Openbare onderhandelingen piratenspel

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Simpele oplossingen zijn er al zoveel voorgedragen dus hier nogmaals een simpele DEAL.
    Er komt GEEN deal.

BOG gaat piraten blijven plunderen tot de laatste seconden bij Hades en gaat zorgen dat er geen hades meer hoog eindigt ??
    Weet niet of dat dan een simpele Werelddeal is .. Helaas worden vele spelers op delta hiervan de dupe omdat Hades het dan van de kleintjes moet hebben.

Weer een nutteloze Dealmogelijkheid :D

Hoop dat GF met nog meer nutteloze updates komt als piraten !! :<3:
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Perry wrote:

- Niemand plundert meer in de laatste week. Als iemand dit wel doet, wordt die beroofd tot op de laatste houtsnipper.
    Zo'n rare oplossing is dit niet hoor.
    Als we dit gezamenlijk afspreken kan dit gewoon.
    En stel iemand houd zich niet aan de afspraken, speler A berooft speler B terwijl het nog 3 dagen is. Als speler B dit dan zsm op het Forum zet, ziet iedereen het, kan speler A meteen erna leeggehaald worden en kan die niet als excuus iemand anders meer laten komen.
    En ook als speler B bijvoorbeeld niet bekend is met het forum en naar spelers C gaat, dan zet speler C het op het forum en haalt speler A dan pas leeg. Als die zijn acties concreet op het forum zet en zo snel mogelijk is dit goed te handhaven en te controleren.

Het is alleen maar of iedereen dat wil... zullen zat mensen zijn die het natuurlijk niet openlijk toegeven, maar dat zoals het nu is veel meer in hun voordeel is...
    Delta: JAA

Thx SugarBear!!!

I'm not afraid of The Dark. The Dark is afraid of ME.

Al49 wrote:

idd, goeie gedachte x-master
    Jaja, zelfs ik heb ooit goede gedachtes :pump:
  • Joffer wrote:

deuz14 wrote:

Ik wil nog steeds na 2 weken plunderen stoppen hoor zodat iedereen een kans krijgt...

lezen is zeker moeilijk voor je deuz, en je eigen woorden onthouden ook blijkbaar. Geeft wel aan hoe betrouwbaar je overkomt...

en het voorbeeld dat je noemde is hier voor ook al eerder uitgekauwd:

je bakte zoete broodjes met BOG, we spraken af dat we je met rust zouden laten. Je kreeg zelfs piratenpunten van een spaarder van ons.
    Vervolgens stalt een agressieve piraat van Hades haar punten bij jou, die ze eerder bij het BOG netwerk had opgehaald.
    Leuk verzonnen maar ook weer uitstekend voorbeeld van hoe betrouwbaar je op me overkomt....

Gedrag in game spreekt duidelijker taal dan forumberichten.
    De spelers op Delta kennen je en ze kennen mij ook.

deuz, ga gerust nog even door met hier mooie verhalen ophangen, ik reageer niet meer op je in dit topic.
    Alleen als anderen nog iets nieuws in te brengen hebben en ik me geroepen voel daarop te antwoorden of een aanvulling te geven, zul je me hier weer zien.

Hahaha waarom gelijk schelden en zeggen dat ik onbetrouwbaar ben Joffer? Is een behoorlijk zwakte bod mja dat kan ook haast niet anders als je weet dat je ongelijk hebt ;)
    Ik heb een VOORSTEL gedaan....daar sta ik nog steeds achter hoor....

En wat betreft dat akkefietje...Ik wist niet dat ze van BoG geplunderd waren, wij hebben (misschien is dat slecht ik weet het niet) geen 24 uur per dag contact met elkaar.....en bovendien...het had ook anders opgelost kunnen worden. Als er gevraagd was of ik die punten wilde omzetten had dat ook prima gekund.....maar dit was natuurlijk weer een uitstekende reden om afspraken te schenden en er met een leuk verhaal mee weg te komen :thumbsup:

Al49 wrote:

deuz14 wrote:

1 + 3. Ik kan me diverse situaties herinneren waarin dat niet het geval was. Zal nog 1 voorbeeld opnoemen. Een medespeler van mijn alliantie vraagt me of ik haar punten wil ophalen want de boeman van BoG komt langs om haar te plunderen. Ik pik deze punten in en kom op plek 2 in de topscore lijst op zondag. Vervolgens staat een half uur later de betreffende boeman van BoG op mijn stoep....

o,o...de vermoorde onschuld

ja, idd zo ging het ongeveer...we hadden een soort afspraak met jou, dat een allygenoot dan los gaat met piraten, en dan tegenbezoek krijgt, en jij haar punten dan ophaalt, dan schend bog een afspraak, omdat ze een rad voor de ogen gedraaid word,

je beroept je in welbespraaktdheid op de mogelijkheid tot afspraken met BOG, idd, de mogelijkheid is er altijd, maar van jou geloofwaardigheid is niet veel meer over, met dit topic versterk je alleen maar ons beeld van je, iets met die ''eu'' klanken als in sneu etc...

laat eerst je legers maar es spreken,
    al bij al is ikariam een vechtspel, geen piratenspel, of gezellig kletsen spel

Mn legers spreken...ach volgens mij een paar dagen lang een stadje bezet (naast wat andere activiteiten) van jouw en dat was prima conform mijn taak. Hoef niet perse mn ego op te poetsen door met veel generale langs te komen en iemand het spelen onmogelijk te maken...

Ook voor jouw geldt dat het een behoorlijk zwakte bod is om gelijk te beginnen over sneu etc terwijl er een normale topic geopend is....Ik kan nu ook wel wat dingen roepen waarom sommige dingen die ik over je weet nu ineens op zijn plek vallen maar dat vind ik nou ook weer niet noodzakelijk ;)

Perry wrote:

Kijk wat Spongebob doet, die zegt wat en er wordt gelijk gekibbeld. Er komen mooie gevechtsrapporten uit, dus ga maar lekker door.

Alleen het gaat allemaal maar over acties uit het verleden, over acties van Hades, BOG en Deuz zijn acties. ALS wij een wereld deal willen sluiten, moeten we zulke dingen aan de kant gooien en lekker een simpele deal sluiten zonder moeilijk te doen.

Als voorbeeld:
    - Niemand plundert meer in de laatste week. Als iemand dit wel doet, wordt die beroofd tot op de laatste houtsnipper.

Volgens mij gaat het om een wereld deal? Maar willen wij dit wel? Sinds afgelopen ronde loopt alles een keer anders, verandering kan goed/leuk zijn voor de spel belevenis. Kijk bijvoorbeeld naar al die mooie gevechten. Zo hoort Ikariam er wel een beetje uit te zien vind ik. Of ben ik nu de enige die zo denkt? (

Ik heb geen idee of we dat willen? BoG pretendeert namens heel veel kleine spelers te spreken dus die zullen ook wel weten wat deze kleine spelers willen.
    Wat mij betreft kunnen we gewoon doorgaan zoals het nu gaat als het moet, maar als er afspraken gemaakt worden houd ik me daar ook gewoon aan.

Het leuke vind ik wel, dat nu ook kleine spelers en allianties een sterke piraat leveren (bijv. XXXXS). Hopelijk schrikken mensen daarvan en komen ze niet meer bij hun langs waardoor XXXXS aan het eind van de ronde een zelfverdiende bonus ophaalt...maar 1 ding heb je helemaal gelijk in Perry, Delta is weer actief :br50:
  • deuz14 wrote:

Hopelijk schrikken mensen daarvan en komen ze niet meer bij hun langs waardoor XXXXS aan het eind van de ronde een zelfverdiende bonus ophaalt.

dat lukt ze iedere ronde tot heden hoor deuz,
    en ik deel je hoop dat de grotere spelers ze met rust laten, fijn dat we het zo eens zijn met elkaar !!

...ehhh wat deed je piratenploffer vanmorgen dan op dat xxxxs eiland ?(

je daden staan averechts op je praten, en je dan nog afvragen waarom we dit topic niet serieus nemen ? :l0l:

fear your fear to be too little
  • Al49 wrote:

deuz14 wrote:

Hopelijk schrikken mensen daarvan en komen ze niet meer bij hun langs waardoor XXXXS aan het eind van de ronde een zelfverdiende bonus ophaalt.

dat lukt ze iedere ronde tot heden hoor deuz,
    en ik deel je hoop dat de grotere spelers ze met rust laten, fijn dat we het zo eens zijn met elkaar !!

...ehhh wat deed je piratenploffer vanmorgen dan op dat xxxxs eiland ?(

je daden staan averechts op je praten, en je dan nog afvragen waarom we dit topic niet serieus nemen ? :l0l:

Nee hoor...de meeste ronde's was het omdat jij vervolgens langs kwam en niet op eigen kracht ;)

En voor zover ik kan zien zijn we nog steeds in de eerste 2 weken en is iedereen dus vrij te plunderen (zoals ik overal al heb verteld in de berichten).
    De laatste week zal ik niet zo snel bij XXXXS langs gaan omdat ik dan waarschijnlijk lisz op mn dak ga krijgen....dat is het leuke dat ook zij nu geprikkeld zijn en zich zelfstandig bemoeien in het piratenspel...
    Dus zo averechts staat het niet op mijn ingame acties, maar goed het was een leuke geprobeerde poging om mij weer zwart te maken....t gaat alleen nu wel erg opvallen dat er suggestief gelezen word Al49 :thumbdown:

Oh en voor jouw informatie, mn ploffer nog steeds op dat eiland hoor maar dat had je vast wel gezien zodat je 1 minuut nadat ik mn vesting weer herbouwd hebt mij kan aanvallen :pillepalle:
  • deuz14 wrote:

t gaat alleen nu wel erg opvallen dat er suggestief gelezen word Al49 :thumbdown:

Heel duidelijk ja. Je bent echt een meester op dat gebied, deuz14! Fijn dat je dat zelf even aangeeft zodat mensen je teksten met een korreltje zout kunnen nemen.
    :!: De gebruikers van je systeem zijn je experts. Waardeer ze en betrek ze zoveel mogelijk bij de ontwikkeling. :gamer:
  • DJbartezz wrote:

Simpele oplossingen zijn er al zoveel voorgedragen dus hier nogmaals een simpele DEAL.
    Er komt GEEN deal.

BOG gaat piraten blijven plunderen tot de laatste seconden bij Hades en gaat zorgen dat er geen hades meer hoog eindigt ??
    Weet niet of dat dan een simpele Werelddeal is .. Helaas worden vele spelers op delta hiervan de dupe omdat Hades het dan van de kleintjes moet hebben.

Weer een nutteloze Dealmogelijkheid :D

Hoop dat GF met nog meer nutteloze updates komt als piraten !! :<3:

Niemand vond mijn overeenkomst de mooiste ? ik vind het wel duidelijk tenminste :D

Hades staat nu ff flink in de generale maar over paar weken zijn ze dat weer zat en willen ze graag weer op de steigers staan om te gaan bouwen ...
    Dan worden alle plunders weer terug gehaald :D

Nu is het jullie beurt om goud te verspillen <knip> we zien elkaar wel weer op het slachtveld <knip>

ff voor de duidelijkheid dus : Geen overeenkomst altijd plunderen !! jaaaren lang <knip>

Herinnering: maximum van 6 kleine smileys toegestaan. (grote of bewegende smileys tellen in dezen voor 2 kleine smileys)
    ~Darksinth 2014/5/31 11:02
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Niemand heeft blijkbaar iets tegen het voorstel van dj, dus dan gaat iedereen hier akkoord mee?
    Dan is het afgerond zo lijkt mij.. alleen rond zondag zullen er wel weer berichten komen. Dat is aldoor zo. :stick:
  • Perry wrote:

Niemand heeft blijkbaar iets tegen het voorstel van dj, dus dan gaat iedereen hier akkoord mee?
    Dan is het afgerond zo lijkt mij.. alleen rond zondag zullen er wel weer berichten komen. Dat is aldoor zo. :stick:

Haha dat zal vast wel.......maar moest ik het voorstel van DJ dan serieus nemen? :l0l:
  • inmiddels Arguseye zal er waarschijnlijk gewoon geen overeenkomst komen.
    Beide partijen willen nergens aan toegeven en lopen dus continu vast.
    Deze topic kan net zo goed gesloten worden. maar Deuz houd er nou eenmaal van om discussies te starten.
    Jammer genoeg komt hij ingame bijna nergens voor.. vlucht continu .. en kan verder alleen maar klagen over piratenpuntjes.. Net als VVVSybren..

Hey Hanell wanneer ga je in Vmode VVVsybren heeft het je tenslotte belooft je te teisteren tot je in vmode gaat :D echt te lachwekkende bedreigingen.
    Ben eerder benieuwd hoelang de leden van Hades dit vol gaan houden.. meeste zijn tenslotte bouwers..
    ze zullen het mss een maand. mss 2 maand volhouden en daarna is de zin eraf om te vechten en wij van BOG gaan ook dan gewoon nog lachend door.
    En deuz zoals je weet...ik heb nog een aantal plunderen bij je te doen :D
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • DJbartezz wrote:

inmiddels Arguseye zal er waarschijnlijk gewoon geen overeenkomst komen.
    Beide partijen willen nergens aan toegeven en lopen dus continu vast.
    Deze topic kan net zo goed gesloten worden. maar Deuz houd er nou eenmaal van om discussies te starten.
    Jammer genoeg komt hij ingame bijna nergens voor.. vlucht continu .. en kan verder alleen maar klagen over piratenpuntjes.. Net als VVVSybren..

Hey Hanell wanneer ga je in Vmode VVVsybren heeft het je tenslotte belooft je te teisteren tot je in vmode gaat :D echt te lachwekkende bedreigingen.
    Ben eerder benieuwd hoelang de leden van Hades dit vol gaan houden.. meeste zijn tenslotte bouwers..
    ze zullen het mss een maand. mss 2 maand volhouden en daarna is de zin eraf om te vechten en wij van BOG gaan ook dan gewoon nog lachend door.
    En deuz zoals je weet...ik heb nog een aantal plunderen bij je te doen :D

Haha ik kan ook wel een speler noemen van BoG die ging proberen mij jankend van ikariam af te jagen maar vlak daarna ging hij toch zelf in v-mode....
    Ik houd er niet zozeer van om discussies te openen hoor maar meer om aan te tonen dat er dingen gezegd worden die vervolgens niet waar gemaakt kunnen of willen worden....

Oh en Bartezz, over dat vluchten gesproken...wie riep er heel stoer dat ie binnenkort op 'mijn' eilandje (had er 7 steden) kwam en mij het leven zuur ging maken?
    Maak ik zelfs een plaatsje voor je vrij zodat je niet de dure 17de plek hoeft te kopen en dan blijf je er maar 2 weken staan om alweer in v-mode te gaan en vervolgens een week later zelfs je gehele kolonie weg te halen.....

Dus kijk eerst even naar jezelf voordat je, komt ie weer, gaat roeptoeteren op het forum :)
    We weten al tijden dat je graag stookt...
  • Door het meermaals off-topic gaan na een algemene herinnering hierover zal dit topic gesloten worden.
    ~Darksinth 2014/6/10 11:30

one look is worth a Thousand words
    Lid cofl - Colonial Fleet

Board Moderator Wereld Sectie
    Moderator Beta, Delta en Gamma

IRC Support
    Voor vragen en/of opmerkingen: stuur mij een PM: Darksinth!
    aanspreken op IRC of mailen naar darksinth@ikariam.nl mag natuurlijk ook!