Toevoeging oorlogs verklaring SAP & gotA vs LFT

• Tegenverklaring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik wens sap ook veel succes in deze oorlog.

Naar mijn weten is er een persoon van sap gekaapt die veel punten met weinig bemanning had de laatste ronde. Dus niet heel Sap, hoe dan ook nu hebben we in ieder geval een goede reden om wel heel sap eruit te halen.

Verder de reden dat we kwamen kapen had meer te maken met andere zaken zoals toen Sap wederom kwam dreigen om twee tegen een te gaan toen Lft oorlog met DnD had. En de manier waarop Sap het piratenspel speelt is ook niet prijzenswaardig. De meeste allianties spelen voor de prijs. Sap speelt zoals bij veel allianties bekend is puur alleen om te treiteren.

Verder kaapten we Sap ook al toen ze geen oorlog hadden, beetje raar verhaal dus. Hoe dan ook uit welk hout Sap gesneden is inmiddels allang bekend.

We zullen in ieder geval even wat legers & vloten bouwen om de achterstand in te halen en dan kunnen we weer beginnen waar we de laatste keer gebleven waren.

Mijn advies aan Sap is in ieder geval om de volgende keer een sterkere piratenbemanning te regelen dan LFT. Dit is bij deze mijn laatste reactie hier, ik ga eerst van mijn weekend genieten.

Gr, Martinos

dit is de officiele verklaring van lft!
      ~ cooldog 18:28 22/11/2015

Samengevoegd.
      ~IM_Mike 28/11/2015 20.56

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Toevoeging oorlogs verklaring SAP & gotA vs LFT

Aangezien de ally SAP het weer niet eens alleen kan hebben ze de ally gotA erbij in geschakelt om LFT een hak te zetten
      Daarbij is de melding al geweest dat DND al klaar zou staan om sap te hulp te schieten

Tipper van gotA vind het nodig ons een mes in de rug te steken
      Ofwel gotA tipper genaamd tip7_9 van sap speelt een vies spelletje
      Zeggen een oorlog op met ttv voor 1 kaping?

Aan allen die het nodig vinden om tegen ons te vechten kom maar op want sap en gotA vs 27 leden LFT is ook haast geen verschil anders kunnen ze het niet winnen :br50:

Mvg LadyLina