Spionage Mijn en Wonder

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Spionage Mijn en Wonder

vroeg t me af,
    zou er een toevoeging gemaakt kunnen worden om te kijken op een eiland wat de status is van het wonder, via spionage in wonder en evt ook in mijnen,
    zodat er voor een speler zonder stad op een eiland, inzichtelijk is wat de status is van mijn en zagerij, inclusief bijdragen in donatie en actieve arbeiders
    en het wonder

nadelen ?
    noem ze maar

voordelen ?
    noem ze maar

fear your fear to be too little
  • Zeker handig, in het bijzonder voor kleinere spelers is het een groot voordeel.

Want zelfs op eilanden waar je het niet verwacht, zitten van die spelers, die hun geloofsoverdracht niet op peil hebben. Als je eerst kunt kijken is echt een voordeel. Nadeel zie ik zo snel niet!

Zeta DND
    :love:
  • Het geloofspercentage kunnen bespioneren op een eiland is zeker handig, maar ik zie niet in wat je bent met de arbeiders die iemand heeft aanstaan buiten voor inactieven te plunderen....? Je kan toch zien hoe hoog de mijnen zijn
    DND
    :GM: RIP -Albert- :GM:

Made by: Ramosfan
  • zeker een leuke toevoeging. Erg handig om te weten of iemand 24/7 hepha heeft, of juist het wonder van athene.... misschien zelfs wel een koloss lv 5?

mijn stem heb je! :thumbsup:
    (\ /)
    (*.*)*Zzzz*
    (_('')('')

Zeta 1.001.998, godmode account. :GM:
    ''Mijn duifje is heilig'' :love: -Elbertpaul

:cookie:
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
  • Spionage mogelijkheden uitbreiden:

De mogelijkheid om te kunnen spioneren naar zagerij en mijn/groeve/wijngaard op een eiland.
    Dit maakt mogelijk dat er informatie is in te winnen over: lvl donaties, bijdrage aan donaties per speler. Dit kan strategische info opleveren in disputen over de hoeveelheid donaties per speler en maakt het mogelijk de productie van een speler, actief of inactief, inzichtelijk maken.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl