wijziging Piratenspel

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• IK zie een hoop goede en nieuwe voorstellen. Ook in de andere topic die falonso aanhaalde..
    Ik denk dat GF er zeker iets mee zou kunnen als ze WILLEN !!

De top 10 van het spel wordt nu gevuld met elke maand dezelfde personen die van meet af aan overal ploffers neerploffen met hun multi accounts. Spelers die hun maar proberen te kapen worden vervolgens compleet onder druk gezet door havens en steden te bezetten. Voor mij is dit een vorm van bedreiging.

Dus er moet iets gebeuren dus ik denk dat een stemronde op korte termijn wel op zijn plaats zou zijn.
  • Het grootste probleem is gewoon dat mensen multi's kunnen maken om meer punten te sparen. Als degene die in de top 10 gewoon meer spaarders hebben dan jij dan hebben zij gewoon wat beter gedaan.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• 1 vesting per account zie ik ook wel zitten, maar met meer zie ik ook geen probleem.

Echter ben ik (nog steeds) een grote voorstander van, dat je bij ploffers geen vestingen kan bouwen.
    Dus dat de betreffende dorp een minimale lvl dient te hebben en als het kan, je vesting ook nog eens, alvorens je vanuit de betreffende ploffer/vesting andere spelers kunt plunderen van pp.

Zo moeten de betreffende tactvoller gaan spelen en wordt het geen 'simpele denkloze klik' optie in het spel.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
  • Oorspronkelijke opzet van het idee: wijziging Piratenspel

Vanwege de uitgebreide keuzemogelijkheden, deze poll in meerdere delen.

Indien je graag een andere opzet van het priaten spel zou zien, geef dan svp hieronder de opties aan die je veranderd wilt zien.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

• optionele wijzigingen in het piratenspel

Een piratenvesting kan pas in een stad gebouwd worden als er een
    (later te bepalen) aantal gebouwen tot een bepaalde hoogte zijn
    uitgebouwd.
    (toelichting: in de eerste stad moet je eerst onderzoek doen, dan is je
    stad ondertussen op een bepaald niveau)
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

• Hoe hoger je vesting is uitgebouwd, hoe meer piratenbootjes je kunt kopen (hout, marmer, kristal en zwavel). Hierdoor kun je dan ook bootjes op langere plundertoeren naar andere steden sturen.
    (wat dan een beetje het ploffer-idee heeft)
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt