-NO- vs DnD

• Battle of Victory

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Mijn bemoeizucht...

Beste No,

gisteren leek je heel even de verstandige weg op te gaan door al je schepen en troepen terug te trekken vanop ons eiland. Voor alle duidelijkheid *knip*, een eiland dat ik deel met onder andere Al van DND. Nu lijkt het me eerder een tactische zet van je omdat je doorhad dat je teveel energie en goud in mij aan het steken was en toch nergens geraakte omdat mijn generale score bleef stijgen.
      NU lees ik jou bericht met "Hij zal er nog spijt van krijgen". Je hebt zelfs ermee gedreigd dat een andere alliantie me gaat aanvallen, wellicht zodat ik mijn generale score niet kan inzetten tegen jou. Door jou doorgedreven koppigheid ben ik blijven produceren en draai ik nu rond de 100k generalen. Die generale score gaat zeker niet de vuilbak in maar zal besteed worden aan een goed doel.
      Tot dusver heb ik nog geen enkele NO stad aangevallen en heb ik enkel defensief gespeeld, om eigen steden en havens te verdedigen of om mijn vriend Al even bij te staan , net zoals hij spontaan voor mij zou doen.
      Een grote alliantie met zoveel generale score, zou er niet wakker van hoeven te liggen dat één iemand wat twijgjes in de weg legt.
      Hoe dan ook, Fijne Kerst. Wat je ook doet, je zal de verkeerde beslissing nemen.
      Mvg. Almightypruts
      FBI 8-)

Coördinaten posten is niet toegestaan.
      ~IM_Mike 27/12/2015 0.00
      Almightypruts :thumbup:
      FBI (ex-lid vanThe Syndicate)
    • -REBEL- wrote:

Als jij zo een goede DND speler bent die er echt voor gaat dan moet je eens leren om je vloot te laten liggen bij een gevecht en niet de hele tijd terug te trekken en jou mede spelers te laten barsten. Je teer te veel op Bassa maar maakt zelf niet waar.

ik rol om, ff terugspoelen, wie wilde een oorlog, en wie wilde pertinent niet ?
      wat is er mis aan tactiek ?
      Baasa is een baas, die staat ver boven me met AP en DP, maar kijk es wie er onder staat als eerste anderen van DND, en kijk dan es waar de eerste NO spelers staan svp.......... :rofl:

ga flink door met bedreigen links en rechts, dan klinken je woorden ''charme-offensief'' des te schriller,
      je zien het niet, of willen het niet zien,
      maar t is een spel hoor, dat je niet te serieus moet nemen, en zeker je zelfbeeld niet aan koppelen, of naar toe kopiëren.....
      als een vriendelijk bericht of geste je rauw op je dak valt, zoek een spiegel en neem de tijd es na te denken over waar je mee bezig bent svp

ergens ben ik wel teleurgesteld, wilde jullie een beetje dissen en belachelijk maken, maar NO maait t gras al voor mn voeten weg.... ^^

O, en op verzoek ingame wil DJ best wel het excel sheet laten zien met de schade verhoudingen , houden we bij omdat we NO beweringen al voorspelden toen het voorstel tot een vete met neutrale scoretelling genegeerd werd.......

fear your fear to be too little
    • Aan de coordinator, gelieve mijn coordinaten te wissen in mijn laatste bericht.Ik was te laat om dit nog te corrigeren
      Ik was hiervan niet op de hoogte omdat ik nu eenmaal niet veel berichten plaats op het forum.
      Rebel weet heel goed over welk eiland het gaat.
      Bedankt bij voorbaat, Moderator
      Mvg. Almightypruts
      FBI
      Almightypruts :thumbup:
      FBI (ex-lid vanThe Syndicate)
    • DJbartezz wrote:

Schade gelijk ????

Sorry maar weet nog onder welke steen jij geslapen hebt hoor .. Maar ik heb tot nu toe redelijk alle schades bij gehouden.
      Ben zelfs zo netjes geweest om de plunder welke niet waren toegestaan vanuit NO richting DND niet mee te rekenen.

