Redirect na login versnellen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Redirect na login versnellen

als je bent ingelogd op ikariam.nl wordt de hoofdpagina geladen en wordt je vervolgens doorgestuurd naar de server waarop je bent ingelogd. Dit is voor de Nederlandse ikariam maar een server.
    Het lijkt mij dat dit het hele laden van de hoofdpagina kan worden overgeslagen door het script dat controleert of je bent ingelogd te draaien voordat de pagina wordt geladen.
    Voor landen waar meerder servers kan bovenaan achter de tijd of voor de Help een dropdown menu met de beschikbare werelden komen, vergelijkbaar met de login knop zoals nu op de hoofdpagina staat. Indien je een wereld selecteert waarop je niet bent ingelogd zul je de mogelijkheid krijgen om in te loggen.

Uitbreidingen: 1Switchen tussen accounts op de zelfde server, aangezien dit nu legaal is lijkt mij dit een handige optie.
    2 deze knop licht op als er activiteit van een of meerder adviseurs op een account is. Mogelijk met een symbool van de desbetreffende adviseur('s)

voorbeeld van de balk als deze is open geklikt in tekst.

Wissel
    Alpha - Login
    Beta - Login
    Gamma
    - - Kanman
    - - God modus
    Delta - Kanman
    enz.

uitbreiding 3: Indien iemand meerdere account heeft, is een optie om boven de rij met Help en dergelijk een rij met tabbladen toe te voegen die je tussen de werelden laat switchen. Dit is echter niet handig als standaard optie aangezien het 'veel' ruimte inneemt.
  • Al lijkt het een verbetering. De tijdwinst van 3 seconden maken niet heel veel uit. Bovendien zijn wij als Nederlandse community eerder een uitzonderingsgeval, waardoor het idee waarschijnlijk toch niet ingevoerd gaat worden.
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • Mercury wrote:

Het is een goed idee als iemand een zeer langzame internet verbinding heeft maar met de snelheden van tegenwoordig zie ik er geen meerwaarde in.
    Dat klopt, maar Ikariam wordt niet alleen in Nederland gespeeld en voor mij is het niet alleen tijdwinst, maar ook gewoon een irritatie. Het lijkt alsof het snel en ondoordacht in elkaar is gezet. Ik vermoed dat het overslaan hiervan waarschijnlijk een kleine aanpassing in de code is.

chim1aap wrote:

Al lijkt het een verbetering. De tijdwinst van 3 seconden maken niet heel veel uit. Bovendien zijn wij als Nederlandse community eerder een uitzonderingsgeval, waardoor het idee waarschijnlijk toch niet ingevoerd gaat worden.
    Ik heb dus alleen op de Nederlandse server een account. Wordt je in andere landen ook door gelinkt? Zo nee, zal dat wel verklaren waarom het er zo ondoordacht uit ziet.
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl