No Name (-NO-) vs Crazy Rabbits (C-R)

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• No Name (-NO-) vs Crazy Rabbits (C-R)

Beste forumgebruikers,

De zomer is alweer bijna ten einde en dat bleek ook eerder deze week toen een rustige en vredige dag werd verstoord door Kees 1 die één van onze prachtige eilanden onder vuur nam omdat hij wat actie zocht.
    Deze actie heeft hij gevonden, en wel voor zijn gehele alliantie. No Name tolereert niet, en zal het ook nooit tolereren, dat één van onze leden wordt aangevallen om wat voor reden dan ook. Onder deze redenen valt dus ook het excuus dat iemand zich verveelde en wat plezier zocht.

Nu staan onze leden ook te trappelen om weer de zwaarden en speren te slijpen en de mortieren weer op te poetsen. Dus Kees 1, je verveling zal dadelijk ophouden te bestaan. Een aanval op een lid van -NO- is een aanval op de gehele alliantie en daar treden wij hard tegen op!

Daarom roepen wij officieel de oorlog uit tegen C-R, deze zal beginnen op 29-08-2015 om 12:00 uur.
    Mij rest enkel de tegenpartij nog succes te wensen en tot ziens op het strijdveld.

Gegroet,
    Remus, Trots lid en Generaal van No Name (-NO-)

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Ik wens beiden partijen veel succes en veel plezier in de komende strijd

Als ik de aanleiding/reden van de oorlog zie lijkt het me dat er wel ruimte is voor een sportieve strijd waarin iedereen het leuk kan hebben. Dus laat alle mooie gevechten maar komen :BG:

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Het zat er al wat aan te komen, omdat de generalen van NO ineens dramatisch stegen na Kees1 zn uitstapje. Maar wees gerust, naast Kees1 hebben we ook Kees2 :D

Een sportieve oorlog lijkt me een goed idee, daar gaan we voor. Succes NO. We zullen eens kijken wat tegenover jullie kunnen zetten.

Groet,
    Buffel
    Leider C-R
  • Remus wrote:

Deze actie heeft hij gevonden, en wel voor zijn gehele alliantie.

WAREMPEL!!
    Zou No Name kees 1 dan niet alleen een lesje willen leren... Nu zit ik onder andere ook met de gebakken peren ;(
    Kwas er al op tegen dat hij bij onze ally ging... We zijn hem nog aan het bijspijkeren en hij staat onder toezicht van een coach maar hij is helaas traag van begrip

kzal Kees 1 eens vaderlijk toespreken waarna ik hem daarna natuurlijk wel weer bereid ben om te helpen

Daarnaast wens ik -NO- veel spelplezier tijdens het meppen! :missilelauncher:
    Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
  • Buffel wrote:

Maar wees gerust, naast Kees1 hebben we ook Kees2 :D

Ik had het je nog gezegd............ Weet wat je aanneemt.......... Maar je neemt nu ook de 2e versie aan en ik moet gerust zijn........... Eerder een gevoel van help, paniek dus ik moet rammen en chaos veroorzaken toch?!

Buffel wrote:

Een sportieve oorlog lijkt me een goed idee, daar gaan we voor. Succes NO. We zullen eens kijken wat tegenover jullie kunnen zetten.

Maar hier sluit ik me wel bij aan! Echter kijk ik hoe actief ik kan gaan deelnemen (zeg ik nu alvast, want werk begint weer.......... of wel is al een week bezig maar studie begint ook weer).

If you give a man fish you will feed him for a day.
    If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
  • allemaal succes en een gezellige knokpartij gewenst

de eerste cr

Zeegevecht bij M Octo Tentakel
    (29.08.2015 10:45:10)
    Witte-Haai[-NO-] uit Artemis
    vs
    Kees 1[C-R] uit M Octo Tentakel

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip.............................485(-30) - Ramschip.............................990(-72)
    Mortier schip.........................122(-0) - Mortier schip.........................126(-0)
    Stoomram.............................377(-34) - Stoomram.............................898(-69)
    Rakettenschip.........................59(-20) - Rakettenschip........................303(-24)
    Schoepenradsnelheidsschip..............39(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............320(-0)
    Ballonendrager.........................68(-0) - Ballonendrager........................343(-4)
    Onderzeeër.............................25(-0) - .............................................
    Tender.................................37(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen...............................-1526 - Generalen...............................-2800
    Aanvalspunten............................7000 - Verdedigingspunten.......................3815
    Schade..................................76300 - Schade.................................140000
    Schadeverdeling...........................35% - Schadeverdeling...........................65%

Winnaars: Witte-Haai[-NO-]

Verliezers: Kees 1[C-R] :l0l:
  • Het is nog niet eens 12 uur, witte-haai! :tres:

En verdorie Remus, ik had net gister nog tegen m'n alliantie gezegd dat ik een legertje over had en wel weer ff bij cleo langs zou gaan voor ronde 2 :p

Maarja... Succes, ben benieuwd hoe het zal verlopen :)

one look is worth a Thousand words
    Lid cofl - Colonial Fleet

Board Moderator Wereld Sectie
    Moderator Beta, Delta en Gamma

IRC Support
    Voor vragen en/of opmerkingen: stuur mij een PM: Darksinth!
    aanspreken op IRC of mailen naar darksinth@ikariam.nl mag natuurlijk ook!
  • Chucky wrote:

Denk dat C-R met een dag of 2 geen leger meer heeft......

