sig foetsie

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• sig foetsie

Soort artwork: een signature
      Dimensies: forum vereiste
      Stock/render: net als bij mijn vorige word ik graag verrast
      Tekst: wolf forever eventueel de naam boeda10
      Overig:tot mijn grote schrik is mijn sig ineens pleitte erg jammer was er best trots op maar wil nu wel graag een ander zelf ben ik niet creatief genoeg om wat te maken dus hopelijk iemand van de community die mij blij maakt?

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
    • Ik vond die coca-cola letters wel erg gaaf en er zijn er weinig met zo een sig, aan de andere kant is de afwisseling met een echte sig ook wel leuk.

Man man keuzes, keuzes,
      doe toch maar een sig (denk ik)
      kan altijd later weer eens switchen toch?
      grtzz de :phatgrin: boeda

(sig bij winnie de poeh)

• via een meedenkend forum gebruiker (kuch gagaman kuch) mijn oude sig gevonden via google (nooit aan gedacht om via google te zoeken 8| )
      dus als je tijd en vooral zin heb ga ik voor een echte sig.
      hou ik mijn tekst sig achter de hand (moet ook nog toestemming vragen aan maker om hem opnieuw te gebruiken.)

alvast mijn dank voor meedenken en voor de moeite
      groet van de :phatgrin: boeda

(sig bij winnie de poeh)

• boeda10 wrote:

Soort artwork: een signature
      Dimensies: forum vereiste
      Stock/render: net als bij mijn vorige word ik graag verrast
      Tekst: wolf forever eventueel de naam boeda10
      Overig:tot mijn grote schrik is mijn sig ineens pleitte erg jammer was er best trots op maar wil nu wel graag een ander zelf ben ik niet creatief genoeg om wat te maken dus hopelijk iemand van de community die mij blij maakt?

ik had dat ook ga naar edit profile en dan nog iets en dan signature
      en dan zie je wel dat je sig zijn link er nog staat tussen de img tags probeer hem eens t e knippen en terug te plakken helemaal vanodner! dit werkte voor mij!
      dankje neverlight voor avatar
    • @ ramosfan zeer erkentelijk voor je moeite ik vind hem wat donker maar wel pakkend.
      Kan je mij de link sturen dan zal ik hem zeker afwisselend gebruiken met mijn "oude sig"

@ cooldog, dit werkte niet bij mij maar met een nieuwe link vanaf photobucket is het wel gelukt (nogmaals mijn dank voor de tip gagaman)

Hier mag een slotje op

groet van de altijd :phatgrin: boeda

(sig bij winnie de poeh)

• ik ga ook nog zeker wat voor je maken hoor, net als voor de andere aanvrager.
      Maar ik had vorige week toetsweek en in de weekenden nu alle intochten van één of andere kindervriend ofzo. (misschien een priester? 8| )
      Dus had even wat anders aan m'n hoofd, maar heb misschien van de week wel tijd :phatgrin: