oorlog DND v LAB en SAP ; ff lekker gamma wakker houden*

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Gevecht voor marmer2
      Gevecht voor marmer2
      (17.04.2015 0:26:42)
      hikmet[-NO-] uit Polis
      vs
      deZeeuw[DND] uit marmer2

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Zwavel schutters......................401(-0) - .............................................
      Zwaardvechter........................1644(-0) - .............................................
      Hopliet..............................1786(-5) - .............................................
      Gyrocopter............................329(-0) - .............................................
      Mortier...............................130(-0) - .............................................
      Kok....................................38(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen..................................-7 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................17.5
      Schade....................................350 - Schade..................................71998
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: hikmet[-NO-]

Verliezers: deZeeuw[DND]

De stad marmer2 werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 17771 , 6998 , 25454 , 21775

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

Gevecht voor marmer2
      Gevecht voor marmer2
      (17.04.2015 5:55:16)
      hikmet[-NO-] uit Polis
      vs
      deZeeuw[DND] uit marmer2

Hopliet...............................555(-5) - .............................................
      Mortier................................71(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      Generalen..................................-7 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................17.5
      Schade....................................350 - Schade.................................115998
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

De stad marmer2 werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 26086 , 15138 , 62486 , 12288

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

Gevecht voor marmer2
      Gevecht voor marmer2
      (17.04.2015 7:07:42)
      hikmet[-NO-] uit Polis
      vs
      deZeeuw[DND] uit marmer2

Hopliet...............................831(-5) - .............................................
      Mortier................................93(-0) - .............................................
      Schade....................................350 - Schade.................................115998

De stad marmer2 werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 27088 , 14010 , 62826 , 12074

Trots lid -NO-NAMEN
    • Thug! wrote:

Sjonge jonge, zal ik jullie is wat vertellen: jullie zijn allemaal ontzettend kinderachtig. :growup:

Werd tijd dat DND van het eiland vertrok want winst viel er niet te behalen voor ze. Ook ik heb daar gevochten en het beeld wat hier geschetst wordt klopt niet helemaal in mijn ogen. Hoewel ik ook door een -NO- bril kijk heb ik gezien dat DND de mindere partij was. Jullie hebben 3 plekken op het eiland en die brandden continu. Er werd hier ook gezegd dat wij alles erin gooien?? 1 ding is duidelijk: DND gooide alles erin en heeel erg vaak zonder hepa, wij wisselden elkaar in mijn ogen behoorlijk goed af kwa hepa. Begrijpelijk van jullie hoor dat wel. Jullie konden ook geen kant op met AL die vloten en legers in die ploffers. Daarom ook de kolosjes. Ook heel begrijpelijk dat je kolos geeft als je leger en vloot (of je ally genootje) met een (als DND zijnde) slechte verhouding naar de bodem wordt gestuurd.

Al met al vind ik dat jullie (DND) mooi partij hebben geleverd op het eiland maar de omstandigheden en de kracht van NO was jullie teveel.

Dit is met recht het meest lachwekkende bericht van het jaar.

Op het eiland heeft No vaker de kolos knop gebruikt dan dnd, en dat met 7 leden meer. Feit 1

Niet goede verhoudingen leger en vloot? Welke spelers hebben er stuk voor stuk 150-200 tenders? Juist No. Welke spelers allemaal 2000 snelheidsschepen? Juist no. Welke spelers meer Raketschepen dan stormrammen; juist No

Wij zijn het eiland afgegaan omdat alles op 1 hoopje blijven gooien gewoon dodelijk saai is. En No kan enkel alles op een hoop gooien ; zie ook grafikos vanmiddag. Hoppa laat ik even 5000 vloot op een hoop gooien, kijk morgen wel weer. Dan vraag je toch zelf om een kolos met zo een oliedomme actie?!?

Je hebt zelf kunnen zien dat wij in gerrie zijn ploffer met meer dan genoeg stonden ten tijden van het staken van de gevechten op het genoemde eiland.

Dat No ons eindelijk weerstand biedt is niet te ontkennen, anders was het allang klaar geweest. Maar nogmaals de tegenstand is er alleen als jullie het zonder na te denken op 1 hoop kunnen gooien. Vallen we apart aan, zoals ik bij ektor en zoals er nu bij Albert gebeurt, zijn jullie nergens te bekennen en worden jullie genadeloos afgeslacht en dat met 7 spelers meer.

Oh en nog even iets rebel. Ik voor het eerst wat gedaan? Mag je vinden. Ik heb nagenoeg de hele oorlog de nr1 positie verdedigen en nr 3 positie aanvallen bekleed. Noem dat maar niks. Daar kan jij nog niet eens van dromen, aangezien je de gehele oorlog nog niet boven de 50k generalen gekomen bent.

Ik vecht dit op en ga me op de merge richten. Veel leuker. Eindelijk echte tegenstanders.

Oh en nog even wat ontkrachten Rebel. Jij zegt dat mensen uit dnd gestapt zijn? Ik vraag me af wie dan? Want er is niemand opgestapt hoor. Ken je feiten knul. :l0l:

Oh en hikmet, je weet dat ik je een aardige vent vind. Maar pas op wat je doet. Al63 is een beetje gek na de merge, neem dat van me aan :)
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Nou een smiley is genoeg. :l0l: Nah nog een dan :rofl: Oh een derde :thumbsup:

Zeegevecht bij mppolis
      (17.04.2015 21:47:57)
      deZeeuw[DND] uit marmer2, Wiebe[DND] uit mm4, twistpunt
      vs
      hikmet[-NO-] uit Ram, Who Cares[-NO-] uit Persingen

Ramschip.............................969(-74) - Ramschip..............................0(-420)
      ............................................. - Vuurschip..............................0(-11)
      Mortier schip.........................526(-0) - Mortier schip..........................0(-50)
      Stoomram..............................802(-0) - Stoomram..............................0(-158)
      Rakettenschip........................245(-19) - Rakettenschip...........................0(-5)
      Schoepenradsnelheidsschip.............819(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............35(-0)
      Ballonendrager........................128(-0) - Ballonendrager.........................0(-25)
      Tender.................................70(-0) - Tender.................................15(-0)
      Generalen................................-902 - Generalen.............................-7920.2
      Aanvalspunten.........................19800.5 - Verdedigingspunten.......................2255
      Schade..................................45100 - Schade.................................396010
      Schadeverdeling...........................10% - Schadeverdeling...........................90%

Winnaars: Wiebe[DND]

Generaal DND Gamma
    • Zeegevecht bij mm4
      (17.04.2015 18:10:19)
      Wiebe[DND] uit Mayhem, deZeeuw[DND] uit mm4
      vs
      peppi[-NO-] uit Gumibeer, tibo[-NO-] uit -NO-malachiet, Who Cares[-NO-] uit Persingen, Ram

Ramschip............................573(-192) - Ramschip..............................0(-459)
      Stoomram............................377(-128) - Stoomram..............................0(-224)
      Rakettenschip........................178(-68) - Rakettenschip..........................0(-90)
      Schoepenradsnelheidsschip.............582(-0) - .............................................
      Ballonendrager........................86(-12) - Ballonendrager.........................0(-34)
      Tender.................................47(-0) - .............................................
      Mortier schip.........................504(-0) - .............................................
      ............................................. - Vuurschip...............................0(-8)
      ............................................. - .............................................
      ............................................. - .............................................
      Generalen...............................-6272 - Generalen............................-11192.6
      Aanvalspunten.........................27981.5 - Verdedigingspunten......................15680
      Schade.................................313600 - Schade.................................559630
      Schadeverdeling...........................35% - Schadeverdeling...........................65%

Winnaars: Wiebe[DND]

Verliezers: peppi[-NO-], Who Cares[-NO-], tibo[-NO-]
      Zeegevecht bij twistpunt
      (17.04.2015 18:12:24)
      Grafikos[-NO-] uit Mayhem, Redbull[-NO-] uit Ram, hikmet[-NO-] uit Mayhem, Ram
      vs
      deZeeuw[DND] uit twistpunt, Polis, Djadde[DND] uit heph, Δ Merakels, Wiebe[DND] uit 12th

Ramschip..............................0(-486) - Ramschip............................488(-486)
      ............................................. - Mortier schip.........................593(-0)
      Stoomram..............................0(-206) - Stoomram............................424(-407)
      Rakettenschip.........................0(-108) - Rakettenschip.......................124(-108)
      ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip.............522(-0)
      Ballonendrager.........................0(-54) - Ballonendrager........................71(-54)
      ............................................. - Tender.................................93(-0)
      Vuurschip.............................0(-469) - Vuurschip...............................1(-0)
      Generalen............................-14817.8 - Generalen..............................-16734
      Aanvalspunten...........................41835 - Verdedigingspunten....................37044.5
      Schade.................................740890 - Schade.................................836700
      Schadeverdeling...........................46% - Schadeverdeling...........................54%

Winnaars: Wiebe[DND], Djadde[DND]

Verliezers: Grafikos[-NO-], Redbull[-NO-], hikmet[-NO-] ook een kolos btw
      deze staat bij mij in rood aangegeven, dat snap ik niet echt, Erik zwaaide toch echt driftig om zich heen hoor :D
      Zeegevecht bij Mayhem
      (17.04.2015 19:46:11)
      deZeeuw[DND] uit Mayhem, marmer, erik001[DND] uit kristal
      vs
      Grafikos[-NO-] uit Polis, hikmet[-NO-] uit Polis

Ramschip.............................546(-54) - Ramschip...............................0(-77)
      Mortier schip.........................150(-0) - Mortier schip.........................58(-58)
      Stoomram.............................335(-65) - Stoomram...............................0(-66)
      Rakettenschip........................187(-19) - Rakettenschip.........................46(-27)
      Schoepenradsnelheidsschip............230(-15) - Schoepenradsnelheidsschip..............64(-0)
      Ballonendrager..........................5(-7) - Ballonendrager........................89(-11)
      Tender.................................56(-0) - Tender.................................15(-0)
      Generalen...............................-2654 - Generalen.............................-4332.2
      Aanvalspunten.........................10830.5 - Verdedigingspunten.......................6635
      Schade.................................132700 - Schade.................................216610
      Schadeverdeling...........................37% - Schadeverdeling...........................63%

Winnaars: erik001[DND]

Verliezers: Grafikos[-NO-], hikmet[-NO-]

1342 oorlogsschepen worden verplaatst van erik001[DND] naar Mayhem

19 oorlogsschepen worden verplaatst van deZeeuw[DND] naar Mayhem

148 oorlogsschepen worden verplaatst van deZeeuw[DND] naar Mayhem

fear your fear to be too little
    • Ik had deze nog :br50:

Voorbeeld

Gevecht voor 12th
      (12.04.2015 2:33:25)
      Ektor[-NO-] uit Arwele
      vs
      Wiebe[DND] uit 12th

Hopliet...............................146(-4) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      Kok....................................10(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................4(-3)
      Generalen................................-5.6 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade.................................114168

Winnaars: Ektor[-NO-]

Verliezers: Wiebe[DND]

De stad 12th werd geplunderd door Ektor[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 41527 Bouwmateriaal, 7877 Wijn, 3532 Marmer, 38294 Kristalglas, 22938 Zwavel

Het wonder Hephaistos smederij' van Ektor[-NO-] is actief. (12.04.2015 2:33:25)

Ektor alli NO, Alpha Duitse Server OdP, USA server NY FLY

:thumbsup:
    • Haha ektor is wat verbitterd denk ik. Na al mijn plunders op hem, talloze vmode vluchten van hem heeft hij mij 1 keer geplunderd. Chapeau ektor. Na je plunder actie heb ik je leger en vloot finaal afgemaakt. Of daar dat kleine beetje grondstof tegen op weegt?

En assie, je begrijpt toch wel waarom hij er trots op is :l0l:

Generaal DND Gamma
    • Ik vraag me af of de oorlog doorgaat nu bekend is dat 7 Mei de wereld Gamma met Zeta word gemerged.

Of gaan beide partijen wonden likken en weer op sterkte komen na de merge :D
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • he, jammer van de klos. Het ging zo lekkerrr :P

Van vlootgevecht heb ik niet helemaal, die heeft wiebe

@DJ: geen idee. Wat mij betreft maken we de generalen op, en gaan we ons voorbereiden op de merge. Ik had et Rebel al eerder gevraagd, maar heb daar nog niks op gehoord ....

en DJ, van harte welkom in DND! :thumbsup:

Gevecht voor Ram
      (18.04.2015 14:08:34)
      Wiebe[DND] uit mppolis, deZeeuw[DND] uit mm4, jufrw doddeltje[DND] uit mppolis, Djadde[DND] uit marmer2
      vs
      hikmet[-NO-] uit Polis, Danman[-NO-] uit Ram, peppi[-NO-] uit Gumibeer, -NO-Ankara, tibo[-NO-] uit -NO-malachiet, Redbull[-NO-] uit NukeTown

Zwavel schutters.....................1479(-0) - Zwavel schutters.....................1890(-0)
      ............................................. - Speerwerper............................60(-0)
      Zwaardvechter.....................3859(-5404) - Zwaardvechter.....................3649(-6225)
      Hopliet...........................1642(-7415) - Hopliet...........................6902(-7691)
      Gyrocopter.........................520(-1531) - Gyrocopter.........................1355(-260)
      Bombardier.............................0(-60) - Bombardier...........................0(-1169)
      Ram..................................115(-20) - Ram...................................263(-0)
      Mortier................................6(-12) - Mortier...............................220(-0)
      Kok...................................156(-0) - Kok...................................285(-0)
      Dokter..................................1(-0) - Dokter.................................30(-0)
      Katapult...............................22(-2) - Katapult................................6(-0)
      Generalen............................-21523.7 - Generalen............................-25667.6
      Aanvalspunten...........................64169 - Verdedigingspunten...................53809.25
      Schade................................1076185 - Schade................................1283380
      Schadeverdeling...........................45% - Schadeverdeling...........................55%

Winnaars: Danman[-NO-], peppi[-NO-], Redbull[-NO-], tibo[-NO-]

Verliezers: Wiebe[DND], Djadde[DND], hikmet[-NO-], jufrw doddeltje[DND], deZeeuw[DND]
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • Door kolos eindigt maar mooi schade

Gevecht voor marmer2
      Gevecht voor marmer2
      (19.04.2015 4:43:36)
      hikmet[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit Ram, peppi[-NO-] uit Ram
      vs
      erik001[DND] uit Terkwelling, deZeeuw[DND] uit marmer2, jufrw doddeltje[DND] uit DND Zwavelas, moggie[DND] uit DND英Lookingsumm, heph, Δ PurpleSocks, Δ Purple Tease

Zwavel schutters.....................1645(-0) - Zwavel schutters......................200(-0)
      Zwaardvechter.....................5880(-2573) - Zwaardvechter........................0(-3266)
      Hopliet...........................5313(-4489) - Hopliet...........................2127(-7139)
      Gyrocopter.........................1514(-234) - Gyrocopter............................0(-902)
      Ram...................................333(-0) - Ram....................................0(-46)
      ............................................. - Katapult...............................0(-36)
      Kok...................................182(-0) - Kok...................................154(-0)
      Bombardier...........................41(-356) - Bombardier.............................0(-28)
      ............................................. - Speerwerper............................0(-62)
      ............................................. - Stoomreus...............................2(-0)
      Mortier...............................173(-4) - Mortier................................7(-27)
      ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
      Generalen..............................-12146 - Generalen............................-17811.4
      Aanvalspunten.........................44528.5 - Verdedigingspunten......................30365
      Schade.................................607300 - Schade.................................890570
      Schadeverdeling...........................40% - Schadeverdeling...........................60%

Winnaars: jufrw doddeltje[DND], moggie[DND], deZeeuw[DND]

Verliezers: peppi[-NO-], hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-], erik001[DND]

Het wonder Kolos' van deZeeuw[DND] is actief. (19.04.2015 4:41:31)

Trots lid -NO-NAMEN
    • De Zeeuw moest wel Kolos gebruiken Hikmet.
      Als je ally maten terug gaan trekken en jou geen hulp meer bieden waardoor je troepen gesloopt word dan moet je Kolos gebruiken.
      Ook gezien dat die Clown van Gamma druk met zich zelf bezig is, maar wel ondertussen een grote mond heeft.... Die zie je ook niet, (voorspelbaar)

Maar idd een heerlijke Schade!

Hier heb ik er ook un paar.

Gevecht voor marmer2
      (19.04.2015 4:43:36)
      hikmet[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit Ram, peppi[-NO-] uit Ram
      vs
      erik001[DND] uit Terkwelling, deZeeuw[DND] uit marmer2, jufrw doddeltje[DND] uit DND Zwavelas, moggie[DND] uit DND英Lookingsumm, heph, Δ PurpleSocks, Δ Purple Tease
      Zwavel schutters.....................1645(-0) - Zwavel schutters......................200(-0)
      Zwaardvechter.....................5880(-2573) - Zwaardvechter........................0(-3266)
      Hopliet...........................5313(-4489) - Hopliet...........................2127(-7139)
      Gyrocopter.........................1514(-234) - Gyrocopter............................0(-902)
      Ram...................................333(-0) - Ram....................................0(-46)
      ............................................. - Katapult...............................0(-36)
      Kok...................................182(-0) - Kok...................................154(-0)
      Bombardier...........................41(-356) - Bombardier.............................0(-28)
      ............................................. - Speerwerper............................0(-62)
      ............................................. - Stoomreus...............................2(-0)
      Mortier...............................173(-4) - Mortier................................7(-27)
      ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
      Generalen..............................-12146 - Generalen............................-17811.4
      Aanvalspunten.........................44528.5 - Verdedigingspunten......................30365
      Schade.................................607300 - Schade.................................890570
      Schadeverdeling...........................40% - Schadeverdeling...........................60%

Winnaars: jufrw doddeltje[DND], moggie[DND], deZeeuw[DND]

Verliezers: peppi[-NO-], hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-], erik001[DND]

Zeegevecht bij mppolis
      (19.04.2015 2:39:49)
      Djadde[DND] uit Δ Merakels, deZeeuw[DND] uit mppolis, Ram, moggie[DND] uit twistpunt, heph
      vs
      hikmet[-NO-] uit Polis, peppi[-NO-] uit Polis, Ram, -REBEL-[-NO-] uit Polis
      Ramschip..............................0(-381) - Ramschip............................550(-400)
      ............................................. - Vuurschip............................24(-154)
      Mortier schip.........................0(-106) - Mortier schip........................444(-37)
      Stoomram..............................0(-422) - Stoomram............................392(-457)
      Rakettenschip.........................0(-270) - Rakettenschip.......................216(-256)
      Schoepenradsnelheidsschip.............700(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............225(-0)
      Ballonendrager........................44(-14) - Ballonendrager.......................219(-44)
      Tender................................113(-0) - Tender.................................72(-0)
      Generalen............................-22359.4 - Generalen............................-23151.6
      Aanvalspunten...........................57879 - Verdedigingspunten....................55898.5
      Schade................................1117970 - Schade................................1157580
      Schadeverdeling...........................49% - Schadeverdeling...........................51%

Winnaars: peppi[-NO-], hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: Djadde[DND], moggie[DND], deZeeuw[DND]

Deze is ook met lekkere schade :thumbup:

Zeegevecht bij marmer2
      (19.04.2015 1:20:09)
      Redbull[-NO-] uit Ram, -REBEL-[-NO-] uit Polis, peppi[-NO-] uit Polis, Ram, chaotica[-NO-] uit Ram
      vs
      deZeeuw[DND] uit marmer2, Wiebe[DND] uit 12th, Djadde[DND] uit Δ Merakels, erik001[DND] uit Terkwelling, jufrw doddeltje[DND] uit wijn, moggie[DND] uit DND英Lookingsumm, heph
      Ramschip...........................1380(-468) - Ramschip..............................0(-761)
      Mortier schip.........................650(-0) - .............................................
      Stoomram...........................1702(-479) - Stoomram.............................71(-673)
      Rakettenschip.......................398(-140) - Rakettenschip........................46(-235)
      Schoepenradsnelheidsschip.............686(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-83)
      Tender................................280(-0) - Tender.................................16(-0)
      Ballonendrager.......................213(-32) - Ballonendrager.........................0(-71)
      Onderzeeër.............................67(-0) - .............................................
      Vuurschip..............................9(-27) - .............................................
      Generalen............................-18819.4 - Generalen............................-29056.2
      Aanvalspunten.........................72640.5 - Verdedigingspunten....................47048.5
      Schade.................................940970 - Schade................................1452810
      Schadeverdeling...........................39% - Schadeverdeling...........................61%

Winnaars: peppi[-NO-], Redbull[-NO-], chaotica[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: Wiebe[DND], Djadde[DND], jufrw doddeltje[DND], moggie[DND], erik001[DND], deZeeuw[DND]
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • Lieve beste NO-ers, wij houden ermee op.
      We waren graag nog even doorgegaan, maar vinden het hele merge-gebeuren nu even belangrijker. Met rebuild waren we al gestopt, maar ik zie bij sommigen van jullie de generalen nog stijgen. Daar gaan we niet in mee, wij gaan ons richten op de merge.

Het was weer leuk knokken tegen NO. Het eindeloze wachten op de merge werd er een stuk minder saai door! haha, dankjewel daarvoor :thumbsup:

Hoop dat jullie evenveel lol en plezier hebben gehad als wij, en we treffen elkaar vast wel weer op Zeta! :minigun: :missilelauncher:
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • :sm:
      wij gaan gewoon door

Zeegevecht bij Δ Merakels
      Zeegevecht bij Δ Merakels
      (19.04.2015 18:05:49)
      -REBEL-[-NO-] uit Anat, hikmet[-NO-] uit Polis, Polis, Ram, Danman[-NO-] uit Polis
      vs
      Djadde[DND] uit Δ Merakels, Δ Buitenhuis, deZeeuw[DND] uit heph, Mayhem, Assie[DND] uit wijn, heph, moggie[DND] uit 英teinde vd we, heph, Δ Merakels, Mayhem

Ramschip............................592(-506) - Ramschip..............................0(-484)
      Vuurschip............................17(-459) - Vuurschip.............................0(-214)
      Mortier schip.........................691(-0) - .............................................
      Stoomram............................285(-226) - Stoomram..............................0(-324)
      Rakettenschip.......................380(-119) - Rakettenschip.........................0(-112)
      Schoepenradsnelheidsschip.............439(-0) - .............................................
      Ballonendrager.......................196(-56) - Ballonendrager.........................1(-51)
      Tender.................................65(-0) - Tender................................100(-0)
      Generalen............................-15699.8 - Generalen............................-16086.8
      Aanvalspunten...........................40217 - Verdedigingspunten....................39249.5
      Schade.................................784990 - Schade.................................804340
      Schadeverdeling...........................49% - Schadeverdeling...........................51%

Winnaars: Danman[-NO-], hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: Djadde[DND], Assie[DND], moggie[DND], deZeeuw[DND]

Trots lid -NO-NAMEN
    • Wiebe wrote:

Haha ektor is wat verbitterd denk ik. Na al mijn plunders op hem, talloze vmode vluchten van hem heeft hij mij 1 keer geplunderd. Chapeau ektor. Na je plunder actie heb ik je leger en vloot finaal afgemaakt. Of daar dat kleine beetje grondstof tegen op weegt?

En assie, je begrijpt toch wel waarom hij er trots op is :l0l:
      Die Wiebe, als zijn alli verliest, gooit hij de handdoek in de ring en spant Assie voor zijn driewieler :phatgrin:

Wij gaan door :sm:

Zeegevecht bij 12th
      (19.04.2015 22:31:47)
      Ektor[-NO-] uit Arwele
      vs
      Wiebe[DND] uit 12th

Ramschip..............................150(-0) - Ramschip................................0(-5)
      Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip........................27(-144)
      Stoomram..............................117(-3) - Stoomram...............................0(-21)
      Rakettenschip.........................28(-22) - Rakettenschip..........................0(-12)
      Schoepenradsnelheidsschip..............50(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............183(-0)
      Ballonendrager.........................42(-3) - Ballonendrager.........................77(-2)
      Tender.................................15(-0) - Tender.................................15(-0)
      Generalen................................-772 - Generalen.............................-4146.6
      Aanvalspunten.........................10366.5 - Verdedigingspunten.......................1930
      Schade..................................38600 - Schade.................................207330
      Schadeverdeling...........................15% - Schadeverdeling...........................85%

Winnaars: Ektor[-NO-]

Verliezers: Wiebe[DND]
      Ektor alli NO, Alpha Duitse Server OdP, USA server NY FLY

:thumbsup:
    • Hier ook nog een mooie CR.
      En mooi opgekuist.

Gevecht voor Δ Merakels
      (19.04.2015 16:14:19)
      Danman[-NO-] uit Polis
      vs
      Djadde[DND] uit Δ Merakels, moggie[DND] uit 英teinde vd we, marmer2, Mayhem

Zwavel schutters......................0(-195) - Zwavel schutters......................465(-0)
      ............................................. - Speerwerper.............................3(-0)
      Zwaardvechter.........................0(-718) - Zwaardvechter.......................313(-660)
      Hopliet..............................0(-2102) - Hopliet...........................3317(-1437)
      Gyrocopter............................0(-250) - Gyrocopter..........................214(-216)
      Ram....................................0(-40) - Ram....................................45(-0)
      ............................................. - Katapult...............................22(-0)
      Mortier................................60(-0) - Mortier................................18(-0)
      ............................................. - Dokter..................................1(-0)
      Kok....................................35(-0) - Kok...................................104(-0)
      Generalen.............................-5385.4 - Generalen.............................-3343.8
      Aanvalspunten..........................8359.5 - Verdedigingspunten....................13463.5
      Schade.................................269270 - Schade.................................167190
      Schadeverdeling...........................61% - Schadeverdeling...........................39%

Winnaars: Djadde[DND], moggie[DND]

Verliezers: Danman[-NO-]
    • En wat zullen ze dan trots zijn :sm:

zo kun je uiteraard een prachtige schade neer zetten (uiteraard wel mogelijk gemaakt door Danman) :miffy:

Goed bezig heren ><

Voorbeeld
      Gevecht voor Δ Merakels
      (20.04.2015 16:52:35)
      hikmet[-NO-] uit Polis, -REBEL-[-NO-] uit Anat
      vs
      Djadde[DND] uit Δ Merakels, moggie23[DND] uit 英teinde vd we

Kok....................................56(-0) - Kok....................................42(-0)
      Zwavel schutters......................725(-0) - Zwavel schutters......................0(-265)
      ............................................. - Speerwerper.............................0(-3)
      Zwaardvechter......................2268(-252) - Zwaardvechter.........................0(-313)
      Hopliet.............................319(-636) - Hopliet...............................0(-862)
      Gyrocopter...........................366(-99) - Gyrocopter..........................106(-108)
      Ram...................................209(-0) - Ram...................................20(-25)
      ............................................. - Katapult...............................2(-20)
      Mortier................................30(-0) - Mortier................................18(-0)
      ............................................. - Dokter..................................1(-0)
      Stoomreus.............................100(-0) - .............................................
      Generalen.............................-1440.3 - Generalen.............................-3248.2
      Aanvalspunten..........................8120.5 - Verdedigingspunten....................3600.75
      Schade..................................72015 - Schade.................................162410
      Schadeverdeling...........................30% - Schadeverdeling...........................70%

Winnaars: hikmet[-NO-], -REBEL-[-NO-]

Verliezers: Djadde[DND], moggie23[DND]

834 eenheden van -REBEL-[-NO-] houden de stad Δ Merakels bezet

610 eenheden van -REBEL-[-NO-] houden de stad Δ Merakels bezet

Aangezien Djadde[DND] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

moggie23[DND]'s leger is gevlucht omdat de korte afstandslinie doorbroken werd.

Zeta DND
      :love:
    • ow..
      Djad ?

dan is deze zeker voor t evenwicht zo opgezet door NO ? ;)

Gevecht voor Mayhem
      (20.04.2015 18:10:28)
      -REBEL-[-NO-] uit Δ Merakels
      vs
      deZeeuw[DND] uit Mayhem, Assie[DND] uit DND Zwavelas, moggie23[DND] uit DND英Lookingsumm

Hopliet..............................240(-10) - Hopliet.................................1(-0)
      Kok....................................30(-0) - Kok....................................55(-0)
      ............................................. - Speerwerper.............................1(-0)
      ............................................. - Bombardier.............................25(-0)
      ............................................. - Muur....................................7(-0)
      Zwavel schutters......................294(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................683(-0) - .............................................
      Stoomreus..............................96(-4) - .............................................
      Ram....................................30(-0) - .............................................
      Mortier................................5(-25) - .............................................
      Generalen..............................-813.8 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.....................2034.5
      Schade..................................40690 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Winnaars: Assie[DND], moggie23[DND], deZeeuw[DND]

Verliezers: -REBEL-[-NO-]

1 eenheden van Assie[DND] zijn gestationeerd in Mayhem.

30 eenheden van moggie23[DND] zijn gestationeerd in Mayhem.

51 eenheden van deZeeuw[DND] beschermen de stad Mayhem.

Aangezien -REBEL-[-NO-] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van -REBEL-[-NO-] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

fear your fear to be too little