6 man SAP VS GRU + AL49

• GR-topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 6 man SAP VS GRU + AL49

Hallo beste spelers van Gamma ,

Bij deze weer tijd voor een oorlogje van SAP.
    We zaten ons wat te vervelen en waren in gesprek over een oorlogje.
    Bied de target zich zelf aan bij ons , nou dat is makkelijk dan.

even heel kort wat er gebeurd is waardoor deze oorlog er komt.
    Onze TIP had wat piratenpunten gestolen van AL49.
    Ipv discussie op te starten met SAP hierover gaat meneer TIP ingame raiden.
    Aangezien wij piraten apart zien van het echte ikariam wordt gemeld dat hij niet ingame moet aanvallen met piraten maar piraten met piraten moet vergelden. Deze 1e keer oke maar volgende ingame aanval zal als oorlogsverklaring worden gezien is gemeld door SAP.

Wat er daarna naar mijn (en SAP) kop is geslingerd door deze persoon in niet voor herhaling vatbaar maar in het kort :
    Onzin , beledigingen , grote mond en uitdagen , meneer dacht alles te kunnen maken en schrijven.
    Nou prima toch , aangezien ikariam niet met PM gespeeld wordt maar ingame met legers en vloten bij deze dus een oorlogje.

Van schrik is hij meteen uit GRU gestapt en gezegd dat we nu geen oorlog meer met GRU kunnen doen omdat hij eruit is.
    LOL FOUT GEDACHT !
    Vandaar de oorlog van SAP tegen GRU en AL49. :P

Aangezien GRU een kleine ally is zou het niet sportief zijn om er met 20 sappers bovenop te duiken want dan duurt de oorlog nog geen week denk ik.
    Vandaar deze oplossing bedacht door ons :

Er gaan maar 6 man van SAP zich bemoeien met deze oorlog de rest van SAP zal afzijdig blijven in deze.
    aangezien wij dan tegen 8 man gaan vechten lijkt dit een sportieve en eerlijke oplossing vanuit SAP.
    De enigste manier om anders sappers in de oorlog te krijgen is als ze zelf vanuit GRU of door AL49 worden aangevallen , de bal ligt dus bij hun hoe ze er mee omgaan.

De volgende spelers van SAP doen met de oorlog mee :

1)Pokermaximus
    2)Lampenkast
    3)Dampewjartel
    4)Tip_7_9
    5)Franky
    6)PliniusNeo

AL49 en Tip zijn ingame al aan het stoeien echter willen wij de rest van GRU de kans geven zich voor te bereiden hiervoor.
    De oorlog tegen GRU en AL49 zal starten op a.s. maandag 4 Augustus om 12.00 uur !

We wensen GRU en AL49 veel succes toe en laten we er een leuke , mooie en sportieve oorlog van maken.

Ik heb hier expres alleen een GR-topic van gemaakt zodat we hier alleen rapportjes gaan plaatsen en verder geen discussie gaan maken.
    Ik heb het idee namelijk dat als we dat wel gaan doen dit een groot flame topic gaat worden en daar hebben we geen zin in.
    Oorlog speel je met legers en vloten niet met woorden , dus verdere woorden hieraan vuil maken heeft ook geen zin.

Pokermaximus - Diplomaat SAP

:ram:
  • LOL !!!
    ik rol van links naar rechts,en terug, ... of van rechts naar links, afhankelijk van de positie van de toeschouwer en het moment van kijken :D ROFL heet dat ??

even de feiten op een rijtje
    ik word door Tip geraid met piraten, daar komt een plunder antwoord op,
    ik pik t niet dat een eilandgenoot aan mn piraten pnt zit
    omdat mijn inziens piraten onlosmakelijk verbonden zijn met het gewone spel, gezien de liederlijke beloningen ingame, punt uit

vervolgens krijg ik veel gebral van de diplo SAP, zijnde Poker dinges
    de discussie spitste zich toe op de ongenuanceerdheid van het denken vanuit overmacht, Nobelprijsnominatie voor Poker in deze, is je echt gegund !
    mijn antwoorden, behoorlijk stekelig natuurlijk, maar toch, in redelijkheid , ervaring in het spel, en standvastigheid mijnerzijds werden ervaren als een ''grote bek'',
    terecht denk ik dat mijn woorden worden ervaren als grote bek, me verplaatsend in puberschoenen, helaas...
    anderzijds,
    wie is SAP dat ze kunnen bepalen dat iemand geplundert word zonder zelf tegenaktie te mogen ondernemen ?
    en !!! wie is Sap dat ze wachten op een aanleiding tot aktie .....''die zichzelf aanbied'' en dan ook nog bij een zwakke ally ?? kom op, wees kerels en geen jongetjes, er zijn sterkere uitdagingn dan ikke :P laat staan ally grumpy,die hier niks mee te maken hebben ? zielig :P

ik heb besloten om mijn ally te verlaten, om alle onheil dat ik hier over me afroep
    iedere aanval van sappies op een grumpy is bij deze voor mij tekenend voor t gebrek aan denkvermogen van een een sap lid
    iedere inmenging in de 1 op 1 die ik met buur Tin heb van Sap uit, is nog meer zielig, kies een ally waar je mee wil vechten, of gun je speler zich te bewijzen als een strijder, slappe hap op deze manier.......
    ik bereid me voor op een 1 op 1 met tinman, als dat gesaboteerd word door bemoeienis van sap.....zie ik dat als een verlies van sap, zielig gewoon

mn dromen komen echt uit, nu Poker via dit topic gaat bewijzen dat hij echt zo kortzichtig en gespeend van reflectie is als ik m toebedacht :phatgrin:

Herinnering – Trolling/flamen is niet toegestaan. Houw hier rekening mee in het vervolg.
    ~adwin 30-7-2014 20:02

fear your fear to be too little
  • Ik speel zelf al geruime tijd niet meer op Gamma maar vind dit toch wel een erg interessante topic....ken de situatie op Delta alleen dan andersom met de ally van Al49 daar dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen :D
  • Deuz, ik ken je als inmiddels gemigreerd naar sportieve speler en snedige forumposter ^^
    natuurlijk moet ik omschakelen van delta naar gamma, mn bronnen zijn daar minder,
    maar wat ik tegenkom is te gortig voor woorden,
    los van alle misstapen van al mn ally leden op delta
    als wat nu gebeurt op gamma , op delta zou gebeuren, trapte ik persoonlijk alle betrokkenen uit mn ally, om reden van onsportief spel,
    achterliggende kortzichtigheid, domheid, of jeugddom,met de nadruk op de laatste 3 letters daargelaten, daar kan later nog feedback over gegeven worden
    ik wil een 1 op 1 met mn buurman, en sappig wil een oorlog met de ally die ik verlaten heb, oa vanwege hun gebral...
    en ik wil zeker geen bemoeiens als deze, maar schijn baar vinden zij dat leuk......

Al49 wrote:

als dat gesaboteerd word door bemoeienis van sap.....zie ik dat als een verlies van sap, zielig gewoon

(30.07.2014 0:33:31)
    dampewjartel uit kpolis
    vs
    Al49 uit kristal

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Zwavel schutters......................150(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.........................500(-0) - .............................................
    Stoomreus.............................184(-0) - .............................................
    Gyrocopter.............................60(-0) - .............................................
    Mortier................................40(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................3(-4)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen...................................0 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade.................................115498
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: dampewjartel

De stad kristal werd geplunderd door dampewjartel. Volgende grondstoffen werden gestolen: 11313 Bouwmateriaal, 33419 Wijn, 4804 Marmer, 38714 Kristalglas, 27248 Zwavel

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

(overigens, ik zoek een allly 8-) )

• Kan je zelf niet zorgen voor gr rapporten ?
    Normaal is het beleefd de aanvaller zijn rapporten te laten posten , maar fatsoen tsja lastig soms.
    Ik zou deze voor damp posten dus alsnog zoals het hoort door de aanvallende partij.

dampewjartel uit kpolis

vs

Al49 uit kristal

Zwavel schutters......................150(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.........................500(-0) - .............................................
    Stoomreus.............................184(-0) - .............................................
    Gyrocopter.............................60(-0) - .............................................
    Mortier................................40(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................3(-4)

Generalen...................................0 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade.................................115498
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

De stad kristal werd geplunderd door dampewjartel. Volgende grondstoffen
    werden gestolen: 11313 Bouwmateriaal, 33419 Wijn, 4804 Marmer, 38714
    Kristalglas, 27248 Zwavel

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en
    de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

------

Nou alliantie BOG gaat opgeheven worden in delta lijkt me bij deze dan ?!
    Krijg wat berichten over je gedragingen in Delta hier van diverse spelers , hier een voorbeeld :

-----

Op Delta domineert BoG (de alliantie waar Al49 leider van is) het
    piratenspel. Altijd plek 1 en 2 en vaak ook nog enkele andere spelers in
    de top 10.

Als je bij hem of zijn netwerk langs gaat krijg je een vergeldingsactie.

Ik was daar een keer zat van, heb iedereen in zijn netwerk geplunderd
    zodat alleen hij veel punten kreeg maar zijn netwerk niet beloond werd.

Paar dagen later kwamen veel spelers van de alliantie langs met
    plunderingen (tot wel 10x per dag door 1 speler). Schade na 1 week was
    ruim 10 miljoen geplunderde grondstoffen.

:shit:
  • Pokerman wrote:

Nou alliantie BOG gaat opgeheven worden in delta lijkt me bij deze dan ?!
    Krijg wat berichten over je gedragingen in Delta hier van diverse spelers , hier een voorbeeld :
    -----

Dit is op Delta, een compleet andere wereld...ken de gehele context ook niet dus kan er ook weinig over vertellen...alleen dat ik het gewoon leuk vind om te volgen :phatgrin:

Al49 wrote:

Deuz, ik ken je als inmiddels gemigreerd naar sportieve speler en snedige forumposter ^^
    natuurlijk moet ik omschakelen van delta naar gamma, mn bronnen zijn daar minder,
    maar wat ik tegenkom is te gortig voor woorden,
    los van alle misstapen van al mn ally leden op delta
    als wat nu gebeurt op gamma , op delta zou gebeuren, trapte ik persoonlijk alle betrokkenen uit mn ally, om reden van onsportief spel,
    achterliggende kortzichtigheid, domheid, of jeugddom,met de nadruk op de laatste 3 letters daargelaten, daar kan later nog feedback over gegeven worden
    ik wil een 1 op 1 met mn buurman, en sappig wil een oorlog met de ally die ik verlaten heb, oa vanwege hun gebral...
    en ik wil zeker geen bemoeiens als deze, maar schijn baar vinden zij dat leuk......

Zoals hierboven al staat..andere wereld, andere context maar ik schat wel in dat het klopt wat je zegt...je houd niet van achterbaks etc ;)
  • Oorlog! Altijd leuk! ^^

Ja klopt ik heb je piraten geplunderd al49, maar het was wel nog ruim 2 weken voor de deadline hoor, dus veel verlies doe je er dan niet mee?
    Je stond ook gewoon met veel teveel piratenpunten, dus als ik niet was langsgeweest was het zeker iemand anders geweest, en dan was het voor jou wel OK?
    Ik kan je verzekeren dat ik je de laatste week met rust ging laten
    Maar dat jij mij dan komt plunderen en mijn haven bezetten? Dan denk ik dat je wel weet dat je je aan een antwoord mag verwachten
    Maar goed, ik betreur de manier waarop de oorlog tot stand is gekomen, maar hoop zeker nog op een gezellige en sportieve oorlog :)
    Ik zie deze oorlogsverklaring dan ook los van het gezeur en gewoon als een uitdaging van sap aan GRU voor een lekker potje te knokken :)

Hierbij al even de aanvallen van al49 vlak na de piratenplunder:

Gevecht voor NikkiCity
    (27.07.2014 14:58:46)
    Al49 uit Mayhem
    vs
    tip_7_9 uit NikkiCity

