Piraten kaping

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Piraten kaping

Algemene Data

Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie):
    Extensies, add-ons:
    Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?:
    Pagina waar het probleem voorkomt?:
    Wanneer komt het voor? (tijdreferentie):

Account Data
    Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata):
    Server:
    InGame Gebruikersnaam: deuz14
    City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata):
    Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR):

Andere Informatie:
    Ik heb op 18:02 nog een kaping uitgevoerd. Deze heb ik ook gewonnen en de 30k aan punten staan ook vermeld in mijn overzicht.
    Toch zijn deze punten in het totaal niet meegeteld, hierdoor mis ik 4 plekken in het piratenspel (plaats 22 ipv 18).

Screenshot (als je bepaalde data wenst te verwijderen uit de screenshot voor je het post, bewaar dan ook het origineel):

• 18 uur 02? Dan was je volgens mij toch echt te laat. De server heeft tijd nodig om alles op te tellen en te rangschikken, maar dat betekent nog niet dat punten na 6 uur nog worden meegenomen
    Ik doe al een tijdje niet meer mee met het piratenspel, maar ik mikte met de punten altijd op een paar minuten over 6. (behalve bij de finale natuurlijk) Dan stond je op het overzicht lager dan je in werkelijkheid al had.
  • zephyra wrote:

18 uur 02? Dan was je volgens mij toch echt te laat. De server heeft tijd nodig om alles op te tellen en te rangschikken, maar dat betekent nog niet dat punten na 6 uur nog worden meegenomen
    Ik doe al een tijdje niet meer mee met het piratenspel, maar ik mikte met de punten altijd op een paar minuten over 6. (behalve bij de finale natuurlijk) Dan stond je op het overzicht lager dan je in werkelijkheid al had.

Klopt, maar in mijn stadsoverzicht staat de plundering wel vermeld als succesvol...

Wijn 1 13.09.2015 18:02 Gefeliciteerd! Je hebt positie 22. in de topscore voor kaperspunten bemachtigd. Alle nog lopende kapersvaarten en overvallen worden afgebroken, om voor alle spelers een eerlijke start te creëren voor de nieuwe classificatieperiode op de topscore te garanderen. Als beloning krijgt je in deze stad

XXX 13.09.2015 18:02 Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van XXX in XXX overvallen. Je hebt daarbij 30865 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.
  • Die XXX staat zo te zien nog gewoon met die punten in de topscore ;)

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • Om 18:02 worden de punten geüpdatet en je had idd geen melding moeten krijgen van de punten die je kon kapen want die waren toen al verdeeld.Jouw eigen punten zijn dan op nul en ook die van je tegenstander.
    Dit is een gat in het systeem waarvan ik niet weet of die te dichten is, maar er zal een melding gemaakt worden.
    Ik heb voor een betere melding wel een screenshot nodig waarop dit te zien is (wordt ook bij maken van dit topic naar gevraagd)
    Punten verdeling herstel zal er niet zijn zoals ook eerder gemeld op die tijd hoort iedereen op 0 te staan.

Game & IRC Administrator Ikariam.nl