nieuwe wereld?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• nieuwe wereld?

Ik las daarstraks toevallig nog eens de alliantiegevechtsregels door en toen trof ik dit aan in de nieuwe regels:
    board.nl.ikariam.gameforge.com…liantie-gevechtsrapporten

"Gevechtsrapporten dienen bij de juiste wereld geplaatst te worden."

Aangezien het vrij helder is dat er maar één wereld is op het moment en deze regels pas recent na een lange voorbereidingstijd zijn gemaakt begin ik me af te vragen waarom dit hier staat. Zou dit een hint zijn voor een nieuwe wereld? of is het wat anders ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Dit is geschreven vanuit de gedachte dat er in de toekomst nieuwe werelden kunnen komen.

Sinds de merges heeft GF bij verschillende community's nieuwe werelden geopend, maar het heeft ze nog niet behaagd dat ook voor NL te doen.
    Er is voor zover wij weten (nog) geen sprake van een nieuwe wereld voor NL.

Uiteraard wordt de community via het forum geïnformeerd als dit wel zou gaan gebeuren.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
  • Waarschijnlijk hopen ze dat jij met je heel alliantie je door middel van ambro over laat zetten naar de nieuwe wereld....
    It's all about the money :phatgrin:
    Het gaat allemaal om geld

Generaal LFT Minister -NO-
    Lid der WINDS & AMOR
  • sebas wrote:

It's all about the money :phatgrin:
    Het gaat allemaal om geld

Natuurlijk gaat het om geld. Wat had je dan gedacht? Dat GF online spellen opzet uit idealisme of zo? Alleen stichtingen en de meeste verenigingen hebben niet als eerste doel om geld te verdienen. En de voedselbank natuurlijk.

Spellen die niet bedoeld zijn om geld te verdienen kun je maar beter vermijden.
  • als nog kan ik elke dag gratis inloggen
    en bepaal je dus zelf of je GF geld geeft
    dat is met ander spellen wel anders waar je rond de 12 euro per maand kwijt zou zijn om alleen al in te kunnen loggen
    maar ja daar is de service toch ook wel 100maal beter gesteld dan hier
    al zeg ik wel dat bij sommigen van de GF spellen er ook wel wat van service kennen
    ik speel nog meer dan alleen ikariam ;)

toch is het niet het zelfde dan dat je er maandelijks voor zou betalen :thumbsup:

ag let op over 1 jaar of langer of misschien wel korter je weet het nooit met die gekke
    worden we wel allemaal naar USA,duitsland en of engeland gehupt

chaos krijg je dan :rofl:
  • tja goede vraag
    al kan ik me vinger er wel op leggen hoor
    het heeft mogelijk te maken met vriendjes politiek en weg pesten van hoger af
    dan nog niet te spreken over de inactieve tijd

als ik wat wil weten over ikariam moet ik helaas nu als nog naar het Engelse forum
    is aan mij en nog iemand geweest zal haar naam niet noemen maar dat de alle eerst warserver hier ook gepromoot werd
    en toen was die al zeker 1 week bekend op de engelse :wacko:
    dat zouden we in mij doel gesproken servers landen niet snel mee maken

ag ja dit krijg je door zoon kleine community te hebben rond de na bij 800 accs en de benodigd dubbel account ;)
    verder zeg ik niks en hoor je mij niet klagen hoor

maar voor martinos en ook voor mij mag dit vandaag nog geburen
    als ze dit toch al van plan zijn en die 6.10 wereld verplaatsingen zijn er niet voor niks in gekomen :thumbup:
    maar he eerst moet er geld verdiend worden zo als hier boven al gezegd is

Mvg vosje