Together To Victory (TTV) versus Labyrinth (LAB)

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Together To Victory (TTV) versus Labyrinth (LAB)

Nu de nodige bouwwerkzaamheden afgerond zijn, de goudvoorraden grotendeels aangevuld en de koks en tenders hun certificaat voor beste sterrenchefs hebben ontvangen, begint de vechtlust opnieuw op te borrelen. Daarom verklaren we, namens de alliantie Together To Victory, de oorlog aan de alliantie Labyrinth. LAB staat ons bekend als een alliantie die de strijd niet uit de weg gaat en heeft in het verleden al aardige gevechten neergezet. Zowel TTV als LAB hebben onlangs vers bloed aan boord gehaald. Daarom zijn we benieuwd hoe die 'versterkingen' langs beide kanten zullen uitwerken.

De schermutseling gaat van start op woensdag 16 september 19 uur. Zet hem op, LAB! :thumbup:

Getekend

IM_Mike
      Diplomaat TTV
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...
    • oops!

ff kijken hoor hoe een werf en barak er ook alweer uit ziet :S

1 speer, 1 slinger en ballon om op te hangen moet me lukken!!! hmm misschien een trap voor de muren ?(

Deze nieuwe TTV noob gaat eens even kijken hoe het ook alweer werkt! haha komt goed... hoop ik :whistling:

Op naar de *koffiemok emo* :love:

suc6 en fun (pret) TTV en LAB

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • nou cleo,

je krijgt het maar druk op deze manier :P
      dit is al de derde oorlog die tegelijk afspeelt voor je

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Zo te zien staat heeft LAB er al zin in :thumbup:
      Kreeg al net eventjes Mc Boemboem op de koffie :cookie:

Zeegevecht bij Polis
      (14.09.2015 16:22:18)
      Mc Boemboem[LAB] uit Las Wijnaris
      vs
      billionaire[TTV] uit Polis

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip................................0(-4) - Ramschip................................3(-2)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen.................................-20 - Generalen.................................-10
      Aanvalspunten..............................25 - Verdedigingspunten.........................50
      Schade...................................1000 - Schade....................................500
      Schadeverdeling...........................66% - Schadeverdeling...........................34%

Winnaars: billionaire[TTV]

Verliezers: Mc Boemboem[LAB]

3 eenheden van billionaire[TTV] verdedigen de haven van Polis

Mc Boemboem[LAB]'s leger werd volledig vernietigd.
    • Ik wens LAB en TTV heel veel succes tijdens de aankomende oorlog. Het zal vast wel een leuke strijd worden tussen beide allianties die al minimaal 5 jaar bestaan en (hopelijk) weten hoe ze moeten vechten. Volgens mij zijn de verschillen qua kracht tussen beide allianties niet zo super groot en kan het daardoor mogelijk (erg) spannend worden. Wel heeft TTV (40 leden) meer leden dan LAB (26 leden), dus wie weet, kan het aantal leden nog een verschil maken.
    • Torritor92 wrote:

Wel heeft TTV (40 leden) meer leden dan LAB (26 leden)

Iedereen bij LAB weet hoe ze moeten vechten. Bij TTV... Tja alleen maar KOLOS hè HAHAHAHAHA :chainsaw:
      Wij trekken het hele leger van TTV in zo'n 3 dagen uit elkaar. Denk niet eens dat het veel goud kost. De meeste zitten immers in de buurt.

Ik ga nu vast mijn leger verplaatsen :D

Groetjes,
      :spart:
    • Meestal worden conflicten niet met de mond gewonnen. :stick:

Wie denkt dat met ergens een berichtje op het interne forum direct gerealiseerd te hebben dat een ieder weet hoe te vechten,,,,mist ergens wat levenservaring.

Vooralsnog zet ik per definitie nergens geld op :phatgrin: En kan alleen de hoop uitspreken dat e.e.a. eerlijk zal gaan...hoewel in oorlog en liefde is alles geoorloofd :borg:
    • meppen ?(

euhmm ik klik meestal met mijn linkermuisknop wat..... :l0l:

en ik ken LAB niet, nja jason kan meppen als het dezelfde is als die in delta ooit bij me in de ally zat... de rest .. we zullen zien! Als we maar lol hebben :thumbsup:

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • Baardmans wrote:

Meestal worden conflicten niet met de mond gewonnen.
      Daar ben ik het volmondig mee eens. :)

Gezien we op aandringen van LAB de keuze hebben gemaakt om een alliantievete te gebruiken, zal ook snel duidelijk worden welke zijde het beste presteert in het vechten zelf. Het overzicht zal dan completer zijn, gezien gevechten niet altijd gepost worden. Ik ben benieuwd naar hoe die score gaat uitpakken.

Wat het ledenaantal betreft: we hebben veel kleinere spelers, dus zij zullen ook een kleinere slagkracht hebben. Morgen zakken we naar 39. Een aantal andere spelers doen dan weer niet mee door afwezigheid/vakantiemodus/... Niet iedereen kan bij het feest aanwezig zijn, jammer genoeg. :P
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...
    • Chucky wrote:

Torritor92 wrote:

Wel heeft TTV (40 leden) meer leden dan LAB (26 leden)

Iedereen bij LAB weet hoe ze moeten vechten. Bij TTV... Tja alleen maar KOLOS hè HAHAHAHAHA :chainsaw:
      Wij trekken het hele leger van TTV in zo'n 3 dagen uit elkaar. Denk niet eens dat het veel goud kost. De meeste zitten immers in de buurt.

Ik ga nu vast mijn leger verplaatsen :D

Groetjes,
      Haha, lol! Ik denk niet dat ze bij TTV zo dom zijn, want ik heb ze al (veel) eerder in actie gezien tijdens eerdere oorlogen.
      Maar ik weet dat LAB ook erg goed kan vechten, maar ik denk wel dat het veel langer dan 3 dagen gaat duren voordat jullie het voor elkaar krijgen om het hele landleger van TVV uit elkaar te spelen omdat het geen onervaren en makkelijke tegenstander is (dat geldt ook andersom). Wel mazzel dat beide partijen niet super ver van elkaar afzitten, wat dus (veel) minder Goud kost.
      Hopelijk kunnen we daardoor wat grotere gevechtsrapporten zien van beide partijen in dit topic.

Veel succes met de strijd met jouw landleger! :-)

Gr. Torritor - Generaal van H-B.

P.S.: Ik hoop dat TTV de oorlog wint vanwege vooral de goede banden die ik heb met een paar leden van deze alliantie, maar ik voorspel uiteindelijk een nipte overwinning voor LAB, tenzij beide partijen niet aan winnen denken.