puur spelbederf

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Nee B3rry das geen opening. er is vanuit DND besloten dat er nog geen einde aan zit te komen !
    Dat is ook het voordeel van dit soort acties, we krijgen alleen maar meer zin om door te gaan :D

Tenminste ... Ik wel :D
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • martinos wrote:

Verder ben je ook vrij om oorlog te voeren met andere allianties als je dit niet leuk vind.

ik ben onder de indruk van je creatieve taalverpakkingen voor het niet zeggen dat LFT de onmin tegen DND liever zag stoppen :thumbup:

je gister al duidelijk ondubbelzinnig antwoord gegeven

fear your fear to be too little
  • @albert het is vrij duidelijk dat je al een tijdje reacties probeert uit te lokken ik zou zeggen: :growup:

Verder zijn we echt niet onder de indruk en vinden we het juist grappig hoe er velen leden van jullie komen klagen over van alles en nog wat en jullie leggen eigenlijk ook alle vloten op een berg naast ons dus we hoeven ook niet eens te zoeken :stick:

Ik zal verder hier ook niet meer op ingaan omdat je doel vrij duidelijk is.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• martinos wrote:

Verder zijn we echt niet onder de indruk en vinden we het juist grappig hoe er velen leden van jullie komen klagen over van alles en nog wat en jullie leggen eigenlijk ook alle vloten op een berg naast ons dus we hoeven ook niet eens te zoeken :stick:

Ow ow, LFT in de bocht!

Alles is geoorloofd met oorlogsvoering toch?

Wat moeten we dan doen? Lekker ons laten slachten en niets zeggen?
    En uit jullie reacties op berichten van ons blijkt dat jullie het helemaal niet grappig vinden.

Slowboaten, truckjes met rare waves, vakantiemode, steden verwijderen als je er gestationeerd sta en andere rare fratsen.
    Lijkt erop dat LFT een beetje in de hoek zit. (waar de klappen vallen)