Plunderjacht op DND

• Plunder

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ze zouden ontslagen worden Mike? Hoezo? Is deze oorlog die geen oorlog is voorbij dan? ?(

Rare toestand weer. Half -NO- is in V-mode gevlucht, en gister stuurde de diplo een bericht dat No Name het even 'rustig aan' wilde doen?! :pillepalle: Ja sorry hoor NO, jullie zijn dit begonnen, maak het dan ook af, of erken gewoon dat jullie het opnieuw NIET van ons kunnen winnen!
    Vrijwel alle gevechten heeft DND dik gewonnen, precies zoals de vorige keer. Check het topic van toen, voor het gemak geef ik em er wel even bij Oorlogstopic Gevechten DND vs -NO-
    Het enige is dat NO het langer dan 5 weken heeft volgehouden in DND gebied. Nou chapeau hoor, als je maar goud genoeg hebt, kun je het wel maanden volhouden, maar als je dan telkens weer zó op je falie krijgt, was ik wel eerder weggeweest! :rofl:

Maar goed, wat gaat het worden? Gaan we nog gewoon even vrolijk door? Of erkent NO dat ze hun meerdere hebben gevonden? We horen het wel
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • assie wrote:

Gaan we nog gewoon even vrolijk door? Of erkent NO dat ze hun meerdere hebben gevonden?

Ik heb het topic nog even nagelopen en denk dat er inderdaad geen andere conclusie getrokken kan worden dan dat DND deze niet-oorlog gewoon heel dik gewonnen heeft.
    Lijkt me erg sterk (bijna onmogelijk) dat NO in deze de overwinning wil claimen of dat ze nog zo sterk gaan terugkomen dat ze deze niet-oorlog uiteindelijk nog kunnen gaan winnen.

Zeker nu de een na de andere bij NO de V-mode in gaat en mensen bij NO legers e.d. gaan ontslaan lijkt mij dit toch het teken dat het beste er wel vanaf is bij NO op dit moment en ze er zelf ook niet meer echt in geloven.

Het is geen schande NO om een niet-oorlog te verliezen, dat kan iedereen een keer gebeuren natuurlijk.
    Het wordt pas een schande als je dit niet wilt toegeven en je de overgebleven alliantieleden laat leeghalen en afslachten omdat je te trots bent om het toe te geven !

Dus NO kom op zet je ego opzij en bescherm je overgebleven alliantieleden tegen verdere afslachting van DND en geef gewoon ff toe dan is het klaar en kunnen beide allianties weer even op adem komen na deze leuke slachtpartij !
  • Ik zie nog geen overgave :pump:

Gevecht voor Ram
    (17.08.2014 13:29:09)
    Wiebe uit mm4
    vs
    Danman uit Ram

---------------------------------------------------------------------------------------------
    ............................................. - Speerwerper............................0(-31)
    Zwaardvechter......................1972(-138) - Zwaardvechter.........................0(-600)
    Hopliet............................1629(-304) - Hopliet...............................0(-550)
    Gyrocopter...........................965(-30) - Gyrocopter.............................0(-50)
    Mortier................................90(-0) - Mortier................................40(-0)
    Kok....................................14(-0) - Kok....................................70(-0)
    Zwavel schutters......................362(-0) - .............................................
    Ram...................................100(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen..............................-666.2 - Generalen.............................-1633.6
    Aanvalspunten............................4084 - Verdedigingspunten.....................1665.5
    Schade..................................33310 - Schade.................................171677
    Schadeverdeling...........................16% - Schadeverdeling...........................84%

Winnaars: Wiebe

Verliezers: Danman

De stad Ram werd geplunderd door Wiebe. Volgende grondstoffen werden gestolen: 46087 Bouwmateriaal, 12775 Wijn, 13499 Marmer, 5260 Kristalglas, 12376 Zwavel
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • In mijn inbox klink je toch heel anders Assie.
    Volgens DND konden wij het niet langer dan 5 weken volhouden in DND gebied. We zitten nu op 7 weken. We houden het voor gezien, we hebben bereikt wat niet kon. Al zijn de meeste rapporten hier op het forum voor jullie, we hebben er ook een heleboel van spelers die wij niet mogen posten van de GO's. Ga daar dus niet al te snel vanuit Pokerman.
    Jullie mogen de overwinnen hebben van de niet-oorlog lol

Tot de volgende keer,

grt.
    Diplomaat -NO- NAME
  • sinured wrote:

Heey, is Poker nu de onpartijdige diplomtieke bemiddelaar of de assistent diplomaat van DND :rolleyes: ?

Ik (en SAP) zijn onpartijdig in deze niet-oorlog , het maakt ons niets uit of dat DND of NO wint.
    Had het verhaal andersom geweest dan had ik DND precies hetzelfde advies gegeven als ik nu NO geef.

Ik heb met zowel DND als NO gezellige diplomatieke contacten gehad in deze niet-oorlog en beide partijen weten echt wel dat SAP in deze onpartijdig is.

Maar laten we eerlijk wezen genoeg is genoeg toch , het is nooit leuk om een alliantie (ongeacht welke) totaal gedecimeerd zien te worden.

EDIT :

Zie terwijl ik mijn reactie plaats er reactie van NO is gekomen ook !
    Raar dat gevechtsrapporten niet geplaatst mogen worden maar ik zal je geloven op je woord.

Dus bij deze DND gefeliciteerd met de overwinning , en NO gefeliciteerd met de leuke gevechten die geweest zijn.
  • Zou Poker best willen hebben als assistent diplo :thumbsup:
    Maar ook SAP heeft raakvlakken met deze niet-oorlog. Ten eerste werd hen in het begin al gevraagd, of ze niet mee wilden doen aan het plunderen van DND, en ten tweede wilde peppi vrijdag een huurling op ons afsturen toen hij het niet meer kon winnen. Poker heeft toen ingegrepen, en onze huurling is van schrik de V-mode ingedoken! hahahaha
    Nogmaals bedankt Poker! Er volgden wel exorbitante rekeningen voor bemiddelingskosten, maar die konden we opvangen met de tegenrekening voor buikpijnklachten vanwege te hard lachen :l0l:

En prima Junior, dan hebben we er nu echt een eind aan gebreid. Ook wij zullen ons spullen ontslaan. We hebben weer een leuke tijd gehad, met grote pittige gevechten! Bedankt daarvoor. Want wat zouden we moeten beginnen zonder goede tegenstanders? :thumbup:

Allemaal succes met de rebuild, en nu even genieten van de welverdiende rust :br50:
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • Hebben jullie toch de hele vakantie door geknokt hè Assie ^^

assie wrote:

Wij van DND zaten deze week een beetje te brainstormen of er vóor de zomervakanties nog wat actie moet komen of niet. Als we het nu niet doen, dan komt er waarschijnlijk tot aan september niets meer van. En dat vonden we toch wel een èrg lange tijd om alleen maar bob-te-bouweren :P
    Complimenten voor beide partijen

Bedankt voor de geweldige sig Sasuke :love:

Keep calm & love Het Verhaal Achter...
  • Al49 wrote:

Junior Empire wrote:

. Al zijn de meeste rapporten hier op het forum voor jullie, we hebben er ook een heleboel van spelers die wij niet mogen posten van de GO's

?(

check score's in aanval en verdediging svp

wat een flut bewering

Nou nou nou, rustig aan he. Ik heb het over rapporten van leden van ons die niet meer mogen posten op het forum. De reactie van Poker daarop is al heel veel beter. De huurling die jij bedoelt Assie is niet direct door Peppi op jullie afgestuurd. Is zijn eigen keus geweest.
    Ik heb idd in het begin gevraagd of oa sap niet mee wilde plunderen ja. Dat klopt. In een niet oorlog mag iedereen meedoen toch :ram:
    Diplomaat -NO- NAME
  • Al49 wrote:

Junior Empire wrote:

. Al zijn de meeste rapporten hier op het forum voor jullie, we hebben er ook een heleboel van spelers die wij niet mogen posten van de GO's

?(

check score's in aanval en verdediging svp

wat een flut bewering

Heb je niks zinnigs te melden ofzo :cookie:

DND had al grote voorsprong door de slag die ze ervoor hebben gehad. Aanval- en verdedigingspunten zeggen niet veel als je niet weet hoe en wat.
  • Laten we het leuk en gezellig houden hier mensen en er geen vlammetjes topic van maken. :D

Ter verduidelijking :

Junior Empire wrote:

Ik heb idd in het begin gevraagd of oa sap niet mee wilde plunderen ja

Deze vraag hebben we inderdaad gehad van NO , echter omdat SAP onpartijdig wilde blijven zijn we hier niet op in gegaan en hebben we dit netjes afgewezen.
    Stoeipartij tussen NO en DND is tussen NO en DND dan en niemand anders waren wij van mening.

Junior Empire wrote:

De huurling die jij bedoelt Assie is niet direct door Peppi op jullie afgestuurd

Er is inderdaad iemand geweest paar dagen geleden die heeft gezegd in opdracht van NO (peppi) ingehuurd te zijn om DND te gaan aanvallen en plunderen in hun thuisgebied.
    Dit is een welles/niettes discussie geworden , peppi heeft mij gezegd dat het niet zo is en de huurling bleef volhouden van wel.

Toen heb ik gewoon gezegd tegen de huurling er zijn 2 keuzes of je stopt per direct of jij en ik gaan eens een leuke 1 op 1 doen zodat jij geen tijd meer hebt om DND lastig te vallen.
    En deze persoon is inderdaad even daarna in V-mode gegaan dus neem ik maar aan dat hij geen zin had in een 1 op 1 met mij helaas.

Zowel NO als DND gaven aan graag de niet-oorlog samen zonder inmenging van anderen te willen uitspelen.
    Ik heb zowel DND als NO aangeboden dat SAP ingeschakeld kon worden om derden die zich met de niet-oorlog willen bemoeien uit te schakelen of bezig te houden indien nodig , gelukkig is dit verder niet meer nodig geweest.

Quote Junior Empire :
    "Al zijn de meeste rapporten hier op het forum voor jullie, we hebben er
    ook een heleboel van spelers die wij niet mogen posten van de GO's."

Dit betreft dus spelers met een forumban van NO die niet kunnen posten daardoor , volgens de regels is het ook niet toegestaan om anderen te laten posten voor mensen met een forumban , deze rapporten missen we hier dus helaas.
    Tip voor NO en anderen : mensen die forumban hebben en gevechten aangaan zorg gewoon dat er 1 iemand van je ally is die even 1 eenheid naar dat gevecht stuurt , zodra er ook een andere naam in het GR staat mag deze persoon wel posten.

Beide partijen hebben een leuke tijd gehad met spannende gevechten , het hebben van plezier in de oorlog is toch vele malen belangrijken dan winnen of verliezen.
    Ik verlies liever een oorlog waarin ik veel sportiviteit , speelplezier en lol heb gehad dan dat ik een oorlog win waarin veel gezeur en onsportief gedrag tentoongesteld wordt waardoor ik er geen plezier aan beleef.
    Denk dat dat toch voor de meeste mensen zo is.
  • Pokerman wrote:

Laten we het leuk en gezellig houden hier mensen en er geen vlammetjes topic van maken. :D

Ter verduidelijking :

Junior Empire wrote:

Ik heb idd in het begin gevraagd of oa sap niet mee wilde plunderen ja

Deze vraag hebben we inderdaad gehad van NO , echter omdat SAP onpartijdig wilde blijven zijn we hier niet op in gegaan en hebben we dit netjes afgewezen.
    Stoeipartij tussen NO en DND is tussen NO en DND dan en niemand anders waren wij van mening.

Junior Empire wrote:

De huurling die jij bedoelt Assie is niet direct door Peppi op jullie afgestuurd

Er is inderdaad iemand geweest paar dagen geleden die heeft gezegd in opdracht van NO (peppi) ingehuurd te zijn om DND te gaan aanvallen en plunderen in hun thuisgebied.
    Dit is een welles/niettes discussie geworden , peppi heeft mij gezegd dat het niet zo is en de huurling bleef volhouden van wel.

Toen heb ik gewoon gezegd tegen de huurling er zijn 2 keuzes of je stopt per direct of jij en ik gaan eens een leuke 1 op 1 doen zodat jij geen tijd meer hebt om DND lastig te vallen.
    En deze persoon is inderdaad even daarna in V-mode gegaan dus neem ik maar aan dat hij geen zin had in een 1 op 1 met mij helaas.

Zowel NO als DND gaven aan graag de niet-oorlog samen zonder inmenging van anderen te willen uitspelen.
    Ik heb zowel DND als NO aangeboden dat SAP ingeschakeld kon worden om derden die zich met de niet-oorlog willen bemoeien uit te schakelen of bezig te houden indien nodig , gelukkig is dit verder niet meer nodig geweest.

Quote Junior Empire :
    "Al zijn de meeste rapporten hier op het forum voor jullie, we hebben er
    ook een heleboel van spelers die wij niet mogen posten van de GO's."

Dit betreft dus spelers met een forumban van NO die niet kunnen posten daardoor , volgens de regels is het ook niet toegestaan om anderen te laten posten voor mensen met een forumban , deze rapporten missen we hier dus helaas.
    Tip voor NO en anderen : mensen die forumban hebben en gevechten aangaan zorg gewoon dat er 1 iemand van je ally is die even 1 eenheid naar dat gevecht stuurt , zodra er ook een andere naam in het GR staat mag deze persoon wel posten.

Beide partijen hebben een leuke tijd gehad met spannende gevechten , het hebben van plezier in de oorlog is toch vele malen belangrijken dan winnen of verliezen.
    Ik verlies liever een oorlog waarin ik veel sportiviteit , speelplezier en lol heb gehad dan dat ik een oorlog win waarin veel gezeur en onsportief gedrag tentoongesteld wordt waardoor ik er geen plezier aan beleef.
    Denk dat dat toch voor de meeste mensen zo is.

Zoals al eerder aagegeven leek me de wending in het verhaal wel leuk. Een niet oorlog is nog niet eerder vertoont naar mijn weten lol
    De huurling is tegen gezegd, nee je komt niet met ons meedoen. Als je zo nodig wilt ga je maar op eigen houtje iets doen.
    Ik vind het niet zo van belang dat iemand de meeste rapporten op het forum heeft staat, er zijn spelers die er waarde aan hechten te zien hoeveel er op staan want dan heeft die partij gewonnen??? Zo werkt het dus niet helemaal en dat weet het overgebleven gros dan weer.
    Wij hebben ons punt gemaakt dat we langer dan 5 weken in dnd gebied konden vechten, dit is gedaan. Daarmee was het voor ons klaar en mag dnd de overwinning hebben.
    Echter over sportief gedrag gesproken, worden er nu op dit moment nog steeds leden van ons bewust leeggehaald door spelers van dnd welke namen ik niet ga noemen. Puur om hier de discussie niet groter te maken dan het al is. Het is immers voor iedereen zondag.
    7 weken was het en zijn het geworden. tot volgende keer.
    Diplomaat -NO- NAME
  • 19.00 uur. We zijn al een aantal uur na de woorden van onze diplo dat DND de overwinning mag hebben. Zelfs Assie zei okey prima dan stoppen wij ook(ongeveer in die strekking) Hoe kan het dan dat er nog steeds geplunderd word door DND?? Kunnen sommige niet goed lezen en moet alles mondeling verteld worden? Wiebe? Baasa? Wie nog meer?
    Jullie komen vaak op het forum om te spammen dus klets niet meer over onsportief gedrag. Ga gerust door, dat maakt je zwakker. :br50: Komt goed.
    Ik blijf lachen
  • Danman wrote:

19.00 uur. We zijn al een aantal uur na de woorden van onze diplo dat DND de overwinning mag hebben. Zelfs Assie zei okey prima dan stoppen wij ook(ongeveer in die strekking) Hoe kan het dan dat er nog steeds geplunderd word door DND?? Kunnen sommige niet goed lezen en moet alles mondeling verteld worden? Wiebe? Baasa? Wie nog meer?
    Jullie komen vaak op het forum om te spammen dus klets niet meer over onsportief gedrag. Ga gerust door, dat maakt je zwakker. Komt goed.
    Ik blijf lachen

Ach Danman. 1 stadje van je gaat inderdaad leeg omdat je me niet zo leuk behandeld op de agora, sorry hoor maar je vraagt er toch echt zelf om :) je kan ook je excuses aanbieden, hier of op de agora. Dan ga ook ik richting huis....

Je kan overigens ook je hout doneren he...... Want dat doe je op dat eiland echt belabberd :l0l:
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • Danman,
    ik reageer op je bericht omdat de toon van je forumpost nogal verschild van je toon op de agora
    als dat rapporteerbaar is in jou ogen...boeiend

en nee, je hoeft niet te doneren, dat doe ik wel, ik was toch een donatie account ? 8-)

fear your fear to be too little