Overzicht in je paleis

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Overzicht in je paleis

Beste iedereen ,

Ik heb een idee betreft het overzicht van het paleis , nu staat er bijna alles in 1 oogopslag gemeld behalve de wonders die we hebben .

Mijzelf lijkt het handig om via je paleis te zien waar je je goede wonders hebt staan op welk eiland .

Ik heb hiervoor een screen gemaakt en het één en ander aangepast zodat men kan zien wat ik bedoel .

*knip*

Coördinaten zichtbaar in screenshot, derhalve verwijderd.
    ~Valisk

Goed idee of niet , ik zelf vind van wel. :goika:
    Vriendelijke groeten

R.I.P ALBERT
  • leuk maar zou het zelf niet nodig hebben.
    Ik ken mijn account door en door, weet precies welke stad ik waar heb staan met welke niveau wonders
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Ik zou er geen probleem mee hebben als het doorgevoerd wordt.
    Echter kan je ook je stadsnamen zo maken dat je kan afleiden op welk wonder het staat.
    (\ /)
    (*.*)*Zzzz*
    (_('')('')

Zeta 1.001.998, godmode account. :GM:
    ''Mijn duifje is heilig'' :love: -Elbertpaul

:cookie:
  • Het is zeker geen slecht idee.

Het paleis is waar de regering van je rijk zit en dus in één oogopslag je rijk te overzien MOET zijn. Op dit moment is het paleis maar een paleisje van beginnend vorst.
    Ik zou er graag ook nog het overzicht van de troepen in zien, het overzicht in welke stad een piratenvesting zit en zo kan men nog wel meer bedenken.
    Kortom in het Paleis hoort het overzicht (wat nu bijv in het museum pas gezien wordt) over de tevredenheid, de stand van zaken in het rijk, wordt er ergens niet meer gebouwd ?

Caveman :bier:
  • Het is zeker een goed idee, echter denk ik niet dat het doorgevoerd wordt, omdat het teveel lijkt op de Ika+.
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl