Het einde van allianci TAFT

• Discussie topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Het einde van allianci TAFT

Beste leden

Wij van TAFT hebben het volgende te melden

De foto zegt het al

de troepen gaan opweg naar huis
      het grote TAFT legt bij deze hun taken en verantwoordingen neer

Wij hebben besloten na 5 jaar 5 maand TAFT op een rust plaats te leggen om daar eervol geherinnerd te worden aan alle goede tijden
      zins de oprichting van anna de geus was TAFT een grote en o zo bizondere ally tijden lang
      maar alles wordt minder en minder en daarmee hebben wij besloten om de stekker te trekken en een andere ally de nr 1 plaats te over handigen
      na meerdere leiders te hebben gehad en ik weer het leiderschap moest gaan voeren vond ik het genoeg geweest
      er is een tijd van komen en een tijd van gaan

Wij zullen het nieuwe jaar bezegelen met een nieuwe naam en een kleinere groep spelers

TAFT het was me een waar genoegen en rust zacht

Mvg LadyLina
    • Het grote spraakmakende TAFT verdwijnt...
      Alpha zal in 2015 niet meer hetzelfde zijn.
      Bedankt voor de voorbije 5 jaar en 5 maand :thumbsup:

“I'm getting so old, I don't even buy green bananas anymore.” - *Chi Chi Rodriguez*
    • Schrik ik wel een beetje van :(

Buiten dat bijna niemand jullie mocht, heb ik altijd de billen uit m'n string kunnen lachen om de ruzies hier op het forum. :hush:

Goed... Een uitdaging voor een boel allianties verdwijnt hiermee, dat is jammer. Maar ik denk dat er een mooi nieuw tijdperk aan zal breken. ;)

Bedankt wat jullie hebben gedaan, voor mij, en voor wereld alpha. Misschien was het niet altijd positef, maar alles wat jullie hebben gedaan heeft mede geleid tot wat er nu is, en nu is het spelletje ook nog leuk en speelbaar :gamer:
    • De paar maandjes dat ik met jullie mocht vechten waarom geweldig! Jammer dat het nu voorbij is, ben benieuwd wat er nu op alpha gaat gebeuren, we zullen het zien! :gamer:
      (\ /)
      (*.*)*Zzzz*
      (_('')('')

Zeta 1.001.998, godmode account. :GM:
      ''Mijn duifje is heilig'' :love: -Elbertpaul

:cookie:
    • Zeer spijtig, ondanks dat ik aantal keren met jullie gevochten heb en af en toe problemen gehad heb, is dit natuurlijk altijd jammer. Ook nu ik wat rustiger Ikariam aan het spelen ben, moet ik toegeven dat jullie toch wel iets hadden. En dat in mijn geheugen altijd al hadden. Competitief ingesteld, en hoe dan ook die eerste plek te beheren. Ondanks welke, soms rare, tactieken daarvoor gebruikt werden. Ik hoop dat het met alle spelers goed gaat komen, en wil mijn medeleven betuigen met de mensen die er wat moeite mee hebben :cookie:

Hopelijk komt er een nieuwe alliantie, maar dat gaat naar mijn idee wel lukken. Laatste vraag, hoe moeilijk was het om de knop in te drukken?
    • Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

Het beste toegewenst bij jullie nieuwe project of ally

Member of [Danger Zone -DZ- op Zeta
      Je bent ze vast wel eens
      tegen gekomen. :D

Only the dead have seen the end of war.
    • ;( ;( Tranen van emotie. Woorden schieten mij te kort.
      Dat ik dit mooie moment nog mee mocht maken ontroert me.

Aan alle mooie dingen komen inderdaad een eind. Zo ook een einde aan het mooie TAFT, toen Anne het leiderschap overgaf. Voor zover ik weet is het mooie TAFT toen 'gestorven' of in ieder geval hersendood (zo is het overigens nog lang geweest), de reïncarnatie die de volgende leiders ervan hebben gemaakt leek meer op een Frankenstein, gevreesd en gehaat door velen, maar net iets te machtig voor individuen. Mijn complimenten hiervoor gaan vooral naar Johanstrokap en mejuffrouw Lina met hulp van hun knechtje martinos. Gelukkig heeft hun eloquentie dit desalniettemin altijd goed weten te verbloemen.

Maar LadyLina, ik ben blij dad je eindeleik tog een goete beslissing gemaakd hebd :br50:

P.s. voor diegenen die dit bericht onsportief vinden... Wat hadden jullie dan verwacht? Allemaal liefdevolle en positieve berichtjes? Wees niet zo naïef...

P.p.s. Ladylina, alliantie schrijf als alliantie en niet allianci zoals in je titel

Leider - Dead Rabbits [D-R]

Rust zacht, Magnus
      - Sine amico non potes bene vivere -
    • Hulde aan Anne de Geus onder wiens bewind TAFT een gezellige, sportieve, taaie alliantie was. Johanstrokap was m.i. op zijn manier ook geen slechte leider.

Daarna ging het stilletjes bergaf. Platwalsen van mini allies, kleine spelers farmen, allemaal doodnormaal. Afspraken leken gemaakt om geschonden te worden. LadyLina praatte het gedrag van zijn leden altijd goed (of het zijne), er was altijd wel een excuus. Of ik het erg vond, welnee, het was haast grappig, het hoorde gewoon bij TAFT.
      Kardinaal heeft zijn best gedaan om het TAFT schip een nieuwe koers te laten varen, maar 'de decadentie' zat al te ver.
      Daarom zelfde bedenking als Arguseye. Andere naam maar zelfde spelers, zelfde leider, zelfde (soms arrogante) communicatie en speelstijl?

Maar ik heb zeker genoten van de gevechten, TAFT was een sterkte tegenstander. Van Barber, zo'n fijne, sportieve kerel heb ik me dikwijls afgevraagd wat hij daar deed. Dutcharrow is best redelijk. En Nemesis :love:

Dus ja, jammer van TAFT, maar sowieso succes met de nieuwe ally, we zien wel of effectief anders zal zijn. ANNA is mss een leuke nieuwe naam, nee? :P
      Succes aan de spelers die het in andere allies proberen. En ik hoop dat alle ex-TAFTers met plezier verder spelen op ika.

Tot op het strijdveld of elders,
    • Die taft is heengegaan,

Al heel wat jaren speel ik op deze server, ook al heel wat jaren heb ik het aan de stok met TAFT.
      Zowel met mijn oude alliantie -TT- als nu met B4A, naar bijna denk ik wel afgelopen jaar gevochten te hebben met TAFT en ook naar meerdere pogingen om dit te lijmen zijn wij toch blijven knokken.

Helaas wat de meeste constateren is sinds Johan is gestopt het bergafwaarts gegaan met TAFT.
      Daarom ben ik ook zeer benieuwd waar het naar toe gaat, want een andere ally tag aan een groep spelers hangen betekend niet dat de personen veranderen.
      Ook vele leuke contacten gehad en dingen bijgeleerd van onder andere Woopie altijd lachen, Barber zoals vele al zeggen sympatieke speler die flink potje kan knokken, de kardinaal die zeer ze best deed om alles goed te doen lopen zelfde geld voor Lady/
      Ik ben zeer benieuwd welke club doorgaat en welke niet, hoop daarmee ook dat jullie je kwaliteiten eer gaan aan doen en niet weer alpha gaan irriteren met slowboats en andere acties.

Ik vermoed dat we elkaar wel weer tegen gaan komen op het slagveld.

In iedergeval veel succes met de nieuwe alliantie.

Groet

Super Shooter
      Leider B4A.

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
    • Legends Alpha,
      LoA. Er is een nieuwe alliantie geboren op alpha.
      Vol belangstelling blijf ik het volgen want Woopie en Nemesis niet in 1 alliantie?
      Gaan die in de nacht dan tegen elkaar vechten?
      Wat moet ik dan in de nacht? ?(

Dat Taft niet kon blijven bestaan verbaasd me niet eens zo veel.
      Een grote alliantie maar ik kwam eigenlijk altijd dezelfde spelers tegen.
      Dat moet op een gegeven moment wrijving geven

Henkievpk
    • Als ik door de ledenlijst van Legends of Alpha blader dan denk ik al snel ouwe (TAFT) wijn in nieuwe (LoA) zakken :D

Ben benieuwd of in dit geval de vos naast zijn haren ook zijn streken verliest maar weet het antwoord eigenlijk al, dus je kunt gewoon weer in de nachtelijke uren aan de bak henkievpk :whistling:

"Nescitis quo hora dominum veniet"
    • Ik ben er eventjes niet en de hele tent valt in elkaar.
      Ik wens de mensen die nu zichzelf hebben omgedoopt tot LoA veel succes, grote spelers die weten waar ze het over hebben (mits ze hun ego opzij kunnen zetten).
      Hoe dan ook, TAFT was een zeer gewaardeerde alliantie die helaas, zoals elk schip, ooit moest zinken of naar de schroothoop gebracht word. Het werd nu éénmaal te groot met te weinig actieve leden in mijn ogen, veel mensen die hun bescherming zochten onder een naam.
      Ik heb door de houding van TAFT altijd al een soort haat-liefde verhouding met jullie gehad, soms waren jullie hilarisch en op andere momenten hoefde ik er niks van te hebben. Maar ach, wie ben ik om het over houdingen en ego's te hebben haha.
      Het ga jullie goed, en mogen jullie weer de mooie dingen laten zien die we van jullie gewend zijn maar dan in een nieuw jasje.

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Ik heb maanden niet op het forum gekeken en zie nu dat TAFT helaas gestopt is!
      Taft was mijn eerste alliantie op wereld Alpha.
      Ik leerde er de eerste kneepjes van het vechten en allerlei andere dingen.
      Vanuit Taft belandde ik op het forum en de chat.
      Ik heb heel veel leuke contacten gehad in en door Taft en wil alle toenmalige leden daar nogmaals voor bedanken.
      Het ga jullie goed jongens!

:love: