Gevechten DND vs -NO-

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Haha Rebel. Dan kom je toch niet langs...
    We gaan nog wel even door:) Of je nou langskomt of niet :l0l:

Gevecht voor -NO- rozwavel
    (16.04.2014 20:54:30)
    J-man75 uit Polis
    vs
    tibo uit -NO- rozwavel

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Hopliet...............................297(-3) - .............................................
    Mortier................................36(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................3(-4)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen................................-4.2 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................10.5
    Damage Received...........................210 - Damage Received.........................96999
    Damage Percent.............................0% - Damage Percent...........................100%

Winnaars: J-man75

De stad -NO- rozwavel werd geplunderd door J-man75. Volgende grondstoffen werden gestolen: 73997 , 8307 , 10630 , 4065

Het wonder Hephaistos smederij' van J-man75 is actief. (16.04.2014 20:54:30)

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

• Als je hebt verloren is het afgelopen. Dit is nog niet afgelopen. De acties van Wiebe bewijzen het. En op de manier waarop wij en jullie bezig waren zouden we mee kunnen doorgaan totdat we tussen 6 planken zouden liggen. Ik hoop dat dat voor ieder van ons en jullie nog tig jaren zal duren.

En over verlies gesproken, wij hebben weinig slagen echt verloren. Dus we hoeven geen verlies te nemen. De feiten wijzen erop dat we het echt beu waren.
  • Ga nou niet zo met elkaar lopen kibbelen jongens! Haha, mooie gevechten gehad, zonder gezeur, en nu ist over en begint et gedram?
    Rebel, we hebben ons heus niet overgegeven hoor. We hebben simpelweg een doelloos gevecht gekapt. We zijn sterk, en dat weet je. Wie weet zijn jullie even sterk, maar ik wed nu al met je dat -NO- het geen 5 weken, midden in DND gebied, volhoudt. Ik daag je uit! lol
    Alleen op die manier kun je vergelijken :sm:
    Het zeegevecht nog:

Zeegevecht bij scrabble
    (16.04.2014 21:12:27)
    Who Cares uit Ploep, hikmet uit Polis, Bigbear uit -NO-BackinBlack, -NO- Nova, Twentse-Tukker uit -NO- Nova, scrabble, -REBEL- uit -NO- Nova, Moky_PI uit VST Wateringen, Polissss, peppi uit VST Wateringen, -NO-BackinBlack, Polis, Yogi uit Polis, Evilpenguin uit Enthalpie, holbedr88 uit NO-Frentsjer, Kokki uit -NO- Nova, Sky uit -NO-BackinBlack, vox uit -NO-BackinBlack, Polis, Danman uit -NO- Nova, Polis
    vs
    Perry uit MarmerHead, zwavelzuur, Sportable, Marmertju, ladypiraat uit hehe alweer, LIEFDE 3, IJVER 4, Alcohol 7, otje uit Kitzbuhel, peke uit Rocker 3, Erebus uit Te Warskip, Rules, Vloonstad, gerrie8888 uit scrabble, Te Warskip, Polis, gezellig hier, Schaesberg-deux, warres tawney, rammstein- 1, warres ruby, Sulfetië, zwaafie 2, zwaafie 1, marmonella1, Rammstein, Assie uit Polissss, DND Bacchus, DND Zwavelas, DND Vesuvius, DND Swarovski, DND BloodyTown, DND AssieMarmer, DND Carrara, Xena uit Tanpa Nama, Nimeta, Nameless, Pas de Nom, moggie uit DND英 julia, Δ Far Far Away, Δ Buitenhuis, DNDBlue Café, erik001 uit Fort Duckburg, Wiebe uit Slachthuis, Dansen, Vliegen, Spelen, Doorgaan, Springen, -rabar- uit Schorpioen, Alkmaar, Karel Doorman, 7 Provincien, Holland, KArthur uit Rottumerplaat, Danie uit Daan3

Ramschip.........................13253(-3273) - Ramschip..........................8325(-3157)
    Stoomram..........................6801(-2297) - Stoomram..........................2252(-2254)
    Tender................................727(-0) - Tender................................836(-0)
    ............................................. - Ballista schip.........................30(-0)
    Katapult schip.........................10(-0) - Katapult schip........................249(-0)
    Mortier schip........................5528(-0) - Mortier schip........................2244(-0)
    Rakettenschip......................2178(-794) - Rakettenschip.......................997(-866)
    Onderzeeër.............................12(-0) - Onderzeeër............................415(-0)
    Schoepenradsnelheidsschip...........4583(-16) - Schoepenradsnelheidsschip............2210(-0)
    Ballonendrager.....................2233(-242) - Ballonendrager......................666(-310)
    ............................................. - Vuurschip...............................6(-0)
    Generalen...........................-100603.4 - Generalen.............................-102809
    Aanvalspunten........................257022.5 - Verdedigingspunten...................251508.5
    Damage Received.......................5030170 - Damage Received.......................5140450
    Damage Percent............................49% - Damage Percent............................51%

Winnaars: hikmet, peppi, -REBEL-, Moky_PI, Evilpenguin, Sky, Danman, Kokki, vox, Who Cares

Verliezers: Who Cares, Xena, Twentse-Tukker, hikmet, Kokki, -REBEL-, Moky_PI, Bigbear, vox, peppi, Sky, holbedr88, gerrie8888, Yogi, Perry, Danman, peke, erik001, Erebus, Assie, ladypiraat, moggie, -rabar-, KArthur, Danie, Wiebe, otje

Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • Wat een onzin, wij waren jullie in de laatste stad aan het slopen, en dan vluchten jullie allemaal en dat zet je hier op het forum neer dat jullie het voor gezien houden en dat jullie gaan terug trekken, zo kan ik er ook nog wel 10 verzinnen.

Vervolgens gaat meneertje j-man vrolijk door om tibo aan te vallen en te plunderen, (die Puper zit vol met frustraties) douw dan gelijk een mes in iedereen ze rug.
    Een laffe actie vind ik dat :thumbdown:

Als je wel wil vechten dan moet je niet vluchten, dat zegt wel weer genoeg over DND.
    En nee, wij nemen jou uitdaging niet aan, wie A zegt moet ook B zeggen :stick:

In mijn ogen is vluchten je verlies en je meerdere erkennen.
    Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
  • Check de aantallen Rebel, van de eenheden die we zowel in vloot- als landgevecht hadden staan. Dat had nog dagen/wekenlang door kunnen gaan. Wie sloopt daar wie?
    Dat je de uitdaging niet aan durft te gaan, zegt voor mij genoeg.
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • Na sry Assie zelfs ik zie dit als wel degelijk vluchten, zo niet had dan lekker doorgegaan jullie deden het goed in het begin maar hadden op het laats niks meer in te brengen, zelfs me de kolossen kregen jullie geen lucht meer, :ram:

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
    "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
  • Na we lopen niet achter een vluchtende Alliantie aan je moet weten voor je zelf wanneer het over is :koek:

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
    "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
  • We trekken gewoon de stekker uit het gevecht in NO gebied gewoon omdat het kan. Als jullie dat vluchten willen noemen ga je gang.

Mooie hopjes hebben jullie trouwens Kokki en Peppi. Mag wat kosten :dashh: . Moet nog een beetje van me vloot af aangezien de paasdagen weer voor de deur staan :P

Zeegevecht bij -NO- rozwavel
    (17.04.2014 7:40:07)
    J-man75 uit Polis
    vs
    -REBEL- uit Lachen met DND, Crusader uit Akko

Ramschip.............................541(-61) - Ramschip..............................1(-124)
    Mortier schip.........................239(-0) - Mortier schip.........................17(-94)
    Stoomram..............................507(-8) - Stoomram...............................0(-61)
    Rakettenschip........................177(-28) - Rakettenschip...........................0(-4)
    Schoepenradsnelheidsschip.............638(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............77(-0)
    Ballonendrager.......................180(-14) - Ballonendrager........................15(-14)
    Tender.................................30(-0) - Tender.................................16(-0)
    Generalen...............................-1673 - Generalen.............................-4693.6
    Aanvalspunten...........................11734 - Verdedigingspunten.....................4182.5
    Schade..................................83650 - Schade.................................234680
    Schadeverdeling...........................26% - Schadeverdeling...........................74%

Winnaars: J-man75

Verliezers: Crusader, -REBEL-

Zeegevecht bij -NO- rozwavel
    (17.04.2014 4:38:13)
    -REBEL- uit -NO- nieuweer, Crusader uit -NO- nieuweer
    vs
    J-man75 uit Polis

Ramschip............................125(-128) - Ramschip..............................0(-140)
    Mortier schip.........................111(-2) - Mortier schip..........................0(-84)
    Stoomram.............................61(-154) - Stoomram..............................0(-138)
    Rakettenschip..........................4(-36) - Rakettenschip..........................5(-55)
    Schoepenradsnelheidsschip..............77(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............75(-0)
    Ballonendrager........................29(-28) - Ballonendrager........................37(-23)
    Tender.................................16(-0) - Tender.................................10(-0)
    Generalen.............................-6172.8 - Generalen.............................-8077.6
    Aanvalspunten...........................20194 - Verdedigingspunten......................15432
    Schade.................................308640 - Schade.................................403880
    Schadeverdeling...........................43% - Schadeverdeling...........................57%

Winnaars: -REBEL-, Crusader

Verliezers: -REBEL-, J-man75