BOG vs Hades

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• BOG vs Hades

Hier mag zowel de discussie als de gevechts/plunderrapporten komen :D
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • De verklaring is van BOG richting Hades, niet vanuit BOG FBI en XXXXS ....
    Lezen Deuzje :br50:
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • bij bog is het altijd de kleine zinnetjes tussen de regels dj maar wat ik hier niet begrijp ,, een veto ?? waardan ?? en daarbij komt dat BOG zelf de grootste etterbakken zijn in het piratenspel en ieder probeert een graantje mee te pikken,,,maar moet eerlijkheidshalve wel erbij vermelden dat ik de laatste 3 week totaal geen last van BOG had met piratenspel,,daarom begrijp ik deze reactie ook niet :woodkid:
  • Het is niet toegestaan om citaten uit ingame berichten te plaatsen vampier ..
    Maar misschien een idee om in de alliantie rond te vragen wat hiermee word bedoeld ??

:zeur:
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Special D wrote:

De verklaring is van BOG richting Hades, niet vanuit BOG FBI en XXXXS ....
    Lezen Deuzje :br50:

Haha ja lezen kan ik wel, het is alleen wel eerlijk om de volledige waarheid te vermelden zodat iedereen op de hoogte is die het forum leest ;)
    Zo zijn er op dit moment bijvoorbeeld ook plunderingen van XXXXS aan de gang op Hades...toeval? Mwah denk t niet :)
  • Vox zal vast meer woede op haar hals geroepen hebben ...
    Ik zou zeggen neem eens contact op met hun diplomaat ....

Wij hebben geen hulp nodig voor hades :)
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • op verzoek geplaatst , de hulp van bog

Gevecht voor vox M 4
    (17.03.2014 0:51:43)
    Assie uit Citius
    vs
    vox uit vox M 4

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Hopliet...............................197(-3) - .............................................
    Mortier................................32(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................3(-4)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen................................-4.2 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................10.5

Winnaars: Assie

De stad vox M 4 werd geplunderd door Assie. Volgende grondstoffen werden gestolen: 13728 Bouwmateriaal, 7832 Wijn, 42754 Marmer, 5568 Kristalglas, 4116 Zwavel
  • Special D wrote:

Vox zal vast meer woede op haar hals geroepen hebben ...

[sarcaseme aan] Tja het zou wel erg toevallig zijn als mensen die samenwerken in het piratenspel, nu ook toevallig tegelijk aanvallen..kan me niet voorstellen dat zoiets zou gebeuren...[sarcaseme uit]

Trouwens als jullie last hebben van Vox, waarom nemen jullie dan geen contact op met haar of onze diplo zodat er het e.e.a. besproken kan worden?
  • heerlijk Vampier,
    dat je terwijl je zelf totaal geen bemoeienis hebt gehad,zie je eigen woorden, je toch meent hier te moeten laten zien dat je de klok hoort luiden maar niet weet waar de klepel hangt

Deuz, als de interne communicatie in Hades op orde was, (hoeft niet zo goed als de communicatie van BOG met andere ally hoor),
    dan was je op de hoogte van Vox haar standpunt, plannen, en uitspraken...en daden,
    waar ze nu de oogst van binnenkrijgt,
    .....
    ow, ik krijg die sarcasme knop niet meer uitgeschakelt :D

fear your fear to be too little
  • Het is weer duidelijk geworden wat de Alliantie BOG probeerd te bewerstellen op Delta, alleen heerschapij over alle onderdelen van het spel.

Ik zal mij altijd verzetten tegen de wijze van dictateur zoals BOG probeerd Delta de alleen heerschap probeerd af te dwingen.

Verder kan als leidster van Hades zeggen dat wij geen oorlog willen en ook niet meedoen als onzin als deze waarin BOG vraagt om een vrijbrief om iedereen op Delta van de piratenpunten af te helpen zonder daar een tegen aanval wenst te ondervinden.

Dus is er voor Delta spelers aan te raden, word ""vriend"" voetveeg onderkruiper slaaf met de Alliantie opweg naarDictateur van Delta.

