-IM- vs DND

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zeegevecht bij Poldjad
      (22.11.2014 22:02:26)
      elvirion[-IM-] uit Buralius
      vs
      Perry[DND] uit Zwavel Gas, Danie[DND] uit Daan3, 12th, Djadde[DND] uit Poldjad, Δ Far Far Away, SibCity North, meebi[DND] uit Moskwa, ladypiraat[DND] uit Hoop, Erebus[DND] uit Nieuw UDs, gerrie8888[DND] uit eindelijk dan, Assie[DND] uit Polis, -IM- Daylight, moggie[DND] uit DND英Lookingsumm, 英teinde vd we, -Albert-[DND] uit marmer

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip............................126(-612) - Ramschip...........................1413(-612)
      Mortier schip.........................504(-0) - Mortier schip.........................677(-0)
      Stoomram............................219(-445) - Stoomram...........................1049(-513)
      Rakettenschip.......................257(-136) - Rakettenschip.......................325(-136)
      Schoepenradsnelheidsschip.............470(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............460(-0)
      Ballonendrager.......................129(-68) - Ballonendrager.......................301(-68)
      Tender.................................57(-0) - Tender................................274(-0)
      ............................................. - Katapult schip.........................77(-0)
      ............................................. - Onderzeeër.............................76(-0)
      ............................................. - Vuurschip...............................8(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen..............................-19452 - Generalen..............................-21084
      Aanvalspunten...........................52710 - Verdedigingspunten......................48630
      Schade.................................972600 - Schade................................1054200
      Schadeverdeling...........................47% - Schadeverdeling...........................53%

Winnaars: ladypiraat[DND], Assie[DND], gerrie8888[DND], Perry[DND], moggie[DND], meebi[DND], Erebus[DND], Djadde[DND]

Verliezers: Danie[DND], -Albert-[DND], Djadde[DND], moggie[DND], elvirion[-IM-]
    • Aankondiging

Beste mede-spelers,

na +- een maand strijd is er na grondig overleg besloten om er eens een eind aan te maken. Laatste gevecht(en) zijn momenteel bezig.
      We zijn trots op onze leden die zo kort na de omvorming van DiV naar -IM- zo hun best hebben gedaan.

Helaas bleek DND beter voorbereid en vlugger in de opbouw.
      Bij deze krijgen zij de overwinning.

Mvg hellbound
    • hellbound wrote:

bleek DND beter voorbereid

als in standaard beter voorbereid op rellen, of in de zin van beter op scherp staan qua generalen ?
      kan de details van t begin van t geschil niet ophoesten, maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat de uitdager beter voorbereid was...
      enfin, dank voor t compliment 8-)

fear your fear to be too little
    • Albert wrote:

hellbound wrote:

bleek DND beter voorbereid

als in standaard beter voorbereid op rellen, of in de zin van beter op scherp staan qua generalen ?
      kan de details van t begin van t geschil niet ophoesten, maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat de uitdager beter voorbereid was...
      enfin, dank voor t compliment 8-)

Ik was enkel toeschouwer aan de zijlijn, maar wat ik zo uit de context begrijp werd bedoelt "beter voorbereid dan van te voren ingeschat".
      Kan zijn dat ik het verkeerd Interpreteer, in dat geval alvast sorry.

Ik heb genoten van de gevechten, er stonden een paar hele mooie tussen :thumbup:
      Delta: JAA

Thx SugarBear!!!

I'm not afraid of The Dark. The Dark is afraid of ME.

Al49 wrote:

idd, goeie gedachte x-master
      Jaja, zelfs ik heb ooit goede gedachtes :pump:
    • Gefeliciteerd DND. Ik had nog 2 redelijk grote CR's waar ik voordelig uitkwam dus zal die nog maar posten. Kleintjes zijn niet zo leuk. Ik moest uiteindelijk altijd terugtrekken uit grotere gevechten, DND kreeg overal snel steun. Heb ook veel gevechten op score verloren, het lijkt wel of ze continu Heph hebben. Goed bezig dus:thumbup:

Zeegevecht bij 12th
      (21.11.2014 15:08:14)
      Siberea[-IM-] uit Magic 8, SibCity West
      vs
      Wiebe[DND] uit 12th, Danie[DND] uit Daan3, Assie[DND] uit Poldjad, Poljas

Ramschip............................724(-270) - Ramschip...........................2460(-252)
      ............................................. - Katapult schip........................124(-0)
      Mortier schip.........................353(-0) - Mortier schip.........................465(-0)
      Stoomram............................469(-223) - Stoomram...........................1030(-262)
      Rakettenschip........................289(-98) - Rakettenschip........................325(-95)
      Schoepenradsnelheidsschip.............360(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............597(-0)
      Ballonendrager........................99(-25) - Ballonendrager.......................261(-22)
      Tender.................................60(-0) - Tender................................163(-0)
      ............................................. - Onderzeeër............................100(-0)
      Generalen..............................-10146 - Generalen..............................-10824
      Aanvalspunten...........................27060 - Verdedigingspunten......................25365
      Schade.................................507300 - Schade.................................541200
      Schadeverdeling...........................48% - Schadeverdeling...........................52%

Winnaars: Wiebe[DND], Danie[DND], Assie[DND]

Verliezers: Assie[DND], Siberea[-IM-]

Zeegevecht bij SibCity West
      (24.11.2014 21:45:37)
      Siberea[-IM-] uit SibCity West, Magic 8, -IM- Thalia
      vs
      Danie[DND] uit Daan3, 12th, Wiebe[DND] uit Magic 8, erik001[DND] uit Polis, moggie[DND] uit Poldjad, ladypiraat[DND] uit Minos

Ramschip.............................60(-312) - Ramschip............................896(-360)
      Mortier schip.........................353(-0) - Mortier schip.........................397(-2)
      Stoomram.............................32(-208) - Stoomram...........................1063(-312)
      Rakettenschip.........................72(-75) - Rakettenschip........................429(-86)
      Schoepenradsnelheidsschip.............360(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............398(-3)
      Ballonendrager........................50(-29) - Ballonendrager.......................152(-43)
      Tender.................................28(-0) - Tender................................106(-0)
      Onderzeeër..............................1(-0) - .............................................
      Generalen...............................-9464 - Generalen..............................-12964
      Aanvalspunten...........................32410 - Verdedigingspunten......................23660
      Schade.................................473200 - Schade.................................648200
      Schadeverdeling...........................42% - Schadeverdeling...........................58%

Winnaars: Danie[DND], Wiebe[DND], erik001[DND], moggie[DND], ladypiraat[DND]

Verliezers: Siberea[-IM-]

• Wat zo leuk begon eindigd zo jammerlijk.

De oorlog begon zo leuk. IM wilde hun nieuwe alliantie eens testen. Prima. Wij als DND stonden zeker 200% in de minderheid qua Generalen. Hup aan de bouw gegaan dus. Na 2-3 dagen stonden we al ver in de meerderheid qua Generalen. Dat was ons eerste signaal al, dit gaat geen echte oorlog worden.

Na een paar daagjes vechten werd het echt duidelijk. De leider van im vertelde dat een kolos alleen tactisch ingezet zou worden, want hij vond dat maar een flut wonder. En warempel; de kolos in een gevecht dat nog lang door kon gaan werd weggestuurd. Vervolgens kwamen er geen acties van IM. Als je kolost zet dan een aanval in op de andere DND steden die daar op het eiland zitten zou je denken?

Enfin. Niet gebeurd en DND won alle gevechten daar. Vervolgens wat geblèr op de agora. Ze zouden nog wel een verrassing hebben voor DND. *knip*

De gevechten gingen door, het goud van de leider was op. Dus verkoopt hij zijn leger aan een 3 miljoen accountje die 50 miljoen goud had. Ploep na 6 dagen was dat goud ook gezonken onder de 10 miljoen. Ondertussen vocht de leider enkel eens in de 4 dagen, namelijk als zijn/haar heph het deed. Was de heph op, wegwezen en alliantie leden in de steek laten, gevecht in en uit.

Nee een gevecht met div/im voor mij niet meer. Het is nooit een oorlog geweest, we hebben geen enkele keer moeite moeten doen en de gevechten zelf stelden ook helemaal niks voor. Ik hoop dat ze er na de merge wat aan kunnen doen en dan mij / ons van DND kunnen verrassen.

Al met al de conclusie binnen DND ; de meeste flut oorlog ooit.

Non AGV 2.8
      ~ Mell 28/11/2014 19:42
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Hier het laatste gevecht nog.

Zeegevecht bij -IM- Daylight
      (28.11.2014 3:33:54)
      moggie[DND] uit Miraclus, soupkitchen, Poldjad, Perry[DND] uit Poldjad, HellGate, -IM- Daylight, -IM- Hoppy, Assie[DND] uit Poldjad, zwaafie nee, soupkitchen, Minos, Polis, -IM- Hoppy, Erebus[DND] uit -IM- Hoppy, soupkitchen, Poldjad, Whahaha, Warrior[DND] uit Mountégue, Djadde[DND] uit Poldjad, Danie[DND] uit Poldjad, 12th, SibCity West, Wiebe[DND] uit -IM- Thalia, malibu, -IM- Barney, 12th, peke[DND] uit soupkitchen, gerrie8888[DND] uit Minos, HellGate, -IM- Hoppy, eindelijk dan, meebi[DND] uit Poldjad, Jaimre[DND] uit Leiden -M-, Leiden -M6-, Leiden -M4-, Leiden -M2-, Leiden -M5-, Leiden -Z-, Leiden -Z2-, ladypiraat[DND] uit Minos, Buralius, erik001[DND] uit Polis, Xena[DND] uit Polix
      vs
      Rob[-IM-] uit Sparta, hells backyard, hellbound[-IM-] uit -IM-SkwattusDei, -IM- Afterlight, -IM- Amaterasu, -IM-Christiania, -IM- Vrijstaete, -IM- Arinitti, -IM- Wilma, Moonlight[-IM-] uit -IM- Daylight, -IM- Sunset, -IM- Thalia, -IM- Selene, -IM- Hekate, Sun[-IM-] uit -IM- Arinitti, -IM- Sama, jommeke[-IM-] uit -IM- Barney, mouse77[-IM-] uit -IM- Aurora, elvirion[-IM-] uit Buralius, Sulfiros, Sulfiros II, Thiratios, Capitalus, Crystaline, crystaline 2, Miraclus, Whirlwind, Dependance, Siberea[-IM-] uit Magic 8, SibCity West, Paull-Magnus[-IM-] uit moonshine, Lucky Nr 7, SibCity West, Valisk[-IM-] uit -IM- Afterlight, -IM- Amaterasu, -IM- Nightfall, Whirlwind, -IM- Arinitti, -IM- Thalia, -IM- Sunset, -IM- Selene, Embio[-IM-] uit Port Royal, BamBam[-IM-] uit -IM- Dino, -IM- Arinitti, Andre[-IM-] uit Port Royal, TCW[-IM-] uit D4 ﮎV MQ

Ramschip.........................10434(-8537) - Ramschip.........................2142(-11190)
      Mortier schip........................8248(-0) - Mortier schip......................5620(-336)
      Stoomram..........................6221(-7230) - Stoomram..........................2217(-8388)
      Rakettenschip.....................3507(-2700) - Rakettenschip.....................1903(-2880)
      Onderzeeër............................818(-0) - Onderzeeër............................17(-27)
      Schoepenradsnelheidsschip............6405(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............6912(-0)
      Ballonendrager.....................2079(-894) - Ballonendrager....................1014(-1144)
      Tender...............................1576(-0) - Tender...............................1183(-0)
      Vuurschip...........................140(-507) - Vuurschip...........................327(-603)
      Katapult schip........................725(-0) - Katapult schip.........................95(-0)
      Ballista schip.........................25(-0) - .............................................
      Generalen...........................-319980.4 - Generalen...........................-381744.4
      Aanvalspunten..........................954361 - Verdedigingspunten.....................799951
      Schade...............................15999020 - Schade...............................19087220
      Schadeverdeling...........................45% - Schadeverdeling...........................55%

Winnaars: moggie[DND], Erebus[DND], Wiebe[DND], peke[DND], meebi[DND], gerrie8888[DND], Djadde[DND], Jaimre[DND], Assie[DND], erik001[DND], ladypiraat[DND], Danie[DND]

Verliezers: moggie[DND], Djadde[DND], Perry[DND], Moonlight[-IM-], Sun[-IM-], Danie[DND], peke[DND], jommeke[-IM-], Wiebe[DND], Assie[DND], gerrie8888[DND], Siberea[-IM-], Paull-Magnus[-IM-], mouse77[-IM-], hellbound[-IM-], Valisk[-IM-], Embio[-IM-], Warrior[DND], elvirion[-IM-], BamBam[-IM-], ladypiraat[DND], Erebus[DND], Andre[-IM-], Rob[-IM-], Xena[DND], TCW[-IM-]
    • X-master wrote:

Ik was enkel toeschouwer aan de zijlijn, maar wat ik zo uit de context begrijp werd bedoelt "beter voorbereid dan van te voren ingeschat".

:D X-master, ik denk dat ''voorbereid'' geen goed woord is,
      vervang svp door:
      a- ingesteld
      b- ingericht
      c- superieur
      d- al bovenstaande keuzes ^^
      :phatgrin:
      (al eerder geroepen: ''de mafste ally waar ik ooit in verzeild ben geraakt'')

• Albert wrote:

X-master, ik denk dat ''voorbereid'' geen goed woord is,
      vervang svp door:
      a- ingesteld
      b- ingericht
      c- superieur
      d- al bovenstaande keuzes

(al eerder geroepen: ''de mafste ally waar ik ooit in verzeild ben geraakt'')

Beter superieur is grammaticaal incorrect :crazy:

Maar ff serieus, ik weet t zelf ook niet, ik weet niet hoe DND precies in elkaar zit en misschien wil ik dat ook zelfs niet weten. Dat jij deze opties als mogelijk geeft, geeft al aan dat in elke wel een kern van waarheid zal zitten.
      Delta: JAA

Thx SugarBear!!!

I'm not afraid of The Dark. The Dark is afraid of ME.

Al49 wrote:

idd, goeie gedachte x-master
      Jaja, zelfs ik heb ooit goede gedachtes :pump:
    • :puke: weer iemand van de taalpolitie ? ....taal is een communicatiemiddel, en soms bereiken me hier volzinnen, met juiste interpunctie en geheel volgens het groene boekje, die toch maar heel weinig boodschap bevatten of overbrengen ;(

kort en goed, hierboven ook al geschetst, als je niet wil weten hoe DND in elkaar zit.....gewoon niet uitdagen ;)
      dié boodschap is duidelijk binnengekomen bij de uitdager :D