oorlog DND v LAB en SAP ; ff lekker gamma wakker houden*

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hier nog een mooie Cr totdat de Ika bug tevoorschijn kwam en het gevecht plots stopte.

Zeegevecht bij Polis
      (12.04.2015 17:02:55)
      peppi[-NO-] uit -NO-Fakusagi, Polis
      vs
      erik001[DND] uit Polis, moggie[DND] uit DND英Lookingsumm, Polis

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Tender.................................50(-0) - Tender.................................47(-0)
      Stoomram............................357(-101) - Stoomram.............................323(-78)
      Rakettenschip........................208(-29) - Rakettenschip.........................269(-8)
      Ramschip............................717(-108) - Ramschip............................100(-108)
      Mortier schip..........................92(-0) - Mortier schip..........................42(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip............125(-43) - Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0)
      Ballonendrager.........................45(-4) - Ballonendrager.........................12(-7)
      Onderzeeër.............................73(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen.............................-4163.2 - Generalen...............................-2832
      Aanvalspunten............................7080 - Verdedigingspunten......................10408
      Schade.................................208160 - Schade.................................141600
      Schadeverdeling...........................59% - Schadeverdeling...........................41%

Winnaars: peppi[-NO-]

Verliezers: moggie[DND], erik001[DND]

moggie
    • :sm:

Zeegevecht bij polak
      Zeegevecht bij polak
      (12.04.2015 19:37:37)
      Who Cares[-NO-] uit dnd Kolos Champ, dougie[-NO-] uit Polis, peppi[-NO-] uit -NO-Fakusagi, hikmet[-NO-] uit -NO-Nevsehir
      vs
      gerrie8888[DND] uit polak, moggie[DND] uit DND英Lookingsumm, ladypiraat[DND] uit Polis

Tender.................................98(-0) - Tender................................137(-0)
      Ramschip..............................908(-4) - Ramschip...............................0(-10)
      Ballonendrager........................126(-4) - Ballonendrager........................263(-0)
      ............................................. - Vuurschip...............................3(-0)
      Mortier schip.........................215(-0) - Mortier schip........................389(-42)
      Stoomram.............................179(-39) - Stoomram............................1135(-37)
      Rakettenschip........................156(-18) - Rakettenschip........................667(-14)
      Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............556(-0)
      Generalen...............................-1572 - Generalen.............................-2270.8
      Aanvalspunten............................5677 - Verdedigingspunten.......................3930
      Schade..................................78600 - Schade.................................113540
      Schadeverdeling...........................40% - Schadeverdeling...........................60%

Winnaars: peppi[-NO-], hikmet[-NO-], Who Cares[-NO-], dougie[-NO-]

Verliezers: ladypiraat[DND], gerrie8888[DND], moggie[DND]

671 eenheden van peppi[-NO-] blokkeren de toegang tot de haven polak

1056 eenheden van Who Cares[-NO-] blokkeren de toegang tot de haven polak

15 eenheden van hikmet[-NO-] blokkeren de toegang tot de haven polak

30 eenheden van dougie[-NO-] blokkeren de toegang tot de haven polak

Het wonder Hephaistos smederij' van moggie[DND] is actief. (12.04.2015 19:07:37)

Aangezien moggie[DND] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien ladypiraat[DND] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien gerrie8888[DND] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Trots lid -NO-NAMEN
    • Nah Hikmet, alles wat zo'n beetje mis kan gaan, gaat mis dit weekend.

We vechten nu al wekenlang op hetzelfde eiland steeds dezelfde gevechten. Er zaten hele mooie bij, we hebben lol gehad, er werd flink gemept! Maar het begint dodelijk saai te worden. Dat zal je vast met me eens zijn.

Goed, toen we gister besloten weg te gaan van dat eiland, hadden we niet alleen last van falend internet bij sommigen of een ernstig gevalletje van miscommunicatie, maar ook van de 1 na de andere bug! pff, en het gaat maar door.

Teruggetrokken troepen of vloot, die gewoon weer omdraaien en opnieuw in hetzelfde gevecht komen. Maar dan ook niet meer in de troepenlijst voorkomen!?? 3000 zwaardjes en 1000 schutters van Erik bijvoorbeeld, die doodleuk het gevecht weer kwamen binnenwandelen, maar nergens meer te vinden in de troepenlijst!? Ze werden voor zn ogen afgeslacht, maar waren ze er nu echt wel? Of waren het spookjes? Ja, later bleken ze wel degelijk hartstikke dood :(

En dat is maar 1 voorbeeld van al die waves...

Troepen inladen tijdens een ander gevecht. Maar och, was nog niet nodig, we doen toch zo een kolos. Dus maar effe weer trug en hup de boot uit, denk je? Vergeet het maar, er is geen pijltje meer te bekennen.

Vlootgevechten van moggie, die zomaar ineens, floep, ophouden, en dat terwijl hij zo mooi voor stond.

Ikariam is op dit moment compleet doorgedraaid :pillepalle:

Haha, laat ons maar effe :P
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • Raar assie, wij hebben nergens last van.

Ik denk dat jullie generaal een cursus communiceren moet nemen, gezien hij daar vaak moeite mee heeft, Hij ken ook maar 1 woord.... KOLOS!! :crazy:

Maar goed, naar kolos nummer 84 zitten wij er weer boven op.

Zeegevecht bij polak
      (12.04.2015 18:25:20)
      Ektor[-NO-] uit DND Cleaner, Flabber[-NO-] uit Party island, peppi[-NO-] uit -NO-Fakusagi, Waaijenplaag[-NO-] uit -NO-Nevsehir, Kaassoufflé[-NO-] uit -NO-Fakusagi, DePaus[-NO-] uit -NO-Fakusagi, Who Cares[-NO-] uit dnd Kolos Champ, -REBEL-[-NO-] uit -NO-Nevsehir, blackbull2[-NO-] uit -NO-Ankara, hikmet[-NO-] uit -NO-Nevsehir, -NO-Ankara
      vs
      Wiebe[DND] uit 12th, Unit[DND] uit Marmer 1, peke[DND] uit Chaos Capital, Danie[DND] uit Daan6, Assie[DND] uit Polis, ladypiraat[DND] uit Polis, PolEr, moggie[DND] uit DND英Lookingsumm, gerrie8888[DND] uit polak, PolEr, erik001[DND] uit Polis

Rakettenschip.......................363(-322) - Rakettenschip......................1102(-300)
      Tender................................503(-0) - Tender................................278(-0)
      Ramschip..........................3013(-1320) - Ramschip...........................955(-1272)
      Mortier schip.........................616(-0) - Mortier schip.........................756(-0)
      Stoomram...........................1210(-879) - Stoomram...........................1846(-919)
      Schoepenradsnelheidsschip............3768(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............839(-0)
      Ballonendrager......................255(-150) - Ballonendrager......................263(-128)
      ............................................. - .............................................
      Vuurschip.............................0(-218) - Vuurschip...............................3(-0)
      Ballista schip........................100(-0) - .............................................
      Generalen............................-42263.6 - Generalen..............................-40400
      Aanvalspunten..........................101000 - Verdedigingspunten.....................105659
      Schade................................2113180 - Schade................................2020000
      Schadeverdeling...........................51% - Schadeverdeling...........................49%

Winnaars: gerrie8888[DND], moggie[DND], erik001[DND]

Verliezers: Wiebe[DND], -REBEL-[-NO-], Danie[DND], Waaijenplaag[-NO-], peppi[-NO-], Flabber[-NO-], hikmet[-NO-], ladypiraat[DND], Ektor[-NO-], peke[DND], Assie[DND], Who Cares[-NO-], DePaus[-NO-], Unit[DND], blackbull2[-NO-], Kaassoufflé[-NO-]

Het wonder Kolos' van gerrie8888[DND] is actief. (12.04.2015 18:24:03)
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • assie wrote:

LOL Rebel, je bent voorspelbaar. Dat werd hier al letterlijk voorspeld, dat je dat zou zeggen :rolleyes:

DUH! assie, wat had ik anders moeten zeggen?
      OWWW het was geen kolos maar onze schepen waren ineens verdwenen?
      Maar idd, jullie spel is voorspelbaar en dan krijg je ook een voorspelbaar antwoord,
      Dat jullie daar 18 man voor nodig hebben om gezamenlijk 1 antwoord te krijgen dat verklaar weer veel over DND :rofl:
      jullie zijn ook zo slim daar :pillepalle:

@Clown op Sokken.
      Voorheen stuurde je koks en geen troepen, nu stuur jij troepen en geen koks, best wel lastig voor jou zo een grote account hè :phatgrin:
    • Ach rebel. Ik weet inderdaad niet wat ik in ikariam. Echt geen flauw idee. Vandaar dat ik aan de top AP EN VP sta. Ben jij ergens te bekennen? Nope, want jij snapt er werkelijkwaar NOG minder van dan ik. Geeft niks hoor jochie.

Ik moet je helaas teleurstellen. Het enige waar NO toe instaat is is om alles op 1 grote hoop te dumpen, en sjah met 7-10 spelers meer is het dan niet zo moeilijk om vol te houden, al hebben je alsnog gevechten verloren, hoe jullie dat klaargespeeld hebben verbaasd mij nog steeds.

Zodra wij, zoals nu op een X aantal plekken tegelijk NO anvallen heeft NO geen flauw idee meer wat ze moeten doen. HUH? niet 1 grote hoop waar het opkan? Chips hoe werkt het dan? Dat zijn we jullie nu aan het leren. Assie gooit er zo wel een tussenpostje in en dan zal ik je laten zien hoe dat er dus aan toe gaat.

Verder Rebel; In nagenoeg alle allianties is de leider een van de "betere" spelers. Bij NO is het vreemd jullie leider is een van de zwakste. Geen generalen, amper AP en VP en geen idee wat hij doet. Ik weet 200% zeker dat de leider van NO het al af zou leggen tegen 1 van de "minder" actieve DNDers en dat zegt toch al genoeg.

Nogmaals; wij zijn weg omwille van het alles op 1 hoop gooien principe. Geen bal aan. En dat jullie nu niet weten wat je moet doen, sjah dat zegt genoeg.

Oh en nog even een kusje voor Ektor. Sorry vriend, je mag flink aan de rebuild :thumbsup: :rofl:
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Gevecht voor Arwele
      (14.04.2015 17:33:07)
      Wiebe[DND] uit Wijn3
      vs
      Ektor[-NO-] uit Arwele

Zwavel schutters......................200(-0) - Zwavel schutters....................122(-478)
      Zwaardvechter.....................1908(-1730) - Zwaardvechter........................0(-3357)
      Hopliet...........................1916(-2561) - Hopliet..............................0(-3000)
      Gyrocopter..........................266(-672) - Gyrocopter..........................209(-870)
      ............................................. - Bombardier............................0(-100)
      Ram....................................30(-0) - Ram....................................0(-84)
      ............................................. - Mortier................................70(-0)
      Kok....................................30(-0) - Kok....................................60(-0)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Generalen.............................-7341.4 - Generalen..............................-13265
      Aanvalspunten.........................33162.5 - Verdedigingspunten....................18353.5
      Schade.................................367070 - Schade.................................663250
      Schadeverdeling...........................35% - Schadeverdeling...........................65%

Winnaars: Wiebe[DND]

Verliezers: Ektor[-NO-]

align=center]Zeegevecht bij Arwele
      (14.04.2015 17:37:52)
      Wiebe[DND] uit Wijn2, Wijn3
      vs
      Ektor[-NO-] uit Arwele

Ramschip............................627(-212) - Ramschip..............................0(-600)
      Mortier schip.........................198(-0) - Mortier schip........................44(-156)
      Stoomram............................203(-190) - Stoomram..............................0(-300)
      Rakettenschip........................26(-100) - Rakettenschip.........................0(-130)
      Schoepenradsnelheidsschip.............151(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............150(-0)
      Ballonendrager........................27(-21) - Ballonendrager.......................224(-50)
      Tender.................................20(-0) - Tender.................................35(-0)
      Generalen...............................-9008 - Generalen............................-18734.4
      Aanvalspunten...........................46836 - Verdedigingspunten......................22520
      Schade.................................450400 - Schade.................................936720
      Schadeverdeling...........................32% - Schadeverdeling...........................68%

Winnaars: Wiebe[DND]

Verliezers: Ektor[-NO-]
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • WOWW!!!! mensen komt dit zien... komt dit zien!!!

Wiebje heeft eindelijk 2 CR's durven posten :br50:

Naar weken niets waar kunnen maken met ruim 120K aan generalen heeft hij eindelijk iets bereikt, Dit is echt geweldig wiebje!! HULDE!!

Jammer om te horen dat mensen weg gaan bij DND door jou, dat zegt alweer genoeg.

En zoals je allang weet, -NO- te hoog gegrepen voor DND.
      En die generaal bij jullie heeft 0 inzicht, het enigste wat hij kan roepen Kolos, KOLOS!!! en Terugtrekken!!

Met de staart tussen de bennen zijn jullie gevlucht van het eiland waar we bezig waren, En jij wiebje ging voorop, Run wiebje RUN!! dat zeg ook weer genoeg

Maar verder praat je weer onzin, je slaat de plank finaal mis, echt weer jammer van jou :thumbdown:

Ik heb gister een account over genomen met weinig generalen, dus dat verklaar weer wat,

Ga nu maar weer onder de keukentafel zitten en driftig aan je speen zuigen Clown op Sokken.

X

Herinnering – Dit kan als Trolling/flamen gezien worden. Houw hier rekening mee in het vervolg.
      ~adwin 15-04-2015 22:58
    • -REBEL- wrote:

WOWW!!!! mensen komt dit zien... komt dit zien!!!

Wiebje heeft eindelijk 2 CR's durven posten :br50:

Naar weken niets waar kunnen maken met ruim 120K aan generalen heeft hij eindelijk iets bereikt, Dit is echt geweldig wiebje!! HULDE!!

Jammer om te horen dat mensen weg gaan bij DND door jou, dat zegt alweer genoeg.

En zoals je allang weet, -NO- te hoog gegrepen voor DND.
      En die generaal bij jullie heeft 0 inzicht, het enigste wat hij kan roepen Kolos, KOLOS!!! en Terugtrekken!!

Met de staart tussen de bennen zijn jullie gevlucht van het eiland waar we bezig waren, En jij wiebje ging voorop, Run wiebje RUN!! dat zeg ook weer genoeg

Maar verder praat je weer onzin, je slaat de plank finaal mis, echt weer jammer van jou :thumbdown:

Ik heb gister een account over genomen met weinig generalen, dus dat verklaar weer wat,

Ga nu maar weer onder de keukentafel zitten en driftig aan je speen zuigen Clown op Sokken.

X

hihi
      enig idee hoe dit bericht van jou overkomt op een lezer ?
      dat je over speen zuigen begint, betekent dat dat je zelf de kleuterfase nog niet helemaal ontgroeid bent ?

fear your fear to be too little
    • Beste Albert,

Het bericht schetst een goed beeld van die Clown op Sokken, iedereen hier op Gamma weet dat al.
      Ik krijg van mensen berichten dat ik hem goed heb weergegeven, want zo is hij precies :crazy:
      Maar ik begrijp dat je in zijn opdracht handel, en kom niet met een antwoord van nee hoor.
      Hij span iedereen voor zijn karretje dat is ook geen nieuws.

Dus moet je nagaan hoe jou bericht nu overkomt bij de lezers :shit:
    • Sjonge jonge, zal ik jullie is wat vertellen: jullie zijn allemaal ontzettend kinderachtig. :growup:

Werd tijd dat DND van het eiland vertrok want winst viel er niet te behalen voor ze. Ook ik heb daar gevochten en het beeld wat hier geschetst wordt klopt niet helemaal in mijn ogen. Hoewel ik ook door een -NO- bril kijk heb ik gezien dat DND de mindere partij was. Jullie hebben 3 plekken op het eiland en die brandden continu. Er werd hier ook gezegd dat wij alles erin gooien?? 1 ding is duidelijk: DND gooide alles erin en heeel erg vaak zonder hepa, wij wisselden elkaar in mijn ogen behoorlijk goed af kwa hepa. Begrijpelijk van jullie hoor dat wel. Jullie konden ook geen kant op met AL die vloten en legers in die ploffers. Daarom ook de kolosjes. Ook heel begrijpelijk dat je kolos geeft als je leger en vloot (of je ally genootje) met een (als DND zijnde) slechte verhouding naar de bodem wordt gestuurd.

Al met al vind ik dat jullie (DND) mooi partij hebben geleverd op het eiland maar de omstandigheden en de kracht van NO was jullie teveel.
    • Op verzoek van Who Cares

Gevecht voor mm4
      (15.04.2015 13:36:33)
      Who Cares[-NO-] uit marmer2, Ram
      vs
      Assie[DND] uit DND Zwavelas, ladypiraat[DND] uit Wraak 11, deZeeuw[DND] uit mm4

............................................. - .............................................
      Gyrocopter...........................197(-13) - Gyrocopter............................0(-136)
      Zwavel schutters......................500(-0) - Zwavel schutters......................0(-534)
      Zwaardvechter.......................977(-373) - Zwaardvechter.........................0(-599)
      Hopliet.............................608(-732) - Hopliet..............................0(-1026)
      Ram...................................180(-0) - Ram....................................0(-57)
      Mortier................................72(-0) - Mortier.................................0(-6)
      Kok....................................60(-0) - Kok...................................100(-0)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Bombardier............................90(-60) - .............................................
      Generalen.............................-1852.9 - Generalen...............................-5068
      Aanvalspunten...........................12670 - Verdedigingspunten....................4632.25
      Schade..................................92645 - Schade.................................253400
      Schadeverdeling...........................26% - Schadeverdeling...........................74%

Winnaars: Who Cares[-NO-]

Verliezers: ladypiraat[DND], Assie[DND], deZeeuw[DND]

-NO-
    • oh oh oh moggie toch haven willen bevrijden later terug trekken als je ziet dat het uit de hand loopt maar ja de zeeuw dan die stond dan alleen
      en dit het resultaat :stick:

ps dat ik hepa aan had en jullie is geen excuus om je partner alleen te laten :P

Zeegevecht bij mppolis
      (15.04.2015 20:17:26)
      deZeeuw[DND] uit mppolis, moggie[DND] uit wijn, twistpunt
      vs
      hikmet[-NO-] uit Polis, Who Cares[-NO-] uit Persingen, degekkevos[-NO-] uit -Z1-, peppi[-NO-] uit Gumibeer

Stoomram..............................0(-247) - Stoomram............................111(-121)
      Ramschip..............................0(-291) - Ramschip.............................251(-84)
      Mortier schip..........................0(-82) - Mortier schip.........................217(-0)
      Rakettenschip.........................0(-119) - Rakettenschip.........................99(-68)
      Schoepenradsnelheidsschip.............251(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............227(-0)
      Tender.................................42(-0) - Tender.................................69(-0)
      Ballonendrager........................83(-34) - Ballonendrager.........................66(-0)
      Generalen............................-13503.8 - Generalen...............................-5228
      Aanvalspunten...........................13070 - Verdedigingspunten....................33759.5
      Schade.................................675190 - Schade.................................261400
      Schadeverdeling...........................72% - Schadeverdeling...........................28%

Winnaars: peppi[-NO-], degekkevos[-NO-]

Verliezers: hikmet[-NO-], Who Cares[-NO-], moggie[DND]
    • Oh
      Maar de zeeuw wist hiervan hoor.
      En hij was online.

Zeegevecht bij marmer2
      (15.04.2015 18:53:16)
      moggie[DND] uit wijn, Mayhem
      vs
      Who Cares[-NO-] uit Persingen, peppi[-NO-] uit Gumibeer, Ram

Ramschip..............................0(-123) - Ramschip.............................226(-90)
      Mortier schip.........................74(-12) - Mortier schip..........................60(-3)
      Stoomram.............................294(-62) - Stoomram............................104(-101)
      Rakettenschip........................182(-44) - Rakettenschip..........................0(-34)
      Schoepenradsnelheidsschip..............85(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............44(-0)
      Ballonendrager.........................23(-7) - Ballonendrager........................79(-10)
      Tender.................................33(-0) - Tender.................................20(-0)
      ............................................. - Onderzeeër..............................9(-3)
      Generalen.............................-3799.8 - Generalen.............................-4233.8
      Aanvalspunten.........................10584.5 - Verdedigingspunten.....................9499.5
      Schade.................................189990 - Schade.................................211690
      Schadeverdeling...........................47% - Schadeverdeling...........................53%

Winnaars: peppi[-NO-]

Verliezers: Who Cares[-NO-], moggie[DND]

moggie
    • hierbij mooi rapporten om te kijken :l0l:
      dit zijn slecht een paar , ik heb veeeeeeel meer maar past niet :rocketlauncher:

Gevecht voor mppolis
      Gevecht voor mppolis
      (15.04.2015 13:42:11)
      hikmet[-NO-] uit Ram
      vs
      deZeeuw[DND] uit mppolis

Hopliet..............................1014(-5) - .............................................
      Ram....................................96(-0) - .............................................
      Mortier................................84(-0) - .............................................
      Kok....................................34(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      Generalen..................................-7 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................17.5
      Schade....................................350 - Schade.................................115998
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: hikmet[-NO-]

Verliezers: deZeeuw[DND]

De stad mppolis werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 13383 , 5147 , 82829 , 14639

Gevecht voor marmer
      [b]Gevecht voor marmer
      (15.04.2015 8:10:31)
      hikmet[-NO-] uit Ram
      vs
      deZeeuw[DND] uit marmer

Zwavel schutters......................220(-0) - .............................................
      Zwaardvechter........................1225(-0) - .............................................
      Hopliet..............................1464(-5) - .............................................
      Gyrocopter............................239(-0) - .............................................
      Ram....................................96(-0) - .............................................
      Mortier................................84(-0) - .............................................
      Kok....................................43(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      Generalen..................................-7 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................17.5
      Schade....................................350 - Schade..................................96498
      Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Verliezers: deZeeuw[DND]

De stad marmer werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 15057 , 1976 , 40397 , 39068

Gevecht voor marmer
      [b]Gevecht voor marmer
      (15.04.2015 6:32:00)
      hikmet[-NO-] uit Ram
      vs
      Assie[DND] uit DND Zwavelas, deZeeuw[DND] uit marmer

Hopliet..............................1469(-7) - Hopliet.................................0(-1)
      Kok....................................54(-0) - Kok.....................................1(-0)
      ............................................. - Muur....................................2(-5)
      Zwavel schutters......................501(-0) - .............................................
      Zwaardvechter........................1225(-0) - .............................................
      Gyrocopter............................470(-0) - .............................................
      Generalen................................-9.8 - Generalen................................-1.4
      Aanvalspunten.............................3.5 - Verdedigingspunten.......................24.5
      Schade....................................490 - Schade..................................50068

Verliezers: Assie[DND], deZeeuw[DND]

De stad marmer werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 7231 , 1455 , 20648 , 20664

Trots lid -NO-NAMEN
    • aub hikmet, stop er es mee, zo hard je uitlachen is schadelijk voor mn ingewanden, please...........

op t eiland van je ploffer is een stad van een allygenoot van je, en verder zijn er 3 steden en havens van mij bezet,
      wil je me echt plunderen, gebruik die havens dan om je troepen te laden, PLEASE !

prntscr.com/6ucsy1 :phatgrin: :pillepalle: ;( ?(

fear your fear to be too little
    • bedankt voor de tip Albert maar ik had het wel gezin :rolleyes:

Gevecht voor kristal
      Gevecht voor kristal
      (16.04.2015 12:33:09)
      hikmet[-NO-] uit Ram
      vs
      Assie[DND] uit DND Zwavelas, deZeeuw[DND] uit kristal

............................................. - Speerwerper............................0(-25)
      Mortier................................55(-0) - Mortier................................0(-30)
      Zwaardvechter........................1816(-0) - Zwaardvechter...........................0(-1)
      Zwavel schutters......................416(-0) - .............................................
      Hopliet..............................1871(-3) - .............................................
      Gyrocopter............................396(-0) - .............................................
      Bombardier.............................41(-0) - .............................................
      Ram....................................80(-0) - .............................................
      Kok....................................30(-0) - .............................................
      Generalen................................-4.2 - Generalen..............................-946.2
      Aanvalspunten..........................2365.5 - Verdedigingspunten.......................10.5
      Schade....................................210 - Schade..................................91229

De stad kristal werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 43919

Het wonder Hephaistos smederij' van deZeeuw[DND] is actief. (16.04.2015 12:18:09)

Het wonder Hephaistos smederij' van deZeeuw[DND] is actief. (16.04.2015 12:33:09)

deZeeuw[DND]'s leger werd volledig vernietigd.

Assie[DND]'s leger werd volledig vernietigd.

Gevecht voor kpolis
      Gevecht voor kpolis
      (16.04.2015 14:55:53)
      hikmet[-NO-] uit Ram
      vs
      Assie[DND] uit DND Zwavelas, deZeeuw[DND] uit

Zwaardvechter........................1130(-0) - Zwaardvechter...........................0(-1)
      Zwavel schutters......................178(-0) - .............................................
      Hopliet..............................1226(-4) - .............................................
      Gyrocopter............................245(-0) - .............................................
      Bombardier.............................28(-0) - .............................................
      Mortier................................68(-0) - .............................................
      Kok....................................36(-0) - .............................................
      Generalen................................-5.6 - Generalen................................-1.2
      Aanvalspunten...............................3 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade...................................2532
      Schadeverdeling............................9% - Schadeverdeling...........................91%

De stad kpolis werd geplunderd door hikmet[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 2472

Assie[DND]'s leger werd volledig vernietigd.

Trots lid -NO-NAMEN