Hades blijft democraties met een vrije keus hoe je wil spelen :love:
    vox Beta
    vox Delta
    Gifkikkertje Je gedachtenis zal immer blijven, te vroeg ben je van ons heen gegaan
  • laat ik dan maar een paar crs posten :)

Zeegevecht bij Aether
    (17.03.2014 8:22:04)
    DJbartezz uit Feetjesdorp
    vs
    El Rogo uit Aether

Ramschip.............................248(-30) - Ramschip...............................0(-93)
    Mortier schip.........................125(-0) - Mortier schip..........................0(-21)
    Stoomram..............................269(-0) - Stoomram...............................0(-40)
    Schoepenradsnelheidsschip.............200(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-39)
    Tender.................................29(-0) - Tender.................................80(-0)
    Rakettenschip.........................156(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................80(-0) - .............................................
    Generalen................................-150 - Generalen...............................-2145
    Aanvalspunten..........................5362.5 - Verdedigingspunten........................375

Winnaars: DJbartezz

Verliezers: El Rogo

========

Zeegevecht bij Abaddon
    (17.03.2014 10:38:54)
    DJbartezz uit Aether
    vs
    Atlas uit Abaddon

Ramschip..............................110(-3) - Ramschip...............................0(-27)
    Stoomram..............................132(-0) - Stoomram..............................0(-157)
    Schoepenradsnelheidsschip.............100(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............163(-70)
    Ballonendrager.........................38(-2) - Ballonendrager..........................0(-4)
    Tender.................................14(-0) - Tender................................100(-0)
    Mortier schip..........................64(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................76(-2) - .............................................
    Generalen................................-127 - Generalen...............................-4463
    Aanvalspunten.........................11157.5 - Verdedigingspunten......................317.5

Verliezers: Atlas

========

Zeegevecht bij Marmer
    (17.03.2014 11:55:08)
    DJbartezz uit Aether, Abaddon
    vs
    Rob uit Marmer

Ramschip.............................99(-114) - Ramschip..............................0(-301)
    Mortier schip.........................125(-0) - Mortier schip.........................0(-125)
    Stoomram.............................190(-76) - Stoomram..............................0(-100)
    Rakettenschip........................106(-48) - Rakettenschip..........................0(-50)
    Schoepenradsnelheidsschip.............200(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............166(-0)
    Ballonendrager.........................72(-6) - Ballonendrager........................17(-24)
    Tender.................................29(-0) - Tender.................................64(-0)
    Generalen...............................-3906 - Generalen...............................-8777
    Aanvalspunten.........................21942.5 - Verdedigingspunten.......................9765

Verliezers: Rob
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Voxje,we zijn groot voorstander van vrije keuzes !
    dat wer toevallig een rot uitvinding in het spel is gestopt, en dat je daar op weigert samen een oplossing te zoeken......rest ons dit antwoord
    er zijn oorlogen over minder begonnen ons inziens...

svp,
    licht je ally in over de correspondentie van afgelopen dagen,
    kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit al gebeurd is.......

mvrgr

• Hier nog wat plunders van ElbertPaul

۞Polivillage۞ 16.03.2014 22:03 Jouw vloot keert terug naar ۞Polivillage۞ na de plundering van Vosje W en heeft als buit:
    45931 Bouwmateriaal18592 Wijn22702 Kristalglas7773 Zwavel

۞Polivillage۞ 16.03.2014 23:10 Jouw vloot keert terug naar ۞Polivillage۞ na de plundering van Vosje W en heeft als buit:
    46028 Wijn48971 Kristalglas

۞Zwavelcity۞ 17.03.2014 11:02 Jouw vloot keert terug naar ۞Zwavelcity۞ na de plundering van Gif city en heeft als buit:
    551 Wijn2211 Kristalglas92237 Zwavel

۞Zwavelcity۞ 17.03.2014 12:10 Jouw vloot keert terug naar ۞Zwavelcity۞ na de plundering van Gif city en heeft als buit:
    393 Wijn2133 Kristalglas88972 Zwavel
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Al48 wrote:

Voxje,we zijn groot voorstander van vrije keuzes !
    dat wer toevallig een rot uitvinding in het spel is gestopt, en dat je daar op weigert samen een oplossing te zoeken......rest ons dit antwoord
    er zijn oorlogen over minder begonnen ons inziens...

svp,
    licht je ally in over de correspondentie van afgelopen dagen,
    kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit al gebeurd is.......

misschien is het ook handig dan die briefwisseling op t forum te zetten zodat ook anderen kunnen oordelen. Nu dreigt er hier weer flink met modder te worden gegooid.

laten we het leuk houden, het is een spel dat ieder voor zijn / haar plezier speelt.

