Ban Contractbreuk

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ban Contractbreuk

Ik ben vandaag geband om de reden Contractbreuk maar ik weet niet waar je deze aan kan verdienen.
    Misschien kan ik namelijk als ik weet waar het voor is de oorzaak vinden wat ik weet ook niet wat ik fout heb gedaan.
    Do not spot with a Knuppel. They look like idiots until they come.

Zeta: Diplomaat H-B (Superknuppel)
    Kappa: MvBZ -TUA- (Superknuppel)
    Lamda: Lid Dora (I Know) - Leider K-R (Superknuppel)
    My: No Account

PS: Yes we are crazy :pillepalle: :growup:
  • Dan heb je je met een multi account contact gemaakt met een ander account van je. Ik geloof dat je al je multi accounts moet koppelen bij opties ergens en dan is het al praktisch onmogelijk om contactbreuk te krijgen.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Ik heb idd 2 account maar heb aangegeven IP-sharing te hebben.
    Maar ik heb misschien idee waar het vandaan komt.

• Beste superknuppel,

Voor vragen over bans kun je het best contact opnemen met de GO die de ban gezet heeft. Dit kan via: deze link

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• Had ik ook al gedaan maar ik vroeg me af wat de ban inhield aangezien hier iets sneller word gereageerd :P

• Super-Martinos wrote:

Dan heb je je met een multi account contact gemaakt met een ander account van je. Ik geloof dat je al je multi accounts moet koppelen bij opties ergens en dan is het al praktisch onmogelijk om contactbreuk te krijgen.
    Nee hoor, zelfs als je je accs gekoppeld hebt is het nog makkelijk om een ban te krijgen.. regels hieromtrent zijn slecht opgesteld als je het mij vraagt ;) ik vindt dat het idd onmogelijk zou moeten zijn indien je IP-sharing hebt, maar dit is spijtig genoeg totaal niet het geval :(
    Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(