Sjonhead verlaat Ikariam

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Sjonhead verlaat Ikariam

Aloha Ikariam,

Na een lange tijd dit spelletje te hebben gespeeld is het tijd om te stoppen.

Ikariam is al een lange tijd niet meer het spelletje wat ik graag speelde, het pay to win concept wordt iets teveel gehandhaafd in mijn ogen en dat is spelbederf.. (Volgens de leuke ikariam regels is dat iets wat wij niet andere spelers mogen aandoen..?!) Maar goed om niet teveel modder te gooien richting GameForge wil ik iedereen, vriend en vijand, een fijne toekomst wensen! Moge jullie veel plezier aan mij hebben gehad, dat wat ik ook aan jullie spelers heb gehad. Na 3100 forum berichten en heel veel gedoe ingame misschien wel 1 van de bekendste ikariam spelers ooit komt er een punt achter die vaak wel leuke tijd. Wie weet tot ziens, zal dan alleen wel op een console moeten zijn, maar daar speel ik onder dezelfde naam.

Om DaddyDJ voor te zijn... nee ik stop echt, ik kom niet meer terug haha.

Met vriendelijke groet,

Sjonhead 8-)
      STOP
    • Het hing al even in de lucht, desalniettemin een spijtig vertrek. Je was een waardig speler zonder twijfel en een historisch figuur op vooral Gamma en Delta voor mij ^^ zeker weten een van de bekendste zoals je zelf al suggereerde. Veel geluk en voorspoed met wat de toekomst je allemaal zal brengen Sjonhead :)

Bedankt voor de geweldige sig Sasuke :love:

Keep calm & love Het Verhaal Achter...
    • Doodzonde. bedankt voor de toegevoegde waarde aan dit forum Sjonhead. Het ga je goed IRL.

M.v.g

A Real Hardcore Rabbit! ( Diplomaat DR Beta )

'Er zijn nederlagen die triomfanterlijker zijn dan overwinningen.'
      - Michel de Montaigne -
    • Zóóó jammer Sjon! Voor ons dan, voor jou is het waarschijnlijk een goede beslissing. Ingame hebben we et er al over gehad, maar ik ga et hier gewoon nog een keer herhalen, zodat je het nog járen na kunt lezen: IK GA JE MISSEN!! ;(
      Knuffeltje van assie :bub:
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • Heb het altijd erg leuk gevonden tegen je en met je te vechten. Je bent voor mij toch wel 1 van de meest gewaardeerde spelers in mijn ikariam omgeving en ik betreur het dus ook dat je deze wereld gaat verlaten. Ik kan je opzich geen ongelijk geven want ikariam is niet zo leuk meer als dat het vroeger was. met al die suffe wonderen bevoorbeeld. Jammer dat je stopt maar zeker begrijpelijk. IK speel zelf ook op een laag pitje op gamma maar na jou verlaten van deze wereld gooi ik op gamma ook de handdoek in de ring en zal binnekort mijn gamma account ook in de uitverkoop doen

Ik wens je in reallife veel plezier toe en ik hoop dat je een xbox heb want dan heb je nog kans dat je me daar tegenkom.

Het beste en badankt voor de leuke gezamelijke jaren als vriend of vijand

mvg LeSheep

Member of [Danger Zone -DZ- op Zeta
      Je bent ze vast wel eens
      tegen gekomen. :D

Only the dead have seen the end of war.
    • Hoi Sjonhead,

Erg spijtig om je te zien gaan, je bent zeker 1 van de veelbesproken mensen op gamma. En denk dat er weinig zijn die jouw naam dan ook niet zullen kennen
      Gamma zal anders zijn als je eenmaal vertrokken bent, maar zo moet iedereen zijn keuzes maken.
      Toch zal Gamma je missen en de naam Sjonhead zal nog lang op gamma nabesproken worden.
      We hebben menig maal in de clinch gelegen met elkaar en je mooiste uitspraak Kuri en ik 2 loslopende tekels kan ik nog altijd om lachen :)

Het gaat je verder allemaal goed en wie weet op de ps4 ;) zodra ik er 1 heb zal ik je weer toevoegen..
      Ik ben benieuwd of je beter kan stoppen met ikariam als ik ;)

Grt
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • Sjonhead het ga je goed. Wij hebben ook zeer regelmatig in de clinch gelegen en ik ben hier niet altijd even vriendelijk geweest. Ik roep hier vaak onvriendelijke zaken uit vooral fanatisme die eigenlijk helemaal niet bij mij passen. In reallife ben ik een heel ander iemand. LAB is in mijn ogen de stabielste alli van Gamma dit is denk ik ook de reden dat jullie zo lang bestaan. Ik denk dat jij daar o.a. een grote rol in hebt gespeeld.

Trouwens, ik stop er ook mee. Ik speel al een jaar met tegenzin en kan het bijna niet meer opbrengen om nog in te loggen. Na een kleine 5 jaar is het mooi geweest. Als het meezit wordt mijn account morgen overgenomen.

Cheers

Tank
    • Sjonhead stopt en gelijk nog 2 spelers die stoppen :P gaat goed zo met ikariam Gamma
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • hey sjonhead, altijd jammer om te lezen dat er iemand stopt ;(
      ik snap je keuze wel, er zijn ook zoveel andere leuke dingen te doen, desondanks ga ik je wel missen
      ondertussen ben ik je een beetje uit het oog verloren jammer genoeg, hopelijk kunnen we nog eens op fb bijkletsen?

veel succes en plezier toegewenst in rl, en wie weet kom je terug ikariam spelen
      je bent van harte welkom :)

Dankje Sasuke
    • @Tankbat, dat is een onderdeel van het spelletje :). Ook voor jou, het ga je goed!

@SpecialD, het begin van vele haha. Maakt het voor jou makkelijker om ook te stoppen haha.

@melissa, als het goed is.. als je me niet verwijderd hebt, sta je nog steeds op me FB. Ben altijd bereikbaar.

@Bullshark, ag kan je eindelijk eens winnen! Zie het positief in!

Bedankt voor de warme berichten mensen, momenteel heb ik 2 gegadigden voor mijn account op Gamma en 1 op iota. Zodra dat balletje gaat rollen kunnen de accounts overgenomen worden en neem ik nog een laatste x afscheid.
      STOP
    • Overdracht op Gamma is afgerond, veel plezier Perry met het account!

iota is de overdracht bezig, als het goed is is dat ook voor het weekend afgerond.

Ik wens iedereen een fijne toekomst en wie weet tot ziens. Op de Ps4 heet ik ook Sjonhead dus ben er altijd toe te voegen voor een potje voetballen of schieten.

Gr
      STOP
    • sjonhead wrote:

Overdracht op Gamma is afgerond, veel plezier Perry met het account!

iota is de overdracht bezig, als het goed is is dat ook voor het weekend afgerond.

Ik wens iedereen een fijne toekomst en wie weet tot ziens. Op de Ps4 heet ik ook Sjonhead dus ben er altijd toe te voegen voor een potje voetballen of schieten.

Gr

Heet je op de ps3 ook sjonhead?
      Trots Lid D-R

Bedankt meliss voor deze sig!