Intussen heb ik Witte-Haai al een klok gestuurd met daarop de juiste tijd 8-)
    Hij had haast of wilde de opmerking van Chucky waarmaken? :huh:
    Of hij wilde graag Kees ontmoeten, dan kan ook, begrijpelijk :D

Verder wens ik de spelers van beide allianties een leuke strijd... NA 12.00 uur... betreden van konijnensteden vóór de afgesproken tijd is op eigen risico uiteraard :doei:

jessica-
    diplomaat Crazy Rabbits

Crazy Rabbits I Danger Zone

thanx for the sig il Corvo
  • assie wrote:

en voor MD een stel extra energiekoekies. Hier, VANG! :phatgrin:

YEAH!!!! Het kan al niet meer stuk, ik ben gelukkig!

Hmz kollosus om mijn oren van -NO-....... Snik snik, was ik net goed bezig dacht ik........

Zeegevecht bij Polis
    (29.08.2015 12:54:18)
    hikmet[-NO-] uit -NO-Nevsehir
    vs
    War-Dog[C-R] uit Olympus

Ramschip............................1180(-18) - Ramschip.............................182(-18)
    Vuurschip...........................1109(-42) - Vuurschip..............................9(-27)
    Mortier schip.........................402(-0) - Mortier schip..........................42(-0)
    Stoomram..............................664(-0) - Stoomram..............................100(-0)
    Rakettenschip.........................371(-4) - Rakettenschip..........................76(-4)
    Schoepenradsnelheidsschip.............100(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............50(-0)
    Ballonendrager........................232(-2) - Ballonendrager.........................28(-2)
    Tender.................................50(-0) - Tender.................................40(-0)
    Generalen..............................-518.4 - Generalen..............................-425.4
    Aanvalspunten..........................1063.5 - Verdedigingspunten.......................1296
    Schade..................................25920 - Schade..................................21270
    Schadeverdeling...........................54% - Schadeverdeling...........................46%

Winnaars: hikmet[-NO-]

Verliezers: War-Dog[C-R]

Het wonder Hephaistos smederij' van War-Dog[C-R] is actief. (29.08.2015 12:39:18)

Het wonder Hephaistos smederij' van hikmet[-NO-] is actief. (29.08.2015 12:39:18)

Het wonder Kolos' van hikmet[-NO-] is actief. (29.08.2015 12:40:29)

Het wonder Hephaistos smederij' van hikmet[-NO-] is actief. (29.08.2015 12:54:18)

En het bewijs dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen doen, ik ging reloaden maar ik trok dit gevecht terug............... ;( ;( (opstartproblemen van me vast, het was ook vroeg gezien het weekend is!)

Zeegevecht bij Polis
    (29.08.2015 14:30:48)
    War-Dog[C-R] uit Olympus
    vs
    hikmet[-NO-] uit Polis

Ramschip.............................138(-36) - Ramschip.............................394(-36)
    Vuurschip..............................7(-29) - Vuurschip............................687(-86)
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................222(-0)
    Stoomram..............................99(-11) - Stoomram..............................364(-0)
    Rakettenschip..........................72(-8) - Rakettenschip........................159(-12)
    Ballonendrager.........................40(-0) - Ballonendrager.........................48(-4)
    Tender.................................10(-0) - Tender.................................15(-0)
    Schoepenradsnelheidsschip..............50(-0) - .............................................
    Generalen..............................-847.8 - Generalen.............................-1161.2
    Aanvalspunten............................2903 - Verdedigingspunten.....................2119.5
    Schade..................................42390 - Schade..................................58060
    Schadeverdeling...........................42% - Schadeverdeling...........................58%

• MD Graag niet zuren over kolos . :pillepalle:

Kolos is onderdeel van het spel en als je kan gebruiken moet je ook doen .

ik had hem vanochtend gebruik en nu jij dus niet weer een discussie laten starten wel of geen kolos :thumbsup:

29.08.2015 17:59:46
    Het wonder Hephaistos smederij' van War-Dog[C-R] is actief.

Trots lid -NO-NAMEN
  • hikmet wrote:

MD Graag niet zuren over kolos . :pillepalle:

Lol was niet als zeuren bedoeld hoor :love: had het gewoon nog niet zo vroeg verwacht......... Maar idd het bracht me op ideeën (moest zelfs effe omlaag halen naar level 4 al had ik dat beter niet kunnen doen lol).

Ik zeur alleen om koekjes, liefde en aandacht......... (/me kijkt nog eens heeeeeel lief naar Assie) Dat mis ik in CR! Zijn echt genadeloos hierzo die konijnen, ik krijg nooit wat.......... Dus pak ze flink aan haha (vooral dat grote dikke Konijn dat Kees heet, bedoel die begon en ik ben weer zn slachtoffer van iemand anders zijn daden). En vergeet Buffel niet aan te pakken, die had al lang iets moeten doen! Het is altijd haar schuld, ze had het vast kunnen voorkomen!

Maar netjes gedaan hoor, ik ben weg!

Zeegevecht bij Olympus
    (29.08.2015 19:29:46)
    hikmet[-NO-] uit Polis, power 2, NO-Cleo[-NO-] uit power 2
    vs
    War-Dog[C-R] uit Olympus, Azkaban, power 2, Polis.

Ramschip............................186(-450) - Ramschip..............................0(-450)
    Vuurschip............................15(-400) - Vuurschip.............................0(-298)
    Mortier schip.........................191(-0) - .............................................
    Stoomram............................196(-223) - Stoomram..............................0(-236)
    Rakettenschip........................51(-126) - Rakettenschip..........................0(-88)
    Schoepenradsnelheidsschip.............30(-49) - Schoepenradsnelheidsschip...............2(-0)
    Ballonendrager........................81(-44) - Ballonendrager.........................0(-24)
    Tender.................................23(-0) - .............................................
    Generalen............................-15155.6 - Generalen............................-12897.6
    Aanvalspunten...........................32244 - Verdedigingspunten......................37889
    Schade.................................757780 - Schade.................................644880
    Schadeverdeling...........................54% - Schadeverdeling...........................46%

Winnaars: NO-Cleo[-NO-], hikmet[-NO-]

• Hierbij ook mijn eerste GR tegen CR haha.

Zeegevecht bij Polis
    (29.08.2015 19:55:07)
    Kees 1[C-R] uit M Octo Tentakel, M eugene Krabs
    vs
    Pallas Athena[-NO-] uit -NO-7z, -NO-6w, spook[-NO-] uit ۞ Cube 6M, Waaijenplaag[-NO-] uit de plaag, -REBEL-[-NO-] uit -NO- 011Z, -NO-kleptomaan[-NO-] uit Polis, Remus[-NO-] uit Seven, Witte-Haai[-NO-] uit Zwaveltjes 2, Aphrodite, Poseidon

Ramschip..............................0(-108) - Ramschip...........................3979(-108)
    ............................................. - Mortier schip.........................946(-0)
    Stoomram...............................0(-94) - Stoomram............................3352(-36)
    Rakettenschip..........................0(-24) - Rakettenschip.......................1661(-24)
    ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip.............688(-0)
    Ballonendrager.........................0(-12) - Ballonendrager.......................586(-12)
    ............................................. - Tender................................268(-0)
    ............................................. - Onderzeeër.............................25(-0)
    ............................................. - Vuurschip.............................3(-113)
    Generalen...............................-3804 - Generalen.............................-3112.6
    Aanvalspunten..........................7781.5 - Verdedigingspunten.......................9510
    Schade.................................190200 - Schade.................................155630

Winnaars: -NO-kleptomaan[-NO-], Witte-Haai[-NO-], Waaijenplaag[-NO-], -REBEL-[-NO-], Remus[-NO-], spook[-NO-]

Verliezers: Kees 1[C-R], Pallas Athena[-NO-]

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • waarschijnlijk tactisch terug getrokken :rocketlauncher:

Zeegevecht bij power 2

(30.08.2015 1:36:35)

War-Dog[C-R] uit Olympus

vs

hikmet[-NO-] uit Polis, Olympus, vox G2

Ramschip.............................59(-126) - Ramschip............................324(-126)

Vuurschip..............................9(-27) - Vuurschip............................20(-155)

Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................200(-0)

Stoomram..............................18(-91) - Stoomram.............................163(-37)

Rakettenschip.........................84(-24) - Rakettenschip........................131(-32)

Schoepenradsnelheidsschip.............102(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............106(-15)

Tender.................................50(-0) - Tender.................................40(-0)

Ballonendrager........................54(-10) - Ballonendrager........................94(-12)

Generalen.............................-3933.4 - Generalen...............................-3807

Aanvalspunten..........................9517.5 - Verdedigingspunten.....................9833.5

Schade.................................196670 - Schade.................................190350

Schadeverdeling...........................50% - Schadeverdeling...........................50%

Trots lid -NO-NAMEN