Meerdere berichten

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Meerdere berichten

Ik speel ondertussen zelf al 2 jaar maar heb wel eens dat ik meer dan 5 persoonlijk berichten wil sturen naar 5 verschillende mensen in 5 minuten. Dit wordt niet toegestaan door het spel tenzij je ikariam plus hebt maar dat heb ik niet en ga ik ook niet doen.

Het leek me dus erg handig als je meerdere berichten kan sturen dan 5 per 5 minuten. Zeker naar meerdere personen.
    Snap wel dat dit erin zit om spam te verkomen maar zet dan een max op berichten naar 1 speler en wel meerdere naar ander spelers.

groetjes superknuppel :D
    Do not spot with a Knuppel. They look like idiots until they come.

Zeta: Diplomaat H-B (Superknuppel)
    Kappa: MvBZ -TUA- (Superknuppel)
    Lamda: Lid Dora (I Know) - Leider K-R (Superknuppel)
    My: No Account

PS: Yes we are crazy :pillepalle: :growup:
  • Zo als al door jezelf en ook Lysippe wordt aangegeven. Je vraagt hier om een aanpassing van een premium optie.

De richtlijn is in deze:

Alles wat een suggestie om iets van premium gratis of goedkoper te maken.
    Gebruikers die ikariam plus hebben, hebben betaald voor die dingen. Het geld gaat naar de servers om ze online te houden, Dus ze betalen eigenlijk om een beetje extra ruimte op de server te krijgen voor hun ikariam plus. Als je deze dingen wilt hebben moet je gewoon betalen net als de rest.

Bron: Welke ideeën zullen op voorhand niet in behandeling worden genomen

Om die reden zal ik dit topic dan ook sluiten
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl