Piraten op Gamma

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Piraten op Gamma

Gezien er heftige discussies op Delta zijn qua Piraten
    Dacht ik laten we eens een discussie openen op Gamma.
    Op delta maakt BOG de dienst uit zoals gezegd, Op gamma maakt DND de dienst uit.
    Altijd minimaal 1 en 2
    De verschillen echter met Delta Bog en Gamma DND:

DND maakt het altijd mensen onmogelijk . tot de laatste minuut mensen plunderen.
    Op delta is er tenminste met BOG normale afspraken te maken.
    Helaas is dit op gamma NIET mogelijk. DND waant zich heer en meester, en om letterlijk J-Man/Lisa te citeren.
    Wij (DND) bepalen wel wie er in de Top 50 komen en Zeker in de top 10.

Het meester gedeelte klopt Het fatsoen van de Heer is ver te vinden.
    Ben toch wel benieuwd hoe mensen op Gamma hier over denken..
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Ik geef je helemaal gelijk, maar wat wil je ertegen gaan doen? Wat is je plan?
    Ik bedoel heel snel heel veel punten verzamelen is niet moeilijk, maar ik heb niet de mogelijkheid het elke keer om te gaan zetten met ambrosia zoals Lisa/Annie/j-man dat doet, dus ik zal het nooit van haar gaan winnen.
  • Jah Chaos dat is ook de vraag, wat doe je er tegen.
    Enige manier is vanaf dag 1 gelijk continu plunderen. wat ze in principe bij ons doen.
    Maargoed sommige spelers gooien er punt 1. ENORM veel ambrosia doorheen punt 2. Worden ENORM gesponsord vooral de eerste dagen zodat ze heel snel een megaleger hebben.zodat ze de rest meteen klein kunnen krijgen.
    Wat mogelijk is is dat er 1 speler gewoon de hele ronde gesponsord word door een man of 20/30 en dan de laatste paar dagen DND helemaal leegvegen. dat is 1 van de opties die er is.

Iemand anders andere opties hoor ik het graag :D

Beste optie blijf ik bij : Stop de Piraten !! Gameforge !! Stop de piraten
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(