Zwavel schutters.......................70(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.........................440(-0) - .............................................
    Hopliet...............................499(-1) - .............................................
    Ram....................................30(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................1(-6)
    Generalen................................-1.4 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten........................3.5
    Schade.....................................70 - Schade..................................96998

Winnaars: Al49

De stad NikkiCity werd geplunderd door Al49. Volgende grondstoffen werden gestolen: 22138 Bouwmateriaal, 16208 Wijn, 4393 Marmer, 7696 Kristalglas, 46563 Zwavel

Het wonder Hephaistos smederij' van Al49 is actief. (27.07.2014 14:58:46)

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

Zeegevecht bij NikkiCity
    (27.07.2014 13:10:10)
    Al49 uit Mayhem
    vs
    tip_7_9 uit NikkiCity

............................................. - Vuurschip...............................0(-1)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............1(-0)
    Ballonendrager.........................12(-0) - Ballonendrager..........................2(-1)
    Ramschip...............................40(-0) - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Stoomram...............................60(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................33(-2) - .............................................
    Tender.................................15(-0) - .............................................

Generalen.................................-56 - Generalen...............................-34.2
    Aanvalspunten............................85.5 - Verdedigingspunten........................140
    Schade...................................2800 - Schade...................................1710
    Schadeverdeling...........................62% - Schadeverdeling...........................38%

Verliezers: tip_7_9

232 eenheden van Al49 blokkeren de toegang tot de haven NikkiCity

Het wonder Hephaistos smederij' van Al49 is actief. (27.07.2014 13:10:10)

Aangezien tip_7_9 geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Gevecht voor NikkiCity
    (27.07.2014 13:55:50)
    Al49 uit Mayhem
    vs
    tip_7_9 uit NikkiCity

------------------------------------------------------------------------------------------
    ............................................. - Speerwerper..........................0(-1205)
    Zwaardvechter.........................398(-2) - Zwaardvechter...........................0(-8)
    Gyrocopter...........................68(-112) - Gyrocopter.............................60(-0)
    ............................................. - Bombardier...........................60(-120)
    Mortier................................30(-0) - Mortier................................0(-30)
    Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
    Hopliet..............................539(-61) - .............................................
    Ram....................................30(-0) - .............................................
    Kok....................................25(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Generalen..............................-367.8 - Generalen.............................-2358.6
    Aanvalspunten..........................5896.5 - Verdedigingspunten......................919.5
    Schade..................................18390 - Schade.................................117930
    Schadeverdeling...........................13% - Schadeverdeling...........................87%

Het wonder Hephaistos smederij' van Al49 is actief. (27.07.2014 13:10:50)

Gevecht voor NikkiCity
    (27.07.2014 14:27:53)
    Al49 uit Mayhem
    vs
    tip_7_9 uit NikkiCity

Zwavel schutters.....................132(-14) - .............................................
    Zwaardvechter.........................300(-0) - .............................................
    Hopliet...............................499(-1) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................1(-6)
    Generalen...............................-57.4 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten......................143.5
    Schade...................................2870 - Schade......................................0
    Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
  • Wel spijtig dat je nu wegvlucht al49? Nouja, mijn ervaring zegt dat ik dan maar moet plunderen ^^

Eerst nog wat rapportjes van gisteren ;)

Gevecht voor NikkiCity
    (29.07.2014 16:43:47)
    Al49 uit twistpunt, NikkiCity
    vs
    tip_7_9 uit NikkiCity, Mayhem

Zwaardvechter........................39(-120) - Zwaardvechter.......................1055(-59)
    Hopliet.............................677(-343) - Hopliet.............................788(-242)
    Ram....................................60(-0) - Ram....................................60(-0)
    Zwavel schutters......................122(-0) - Zwavel schutters.......................84(-0)
    Mortier................................8(-22) - .............................................
    Kok....................................25(-0) - Kok....................................30(-0)
    Gyrocopter............................16(-14) - Gyrocopter.............................34(-0)
    ............................................. - Bombardier.............................38(-8)
    Muur....................................7(-0) - Muur....................................2(-5)
    Generalen.............................-1341.2 - Generalen................................-456
    Aanvalspunten............................1140 - Verdedigingspunten.......................3353
    Schade..................................67060 - Schade..................................22800
    Schadeverdeling...........................74% - Schadeverdeling...........................26%

Winnaars: tip_7_9

Verliezers: Al49

Zeegevecht bij NikkiCity
    (29.07.2014 16:37:46)
    Al49 uit Mayhem
    vs
    tip_7_9 uit NikkiCity

Ramschip..............................70(-30) - Ramschip.............................285(-15)
    Stoomram..............................80(-20) - Stoomram.............................171(-18)
    Rakettenschip..........................32(-8) - Rakettenschip..........................67(-8)
    Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............1(-0)
    Ballonendrager.........................18(-0) - Ballonendrager.........................49(-0)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................14(-0)
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Generalen................................-854 - Generalen................................-731
    Aanvalspunten..........................1827.5 - Verdedigingspunten.......................2135
    Schade..................................42700 - Schade..................................36550
    Schadeverdeling...........................53% - Schadeverdeling...........................47%

Gevecht voor Mayhem
    (29.07.2014 16:09:23)
    tip_7_9 uit NikkiCity
    vs
    Al49 uit Mayhem

Zwavel schutters......................252(-0) - Zwavel schutters.......................0(-94)
    ............................................. - Speerwerper.............................0(-5)
    Zwaardvechter......................1114(-386) - Zwaardvechter.........................0(-628)
    Hopliet............................1030(-470) - Hopliet...............................0(-747)
    Gyrocopter...........................124(-26) - Gyrocopter............................0(-158)
    Mortier................................30(-0) - Mortier................................0(-54)
    Bombardier...........................100(-50) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Generalen.............................-1476.2 - Generalen.............................-4247.4
    Aanvalspunten.........................10618.5 - Verdedigingspunten.....................3690.5
    Schade..................................73810 - Schade.................................307365
    Schadeverdeling...........................19% - Schadeverdeling...........................81%

Verliezers: Al49, tip_7_9

De stad Mayhem werd geplunderd door tip_7_9. Volgende grondstoffen werden gestolen: 30167 Bouwmateriaal, 8841 Wijn, 4696 Marmer, 2286 Kristalglas, 49005 Zwavel

Zeegevecht bij Mayhem
    (29.07.2014 16:05:57)
    tip_7_9 uit NikkiCity
    vs
    Al49 uit Mayhem

Ramschip.............................122(-78) - Ramschip.............................72(-126)
    Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip...........................5(-0)
    Stoomram..............................83(-67) - Stoomram.............................86(-119)
    Rakettenschip.........................97(-28) - Rakettenschip.........................13(-35)
    Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............61(-0)
    Ballonendrager.........................18(-7) - Ballonendrager.........................4(-14)
    Tender.................................25(-0) - Tender..................................5(-0)
    Generalen...............................-2978 - Generalen...............................-4858
    Aanvalspunten...........................12145 - Verdedigingspunten.......................7445
    Schade.................................148900 - Schade.................................242900
    Schadeverdeling...........................38% - Schadeverdeling...........................62%

Verliezers: tip_7_9

246 eenheden van Al49 verdedigen de haven van Mayhem
    Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
  • tip_7_9 wrote:

Maar goed, ik betreur de manier waarop de oorlog tot stand is gekomen, maar hoop zeker nog op een gezellige en sportieve oorlog :)

haha, dan zal je toch een andere diplomaat of ally moeten zoeken :P

ik heb best zin om mijn piraten belangen tegen jou te verdedigen, zoals ik al heb laten zien, doe ik niet moeilijk over als een buurman me bepiraat
    waar t fout ging, en snap je woorden ''gezellig en sportief'' niet zo, is het geblaat en gebral van je diplomaat, en de inmenging van je ally,
    én ! de blindheid of domheid van Sap, Grumpy heeft hier niets mee te maken, ik was al van plan weg te gaan daar, dat is alleen maar versneld nu

dus,
    Tip, zoals op agora al gezegd, hete zomer ?? 1 op 1 ?
    en
    Sap, stop svp vlug met jezelf belachelijk te maken, voor je t weet waait de machtskaart die je uitspeelt, terug in je eigen gezicht

ik ga de cr niet posten, maar dampjewartaal heeft me op een paar plekken geplunderd vannacht, stoer hoor :thumbup:

• Heb dampje al gezegd dat hij nog even moet wachten :)

Gevecht voor twistpunt
    (29.07.2014 18:41:58)
    tip_7_9 uit Mayhem
    vs
    Al49 uit twistpunt

Zwavel schutters.......................84(-0) - Zwavel schutters......................0(-122)
    Zwaardvechter........................888(-12) - Zwaardvechter..........................0(-39)
    Hopliet............................1197(-203) - Hopliet.............................206(-471)
    Gyrocopter............................42(-18) - Gyrocopter.............................0(-46)
    Ram....................................30(-0) - Ram....................................0(-60)
    Mortier................................30(-0) - Mortier.................................0(-8)
    Kok....................................25(-0) - Kok....................................25(-0)
    Bombardier.............................26(-4) - .............................................
    Generalen..............................-366.8 - Generalen.............................-1821.2
    Aanvalspunten............................4553 - Verdedigingspunten........................917
    Schade..................................18340 - Schade.................................181058
    Schadeverdeling............................9% - Schadeverdeling...........................91%

De stad twistpunt werd geplunderd door tip_7_9. Volgende grondstoffen werden gestolen: 10204 Bouwmateriaal, 16278 Wijn, 63516 Zwavel

Gevecht voor twistpunt
    (29.07.2014 20:11:46)
    tip_7_9 uit Mayhem
    vs
    Al49 uit twistpunt

Hopliet.............................1273(-17) - Hopliet...............................0(-206)
    Kok....................................25(-0) - Kok....................................25(-0)
    Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.........................988(-0) - .............................................
    Gyrocopter.............................42(-0) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    Generalen...............................-23.8 - Generalen..............................-288.4
    Aanvalspunten.............................721 - Verdedigingspunten.......................59.5
    Schade...................................1190 - Schade..................................14420
    Schadeverdeling............................7% - Schadeverdeling...........................93%

2472 eenheden van tip_7_9 houden de stad twistpunt bezet

Zeegevecht bij marmer
    (29.07.2014 21:26:50)
    tip_7_9 uit marmer2
    vs
    Al49 uit marmer

Ramschip...............................90(-0) - Ramschip................................0(-9)
    Stoomram...............................60(-0) - Stoomram...............................0(-18)
    Mortier schip..........................21(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................37(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............15(-0) - .............................................
    Tender..................................9(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen................................-477
    Aanvalspunten..........................1192.5 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade..................................23850

Zeegevecht bij kpolis
    (29.07.2014 21:29:11)
    tip_7_9 uit kristal
    vs
    Al49 uit kpolis

Ramschip.............................160(-10) - Ramschip...............................0(-30)
    ............................................. - Vuurschip..............................0(-26)
    Stoomram..............................125(-0) - Stoomram...............................0(-25)
    Rakettenschip..........................75(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Tender.................................18(-0) - .............................................
    Generalen.................................-50 - Generalen..............................-911.2
    Aanvalspunten............................2278 - Verdedigingspunten........................125
    Schade...................................2500 - Schade..................................45560
    Schadeverdeling............................5% - Schadeverdeling...........................95%

De stad twistpunt werd geplunderd door tip_7_9. Volgende grondstoffen werden gestolen: 10723 Bouwmateriaal, 16932 Wijn, 67344 Zwavel
    De stad twistpunt werd geplunderd door tip_7_9. Volgende grondstoffen werden gestolen: 8918 Bouwmateriaal, 18108 Wijn, 67973 Zwavel

:thumbsup:
    Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
  • beste AL ,

ik heb je vannacht 1 keer geplunderd nadat je me een half natte scheet noemde. haha

graag wel juiste informatie verstrekken op dit forum .

