TAFT vs. TTV

• Battle of Victory

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• TAFT vs. TTV

En ook dit was weer een mooie overwinning 8-)

Zeegevecht bij brocopondo
      (16.03.2014 4:15:46)
      Deathmasked uit Rome, Venetië, Beukertje, Napels, VVVSybren uit Venetië, Rome, brocopondo, VVVJeroen uit Blauw, Caro uit Venetië, Rome, De-Kardinaal uit Beukertje, polis neuf, brocopondo, Napels, Palermo, Rome, Venetië, Woopie uit Rome, Venetië, izar uit Venetië, Rome
      vs
      rinsma uit boten te koop, Bruin, greumel11 uit brocopondo, De Smederij, Milaan, draak kalkoen uit Polis, brocopondo, Qyliam, carn dum, Monte Subasio, Polis, Bruin, twinkel, boten te koop, De Smederij, S world VIII, Milaan, BordetenNL uit Qyliam, danibaba uit Polis, leeuwarden uit leeuwarden1, leeuwarden, leeuwarden9, leeuwarden3, S world VIII, leeuwarden2, Azerila uit S world VIII, SirWiIdcard uit De Smederij, Grijpstuiver uit Monte Subasio, Bernardone, Assisi, PRT Revolution

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Vuurschip...........................113(-643) - Vuurschip..........................472(-1671)
      Tender................................471(-0) - Tender................................329(-0)
      Ramschip..........................2659(-2058) - Ramschip..........................1924(-2243)
      Mortier schip......................1726(-126) - Mortier schip........................1587(-0)
      Stoomram..........................1905(-1376) - Stoomram...........................960(-1127)
      Rakettenschip......................1098(-494) - Rakettenschip.......................640(-543)
      Schoepenradsnelheidsschip............1256(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............3210(-0)
      Ballonendrager......................458(-237) - Ballonendrager......................207(-224)
      ............................................. - Onderzeeër.............................89(-0)
      ............................................. - Katapult schip.........................55(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen..............................-70591 - Generalen............................-70099.2
      Aanvalspunten..........................175248 - Verdedigingspunten...................176477.5

Winnaars: danibaba, BordetenNL, greumel11, leeuwarden, draak kalkoen, rinsma, Azerila, SirWiIdcard , Grijpstuiver

Verliezers: Deathmasked, VVVSybren, draak kalkoen, Caro, greumel11, De-Kardinaal, leeuwarden, Woopie, danibaba, VVVJeroen, izar
    • KDJC was ten tijde van de gevechten lid van TAFT, en heeft ons ook flink aangevallen, dus waarom zou ik hem bedanken?
      Ik weet dat jullie met ruzie uit elkaar zijn gegaan, maar dat geldt voor wel meer spelers, er gaan aan de lopende band mensen weg bij TAFT, dus ik kan dat allemaal niet bijhouden.
      KDJC heeft zo'n wit cirkeltje boven zijn avatar, dus aan hem zal het vast niet gelegen hebben.
    • ohw, maar het is vast en zeker wel bekend binnen ttv waarom, maargoed;

je kan hem bedanken voor de medewerking?!
      hij zou in eerste instantie een kolosje inzetten, die bleef maar uit en toen ging hij de v-mode in waardoor al onze schepen verspreid raakte en we dus ook niks meer in het gevecht konden stoppen, met het gevolg dat er iemand niet online was en zijn vloot niet uit het gevecht kon halen, ik en wat andere zijn nog ff gebleven om meer tijd te geven voor online komen en terugtrekken, ik ging weg in ronde 113, toen was de schade van ronde 1 t/m113 (waarbij we de laatste rondes dus ook al niks vers konden inbrengen);

Generalen............................-60724.6 - Generalen............................-64855.6
      Aanvalspunten..........................162139 - Verdedigingspunten...................151811.5

maar oké, een overwinning is een overwinning hoe het ook is gedaan.. :br50: maar als je die manier een 'mooie' overwinning vind :pillepalle:
    • Tja, ik weet niet wat er bij jullie achter de schermen plaats vindt. Maar het was één van jullie leden, dus als jullie intern de boel niet op orde hebben, of mensen niet willen meewerken en de boel (bewust) in de soep laten lopen, dan is dat uit tactisch oogpunt voor ons alleen maar mooier. Ik zou dit soort 'vuile was' niet buiten hangen maar lekker intern houden, maar dat is mijn mening.
      Het is de taak van de generaal om de missie te leiden en goede stationeringsplekken te kiezen. Als je dan bij iemand gaat staan die niet mee wil werken, dan is dat een inschattingsfout.
    • Wees gerust DaniBaba, zelfs TAFT leden weten schijnbaar niet wat er zich echt afspeelde, of ze willen het niet geloven. Dat laat ik maar in het midden. Ik kan nu wel het hele verhaal hier gaan plaatsen of wat vertellen over recente TAFT schandalen die ik van div. spelers gehoort heb. Maar daar heb ik geen zin in, dit is oud nieuws, ik ben al een tijdje gestopt op Alpha en dit draait helemaal niet om mij, hoewel graag verwijten worden gegooit naar de rotte appels. Gefeliciteerd met jullie overwinningen TTV.

Bedankt voor de geweldige sig Sasuke :love:

Keep calm & love Het Verhaal Achter...