ik ben het wel met Vox eens dat bog zich op deze manier nogal dictatoriaal op lijkt te stellen. (als dat de bedoeling is wees er dan svp duidelijk over en zeg dan gewoon dat jullie delta willen overheersen ten koste van alles)
  • mn beste Smaug,
    zoals bijna iedereen weet is het letterlijk copieren van pm strafbaar op t forum,
    en,
    ik zie het niet als mijn taak Hades voor te lichten over de koers die Vox wil varen ^^ #moddergooien.....maar niet in verhouding tot wat ik uit mn inbox moest scheppen ;(

kort en goed,
    die piraten is een uitvinding die voor velen het spel blijvend veranderd heeft, vaak ten nadele aan het originele spelplezier, de spanning van het inloggen en de voldoening van een gevecht winnen, een target halen.....etc..
    voor de delta spelers die ook op andere servers aktief zijn, .....neem eerst eens contact met Joffer of mij op, en proef het verschil in benadering van BOG op delta in vergelijk met andere servers als je praat over dominantie svp !

los van al het geneuzel,
    er zijn spelers, de alliantie doet er niet toe, die door akties van andere spelers een toegang tot de piratenbonus is ontzegd,
    deze gedupeerde spelers zijn zo vriendelijk zelf de schadevergoeding op te halen,
    en we hebben dat in een oorlogsverklaring gegoten, omdat Vox nu eenmaal leider Hades is,
    en,
    aangezien GF een piratengebouw gepland heeft in onze steden, en de bonus afhankelijk is van de structuur van je opslag, zien we de piraten als onlosmakelijk verbonden aan het spel,
    dus oorlog !

ook al zal je diverse Hades en BOG kunnen vinden die totaal niets van elkaars piratengedrag hebben gemerkt,
    en of Hades nu wel of niet zin heeft in partijtje meppen,
    BOG reageert op Vox en Deuz
    domineren in de piratenscore is iets heel anders dan domineren in die piraten bug, over alles valt altijd te praten met BOG,
    zolang t gezellig blijft, wij loggen voor het plezier in
    mvrgr

• heb ik wat gemist vox, of zij je nu net ergens hierboven dat hades niet mee doet?
    hier heb ik nog wel een leuk gevechtsrapportje van deuz (die zijn lesje ook nooit leert: bij lisz op de stoep staan of haar piratenpunten pikken is om problemen vragen :love: )

hoef ik idt niet meer te slopen:
    Gevecht voor lienas zwavel
    (17.03.2014 11:44:18)
    deuz14 uit Wijn2
    vs
    lisz uit lienas zwavel, Joffer uit ۞Joffershoek۞!
    ............................................. - Speerwerper.............................1(-0)
    Zwavel schutters......................22(-48) - Zwavel schutters......................284(-0)
    Zwaardvechter.........................0(-300) - Zwaardvechter......................2840(-160)
    Hopliet..............................80(-270) - Hopliet............................2742(-218)
    Gyrocopter.............................0(-60) - Gyrocopter............................200(-0)
    ............................................. - Bombardier...........................170(-30)
    Ram....................................30(-0) - Ram...................................100(-0)
    ............................................. - Katapult..............................100(-0)
    ............................................. - Mortier................................60(-0)
    Kok....................................20(-0) - Kok....................................60(-0)
    Generalen...............................-1080 - Generalen..............................-671.2
    Aanvalspunten............................1678 - Verdedigingspunten.......................2700
    Winnaars: Joffer, lisz
    Verliezers: deuz14

1 eenheden van Joffer zijn gestationeerd in lienas zwavel.
    6556 eenheden van lisz beschermen de stad lienas zwavel.
    Aangezien deuz14 geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    Het leger van deuz14 werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Dankje Sasuke
  • deuz14 wrote:

Special D wrote:

[sarcaseme aan] Tja het zou wel erg toevallig zijn als mensen die samenwerken in het piratenspel, nu ook toevallig tegelijk aanvallen..kan me niet voorstellen dat zoiets zou gebeuren...[sarcaseme uit]

Trouwens als jullie last hebben van Vox, waarom nemen jullie dan geen contact op met haar of onze diplo zodat er het e.e.a. besproken kan worden?

Hallo Deuz14, om jou even antwoord te geven, de actie van XXXXS was al voorbereid voor de afkondiging van de oorlog!

We hebben contact opgenomen met vox, Atlas en jouzelf; Deuz14.

Opvallend was, dat jij mensen maar van halve informatie voorziet en dat ik zelf 3 berichten naar jou nodig had i.p.v. 1
    [sarcaseme aan] Wellicht begint zich in jouw berichten een patroon af te tekenen ??? :evil:

[Wij zijn een zelfstandige alliantie van nog kleinere spelers]

Zeta DND
    :love:
  • Al48 wrote:

mn beste Smaug,
    ook al zal je diverse Hades en BOG kunnen vinden die totaal niets van elkaars piratengedrag hebben gemerkt,
    en of Hades nu wel of niet zin heeft in partijtje meppen,
    BOG reageert op Vox en Deuz
    domineren in de piratenscore is iets heel anders dan domineren in die piraten bug, over alles valt altijd te praten met BOG,
    zolang t gezellig blijft, wij loggen voor het plezier in
    mvrgr

Ik moet eerlijk toegeven dat er met BOG over de meeste dingen wel te praten valt.
    Het akkefietje, wat nu de (vermoedelijke) aanleiding is tot de oorlog kan ik wel even uitleggen voor de neutrale forum bezoeker :)

Op de laatste dag stond ik op plek 5 en Vox op plek 3. Al mijn punten kwamen bij spelers vandaan die niet onder het BOG-pact (BOG, BOR, XXXXS en FBI) vallen.
    Dit omdat ik de afgelopen weken wat contact heb gehad met o.a. Al48 over het piratenspel en zelfs heb gevraagd welke spelers ik niet mocht aanvallen.
    Zodoende was ik veilig dacht ik en kon ik me beroepen op het feit dat BOG niet in het laatste weekend langs komt (tenzij je zelf bij iemand van het BOG-pact langs gaat).

Vox meldde mij dat er een ploffer van Paradox aankwam, waarop ze vroeg of iemand haar piratenpunten wilde hebben (wetende dat Al48 en Paradox toch te sterk waren voor haar). Daarop ben ik bij Vox langs gegaan en heb haar punten afgepakt.
    Enkele minuten later kwam paradox toch bij mij langs (inmiddels had ie door dat Vox dr punten naar mij waren gegaan) en heeft ie mij overvallen (680.000 puntjes moeten omzetten ;( ).

Als vergelding daarop ben ik bij enkele spelers van het BOG-pact langs gegaan (o.a. mog van XXXXS en Rodolpho van FBI) om zodoende nog in de top 10 te eindigen
    Zodoende is het ook niet geheel onlogisch als XXXXS (en misschien ook wel wat FBI' ers) nu meelift op de kracht van BOG.

Djadde wrote:

deuz14 wrote:

Special D wrote:

Hallo Deuz14, om jou even antwoord te geven, de actie van XXXXS was al voorbereid voor de afkondiging van de oorlog!

We hebben contact opgenomen met vox, Atlas en jouzelf; Deuz14.

Opvallend was, dat jij mensen maar van halve informatie voorziet en dat ik zelf 3 berichten naar jou nodig had i.p.v. 1
    [sarcaseme aan] Wellicht begint zich in jouw berichten een patroon af te tekenen ??? :evil:

[Wij zijn een zelfstandige alliantie van nog kleinere spelers]

Djadde, nou ben ik wel nieuwsgierig waarover wij contact hebben gehad?
    Ik heb namelijk helemaal niks gehoord over een oorlog vanuit XXXS???
    Ik heb netjes gemeld dat ik bij iemand van XXXS langs ging i.h.k.v. het piratenspel en daarover hebben we kort contact gehad. Dan ben ik wel benieuwd wat je bedoeld met halve informatie (stuur me anders maar een PM, want ik heb geen idee welke informatie ik dan niet verteld heb).

lady melissa wrote:

heb ik wat gemist vox, of zij je nu net ergens hierboven dat hades niet mee doet?
    hier heb ik nog wel een leuk gevechtsrapportje van deuz (die zijn lesje ook nooit leert: bij lisz op de stoep staan of haar piratenpunten pikken is om problemen vragen :love: )

Ach een kleine wave als verkenning is niet zo erg hoor...
    Trouwens, wel alles plaatsen dan he :)

Zeegevecht bij lienas zwavel
    (17.03.2014 11:04:47)
    deuz14 uit Wijn2
    vs
    lisz uit lienas zwavel

Ramschip...............................60(-0) - Ramschip...............................0(-20)
    ............................................. - Vuurschip..............................0(-10)
    Stoomram...............................40(-0) - Stoomram...............................0(-10)
    Tender..................................5(-0) - Tender.................................20(-0)
    Mortier schip..........................40(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................15(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............20(-0) - .............................................
    Ballonendrager..........................6(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen................................-402
    Aanvalspunten............................1005 - Verdedigingspunten..........................0

Winnaars: deuz14

Verliezers: lisz

186 eenheden van deuz14 blokkeren de toegang tot de haven lienas zwavel

Aangezien lisz geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.