Weer zo een afspraak die vanuit noname kwam die noname Zelf brak.

En nu word ik ineens tijdens kerst door iemand geplunderd. .. In opdracht van NOname ??
      Kan NOname het niet alleen meer aan ??

en in NoName gezelllig ?? heb toch vanuit meerdere bronnen BINNEN Noname dat het tot een redelijk dieptepunt is gezakt regelmatig :D

Maargoed laten we ff ontopic blijven ...

Schade gelijk als je dat echt denkt ... Dan heb je geen plaat voor je hooft maar geloof een compleet flatgebouw....

Laat ik 1 ding duidelijk stellen aan de forumlezers spelertjes van NoName.

DIT IS WAAROM NONAME GEEN VETE WILDE.. ZODAT ZE DIT DUS KONDEN ROEPEN DAT WE GELIJK STAAN IN SCHADE EN DAT ZE ZELFS AAN HET WINNEN ZIJN
      TERWIJL ZE VER ACHTER STAAN BEHALVE IN HET GEBRUIK VAN KOLOS DAAR HEBBEN ZE EEN ABONNEMENT OP..

BAHBAH WAT ZIJN JULLIE TOCH EEN *** ***** **** ALLIANTIE OM TEGEN TE VECHTEN
      VERLIES ERKENNEN KUNNEN JULLIE NIET BLIJVEN NOG ALTIJD HOOG VAN DE TOREN BLAZEN.
      MAARGOED KERST IS BIJNA VOORBIJ DAN KUNNEN WE WEER VERDER.

VOOR DE REST LAAT IK DE FORUMLEZERS WEL BEPALEN WIE DE WINNAAR ZAL WORDEN.
      VANDAAG EERST MAAR EENS EEN VRIENDJE VAN NONAME MET DE GROND GELIJK MAKEN

Wat een onzin loop je hier te verkondigen.

idd, jullie zijn eigenlijk te triest om tegen te vechten, wij wisten het eigenlijk al maar hebben jullie nog 1 kans gegeven (beter niet kunnen doen)
      Jullie durven niet eens in een andere stad te vechten, en blijf maar in je eigen stad zitten en als er vloot of troepen komt zijn jullie weer snel weg.
      Verlis erkennen is nog geen spraken van, omdat we nog bezig zijn, Niet zo vroeg juichen, haal nog wat meer hulp dan maak je nog kans.
      er is 1 kleine plundering geweest op bassa omdat iemand mijn bericht van geen plundering had gelezen.
      En over kolossen gesproken, wij nemen de moeite om 2 dagen te varen naar jullie gebied, maar als wij een DND stad aanvallen dan krijgen wij de kolos.
      Of bedoel je deze waar jij zogenaamd een kolos kreeg,
      prntscr.com/9ivjrq

En de forum lezers bepalen niet wie er wint, Daar zorg -NO- voor ;)

Het blijkt wel een kwaaltje van DND te zijn al die onzin verhalen :pillepalle:

DND de onzin verkopers van Zeta!!!
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • Aan de lezers een oordeel in deze, en dat zijn er inmiddels best wel veel die de door _NO- eigen gecreeërde klucht, ''afscheidstoernee van de grootste ally'' aan het volgen zijn

-REBEL- wrote:

idd, jullie zijn eigenlijk te triest om tegen te vechten, wij wisten het eigenlijk al maar hebben jullie nog 1 kans gegeven (beter niet kunnen doen)

ja, wij hadden datzelfde gevoel naar jullie toe, trieste bedoening, we proberen echt het beste in onszelf naar boven te halen , maar ons nog 1 kans geven ???,
      je hebt jezélf die ene kans gegeven door naar ons toe te willen komen,
      wij hebben er niet om gevraagd, en zelfs gezegd dat we niet willen, we dachten in duidelijk antwoord op jullie oorlogsverklaring, zie:

Oorlogstopic -NO- vs DnD

noem ons de grootste watjes van zeta, we snappen zelf ook niet goed waarom we iedere keer per ongeluk bovenaan in de aanvals en verdedigingsscores belanden, en de meeste gevechten winnend afsluiten, die prestatie hoort bij jullie te liggen , toch......... ?(

-REBEL- wrote:

Jullie durven niet eens in een andere stad te vechten, en blijf maar in je eigen stad zitten en als er vloot of troepen komt zijn jullie weer snel weg.

ja hallo, jullie willen tegen onze zin in op visite komen, dan bepalen wij of we thuis zijn of niet, logisch toch ?

-REBEL- wrote:

Verlis erkennen is nog geen spraken van, omdat we nog bezig zijn

O, dus..........je gaat nog geen verlies erkennen omdat je nog bezig bent met verliezen ? :phatgrin:

-REBEL- wrote:

En de forum lezers bepalen niet wie er wint, Daar zorg -NO- voor ;)

idd, daar zorgen jullie voor wie de winnaar in deze is, alleen al t feit dat je DJ zn bericht hier kopieert , maar zijn cijfers over het schadeverschil weglaat......zegt meer dan je in al je woorden zou kunnen verbloemen :rofl:

quote DJ :

Tussenstand naar uitrekenen tot Post 82 van het GR topic & de Bov's en Hof.

Kom je uit op :

Schade van No Name : 102.648,060
      Schade van DND: 85.512,770

Even voor de duidelijkheid zoals ene Rebel geloof ik riep, wij posten niet alle kleine gevechtjes dus we zullen wel gelijk staan inmiddels zoniet voor ...
      het huidige geplaatste verschil is 17.1 miljoen schade.
      einde quote

-REBEL- wrote:

DND de onzin verkopers

? we verkopen niets, we willen de lezers zelf een oordeel laten vormen......een verhaal doen wat veelal meer feiten dan beweringen inhoud,
      sommige lezers zullen wel blij zijn dat je geen vete wilde, dan zou t forum maar wat stil zijn nu :D

word vast vervolgd ^^

met meewarige groeten,
      diplo DND

• Albert wrote:

wij hebben er niet om gevraagd, en zelfs gezegd dat we niet willen, we dachten in duidelijk antwoord op jullie oorlogsverklaring
      Ik zie jullie overgave dan wel verschijnen...

Albert wrote:

ja hallo, jullie willen tegen onze zin in op visite komen, dan bepalen wij of we thuis zijn of niet, logisch toch ?
      Ik zie jullie overgave dan wel verschijnen...

Jullie huilen wel extreem veel, al vanaf het begin van de oorlog zitten jullie als kleine kinderen te janken wiens ijsje op de grond is gevallen. Wordt toch eens volwassen en ga als een echte vent iets doen...
      Daarnaast heb je het over ons verlies? Sorry maar ik denk dat je weer eens in je wereld van waanideeën leeft, wellicht dat daar ook al je praatjes vandaan komen die weinig inhoud bevatten. Probeer eerst maar eens onze generalen te slopen en op dat gebied eens wat in te lopen voordat je hoog van de toren gaat blazen, want al vanaf het begin van de oorlog hebben wij ong. 1 miljoen generalen meer dan DnD.
      Dat beetje extra schade is dan niks waard, want zo te zien heeft het geen impact gehad.

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Generale bouwen is relatief simpel Remus,
      Dat weet iedere simpele ziel...

Het is nog altijd wat je er mee doet, gezien jullie van NONAME het liefste alles op 1 grote hoop gooien zullen jullie uiteindelijk de oorlog niet meer leuk gaan vinden en willen stoppen en dan met 1 of andere simpele reden komen om te stoppen terwijl het ikariam door heeft dat jullie geen verlies willen erkennen .

Maargoed we gaanhet nog niet over verlies hebben.
      Wij hoeven jullie generale niet te slopen, jullie wilden oorlog kom maar naar ons toe. jullie waren toch degene met goud zat ?? en de vele generale
      De grote Sterke No ...

Nou laat maar eens zien wat jullie waard zijn en ga maar rustig de hele wereld afvaren
      Ik kan je alvast zeggen mijn marine ligt op een eiland het verste van mijn centrale eilanden ..
      Verder laat ik jullie rustig zoeken, goud verbranden en lachen :D

Wat Albert al meerdere keren heeft aangegeven, hebben wij voor het begin van deze oorlog al aangegeven geen zin te hebben in een oorlog met NONAME.
      Voornamelijk juist om de redenen welke allemaal al door NOname zijn waard gemaakt.

Liegen, bedriegen, afspraken niet nakomen welke ze zelf verzonnen hebben en niet eens zijn besproken ...
      En verder uiteraard het kansloze gedrag en gezeur van de meeste NONAME spelers :D

Verder wens ik jullie heel veel plezier nog in deze oorlog en houd nu eens op met praten en schop je halve alliantie eens uit Vmode en kom ons slopen .. vernietigen... ...

Tot nu toe heb ik alleen nog maar een paar vliegjes tegen een voorruit zien vliegen :D en daarna weer razendsnel zien afdruipen :D
      Samenspel is een manier van spelen wat er binnen NO waarschijnlijk weinig te vinden is ..maargoed wat weet ik daarvan he :D :ram:
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • DJbartezz wrote:

Wij hoeven jullie generale niet te slopen, jullie wilden oorlog kom maar naar ons toe. jullie waren toch degene met goud zat ?? en de vele generale
      De grote Sterke No ...

Amen :D

Remus wrote:

Jullie huilen wel extreem veel,

van t lachen ja, maar moeten af en toe ook stiekum een beetje verdrietig om jullie, en ook om Martinos zijn.......

Remus wrote:

want al vanaf het begin van de oorlog hebben wij ong. 1 miljoen generalen meer dan DnD.

ik citeer een vrouwelijk DND lid ,:
      '' mja grote generalen zijn wel leuk, maar wat je er mee doet is wel belangrijker.....''

• @ Pieter:

zeer verdrietig Pieter :(
      Niet genoeg tranen in de wereld te huilen om deze wanvertoning ...

Bij deze wil ik dan ook mijn excuses aan de wereld aanbieden voor mijn wanvertoning.
      Ik wil mijn excuses aanbieden aan het team de GO de SGO en al die andere dingen die met O eindigen .

Maar het meeste wil ik me excuses aanbieden aan de alliantie NO..

Alliantie NO NAME .. het spijt mij oprecht dat ik als speler van DND in welke vorm dan ook NoName beledigd het zij op een andere manier gekrenkt heb.
      Ik zal dan ook vanavond nog naar de kerk gaan en om vergiffenis vragen bij de almachtige god.

Tevens wil ik mijn excuses aanbieden aan de alliantie DND voor mij weerspiegeling van de alliantie op het forum.

Maar het aller aller aller meeste wil mijn excuses aanbieden aan al die families welke geen vaders en zoons meer hebben. al die ex bewoners van de steden welke door een No Name heerser beschermt horen te worden.

Tevens wil ik mijn excuses aanbieden aan de kerstman dat ik de naam van god soms misbruik doormiddel van schelden of eigen gewin..
      Tevens wil ik mijn excuses aanbieden aan Sinterklaas omdat ik vind dat het een feestdag is welke net zo goed afgeschaft kon worden.
      Tevens wil ik mijn excuses aanbieden aan de Paashaas, omdat hij ooit vergeleken heb met Albert (speler DND)

Maar boven alles wil ik mijn excuses aanbieden aan Super Martinos, de beste speler van Ikariam welke er ooit is geweest. misschien wel het beste persoon wat ooit geboren is op deze planeet. De taktiek en Charme van Super Martinos is ongekend en zal door veel vrouwen erkent worden :ill:

Maar boven al deze excuses .. wil ik mijn excuses aanbieden aan Pieter ... Dat hij dit topic op vrijwillige basis heeft moeten lezen. dat hij de moeite heeft moeten nemen om dit topic te lezen en dan ook nog met een reactie moest komen..
      Dat alles maakt mij boven alles verdrietig ... ;(
      DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
    • Hahahahah Sarcasme .... Druip ... Druip... Druip...

Welkom bij de oorlog van DND en Noname Pietertje :D
      DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----