Rond Gaande Alliantiemails ( RAM )

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Rond Gaande Alliantiemails ( RAM )

Beste iedereen

Ik en meerdere spelers zijn van mening dat de RAM vaak erg vol staat op een zeer actieve dag .

Nu een idee , als er nu een in de alliantie de mogelijkheid bestaat voor RAM te sturen

RAM , Piraterij

RAM , Tactische besprekingen

RAM , Belangrijke mail voor hele alliantie

Hierbij onderdruk je de mails voor de alliantie en krijgen niet alle spelers de mails die ze niet wensen te ontvangen !

Goed idee ?
    Vriendelijke groeten

R.I.P ALBERT
  • mss RAM (BELANGRIJK) en dan in een andere kleur.
    leidinggevende kunnen dat aanklikken en dan krijgt de tekst rondgaande mail bijvoorbeeld andere kleur
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Ja ik dacht je hoort er niets meer van , maak er een nieuwe voor open .

Er is toch zeker wel animo voor ,,, en sommige spelers worden er gek van als je meer dan 200+ RAM berichten moet doorlezen !
    Vriendelijke groeten

R.I.P ALBERT
  • Voorstander

Hallo,

Ben hiervan zeer zeker een voorstander, wanneer er aan een Rondgaande Alliantie Mail (RAM) een onderwerp kan worden gehangen. Zo is het overzichtelijker welke berichten je als lid wel of niet wilt openen, zeker wanneer je een volle mailbox hebt is dat prettig.

Tegenhanger van dit voorstel kan wezen, meer het intern (of een extern) forum benutten. Actieve spelers doen dat sowieso.

Het voorstel is inderdaad al een behoorlijke periode geleden ingediend bij GameForce, maar nu weer stof doen opwaaien! Kan toch wel wat aan worden gedaan.
    Timmmer
    Oprichter A-U
    10,2 miljoen

• Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl