oorlog DND v LAB en SAP ; ff lekker gamma wakker houden*

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ach Rebel..... Jij mag me noemen wat je wilt. Ik slaap er echt niet mionder om hoor.

Feit blijft wel dat je een van de zwakste schakels binnen -NO- bent. Dat is aan alle facetten te zien. Maargoed zoals Assie al zei (die ik inderdaad altijd voor mijn karretje span.... LOL) Wij richten ons op de merge. Weet je waarom? Daar komen we weer normale tegenstanders tegen waarmee je kan lachen om de fouten die ze maken.

Ja wij hebben gekolost, maar jullie zelfs meer tijdens de gevechten. Waarom je dat steeds blijft aanhalen snap ik niet zo goed. Naja misschien zal dat wel aan het denkvermorgen van ons beide liggen <knip>.. Ook daarom is de merge leuk, komen weer "normale" spelers tegen. En zie het ook voor jou als pluspunt! Misschien kom jij ook weer mensen van je eigen niveau tegen, misschien dat zij wel je schrijfwijze begrijpen.

Voor jou en Ektor; blijf lekker doorgaan. Ektor die bere trots is mij 1x geplunderd te hebben haha, maar erna finaal afgemaakt wordt.... En de 7x ervoor 7x in Vmode geschoten was omdat ik hem aanviel. (we deden zelfs wedstrijdje in DND, wie Ektor het snelst in Vmode kon krijgen. Ik sta nog steeds eerste met 5 minuten) Kijk zijn forum signature nog is. Daar staat nog in dat hij in alliantie AIO zit. LOL, no kon het wederom niet zonder buitenstaanders..... Maarja dat waren we inmiddels wel gewend van jullie.

Ik hoop van harte dat jullie je ook een beetje weten voor te bereiden op de merge, maar als ik jou moet geloven heeft DND veel meer voor te bereiden aangezien wij volgens jou enkel vijanden hebben en niemand bij ons zou willen. We gaan het na de merge wel zien Rebel, oude held van me die aan me vroeg om een 1 op 1 en daarna 7x weigerde omdat hij te bang was.

Een hele dikke knuffel van mij en iedereen die ik voor mijn karretje span

*SMAK*

Herinnering: Trolling / Grenzen opzoeken
      ~Darksinth
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Wiebe wrote:

Tja Wiebe jij blijft maar verzanden in Futiliteiten, je wind je op over een sig van mij , wat niet ter zake doet

Wiebe wrote:

Je wind je op over, mijn spelwijze bij AIO, wat niet ter zake doet, zit nu bij NO

Wiebe wrote:

Kortom je verloor de hoofdlijnen uit het oog , door op de man te spelen, terwijl DND gewoon verloor van NO

Wiebe wrote:

Zoals je niet anders kan :BG:

Wiebe wrote:

Kortom, geen XXX terug :br50:
      Ektor alli NO, Alpha Duitse Server OdP, USA server NY FLY

:thumbsup:
    • Wiebje je heb nu al de naam Clown van Zeta gekregen, en je zit er nog niet eens op Zeta!! hoe krijg je het voor elkaar??

En als ik weer over 1 kolos begin, dat was een compliment aan de zeeuw, hij moest wel omdat zijn ally genootjes hem in de steek lieten, van je ally genootjes moet je het maar hebben.

Weetje wat het is wiebje, ik geloof best dat DND een leuke ally is waar veel plezier word beleeft, maar helaas is er 1 persoon die in een droom wereld leeft en die alles vergald voor zijn medespelers, Best wel triest.

En wat leden betreft, iedere keer als wij met DND meppen dan rollen de aanvragen binnen, maar helaas moeten wij veel aanvragen afwijzen omdat wij voor kwaliteit gaan in plaats zoals DND voor kwantiteit gaat.
      En wat betreft Ektor, die blijf gewoon bij -NO-, sla je daar weer ff de plank mis, je maakt er wel een gewoonte van hè.

Net als toen we op het eiland bezig waren, snel terug trekken naar je eigen steden met een smoes, maar wij hebben de achtervolging ingezet en 2 DND eilanden gegijzeld gehouden, Maar waar was jij toen? solo actie bezig? leuk voor je ally om hun zo te laten zitten.

Ik heb jou idd een uitnodiging gegeven om een lekker 1 op 1 los te gaan met elkaar, Maar wat zij jij toen ook al weer?....... owwjaa, Ik vecht niet op afspraak.
      Dus ga hier AUB niet stoer lopen doen held dat je zelf bent.

En wat de zwakteschakel betreft, jij heb nooit aan mijn niveau, mijn kunde en mijn schrijven kunnen tippen, dat gaat jou ver te boven, Tot ziens!

@Albert
      Dat was een bewuste keuze, ik was alleen opzoek naar meer troepen, zoals deze.

Gevecht voor Δ Merakels
      (20.04.2015 16:52:35)
      hikmet[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit Anat
      vs
      Djadde[DND] uit Δ Merakels, moggie23[DND] uit 英teinde vd we

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Kok....................................56(-0) - Kok....................................42(-0)
      Zwavel schutters......................725(-0) - Zwavel schutters......................0(-265)
      ............................................. - Speerwerper.............................0(-3)
      Zwaardvechter......................2268(-252) - Zwaardvechter.........................0(-313)
      Hopliet.............................319(-636) - Hopliet...............................0(-862)
      Gyrocopter...........................366(-99) - Gyrocopter..........................106(-108)
      Ram...................................209(-0) - Ram...................................20(-25)
      ............................................. - Katapult...............................2(-20)
      Mortier................................30(-0) - Mortier................................18(-0)
      ............................................. - Dokter..................................1(-0)
      Stoomreus.............................100(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen.............................-1440.3 - Generalen.............................-3248.2
      Aanvalspunten..........................8120.5 - Verdedigingspunten....................3600.75
      Schade..................................72015 - Schade.................................162410
      Schadeverdeling...........................30% - Schadeverdeling...........................70%

Winnaars: hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: Djadde[DND], moggie23[DND]

En deze,

Gevecht voor Nephthys
      (20.04.2015 4:05:37)
      peppi11[-NO-] uit Anat, Polis, hikmet[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit Anat
      vs
      deZeeuw[DND] uit Mayhem, twistpunt, heph, DND DJ[DND] uit twistpunt, peke[DND] uit Chaos Capital

Zwavel schutters.....................1727(-0) - Zwavel schutters......................0(-208)
      Zwaardvechter.....................2562(-2322) - Zwaardvechter........................0(-3713)
      Hopliet...........................1422(-3183) - Hopliet..............................0(-4565)
      Gyrocopter............................0(-437) - Gyrocopter..........................321(-234)
      ............................................. - Bombardier............................0(-150)
      Ram....................................30(-0) - Ram...................................0(-150)
      Mortier...............................223(-8) - Mortier...............................240(-0)
      Kok....................................99(-0) - Kok...................................240(-0)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      ............................................. - .............................................
      ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-3)
      Dokter..................................7(-0) - .............................................
      Stoomreus..............................96(-0) - .............................................
      Generalen.............................-8583.1 - Generalen............................-13794.8
      Aanvalspunten...........................34487 - Verdedigingspunten...................21457.75
      Schade.................................429155 - Schade.................................689740
      Schadeverdeling...........................38% - Schadeverdeling...........................62%

Winnaars: peppi11[-NO-], hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: peke[DND], deZeeuw[DND]

En deze,

Gevecht voor Anat
      (19.04.2015 18:30:40)
      deZeeuw[DND] uit heph, DND DJ[DND] uit twistpunt, olyman[DND] uit Thoth
      vs
      peppi11[-NO-] uit Ram, chaotica[-NO-] uit Δ Sis Dot, Ram, Danman[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit Ram

Zwavel schutters......................340(-0) - Zwavel schutters.....................1448(-0)
      Zwaardvechter......................853(-2724) - Zwaardvechter.....................4029(-2709)
      Hopliet...........................4226(-3741) - Hopliet...........................4401(-3184)
      Gyrocopter............................0(-733) - Gyrocopter..........................563(-368)
      Ram....................................60(-0) - Ram...................................150(-0)
      Mortier..............................159(-24) - Mortier................................58(-0)
      Kok...................................190(-0) - Kok...................................138(-0)
      ............................................. - Bombardier............................0(-240)
      ............................................. - Stoomreus..............................96(-0)
      Generalen............................-11082.7 - Generalen............................-10020.4
      Aanvalspunten...........................25051 - Verdedigingspunten...................27706.75
      Schade.................................554135 - Schade.................................501020
      Schadeverdeling...........................52% - Schadeverdeling...........................48%

Winnaars: Danman[-NO-], peppi11[-NO-], chaotica[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: olyman[DND], deZeeuw[DND]

En morgen zal ik wat vloot rapporten posten.

Ik hoop echt dat we een gelijk waardige ally op Zeta krijgen die ons wel kan verslaan, voor nu sluiten wij op Gamma af als on verslagen Ally ooit :br50:
      Voor nu gooi ik alles op 1 hoop en wat daarvan de uitkomst is boeit mij niet de LOL is er voor mij af door die slappe acties van DND :puke:
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • -REBEL- wrote:

En als ik weer over 1 kolos begin, dat was een compliment aan de zeeuw, hij moest wel omdat zijn ally genootjes hem in de steek lieten, van je ally genootjes moet je het maar hebben.

o, dat is ook wel met veel vakkundigheid de plank misslaan hoor :D

DND wilde stoppen, dus verliet t eiland, dat er dan een paar jengelende kiddo's met plunders en bezettigen hun ''recht op aandacht'' komen opeisen, tja

ben de moeilijkste niet, dus ze deels hun zin maar gegeven

Zeegevecht bij heph
      (21.04.2015 12:42:55)
      Danman[-NO-] uit Δ Merakels, Who Cares[-NO-] uit Ram, -REBEL-[-NO-] uit Anat, Nephthys, tibbo[-NO-] uit Anat, Δ Merakels
      vs
      deZeeuw[DND] uit heph, Nephthys, Δ Merakels, Mayhem, kristal, kpolis, Polis

Ramschip.............................0(-1137) - Ramschip............................829(-564)
      Mortier schip.........................0(-259) - Mortier schip.........................570(-0)
      Stoomram..............................0(-745) - Stoomram............................800(-588)
      Rakettenschip........................39(-187) - Rakettenschip........................94(-239)
      Onderzeeër.............................0(-54) - Onderzeeër............................100(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip.............387(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............993(-94)
      Ballonendrager.......................22(-115) - Ballonendrager........................20(-96)
      Tender.................................44(-0) - Tender................................184(-0)
      Vuurschip..............................0(-68) - Vuurschip..............................1(-47)
      Ballista schip.........................0(-50) - .............................................
      Katapult schip.........................0(-70) - .............................................
      Generalen..............................-40123 - Generalen..............................-27205
      Aanvalspunten.........................68012.5 - Verdedigingspunten...................100307.5
      Schade................................2006150 - Schade................................1360250
      Schadeverdeling...........................59% - Schadeverdeling...........................41%

Winnaars: deZeeuw[DND]

Verliezers: Danman[-NO-], -REBEL-[-NO-], Who Cares[-NO-], tibbo[-NO-]

voorbeeldje van restantjes laten slopen
      Zeegevecht bij wijn
      (21.04.2015 10:25:37)
      Who Cares[-NO-] uit Ram, Polis, wijn, marmer, marmer2, mppolis, mm4
      vs
      Perry[DND] uit marble, deZeeuw[DND] uit wijn, Hathor, heph

Ramschip...........................477(-1161) - Ramschip..............................0(-737)
      Mortier schip.........................478(-0) - Mortier schip.........................0(-332)
      Stoomram..............................5(-295) - Stoomram..............................0(-512)
      Rakettenschip........................53(-165) - Rakettenschip.........................0(-161)
      Schoepenradsnelheidsschip............564(-30) - Schoepenradsnelheidsschip............3027(-0)
      Ballonendrager........................67(-88) - Ballonendrager.......................400(-92)
      Tender.................................80(-0) - Tender................................137(-0)
      Vuurschip.............................5(-150) - .............................................
      Katapult schip.........................75(-0) - .............................................
      Onderzeeër............................42(-19) - .............................................
      Generalen............................-21474.8 - Generalen............................-30493.8
      Aanvalspunten.........................76234.5 - Verdedigingspunten......................53687
      Schade................................1073740 - Schade................................1524690
      Schadeverdeling...........................41% - Schadeverdeling...........................59%

Winnaars: Who Cares[-NO-]

Verliezers: Perry[DND], deZeeuw[DND]

Gevecht voor heph
      (21.04.2015 10:21:05)
      Who Cares[-NO-] uit Polis, tibbo[-NO-] uit Anat
      vs
      deZeeuw[DND] uit heph, Polis

Zwavel schutters...................369(-1136) - Zwavel schutters.....................1196(-2)
      Zwaardvechter........................0(-2339) - Zwaardvechter.....................6423(-1982)
      Hopliet..............................0(-2739) - Hopliet...........................6520(-3228)
      Gyrocopter...........................28(-309) - Gyrocopter.........................1060(-311)
      Ram.................................116(-331) - Ram..................................139(-24)
      Kok...................................126(-0) - Kok...................................240(-0)
      Mortier..............................144(-18) - Mortier................................93(-0)
      Bombardier............................0(-418) - .............................................
      Katapult................................0(-6) - .............................................
      Generalen............................-16463.9 - Generalen.............................-7788.7
      Aanvalspunten........................19471.75 - Verdedigingspunten...................41159.75
      Schade.................................823195 - Schade.................................389435
      Schadeverdeling...........................67% - Schadeverdeling...........................33%

Verliezers: Who Cares[-NO-], tibbo[-NO-]

fear your fear to be too little
    • Geen handdoek in de ring zephyra, DND stopt er gewoon mee met het oog op de komende merge. Niets meer, niets minder.

-NO- en DND zijn aan elkaar gewaagd. Gelijkwaardige tegenstanders, en het vleugje venijn wat er altijd tussen ons is, maakt het altijd nèt even iets spannender ;) Maar voor nu is het even genoeg geweest. Das alles. Er zijn nu belangrijker dingen, en we gaan ons voorbereiden op de merge.
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • Albert wrote:

moment opname in de ochtend van 4 april:
      prntscr.com/6p93cs
      prntscr.com/6p93kx

en nu aanvalspnt

Positie Alliantie Leden Punten Gemiddelde punten Acties
      1 No Name(-NO-) 26 3,856,281 148,319 Stuur bericht
      2 Do Not Disturb(DND) 20 1,732,954 86,648

verdediging
      Positie Alliantie Leden Punten Gemiddelde punten Acties
      1 Do Not Disturb(DND) 20 4,959,547 247,977 Stuur bericht
      2 No Name(-NO-) 26 2,477,246 95,279

toch lekker te zien wie zn zooi t effectiefst in kan zetten ;)

• zephyra wrote:

Weer heel veel woorden aan beide kanten. Heb ik het nu goed begrepen?

De leidster van DND, Assie, gooit de handdoek in de ring en de leider van -NO-, -REBEL-, heeft dat geaccepteerd? Dus de oorlog is voorbij?

Daar komt het wel op neer zephyra

assie wrote:

-NO- en DND zijn aan elkaar gewaagd. Gelijkwaardige tegenstanders,

Daar ben ik het niet mee eens Assie, -NO- is superieur tegen over DND

Albert wrote:

toch lekker te zien wie zn zooi t effectiefst in kan zetten

Dankje, En ik hoop dat je daar wat van geleerd hebt Albert ;)
    • ik hoef het toch niet voor te rekenen Rebel.. ??

en ja , ik heb wel wat geleerd, .......k weet nu wat voor speler hikmet is.............al zn gyro uit een gevecht halen, zn maat laten barsten, terwijl er ballonnen onderweg zijn..tssss, en NO dan zeggen dat ik in de steek gelaten werd ??? :rofl:

• Albert wrote:

ik hoef het toch niet voor te rekenen Rebel.. ??

Nee hoor, dat is niet nodig, iedereen kan zien dat DND met hun rug tegen de muur stond

Iedereen trekt terug omdat DND niet meer wil vechten, en als je van je generalen af wil dan is dat hun keuze, scheelt weer mee terug nemen ;)

Geniet hier nog maar even van,

Jammy, Lekker schade :kok:

Zeegevecht bij Nephthys
      (20.04.2015 22:03:22)
      deZeeuw[DND] uit heph, Nephthys
      vs
      -REBEL-[-NO-] uit Anat, hikmet[-NO-] uit Polis

Ramschip.............................469(-96) - Ramschip.............................148(-96)
      ............................................. - Vuurschip.............................17(-30)
      Mortier schip.........................105(-0) - Mortier schip.........................403(-0)
      Stoomram............................520(-104) - Stoomram.............................197(-57)
      Rakettenschip........................115(-48) - Rakettenschip........................112(-27)
      Schoepenradsnelheidsschip............420(-30) - Schoepenradsnelheidsschip.............174(-0)
      Ballonendrager.........................21(-9) - Ballonendrager........................156(-0)
      Tender.................................39(-0) - Tender.................................45(-0)
      Generalen...............................-4764 - Generalen...............................-2790
      Aanvalspunten............................6975 - Verdedigingspunten......................11910
      Schade.................................238200 - Schade.................................139500
      Schadeverdeling...........................63% - Schadeverdeling...........................37%

Winnaars: hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: deZeeuw[DND]

Zeegevecht bij Δ Merakels
      (20.04.2015 23:20:20)
      Who Cares[-NO-] uit Ram, tibbo[-NO-] uit Anat, -REBEL-[-NO-] uit Anat, Danman[-NO-] uit Polis, Ram, peppi11[-NO-] uit Nephthys
      vs
      deZeeuw[DND] uit heph, Djadde[DND] uit Δ Merakels

Ramschip............................1159(-60) - Ramschip..............................0(-108)
      Vuurschip.............................11(-30) - Vuurschip...............................0(-6)
      Katapult schip.........................70(-0) - Katapult schip.........................73(-0)
      Mortier schip.........................501(-0) - Mortier schip........................147(-60)
      Stoomram.............................482(-48) - Stoomram...............................0(-78)
      Rakettenschip.........................252(-4) - Rakettenschip..........................0(-40)
      Schoepenradsnelheidsschip.............516(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............372(-71)
      Ballonendrager.........................73(-8) - Ballonendrager..........................0(-4)
      Tender................................117(-0) - Tender................................100(-0)
      Onderzeeër.............................54(-0) - .............................................
      Generalen...............................-1974 - Generalen.............................-5479.6
      Aanvalspunten...........................13699 - Verdedigingspunten.......................4935
      Schade..................................98700 - Schade.................................273980
      Schadeverdeling...........................26% - Schadeverdeling...........................74%

Winnaars: Danman[-NO-], peppi11[-NO-], -REBEL-[-NO-], Who Cares[-NO-], tibbo[-NO-]

Verliezers: Djadde[DND], deZeeuw[DND]
    • kleine opmerking

gisteravond bereikten we in pm een accoord dat het de finale partij zou zijn,
      toen ik versterkingen naar Nephthys stuurde, schrok je van het aantal, en begon in mn inbox te brullen dat de hele strijd weer zou oplaaien als ik niet terugtrok........

ik hou me bij de feiten, clown spelen mogen jij en anderen doen
      dat verschil van 500k verdedigingspnt in ons voordeel bereik je niet in 1 nacht, die score was al eerder door ons gerealiseerd

• DND toch bedankt voor de leuke gevechten , en Albert hou toch nou op met wat voor speler ik ben .,
      Ik laat nooit iemand in de steek , wij hadden een accoord bereikt dat we zouden stoppen daardoor ben ik uit de gevechten gegaan.

Als je dat wens kom ik wel terug hoor , geen enkele probleem .Ik heb ruim 1 miljoen GS bij jouw weggehaald en je gaat niet zeggen dat dit niet de waarheid is .

Nogmaals het was leuk om tegen DND te vechten en Assie aan jouw grote respect .

Tot de volgende keer . :thumbsup:

Trots lid -NO-NAMEN
    • De verwijten over en weer beginnen weer wat vervelendere vormen aan te nemen... Houd het leuk anders ben ik genoodzaakt een slotje op het topic te zetten.
      ~Darksinth 2015/4/21

one look is worth a Thousand words
      Lid cofl - Colonial Fleet

Board Moderator Wereld Sectie
      Moderator Beta, Delta en Gamma

IRC Support
      Voor vragen en/of opmerkingen: stuur mij een PM: Darksinth!
      aanspreken op IRC of mailen naar darksinth@ikariam.nl mag natuurlijk ook!
    • Beste Albert,

Volgens mij was ik in de PM zeer netjes en correct, jij schets nu een heel ander beeld, beetje jammer is dit weer en nergens voor nodig.
      Het kan zijn dat het in jou beleving anders was, maar met jou toestemming wil ik de PM tussen ons best wel openbaar maken.
      Dan kunnen mensen mee lezen en zelf oordelen.
      Ik bewaar de berichten wisseling van ons in mijn archief tot nader bericht.
    • t was idd een netjes en beleefd dreigement, mijn toestemming heb je

op verzoek van Assie nog 3 CR (Quote Assie ''amen en tot op de nwe wereld ;p'')

Zeegevecht bij Nephthys
      (21.04.2015 16:45:58)
      deZeeuw[DND] uit heph
      vs
      peppi11[-NO-] uit Neuenburg

Ramschip.............................231(-69) - Ramschip..............................0(-229)
      Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................0(-141)
      Stoomram.............................241(-59) - Stoomram..............................0(-116)
      Rakettenschip.........................21(-48) - Rakettenschip..........................0(-91)
      Ballonendrager.........................20(-0) - Ballonendrager........................86(-24)
      Tender.................................30(-0) - Tender.................................33(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip.............300(-0) - .............................................
      Generalen...............................-3105 - Generalen............................-10307.4
      Aanvalspunten.........................25768.5 - Verdedigingspunten.....................7762.5
      Schade.................................155250 - Schade.................................515370
      Schadeverdeling...........................23% - Schadeverdeling...........................77%

Verliezers: peppi11[-NO-]

hier ging hikmet weg met de luchtsteun
      Gevecht voor Nephthys
      (21.04.2015 17:45:10)
      DND DJ[DND] uit Nephthys, Anat, deZeeuw[DND] uit heph, twistpunt, Mayhem
      vs
      hikmet[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit , peppi11[-NO-] uit Gumibeer

Zwavel schutters......................336(-0) - Zwavel schutters......................0(-858)
      Zwaardvechter......................1556(-284) - Zwaardvechter.........................0(-769)
      Hopliet............................1263(-543) - Hopliet...............................0(-986)
      Mortier...............................129(-0) - Mortier................................20(-0)
      ............................................. - Dokter..................................7(-0)
      Kok...................................120(-0) - Kok....................................36(-0)
      Gyrocopter...........................248(-52) - Gyrocopter.............................0(-66)
      Ram....................................30(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Bombardier............................120(-0) - .............................................
      Generalen...............................-1231 - Generalen.............................-5900.2
      Aanvalspunten.........................14750.5 - Verdedigingspunten.....................3077.5
      Schade..................................61550 - Schade.................................295010
      Schadeverdeling...........................17% - Schadeverdeling...........................83%

Verliezers: peppi11[-NO-], hikmet[-NO-]
      Zeegevecht bij Δ Merakels
      (21.04.2015 21:57:04)
      DND DJ[DND] uit Nephthys, deZeeuw[DND] uit Anat, heph, Djadde[DND] uit Δ Merakels
      vs
      peppi11[-NO-] uit Neuenburg, Who Cares[-NO-] uit Persingen, Danman[-NO-] uit Polis

Ramschip.............................699(-76) - Ramschip..............................0(-388)
      Mortier schip.........................399(-0) - Mortier schip.........................0(-124)
      Stoomram.............................650(-91) - Stoomram..............................0(-177)
      Rakettenschip.........................16(-36) - Rakettenschip........................10(-123)
      Ballonendrager.........................20(-0) - Ballonendrager.........................0(-18)
      Tender................................217(-0) - Tender.................................55(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip............1072(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...........102(-105)
      Onderzeeër............................100(-0) - .............................................
      Katapult schip.........................73(-0) - .............................................
      Vuurschip...............................1(-0) - .............................................
      Generalen...............................-3572 - Generalen............................-13585.6
      Aanvalspunten...........................33964 - Verdedigingspunten.......................8930
      Schade.................................178600 - Schade.................................679280
      Schadeverdeling...........................20% - Schadeverdeling...........................80%

Winnaars: DND DJ[DND], deZeeuw[DND]

Verliezers: Danman[-NO-], peppi11[-NO-], Who Cares[-NO-]

• lol appie, ik wist dat je dat letterlijk zou zeggen! :P :sm:

en Hikmet, dankjewel voor je grote compliment. Bloos ervan. Weet niet of ik dat wel verdien, maar ben er wel heel blij mee :)

Tot op de nieuwe wereld allemaal! :thumbsup:

Zoals Sinured al in een ander topic zei: Iedereen een vlotte en probleemloze merge toegewenst!
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • Awww... i love happy endings :love: (= ik hou van een goed einde)
      Wat moeten jullie nou toch zonder elkaar?? Dan was het voor beide allianties gewoon saai toch? :D

Nou hop, bereid jullie voor op de merge, anders loopt heel Zeta over het verzwakte -NO- en DND heen :l0l:
      :arrow: Grapje!!

Crazy Rabbits I Danger Zone

thanx for the sig il Corvo