeda

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
    • Toch nog maar een keertje zitten rekenen,
      Heb nu ff de tijd, marine van NONAME vriendje gaat ondertussen naar de zeebodem :D

Tussenstand naar uitrekenen tot Post 82 van het GR topic & de Bov's en Hof.

Kom je uit op :

Schade van No Name : 102.648,060
      Schade van DND: 85.512,770

Even voor de duidelijkheid zoals ene Rebel geloof ik riep, wij posten niet alle kleine gevechtjes dus we zullen wel gelijk staan inmiddels zoniet voor ...
      het huidige geplaatste verschil is 17.1 miljoen schade.

Jullie hebben misschien een paar kleine gevechtjes gehad welke niet gepost zijn.
      Maar ook wij posten niet elk bootje wat we vernielen.
      Misschien word het voor NO eens tijd om te gaan denken over hoe ze dit willen gaan inlopen.
      En niet te hard roepen kijk een we staan gelijk. maar gewoon erkennen dat ze dik achter staan maar ze er alles aan zullen doen om dat om te buigen !! :D
      Misschien word de oorlog dan weer interessant .. Zelfs zonder die ene plunder van NONAME op DND :D

Uiteraard mochten mensen denken dat ik het niet goed berekend heb, sta vrij het allemaal na te rekenen, zoveel tijd kost het niet.
      Misschien is er zelfs wel een Mod of Go zo gek te krijgen om het een keertje na te rekenen.
      Blijkbaar kan je het aan NO niet overlaten gezien hun rekenkunde ophoud bij de kleuterklas :D

Tot morgen weer nonamers :D
      Op naar 2016
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • DJbartezz wrote:

Even voor de duidelijkheid zoals ene Rebel geloof ik riep, wij posten niet alle kleine gevechtjes dus we zullen wel gelijk staan inmiddels zoniet voor ...
      het huidige geplaatste verschil is 17.1 miljoen schade.

Klopt dit zij ik, maar ik zij NIET!! Zoniet voor.. weer een verzinsel van jou :thumbdown:
      Je houd er wel van om verhalen mooier te maken dan ze al zijn, Doen ze graag op de kleuterschool en bij DND.

En ik snap eigenlijk niet hoe dat hele schade verhaal te maken heeft met winnen en verliezen.
      Volgens mij gaat het nog steeds om wat er onder de streep staat.
      Wat boeit het mij nou of ik 20.000 punten meer aan schade heb, Als ik het gevecht maar win, het gaat tentsloten om de langste adem bij een gevecht.
    • -REBEL- wrote:

En ik snap eigenlijk niet hoe dat hele schade verhaal te maken heeft met winnen en verliezen.
      Volgens mij gaat het nog steeds om wat er onder de streep staat.
      Wat boeit het mij nou of ik 20.000 punten meer aan schade heb, Als ik het gevecht maar win, het gaat tentsloten om de langste adem bij een gevecht.

Ah ! natuurlijk !
      -NO- wil een massa gevecht, alles op een grote hoop, iedereen mag vanaf liederlijke afstand insturen, en lui weer uitloggen, maakt niet uit wat voor schade NO gaat hebben, als ze het maar het langst volhouden ?

wil je ff uit een droom helpen

zowiezo is voor een verdediger met verstand niet heel veel vloot nodig om het vol te houden, mits er wat techniek beheerst word,
      zijn jullie zo blind na de HoF van Baasa ?(
      en ondertussen had hij vloot genoeg over om jullie links en rechts lastig te vallen daar in de buurt.....

verder vinden we zulk soort taferelen heel erg 2013...........we hebben Baasa geholpen, omdat t wel grappig was dat 1 speler dit kon doen,
      waarmee gelijk bewezen is dat het voor een ally krachtmeting in 2015/2016 onzin is om op in te zetten......vermits je ally bestaat uit spelers die zelf willen nadenken , doen, inspelen op het moment, en niet slaafs ergens iets in pompen, en goud verbranden naast hun buurman tot ze aan de beurt zijn

nog een paar dagen, en het is 2016, hallo ! t spel is verder gegaan, zijn jullie echt alleen maar achterom aan het kijken ?