-NO- vs DnD

• GR-topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Jullie varen weg en sluiten de oorlog ...
    Geen overleg ...
    Jullie wilden dat wij verlies gingen erkennen om de oorlog te stoppen.
    Jullie kwamen bij ons of we tot een constructief einde konden komen.
    Dit hielt in dat tegen alle cijfers in wij verlies moesten erkennen.
    Dat doen wij niet gezien de cijfers.

Jullie generalen lopen op een einde.
    Dus stoppen de oorlog.
    Voor ons is de oorlog nog niet klaar in ieder geval tot alle resten van NO gesloopt zijn bij ons in de omgeving.
    Kortom NoName is als verliezer uit de bus gekomen echter wil het niet toegeven :D
    Vaar nu maar gauw terug naar jullie eigen steden met staart tussen de benen :D

Toedeledokie :D
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • goeie grap dit,

Dit zijn allemaal pure leugens en dat weet jij zelf ook (of niet als niks besproken wordt)
    Kan dit bewijzen door alle communicatie tussen mij en Albert openbaar te maken als hij hier toestemming voor geeft, dan zullen wij zien wie de waarheid spreekt, ik heb niks te verbergen in die gesprekken, jullie wel als je dit niet accepteert.

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Er is overleg geweest.
    Maar besluiten zijn er niet genomen.
    Die doen jullie nu eenzijdig ..

Weet je nog

Als wij niet stoppen met aanvallen gaan jullie plunderen en al die blablabla ???
    We lachen erg om de communicatie tussen jouw en Albert.
    Alles gaat op de ram. en liggen we allemaal weer dubbel .

Maargoed ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.
    Ik wens jullie weer veel spelplezier toe.
    En tot jullie allemaal weg of gesloopt zijn in de omgeving waar we aan het vechten waren is voor ons de oorlog niet voorbij.
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • oh nee?

zoals ik al zei, ik heb 7 pagina's aan berichtwisseling die ik prima openbaar wil maken voor jou en ieder ander om zo te zorgen dat de waarheid boven water komt, helaas hebben we daarvoor albert zijn toestemming nodig, dus tenzij jullie iets te verbergen hebben geeft hij mij de toestemming om deze berichtenwisseling openbaar te maken op het forum.
    Jullie proberen nu je gezicht te redden door opeens door te gaan maar de waarheid zal boven tafel komen, iedereen is welkom in mijn pm om deze berichtenwisseling op te vragen.

Generaal -NO-

• bij deze toestemming
    vermist je het stukje over de plunderingen en dreigen met plunders niet onvermeld laat

waarom wil je hier je gelijk hebben ?
    en in welk vermeend complot zou je getuind zijn ?

even opfrismomentje

NO besluit DND aan te vallen
    DND heeft geen zin,
    overleg is niet mogelijk

NO noemt DND '' oude vrienden'', maw referentie naar ons gedeelde verleden op Gamma server

dan neem ik aan dat NO weet dat :
    een losgeslagen roedel als de DND spelers :thumbsup: allemaal hun eigen generaal en diplomaat zijn tot zekere hoogte , en niet aan een teugel lopen

als NO ons dan dwingt terug te keren naar een regio omdat men begint te plunderen............dan zou NO moeten weten dat DND gewoon haar eigen ding doet,
    je bent ongevraagde gast, op welk recht wil je je beroepen ?(

fear your fear to be too little
  • Bovenstaande berichtgeving is het oudst, nieuwste staat onderaan. telkens vanaf de streep van beneden naar boven lezen voor de chronologische volgorde. Wij hebben DnD benaderd om hun een oplossing te bieden, en dit is waar Albert mee aankwam:

Remus,even wat RAM berichten verzameld,
    vanzelfsprekend wil DND een einde aan de visite van NO,
    een paar willen jullie een aanbod doen, ivm
    met goud en afschrijven overtollige vloot, geen leger !
    we zullen morgen verschijnen in bezette havens, en die verdedigen,
    we zullen geen NO haven aanvallen, en ook geen kolos toepassen
    eenmaal dat die gevechten klaar zijn, zal zondag zijn,
    einde bezoek NO dan , voor altijd
    dat is er voor ons betreft
    benieuwd naar je reactie
    grt

Vanaf hieronder beginnen de berichten die ikariam nog had bewaard.
    we zullen de gevechten afmaken, ongeacht dat bericht of niet.

Op 12.01.2016 20:25 schreef -Albert-:

> plse, blijf nog even verliezen in rammekens aub , ik heb net mn hades wonder aangezet, ....stel le me alweer teleur, pfff
    >

> Op 12.01.2016 20:24 schreef Remus:
    > > gooi jullie onzinverhaal maar in het topic op het forum en dan ben jij van mij af, maar nog belangrijker ik van jou. ik heb oprecht geprobeerd de oorlog op een normale manier te laten eindigen, wederom laten jullie echter zin dat er niet te praten valt met jullie, Bravo!
    > > je hebt jullie reputatie eer aan gedaan. Ik zie wel wanneer jullie eindbericht vanavond op het forum staat en dan is het klaar.
    > >
    > > Op 12.01.2016 20:21 schreef -Albert-:
    > > > waarom bevuil je dan mn inbox ?
    > > >
    > > > trouwens, als jullie gewoon een vete hadden verklaars, had iemand van ons dat niet allemaal bij moeten houden,
    > > >
    > > > maar dan waren de praatjes die NO graag maakt niet meer mogelijk
    > > >
    > > > mvrgr
    > > > de nr1 aanval, en bijna nr1 verdediging
    > > >
    > > > verdwijn en laat je nooit meer zien svp
    > > >
    > > > Op 12.01.2016 20:14 schreef Remus:
    > > > > geloof wat je wilt geloven... mij doen jouw onzinnige uitspraken helemaal niks meer, ik ben klaar met jou en je zielige gedrag.
    > > > > ik heb echt wel iets beters te doen dan 200+ gevechten na te kijken op al die scores. Jullie over ons heen gelopen? in je mooiste dromen zeker, lol.
    > > > >
    > > > > Op 12.01.2016 20:09 schreef -Albert-:
    > > > > > die cijfers zijn 100% controleerbaar , ze bevatten alle gevechtsrapporten die op het forum zijn gezet, niet meer en niet minder
    > > > > >
    > > > > > dus ''enigzins'' beter onderbouwt dan alle uitspraken die NO heeft gedaan
    > > > > >
    > > > > > ben nog steeds beniewd wat jullie met die zg ''walkover'' bedoelden........dat wij over jullie gingen lopen blijkbaar......
    > > > > >
    > > > > > Op 12.01.2016 20:07 schreef Remus:
    > > > > > > die cijfers kunnen mij geen reet schelen, je kan claimen wat je wilt maar iedereen weet dat het niet waar is. Ik heb die cijfers niet gecontroleerd nog zal ik ze accepteren als legitieme eindstand omdat ze net zo goed gemanipuleerd kunnen zijn vanaf jullie kant.
    > > > > > >
    > > > > > > Op 12.01.2016 20:04 schreef -Albert-:
    > > > > > > > intresse in de cijfers tot heden ?
    > > > > > > >
    > > > > > > > Op 12.01.2016 20:01 schreef Remus:
    > > > > > > > > lol de overwinning kan je mooi vergeten, er is geen enkele overwinning geboekt.
    > > > > > > > >
    > > > > > > > >
    > > > > > > > > Op 12.01.2016 18:59 schreef -Albert-:
    > > > > > > > > > oke, we laten onze wolfman de ge update scores publiceren, en claimen de overwinning, goed ?
    > > > > > > > > >
    > > > > > > > > > Op 12.01.2016 18:45 schreef Remus:
    > > > > > > > > > > jullie kwamen met het idee om een laatste gevecht te houden, dat vond ik prima. Gewoon weg varen vond ik ook prima. Zet gewoon een statement op het forum en wij zijn weg, dat is hoe simpel het is....
    > > > > > > > > > > Dit is geen raketwetenschap ofzo hoor, ik heb al meerdere keren gezegd dat het met één bericht gestopt kan worden...
    > > > > > > > > > >
    > > > > > > > > > > Op 12.01.2016 18:40 schreef -Albert-:
    > > > > > > > > > > > we hebben al eerder gezegd dat we klaar met NO zijn,
    > > > > > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > ik zie wel een mogelijke oplossing hoor !
    > > > > > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > je varen gewoon met zn allen weg bijvoorbeeld ?
    > > > > > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > Op 12.01.2016 18:32 schreef Remus:
    > > > > > > > > > > > > in welk opzicht? wij hebben nooit afspraken opgesteld of deze als afspraken voorgeschoteld? wat je nu doet is gewoon iets goedpraten wat totaal nergens op slaat..
    > > > > > > > > > > > >
    Ik heb geprobeerd een normaal einde aan deze oorlog te maken maar kennelijk wil je daar dus niet meer aan meewerken. Ik zie wel wanneer je bericht op het forum komt dat jullie er klaar mee zijn en dan gooi ik meteen het topic dicht. Ik zie wel hoeveel waarde jullie aan je eer hechten... helemaal niks dus.
    > > > > > > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > >
    Op 12.01.2016 18:28 schreef -Albert-:
    > > > > > > > > > > > >> zoals gezegd , jullie ook niet

> Op 12.01.2016 18:28 schreef Remus:
    > > > > > > > > > > > >> > Wel zielig dat jullie je niet eens aan je eigen opgestelde afspraken kunt houden hoor.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    het is inderdaad niet zo simpel dat we zomaar wegvaren. Er moet toch wel eerst iets van een afsluiting zijn. Daarnaast zie ik je nog steeds generalen bouwen/kopen dus je lijkt nog niet echt voor een einde te gaan?

Daarnaast wilde jullie ook de laatste eindgevechten dus ik snap niet zo goed waarom je dan nu met gewoon wegvaren als oplossing komt haha.

Op 13.01.2016 18:16 schreef -Albert-:
    > in onze ogen is de oplossing dat je wegvaart, maar dat is wellicht te simpel voor jullie ?
    > we pareren jullie ongewenste komst,
    > en dacht dat we meer dan genoeg hebben laten zien dan DND zeta er staat en voor zichzelf opkomt,
    > als je komt kijken naar DND gamma, sorry, die is er niet meer, en dan begrijpen we je komst nog minder
    >
    > Op 13.01.2016 18:06 schreef Remus:
    > > het is een soort haat liefde relatie ben ik bang, je wilt er maar al te graag vanaf maar het lukt telkens niet omdat iemand eraan vasthoud. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat rebel allemaal verstuurt, maar hij had mij gevraagd om eventueel een gezamenlijke oplossing voor de oorlog te vinden.
    > >
    > > Op 13.01.2016 18:03 schreef -Albert-:
    > > > we zien nog overal vloot van jullie en dreigementen van rebel, er is niet veel wat wij 2 samen goed kunnen doen hé ?
    > > >
    > > > Op 13.01.2016 18:00 schreef Remus:
    > > > > nee hoor, dat is toch al lang gepasseerd stadium van de zogenaamd afgesproken voorwaarden. Ik had het meer over de zondag van drie dagen geleden die je had aangegeven ;)
    > > > >
    > > > > Op 13.01.2016 17:46 schreef -Albert-:
    > > > > > hai lieverd,
    > > > > > lang gelezen dat ik je geleden hebt, maar t antwoord is simpel, NO kwam niet, dus kwam DND
    > > > > >
    > > > > > of is dit kermen omdat erebus vanmiddag een kijkje kwam nemen in Peeta kristal ?
    > > > > >
    > > > > > Op 13.01.2016 17:41 schreef Remus:
    > > > > > > he schatje,
    > > > > > >
    > > > > > > hier ene bericht van jou van een tijdje geleden.
    > > > > > >
    > > > > > > Remus,
    > > > > > > even wat RAM berichten verzameld,
    > > > > > > vanzelfsprekend wil DND een einde aan de visite van NO,
    > > > > > >
    > > > > > > een paar willen jullie een aanbod doen, ivm met goud en afschrijven overtollige vloot, geen leger !
    > > > > > >
    > > > > > > we zullen morgen verschijnen in bezette havens, en die verdedigen,
    > > > > > > we zullen geen NO haven aanvallen, en ook geen kolos toepassen
    > > > > > >
    > > > > > > eenmaal dat die gevechten klaar zijn, zal zondag zijn,
    > > > > > > einde bezoek NO dan , voor altijd
    > > > > > >
    > > > > > > dat is er voor ons betreft
    > > > > > > benieuwd naar je reactie
    > > > > > > grt
    Het is al woensdag, dus wanneer komt je berichtje nu eens boven water.

nee hoor,
    ik reken de havens van andere spelers niet als NO havens, dat zou weer teveel van het goede zijn. ik bied jullie voor de laatste keer de oplossing, namelijk het houden aan je eigen opgestelde afspraken. dan maken we de gevechten af die waren begonnen, wat ook afgesproken was, en zie je ons niet meer terug.

daarnaast heb ik ook al meerdere malen gezegd dat een afsluitend bericht op het forum afdoende was, maar die heb ik ook nog niet gezien...

Op 14.01.2016 15:58 schreef -Albert-:
    > ach, ik ben niet moeilijk van afscheid nemen, gewoon wegvaren, en nooit meer in de top 3 ap of dp kijken, dan hoef je nooit meer aan me te denken....
    >

> begon je sombere berichten nog niet te missen hoor,
    > is er weer een prik aktie geweest op een NO stad , of doel je op het kat en muis op havens van diverse andere spelers ?
    >

> grt
    >

> Op 14.01.2016 15:39 schreef Remus:
    > > hoi ex wie altijd maar in mijn leven blijft ondanks dat ik het niet wil,
    > >
    > > Ik heb helaas het nieuws dat wij weer eens moeten praten. Door de recente activiteiten van Erebus/Erobos en het constant niet houden aan jullie zelf bedachte afspraak welke wij geaccepteerd hebben.
    > > Mensen binnen NO worden een beetje narrig dat jullie je niet aan de afspraken houden waardoor meerdere zich weer geneigd voelen om te gaan plunderen.

> > Om de besprekingen niet verder te bemoeilijken stel ik voor dat jullie je eindelijk aan de afspraken houden zodat de leden hier niet gaan plunderen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    als je geen reden ziet tot een afsluitend bericht kan ik ook meteen het topic laten sluiten, ik dacht alleen dat het wel zo net was om jullie op zijn minst de kans te geven tot een officieel statement op het forum.

Op 18.01.2016 8:35 schreef -Albert-:
    > dan zie ik niet in waarom wij een verklaring moeten plaatsen
    > jullie zijn begonnen, en ook het topic geloof ik
    >
    > Op 18.01.2016 8:30 schreef Remus:
    > > er hoeft ook geen nederlaag erkend te worden, echter zullen wij dit ook zeker niet doen.
    > >
    > > Op 18.01.2016 8:23 schreef -Albert-:
    > > > goedemorgen
    > > >
    > > > ja we hebben nagedacht,
    > > > en in delen willen we best wel toegeven dat jullie ons overklassen, maar dat zijn gebieden uit de verbale aanloop naar het treffen, vooral, jullie goud evt, of het vermogen vloot te ''stapelen'' in belegerde havens
    > > >
    > > > de cijfers wijzen er totaal niet op dat wij aan de verliezende kant zijn, en een zg nederlaag moeten erkennen
    > > >
    > > > grt
    > > > Op 18.01.2016 8:19 schreef Remus:
    > > > > ik ga je toch weer even storen,
    > > > >
    > > > > Zoals je ziet is het gevecht in rammekens voorbij, en voor mij is daarmee ook de oorlog gedaan gezien onze eerdere afspraken/gesprekken.
    > > > > Dus hebben jullie al lang genoeg kunnen nadenken over jullie bericht voor op het forum?
    > > > > Waar je het drie dagen geleden over had.

Waarschuwing voor het negeren van de forumregels na een algemene herinnering ~the eagle 18-1-2016 17:58 uur.

Generaal -NO-

• Zeegevecht bij Polis
    (18.01.2016 17:55:25)
    Erebos[DND] uit Polis, Djadde[DND] uit Pol3M, Polis, DND DJ[DND] uit Pol3M, gerrie88[DND] uit Polis, -Albert-[DND] uit Hersonissos, ۞rammekens۞, Danie[DND] uit ۞ Hosternokke ۞, moggie[DND] uit stad, ۞Koperstad, Thoth, ۞rammekens۞, Polis, Mitra[DND] uit ۞Koperstad
    vs
    Sandrosnike[-NO-] uit Peetas kristal, Evilpenguin[-NO-] uit Twoson, Tenda Village, Onett, Fourside, Winters, Dalaam, Charlie, -REBEL-[-NO-] uit Peetas kristal, dursun[-NO-] uit Polis, Nyssa1Z, Empire10Z, Marmara5M, Muskara8Z, ۞rammekens۞

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Vuurschip............................36(-153) - Vuurschip.............................0(-797)
    Tender................................234(-0) - Tender.................................60(-0)
    Stoomram...........................311(-1264) - Stoomram.............................0(-1138)
    Ramschip...........................455(-1600) - Ramschip.............................0(-1684)
    Rakettenschip.......................516(-419) - Rakettenschip........................10(-411)
    Mortier schip.........................679(-0) - Mortier schip.........................0(-558)
    Ballonendrager......................134(-201) - Ballonendrager........................0(-212)
    Schoepenradsnelheidsschip...........1217(-45) - Schoepenradsnelheidsschip.............196(-9)
    Katapult schip.........................45(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals............................-56932.6 - Generaals............................-70674.2
    Aanvalspunten........................176685.5 - Verdedigingspunten...................142331.5
    Schade................................2846630 - Schade................................3533710
    Schadeverdeling...........................44% - Schadeverdeling...........................56%

Winnaars: -Albert-[DND], moggie[DND], Danie[DND], DND DJ[DND], Djadde[DND], Mitra[DND], Erebos[DND], gerrie88[DND]

Verliezers: Evilpenguin[-NO-], -REBEL-[-NO-], Sandrosnike[-NO-], dursun[-NO-]

fear your fear to be too little