Wisselen tussen accounts lastiger maken ipv makkelijker.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wisselen tussen accounts lastiger maken ipv makkelijker.

Er is een thread gestart om het wisselen tussen verschillende accounts makkelijker te maken.Eerlijk gezegd, is me niet helemaal duidelijk waar kanman het over heeft, maar:

Het hebben van meerdere accounts op dezelfde wereld was voor de merge altijd een doodzonde. Het werd gezien als oneerlijk voordeel. Dat het nu wel mag is eigenlijk een noodzakelijk kwaad. Het blijkt dat er toch misbruik van gemaakt kan worden, bv. bij alliantie oorlogen.
    Ik stel voor, het switchen tussen de accounts juist lastiger te maken.
    Ik stel voor een wachttijd van minstens 5 minuten in te voeren tussen het sluiten van het ene account en het openen van het andere. Ook moet het open hebben van meerdere accounts tegelijk echt verhinderd worden. We moeten volgens mij zo veel mogelijk terug naar het principe één account per speler.
  • Hoi,

Het makkelijker maken om te switchen tussen accounts is maar een klein onderdeel van mijn idee. De hoofdzaak is het overslaan van het laden van de hoofdpagina als je al bent ingelogd.

Wat het gebruik van meerder accounts betreft, doet het er voor mij niet veel toe aangezien ik maar en account heb. Als jij (en andere) dit een belangrijk punt vind, kan ik dit uit de poll versie halen.

Kanman
  • Zeer, maar dan ook zeer slecht idee :thumbdown:

Ik speel met 3 accounts en ik zorg dat ik geen enkel voordeel hieruit haal. Ik weet dat sommige spelers dit anders doen, maar ik ga me echt eraan storen als ik 5 minuten moet wachten voordat ik op een andere moet inloggen. Soms ben je net ff wat vergeten op je andere account ofzo en moet je even terug. Of ben je bezig met aanvallen, en wil je ondertussen ff gauw wat te bouwen aanzetten op een ander account. Dan zou het waven helemaal in de soep lopen.

Als de 5 minuten wachttijd in zou gaan stop ik met het hele spelletje, dat is bij deze beloofd ;)

Ik vind het al superstom dat ik mijn meerdere accounts niet tegelijk open kan hebben, nog meer nadeel voor het bespelen van meer accounts zit ik niet op te wachten.

Daarbij moet je ook niet vergeten dat de spelers die meerdere accounts hebben, ook niet er voor gekozen hebben om de wereldindeling op deze manier te hebben. Het is juist alleen maar irritant, van mij mogen ze wel wat minder nadeel krijgen.
  • Ik ben ook gigantisch tegen, vroeger toen ik op 2 werelden speelde stondenbeide open werd ik of een bondgenoot van mijn account aangevallen had ik het snel gezien door te wisselen van tab. sinds de merge heb ik een gameforge account aangemaakt zodat ik via daar relatief gemakkelijk( geen wachtwoord scherm,...) manier binnen raak zodat ik min of meer de speelstijl die ik had kon behouden als je nu een timer wordt dat ook onmogelijk gemaakt er zijn al heel veel maatregelen genomen om voordelen van multi's tegen te gaan. dit lijkt me verre van zo'n idee het zou enkel vervelend werken. en de mensen die echt misbruik maken van hun multi's zullen met 5 minuten niet genoeg hebben ookal denk ik dat deze doelgroep sowieso relatief klein is dus je treft vooral een hele hoop mensen voor iets waar zijn geen grip op hadden/hebben
    Zeta: NarmerTheLion 1.900.000 punten lid van [DRA]
  • Mensen laten wachten om in te kunnen loggen op hun andere account, om eventuele "voordelen" die er niet zijn te voorkomen zie ik als een zeer negatieve manier van spelen.

1: Als een speler met 2 accounts wordt aangevallen, heeft deze dus met je wachttijd gewoon pech voor die periode dat deze niet kan inloggen.
    2: Dit kan dus ook inhouden als er 2 spelers op 1 IP zitten, met oa de zelfde reden pech hebben. (En een regel "je moet het aangeven of je 1 of 2 bent" is 100% fraude gevoelig)
    3: Een zelfde iets was ooit geopperd om de v-modus te verkorten, zodat je in en uit deze modus kunt springen met een tijdperiode van een paar minuten tot een uur.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, met deze optie zal je juist gaan zorgen dat spelers zich minder goed kunnen verdedigen tegen aanvallen ipv dat zij er door beschermt worden.

En daarnaast, als je 2 of meer browsers hebt, kan je dit ook makkelijk zat omzeilen.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • Wss heb jij maar 1 account zephyra, maar ik denk dat veel mensen er geen zin in hebben om een account op te geven alleen door zo'n merge. Er zijn al veel regels, je mag bijv niet dezelfde speler tegelijk aanvallen enz, en ik denk dat het door al die regeltjes voor multi niet veel zin heeft om zo'n 5 min regel in te stellen. Het enige wat je daarmee bereikt is dat spelers geïrriteerd raken met als gevolg dat ze stoppen ;(

2 Browsers kun je idd gwn gebruiken om het te omzeilen, dus wat dat betreft heeft het ook al weinig zin..

Dankje Meliss! :thumbsup:
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl