-NO- vs DnD

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Remus wrote:

Beste ilCorvo,

Zoals al reeds eerder vermeld op andere communicatieve wijze dan het forum heb ik dit al duidelijk uitgelegd. Jouw zielige alliantie die nu inderdaad even boven -NO- en DnD staat zal een week na de start van onze oorlog in het niets vallen wat betreft aanvalspunten.
    Jammerlijk dat je nu zo trots doet over een prestatie die PoW behaalt in een actieve periode terwijl deze woorden binnenkort ingeslikt moeten worden aangezien ze niks meer waard zijn. Ik spreek je over iets meer dan een week wel weer, want wie het laatst lacht, lacht het best :rofl:

Il Corvo, ally POW

ik hoef nu toch niet uit te gaan leggen dat DND in een deuk ligt als het door NO beschuldigd word van het beroven etc van kleinere ally............?

DND is blij met iedere speler op ika.nl, en altijd open voor overleg als er ongewenste GS transporten plaatsvinden, dat kan Swiftor beamen

fear your fear to be too little
  • Albert wrote:

DND is blij met iedere speler op ika.nl, en altijd open voor overleg als er ongewenste GS transporten plaatsvinden, dat kan Swiftor beamen
    Moet ik wel toegeven, wij hebben onlangs gevochten tegen DND en de communicatie in game was schitterend, niets op aan te merken. Volgens mij probeert -no- reacties van DND uit te lokken door te praten over dingen die jaren geleden gebeurd zijn voor de merge.. Wat wil je daar nu mee bereiken... :growup:

Achja, wie ben ik, mijn onbelangrijke mening speelt hier geen rol
    DND
    :GM: RIP -Albert- :GM:

Made by: Ramosfan
  • Swiftor wrote:

Achja, wie ben ik, mijn onbelangrijke mening speelt hier geen rol

juist wel,je bent niet betrokken bij dit geschil , maar kennis gemaakt met DND onlangs, voor DND is je mening als medespeler niet onbelangrijk, samen maken we de NL server

dus, als ik lees dat NO ergens zegt niet aan moddergooien te willen doen,
    en jij jou ervaringen hebt met DND
    en je leest t topic,
    waarom zou jou mening dan onbelangrijk zijn ?

t mag dan Remus 2.0 zijn,
    wij zijn DND 2.0 zoals je wilt
    en t oordeel is niet aan NO of DND, maar aan jullie, andere spelers
    samen zijn we deze community op zeta
    dat er bejaarde bagger van gamma nog een keer herkauwd moet worden is niet ons, DND, gevoel van spelplezier
    maar eea qua achterliggende motieven en te nauwe denkwijdte word inmiddels voldoende door NO duidelijk gemaakt,
    de lezers mogen daar zelf hun mening over vormen wat DND betreft

feel free to disagree (voel vrij om er mee oneens te zijn), tegen vooringenomenheid is toch geen kruid gewassen :rolleyes:

Herinnering– Niet-Nederlandse woorden (zonder vertaling) zijn niet toegestaan, let hier in het vervolg op.
    ~adwin 06-12-2015 11:15

• Albert wrote:

degekkevos wrote:

zo als albert al zij op gamma lagen deze 3 alliantie

Pardon ?
    waar noem ik een derde ally ?

hey albert ik weet niet of je expres van dat paard van Sinterklaas bent af gevallen
    of dat sinterklaas zelf je er af heeft gegooid omdat die je niet mocht
    maar volgens mij zit er echt een draaide los in die kijkdoos van je

want ik heb nooit gezegd dat jullie of jij een derde partij er bij hebt gehaald of zal halen
    lezen is moeilijk he!! brilletje nodig ga anders even langs hans anders die helpen je graag

laat een ding duidelijk zijn met je verdraaien AAN ZULKE PERSONEN HEB IK EEN BLOED HEKEL
    dit doe je maar in die kleuter klas van je begrepen
    dingen zo verdraaien dat het in jou plaatje past zeker BAH :puke:

ga mij niet aanhalen anders stap ik regel recht door over naar NO name
    om puur en alleen bij jou te kijken of je misschien ook net zo als assie en die ander die weg zijn ge gaan meer prio aan je RL zal gaan geven
    snap je me hint kindje van me

het interesseert me niet hoe groot je bent al zou je 100mil zijn
    hoe groter ze zijn hoe harder ze janken

ik ben een vechter die kan bobben
    jij bent een bobber die probeert te vechten
    wat het verschil hier in is zoek je zelf maar uit

dus op passen jij :bier:

nogmaals suc6 aan NO name en DnD :thumbsup:

Waarschuwing – Trolling/flamen is niet toegestaan .
    ~adwin 06-12-2015 11:31
  • gekke vos, lezen is niet moeilijk, berichten van jou lezen daarentegen wel
    is er iemand die dicht bij je staat die je bericht kan omvormen tot begrijpelijke taal ?
    dat zou fijn zijn voor je, voor nu komt je eventueel bedoelde boodschap niet binnen

• ZUCHT!!......

Het lijkt wel of de oorlog met heel Zeta hier op het forum begint :pillepalle:

Kom mensen, als je niets zinnigs te zeggen heb, doe het dan niet, en dan ook niet gaan proberen :zeur:

Laten we het leuk houden, Anders komt er een slotje op, het is aan jullie.

-NO- en DND gaan lekker knallen, En als we klaar zijn dan hebben we nog een leuke verrassing voor jullie, waar iedereen van kan smullen ;)
    Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
  • Aaaah Rebel 5 december is het sinterklaas ... gaan we dan al stoppen ???
    Wil wel met Sinterklaas me cadeautje hebben :D

Verder wens ik NO uiteraard suc6 toe, Beetje ongelukkige timing. maar komen we ook wel weer overheen :D

See you on the battlefield (zie je op het slagveld)
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Nou ik denk dat het allemaal naar de haaien gaat straks :D
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Laten we hopen dat het deze keer eens gezellig blijft want dat is volgens mij nog nooit gelukt. Misschien hoort het gewoon bij onze oorlogen. Het is trouwens wel weer een enorm takke eind weg zeg. Waarom zitten jullie zo ver weg? :D . Ik heb er wel beeld bij. Het maakt het in iedergeval allemaal een stuk lastiger. We hebben onze generale alweer aardig op orde en ons goud helemaal. Niemand bouwt zo snel als ons volgens mij, alles is er ook op ingericht.

Succes DND en we maken er wat moois van.

Cheers
  • 101 tankbat wrote:

Laten we hopen dat het deze keer eens gezellig blijft want dat is volgens mij nog nooit gelukt. Misschien hoort het gewoon bij onze oorlogen.

haha, Tankbat, hoe kom je dáar nu bij??! Ik vond et altijd REUZE gezellig met No! Het begint te kriebelen en ik heb BIJNA weer zin om mee te doen! Zeker wanneer ons beruchte clownsduo Peppi en Kokki weer meedoet :phatgrin:
    hihi :D

Beide partijen een boel succes toegewenst! Voor No, omdat ze et nodig hebben, en voor DND, ach, zomaar voor de vorm, die redden het sowieso wel, haha! :P Kom op jongens, GAAN met die banaan! GO GO! :minigun:
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • een gestopte Assie op t forum, pff, Peppi mag zich rijk rekenen dat ie dat met zn afscheidsvaart voor elkaar krijgt,
    een gestopte Assie die opnieuw gaat meedoen, tja, DND blijft hopen ;)

laat t voor een ieder duidelijk zijn dat de ''retro'' keuze van NO dus ingegeven is door t afscheid van Peppi, niet door te kijken waar NO en DND nu staan na de merge,

dat DND daar geen zin in heeft , heeft niets te maken met disrespect voor Peppi, maar zijn plaats in t algehele plaatje van hoe Gamma er uit zag, kan niet ontkent worden

The end

als Peppi stopt, jammer, iedere spraakmakende speler in de NL ika community heeft meegeholpen, goedschiks of kwaadschiks, dat de NL community bestaansrecht had

Tankbat,
    blij dat je snapt waarom je zo lang moet varen, ben t alleen oneens met t woord niemand

101 tankbat wrote:

Niemand bouwt zo snel als ons volgens mij, alles is er ook op ingericht.

kijk straks ff, gister had DND nog niet de heflt van de generalen van NO, dat jullie goud willen opbranden, tsja

• Albert wrote:

kijk straks ff, gister had DND nog niet de heflt van de generalen van NO, dat jullie goud willen opbranden, tsja

Dat heeft meer te maken met -SAP- spelers die naar DND dan de snelheid van bouwen van DND. Hoe dan ook, ik wens -NO,- DND en alle sap spelers die naar DND gaan veel succes in de oorlog.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Fijne gevechten aan DND en NO

Ik wens jullie veel pret bij dit treffen. De afstanden zijn behoorlijk te noemen maar voor grote spelers die al jaren dit spel doen, zijn er zeker kortere en snellere reiswegen. Wat betreft het snel bouwen, kan je niet sneller schepen bouwen dan in elke stad maximale scheepswerf.
    Ik ga er dan ook van uit dat de zwarte markt zeker zal gebruikt worden.
    De goudvoorraden zijn tegenwoordig zo omvangrijk dat meerderen lange tijd in het rood kunnen varen zonder enig schrammetje.
    Hoe dan ook, ... :thumbup:

Fijne dagen...
    Almightypruts
    FBI
    Almightypruts :thumbup:
    FBI (ex-lid vanThe Syndicate)
  • Volgens mij heeft DND nu al wat hulp gevraagd en gekregen van vriendjes. Ik zie in 1 keer spelers die gisteren of eergisteren nog lid waren van een ander clubje. Dit vind ik eigenlijk wel een beetje triest, maar het zegt natuurlijk alles over de basis van DND 8-) !!! Ze hebben blijkbaar hulp nodig :phatgrin:

Jammerrrrrrrrr
  • Bij mijn weten was dat andersom Tankbat ... maargoed denk wat je wilt :)
    ik vlucht zo lekker snel in Vmode :D :ram: of toch maar niet of wel ... ik weet het nog niet...
    Ergens ben ik wel blij gezien ik eindelijk een keer tegen iemand kan knokken waar ik nog nooit tegen geknokt heb :D en welke ik al ken vanaf dag 1 .
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----