6mil account

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ik heb wel interesse om hem over te nemen :)
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • account interesse

overname account

geachte Destroyer

met belangstelling las ik je berichtje dat je helaas om priveredenen moet of gaat stoppen met ikariam, het leukste spel notabene !
      Ik begrijp dat het veel tijd heeft gekost om dat account op te bouwen en zeker moeite kost om hiervan afscheid te moeten nemen zonder te weten hoe het verder gaat met het account.

even voorstellen......ik ben Collin en speel al sinds zo'n 5 of 6 jr Ikariam. Ben zelfs zo enthousiast dat ik mijn vader ook speler van ikariam heb gemaakt. Ik ben begonnen op Alpha bij LOVE alliantie en toen overgestapt naar TTV. Elke dag online en dus goed bezig hier als zeg ik het zelf.

Ik zit met veel plezier bij TTV alliantie en wil deze zeker niet verlaten maar zou graag een groter account willen overnemen met kennismaking naar een andere nieuwe alliantie voor me. Dit wil ik niet met mijn huidige account omdat ik graag bij TTV wilt blijven.

Mocht je verder vragen hebben aan me dan mail me gerust.

Hoop graag snel van je te horen.

met vriendelijke groeten,

Collin
    • Ook ik heb interesse in je account, wat ik in ikariam heb bereikt spreekt voor zich.

1 account van ong. 20 mil punten
      1 account van 10,5 mil punten
      Dus ik weet hoe ik een account moet opbouwen en onderhouden.
      Daarnaast ben ik met mijn 20 mil account Generaal van de nummer 1 alliantie in Zeta, dus ik ken het spel zeer goed.

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • En ik heb ook interesse in dit mooie account. Ik ben een een eindje voor de merge weer begonnen en sinds de merge ben ik weer echt actief aan het spelen. Maar doordat ik overnieuw moest beginnen is m'n account nog niet zo groot. Die 6 mil is dan wel een mooie stap. Dan kan ik weer echt fatsoenlijk vechten. En dat zal ik dan ook doen als het nodig is voor de alliantie.
      :spookje: Ik ben terug, maar dat boeit je niet. :spookje:

-----------------------:gamer: :sleeping:-----------------------------