Gevecht voor kristal
    (30.07.2014 0:33:31)
    dampewjartel uit kpolis
    vs
    Al49 uit kristal

De stad kristal werd geplunderd door dampewjartel. Volgende grondstoffen werden gestolen: 11313 Bouwmateriaal, 33419 Wijn, 4804 Marmer, 38714 Kristalglas, 27248 Zwavel
    ex-LEIDER -SAP-
  • Ik vraag mij 1 ding af en wil me verder hier niet mee gaan bemoeien. Maar waarom neemt de sap speler (tip toch?!?) het niet gewoon in zijn/haar eentje tegen al264647 op? Daar heeft hij/zij toch geen 5 andere voor nodig? Of is de reputatie van al92837746 zo indrukwekkend?
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • @damp, ja idd, 2 aanvallen waarvan 1 plunder, boeiend, bemoei je er niet mee, held

@wiebe/kdjc,
    ik ken tip's reputatie niet, hij is wel veel online, en zou t graag 1 op 1 houden, mn eigen reputatie...tsja, daar moet ik nu aan werken op gamma :chainsaw:
    reputatie of achtig voor SAP en de leiding daarvan zit ergens beneden zeenivo bij mij, dat dan weer wel ;)

• Hmmmm, had daarnet alle havens van al49 bezet en nergens was zijn vloot te bespeuren...

Natuurlijk zou ik dan alle steden in de buurt van andere spelers kunnen afgaan, maar dat zou ook niet echt fatsoenlijk zijn, dus dan laat ik het maar zo... Zal wel zien wanneer al49 eens tevoorschijn komt :)

Bezette havens

Stad

Level

Eiland

Grondstof

Actie

g-wijn

29

Pewios [xx]

marmer

28

Drodios [xx]

twistpunt

28

Criroios [xx]

kristal

24

Schayrios [xx]

marmer2

29

Drodios [xx]

mppolis

29

Drodios [xx]

kpolis

23

Schayrios [xx]

Mayhem

27

Criroios [xx]

mm4

27

Drodios [xx]

Polis

24

Blunios [xx]

Tussendoor dan maar verder blijven plunderen :thumbup:

Gevecht voor Mayhem
    (30.07.2014 15:10:15)
    tip_7_9 uit NikkiCity
    vs
    Al49 uit Mayhem

Hopliet..............................1000(-0) - Hopliet................................0(-20)
    Zwaardvechter........................1000(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen.................................-28
    Aanvalspunten..............................70 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade..................................94398

De stad Mayhem werd geplunderd door tip_7_9. Volgende grondstoffen werden gestolen: 26008 Bouwmateriaal, 9906 Wijn, 1256 Marmer, 2625 Kristalglas, 53203 Zwavel
    De stad Mayhem werd geplunderd door tip_7_9. Volgende grondstoffen werden gestolen: 13990 Bouwmateriaal, 5302 Wijn, 675 Marmer, 1412 Kristalglas, 28618 Zwavel
    De stad Mayhem werd geplunderd door tip_7_9. Volgende grondstoffen werden gestolen: 25999 Bouwmateriaal, 9933 Wijn, 1255 Marmer, 2624 Kristalglas, 53185 Zwavel
    Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
  • Algemene Herinnering

Dit is een GR-Topic
    Er zijn alleen GR toegestaan. Post die geen GR bevatten of GR met commentaar en andere tekst zijn niet toegestaan.

~adwin 30-7-2014 19:42

Er zijn een aantal overtredingen gemaakt in deze topic met het posten van teksten.
    Ook is de oorlog niet helemaal 100% goed gepost.
    Omdat het een tijd geleden is dat er op gamma oorlog-topic zijn gemaakt raad ik iedreen aan dit even te lezen Anders Oorlog, hoe verklaar je die. smane met de forum regels Regels voor Diplomatie
    Ik zal geen persoonlijke herinnering/waarschuwingen uitdelen voor alle post hier boven met de overtredingen tekst posten in een GR-topic.
    ~adwin 30-7-2014 19:59

Valar Morghulis
    All men must die

• Doe op deze maar een slotje aub.
    Deze topic is al te veel vervuild met onzin aangezien we alleen gr willen zien.

Ik zal een nieuwe schone topic openen zodat we met een schone lei kunnen beginnen , ook is er nu een verklaring van oorlog afgegeven zoals het volgens de regels moet.