Show-Off!

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• miep, miep!
    :l0l:

Zeegevecht bij ST-orm
    (26.05.2015 21:41:02)
    Cleo[C-R] uit Poliss, Dave grohl
    vs
    Dreamon[VTX] uit ST-orm

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip.............................144(-90) - Ramschip..............................0(-102)
    Vuurschip............................36(-108) - Vuurschip............................93(-244)
    Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................204(-6)
    Stoomram.............................113(-37) - Stoomram..............................166(-0)
    Rakettenschip.........................40(-24) - Rakettenschip.........................89(-21)
    Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............202(-0)
    Ballonendrager........................29(-15) - Ballonendrager........................62(-12)
    Tender.................................15(-0) - Tender................................100(-0)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen.............................-3099.6 - Generalen.............................-3081.2
    Aanvalspunten............................7703 - Verdedigingspunten.......................7749
    Schade.................................154980 - Schade.................................154060
    Schadeverdeling...........................50% - Schadeverdeling...........................50%

Winnaars: Cleo[C-R]

Verliezers: Dreamon[VTX]

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • Ik dacht: kom even met een wave bij een willekeurige speler op de stoep staan
    Heb ik verloren wegens gebrek aan actiepunten

Gevecht voor Wijntaverne
    (26.05.2015 20:52:33)
    lisz[-Ð-] uit Polis
    vs
    lakanta eps uit Wijntaverne, Rumtaverne

............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0)
    ............................................. - Boogschutter............................1(-0)
    Zwavel schutters.......................0(-84) - Zwavel schutters......................101(-0)
    ............................................. - Speerwerper.............................2(-0)
    Zwaardvechter.........................0(-240) - Zwaardvechter........................1001(-0)
    Hopliet...............................0(-350) - Hopliet.............................723(-278)
    ............................................. - Stoomreus...............................1(-0)
    Gyrocopter.............................0(-60) - Gyrocopter............................31(-29)
    Bombardier.............................0(-30) - Bombardier.............................0(-60)
    Mortier................................30(-0) - Mortier...............................30(-10)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................30(-0)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Generalen...............................-1438 - Generalen.............................-1119.7
    Aanvalspunten.........................2799.25 - Verdedigingspunten.......................3595
    Schade..................................71900 - Schade..................................55985
    Schadeverdeling...........................56% - Schadeverdeling...........................44%

Winnaars: lakanta eps

Verliezers: lisz[-Ð-]

ik keer een halfuur later terug maar alles is weg ;(

Gevecht voor Wijntaverne
    (26.05.2015 21:53:11)
    lisz[-Ð-] uit Polis
    vs
    lakanta eps uit Wijntaverne

............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
    ............................................. - Boogschutter............................0(-1)
    Zwavel schutters.......................84(-0) - Zwavel schutters........................0(-1)
    ............................................. - Speerwerper.............................0(-2)
    Zwaardvechter........................1752(-0) - Zwaardvechter...........................0(-1)
    Hopliet..............................1617(-5) - Hopliet.................................0(-1)
    ............................................. - Stoomreus...............................0(-1)
    Gyrocopter............................240(-0) - Gyrocopter..............................0(-1)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................30(-0)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Bombardier.............................90(-0) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    Generalen..................................-7 - Generalen.................................-18
    Aanvalspunten..............................45 - Verdedigingspunten.......................17.5
    Schade....................................350 - Schade....................................900
    Schadeverdeling...........................28% - Schadeverdeling...........................72%

Winnaars: lisz[-Ð-]

Verliezers: lakanta eps

Dankje Sasuke
  • Wiebe, volgens mij moet je alles even terug lezen...

In eerdere berichten heb ik nooit gezegd, dat jullie voor mij kwamen, in eerdere berichten heb ik ook al lang vermeld in deze topic, dat jullie kwamen omdat onze leden pp bij dnd kwamen stelen.
    En voor de helderheid, wij als TNT zijn 10x zo klein als jullie, denk je nu werkelijk dat wij dit niet beseffen....

En dat ik geen grote bijdrage lever wil niet zeggen dat ik niet weet wat er speelt..
    Ik heb persoonlijk andere prioriteiten die mijn aandacht vereisen, als ik tijd over heb besteed ik mijn tijd aan ikariam. ;)
    Zal ze de complimenten doorgeven aan de (actieve)leden die actief een bijdrage leveren :love:

Wiebe wrote:

Remco,

Je kan je een hoop wijsmaken. En ik weet dat je dat gedaan hebt. Want ik heb de vraag al 5x gekregen. Ik ben niet met DND naar TNT gekomen om jou. Helaas vent...... dat vond ik je niet waard. Het ging, zoals ingame al vermeld om een piratenplundering. Je moet jezelf niet te hard op de borst kloppen want voor mij stel je serieus niks voor......

Daarentegen wil ik je alliantie leden wel een compliment maken. ZIJ maken er wel wat van. JIJ hebt nog niks gedaan. En daarbij zijn het nog zeer gezellige gesprekspartners ook! En zo hoor het! want als het niet gezellig is is IKA is er ook geen bal meer aan he.

Haha dit kolosje verwachtte ik al wel :)

Daar waar wijsheden samenkomen, wordt kennis vergaart ;)
    e-mail: remco@ikariam.nl
  • je kan je er achter verschuilen dat jullie 10x zo klein zijn als wij. Alleen je roept het op jezelf af als je ons aanvalt.
    Dan vraag je er simpelweg om dat je bezoek krijg. en aangezien jullie meerdere keren leden van onze alliantie aangevallen hebben is het niet heel verrassend dat er een grote groep jullie kant op gekomen is.

TNT vecht leuk terug ookal weten ze dat ze kansloos zijn. echter is het voor ons heel simpel. Als wij last hebben van een speler of een alliantie.
    Dan gaan we daar lang. geen uitzonderingen.

Dus verstop je niet langer dat je 10x zo klein ben. jullie hebben er zelf om gevraagd. dus wie zich brand moet op de blaren zitten.

wel alle kredits naar de leden van TNT die er toch wat leuks van proberen te maken :thumbsup:
  • Gevecht voor capetown
    (26.05.2015 20:08:50)
    Booya[DND] uit Background, Wiebe1[DND] uit HARD 3, Toxic Snake, Thunder[DND] uit HARD 3, -Albert-[DND] uit HARD 3
    vs
    Zamonster[-I-I-] uit Marmer 1, Klimorga[-I-I-] uit Steentjes stad, drut[-I-I-] uit zwavel, LeBrick2, FeIicity[-I-I-] uit posmarmer, toretto[-I-I-] uit capetown, DieHard[-I-I-] uit ʞ1 KrokanteKrab, Nemo[-I-I-] uit Santa Domingo

Zwavel schutters.....................1398(-0) - Zwavel schutters.....................12(-504)
    Zwaardvechter.....................2351(-2552) - Zwaardvechter........................0(-3683)
    Hopliet...........................2101(-3478) - Hopliet..............................0(-3978)
    ............................................. - Stoomreus.............................0(-172)
    Gyrocopter..........................446(-707) - Gyrocopter............................0(-524)
    Bombardier............................0(-120) - Bombardier............................0(-519)
    Mortier................................96(-0) - Mortier...............................22(-39)
    Kok...................................160(-0) - Kok...................................101(-0)
    Ram...................................260(-0) - Ram....................................0(-26)
    Generalen............................-10395.1 - Generalen............................-18714.8
    Aanvalspunten...........................46787 - Verdedigingspunten...................25987.75
    Schade.................................519755 - Schade.................................936238
    Schadeverdeling...........................35% - Schadeverdeling...........................65%

Winnaars: -Albert-[DND], Wiebe1[DND], Thunder[DND]

Verliezers: Nemo[-I-I-], DieHard[-I-I-], Zamonster[-I-I-], Klimorga[-I-I-], toretto[-I-I-], Booya[DND], FeIicity[-I-I-], drut[-I-I-]

Post verplaatst naar juiste topic
    ~Darksinth 2015/5/26 23:50
  • beste schade hihi

Zeegevecht bij capetown
    (26.05.2015 23:06:40)
    -Shadow-[-TNT-] uit SHertogenbosch, sanaugi[DND] uit Ocho Rios, capetown, baasa[DND] uit Ocho Rios, Background, -Albert-[DND] uit Polis, Knossos, DND DJ[DND] uit Polis, Pella, Assie[DND] uit yaren, ladypiraat[DND] uit Polis, Nilus, Dinteloord, Polis, moggie[DND] uit SHertogenbosch, Booya[DND] uit Polis, Ocho Rios, Wiebe1[DND] uit Background, Toxic Snake, Dreamer[DND] uit Scylla
    vs
    Zamonster[-I-I-] uit Marmer 1, Santa Domingo, -Shadow-[-TNT-] uit , araguera[-I-I-] uit Hallasholm, toretto[-I-I-] uit capetown, DieHard[-I-I-] uit ʞ1 KrokanteKrab, Bavo, Gold Cityꄶ A-U, Sparta-Elite[-I-I-] uit Troje, Boem Z[-I-I-] uit Gold Cityꄶ A-U, FeIicity[-I-I-] uit posmarmer2, wijnpos, hephzwavel, Sjoerd98[-I-I-] uit Victorinox VIII

Ramschip...........................1134(-934) - Ramschip.............................0(-2060)
    Vuurschip..............................5(-91) - Vuurschip..............................0(-94)
    Mortier schip.........................710(-0) - Mortier schip.........................0(-126)
    Stoomram...........................1119(-839) - Stoomram.............................0(-1870)
    Rakettenschip.......................322(-456) - Rakettenschip.........................0(-465)
    Schoepenradsnelheidsschip.............580(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............127(-0)
    Ballonendrager......................198(-133) - Ballonendrager........................0(-234)
    Tender................................160(-0) - Tender.................................10(-0)
    ............................................. - .............................................
    ............................................. - Onderzeeër.............................0(-56)
    Generalen............................-41862.2 - Generalen............................-79288.4
    Aanvalspunten..........................198221 - Verdedigingspunten...................104655.5
    Schade................................2093110 - Schade................................3964420
    Schadeverdeling...........................34% - Schadeverdeling...........................66%

Winnaars: Booya[DND], Assie[DND], ladypiraat[DND], -Albert-[DND], moggie[DND], baasa[DND], Wiebe1[DND], DND DJ[DND], Dreamer[DND]

Verliezers: DieHard[-I-I-], Boem Z[-I-I-], Zamonster[-I-I-], Sparta-Elite[-I-I-], toretto[-I-I-], FeIicity[-I-I-], -Shadow-[-TNT-], Sjoerd98[-I-I-], sanaugi[DND], araguera[-I-I-]
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • ik was zo blij: ik had je troepen teruggevonden
    helaas verdween de lach van mijn gezicht toen ik zag dat jij je koks wandelen hebt gestuurd

Gevecht voor Porttaverne
    (26.05.2015 23:10:56)
    lisz[-Ð-] uit Wijntaverne, PlayItRough[-Ð-] uit Wijntaverne, Polis, Dead_unit[-Ð-] uit Polis
    vs
    lakanta eps uit Porttaverne

............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0)
    ............................................. - Boogschutter............................0(-1)
    Zwavel schutters......................772(-0) - Zwavel schutters......................62(-39)
    Speerwerper...........................517(-0) - Speerwerper.............................1(-0)
    Zwaardvechter.......................3890(-92) - Zwaardvechter.......................869(-132)
    Hopliet............................3037(-269) - Hopliet.............................200(-523)
    ............................................. - Stoomreus...............................1(-0)
    Gyrocopter............................379(-0) - Gyrocopter.............................0(-40)
    Bombardier...........................141(-19) - Bombardier.............................0(-10)
    Mortier................................90(-0) - Mortier................................0(-30)
    Kok...................................111(-0) - .............................................
    Ram....................................10(-0) - .............................................
    Dokter..................................1(-0) - .............................................
    Generalen..............................-597.2 - Generalen.............................-2135.7
    Aanvalspunten.........................5339.25 - Verdedigingspunten.......................1493
    Schade..................................29860 - Schade.................................106785
    Schadeverdeling...........................21% - Schadeverdeling...........................79%

Winnaars: PlayItRough[-Ð-], lisz[-Ð-], Dead_unit[-Ð-]

Verliezers: lakanta eps

Dankje Sasuke
  • Zeegevecht bij ST-orm
    (26.05.2015 22:53:54)
    Dreamon[VTX] uit ST-orm
    vs
    Cleo[C-R] uit Mike-obert, Dave grohl

............................................. - Ramschip..............................192(-0)
    Vuurschip.............................14(-79) - Vuurschip.............................13(-50)
    Mortier schip........................168(-36) - Mortier schip..........................84(-0)
    Stoomram..............................165(-1) - Stoomram...............................89(-4)
    Rakettenschip..........................81(-8) - Rakettenschip..........................32(-8)
    Schoepenradsnelheidsschip.............202(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0)
    Ballonendrager.........................58(-4) - Ballonendrager.........................25(-4)
    Tender................................100(-0) - Tender.................................15(-0)
    Generalen.............................-1656.2 - Generalen................................-742
    Aanvalspunten............................1855 - Verdedigingspunten.....................4140.5
    Schade..................................82810 - Schade..................................37100
    Schadeverdeling...........................69% - Schadeverdeling...........................31%

Winnaars: Dreamon[VTX]

Verliezers: Cleo[C-R]

Het wonder Kolos' van Dreamon[VTX] is actief. (26.05.2015 22:38:57)

Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • Nadat de kolos het mooie hofje zo abrupt liet eindigen, maar gelijk weer opgestart. Haha, en ja lach maar, die 42 dooie mortieren wilden er persé als eersten zijn, de dommerdjes :P lol

Zeegevecht bij Santa Domingo
    (27.05.2015 0:18:20)
    Danie[DND] uit Polis, Wiebe1[DND] uit capetown, Warrior[DND] uit HARD 3, Assie[DND] uit HARD 3, Booya
    vs
    Nemo[-I-I-] uit Urbs I, Pnky[-I-I-] uit Narf, Rocky[-I-I-] uit Santa Domingo, ZetAncientking[-I-I-] uit Thermon, bush2[-I-I-] uit zwavel, Klimorga[-I-I-] uit Marmerrrrrr

Schoepenradsnelheidsschip.............330(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-60)
    Ramschip.............................614(-33) - Ramschip..............................0(-206)
    Mortier schip........................630(-42) - Mortier schip.........................0(-102)
    Stoomram.............................1093(-4) - Stoomram...............................0(-29)
    Tender.................................65(-0) - Tender.................................22(-0)
    ............................................. - Vuurschip...............................0(-1)
    Ballonendrager........................215(-0) - Ballonendrager..........................0(-4)
    Rakettenschip.........................250(-8) - .............................................
    Generalen.............................-1425.8 - Generalen...............................-4513
    Aanvalspunten.........................11282.5 - Verdedigingspunten.....................3564.5
    Schade..................................71290 - Schade.................................225650
    Schadeverdeling...........................24% - Schadeverdeling...........................76%

Winnaars: Assie[DND], Warrior[DND], Danie[DND], Wiebe1[DND]

Verliezers: Nemo[-I-I-], Klimorga[-I-I-], Rocky[-I-I-], Pnky[-I-I-], ZetAncientking[-I-I-], bush2[-I-I-]

Heb ik hier nog een mooie :D

Zeegevecht bij capetown
    (26.05.2015 23:06:40)
    -Shadow-[-TNT-] uit SHertogenbosch, sanaugi[DND] uit Ocho Rios, capetown, baasa[DND] uit Ocho Rios, Background, -Albert-[DND] uit Polis, Knossos, DND DJ[DND] uit Polis, Pella, Assie[DND] uit yaren, ladypiraat[DND] uit Polis, Nilus, Dinteloord, Polis, moggie[DND] uit SHertogenbosch, Booya[DND] uit Polis, Ocho Rios, Wiebe1[DND] uit Background, Toxic Snake, Dreamer[DND] uit Scylla
    vs
    Zamonster[-I-I-] uit Marmer 1, Santa Domingo, -Shadow-[-TNT-] uit , araguera[-I-I-] uit Hallasholm, toretto[-I-I-] uit capetown, DieHard[-I-I-] uit ʞ1 KrokanteKrab, Bavo, Gold Cityꄶ A-U, Boem Z[-I-I-] uit Gold Cityꄶ A-U, Sparta-Elite[-I-I-] uit Troje, FeIicity[-I-I-] uit posmarmer2, wijnpos, hephzwavel, Sjoerd98[-I-I-] uit Victorinox VIII
    Ramschip...........................1134(-934) - Ramschip.............................0(-2060)
    Vuurschip..............................5(-91) - Vuurschip..............................0(-94)
    Mortierschip.........................710(-0) - Mortierschip.........................0(-126)
    Stoomram...........................1119(-839) - Stoomram.............................0(-1870)
    Rakettenschip.......................322(-456) - Rakettenschip.........................0(-465)
    Schoepenradsnelheidsschip.............580(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............127(-0)
    Ballonendrager......................198(-133) - Ballonendrager........................0(-234)
    Tender................................160(-0) - Tender.................................10(-0)
    ............................................. - .............................................
    ............................................. - Onderzeeër.............................0(-56)
    Generalen............................-41862.2 - Generalen............................-79288.4
    Aanvalspunten..........................198221 - Verdedigingspunten...................104655.5
    Schade................................2093110 - Schade................................3964420
    Schadeverdeling...........................34% - Schadeverdeling...........................66%

Winnaars: Booya[DND], Assie[DND], ladypiraat[DND], -Albert-[DND], moggie[DND], baasa[DND], Wiebe1[DND], DND DJ[DND], Dreamer[DND]

Verliezers: DieHard[-I-I-], Boem Z[-I-I-], Zamonster[-I-I-], Sparta-Elite[-I-I-], toretto[-I-I-], FeIicity[-I-I-], -Shadow-[-TNT-], Sjoerd98[-I-I-], sanaugi[DND], araguera[-I-I-]

En nóg een van Baasa

Gevecht voor captain america
    (26.05.2015 23:11:33)
    Assie[DND] uit HARD 3, baasa[DND] uit Background, HARD 3
    vs
    Mad--King[-I-I-] uit -HZ- San Siro, Boem Z[-I-I-] uit Marebolll, Zamonster[-I-I-] uit Marmer 1
    Zwavel schutters......................756(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.....................3540(-1774) - Zwaardvechter.......................29(-3119)
    Hopliet...........................1828(-2227) - Hopliet..............................0(-2820)
    Gyrocopter..........................285(-427) - Gyrocopter............................0(-511)
    Bombardier.............................0(-30) - Bombardier.............................0(-73)
    Ram...................................100(-0) - Ram....................................0(-12)
    ............................................. - Katapult...............................0(-12)
    Mortier................................42(-0) - .............................................
    Kok....................................70(-0) - Kok....................................30(-0)
    ............................................. - Muur....................................6(-1)
    Generalen.............................-6488.1 - Generalen.............................-9578.9
    Aanvalspunten........................23947.25 - Verdedigingspunten...................16220.25
    Schade.................................324405 - Schade.................................478945
    Schadeverdeling...........................40% - Schadeverdeling...........................60%
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • Rondje meppen bij BroFo :love: De eerste havens werden makkelijk veroverd, een ram hier, niets daar... Toen kwam Scrooge met z'n vloot naar het eiland, wat we hebben opgewacht en later kwam ook henkiepvk2 te hulp. En dit is het resultaat:
    Zeegevecht bij Baklappus
    (27.05.2015 1:40:00)
    henkievpk2[BroFo] uit Jimmy mcGill, Baklappus, Sarajevo, Scrooge[BroFo] uit Scrooge City
    vs
    Grafikos[C-R] uit Ѽ Wijze, Jimmy mcGill, Baklappus, Cleo[C-R] uit Jimmy mcGill, Dave grohl, Sarajevo
    Ramschip............................466(-234) - Ramschip............................150(-150)
    Vuurschip.............................0(-125) - Vuurschip.............................14(-84)
    Mortier schip.........................274(-0) - Mortier schip.........................168(-0)
    Stoomram............................391(-179) - Stoomram.............................112(-88)
    Rakettenschip........................297(-63) - Rakettenschip.........................58(-32)
    Schoepenradsnelheidsschip............129(-46) - Schoepenradsnelheidsschip.............120(-0)
    Ballonendrager........................73(-16) - Ballonendrager.........................47(-3)
    Tender.................................40(-0) - Tender.................................60(-0)
    Onderzeeër.............................80(-0) - .............................................
    Generalen.............................-8747.4 - Generalen.............................-4362.8
    Aanvalspunten...........................10907 - Verdedigingspunten....................21868.5
    Schade.................................437370 - Schade.................................218140
    Schadeverdeling...........................66% - Schadeverdeling...........................34%
    Winnaars: henkievpk2[BroFo], Scrooge[BroFo]
    Verliezers: Grafikos[C-R], Cleo[C-R]

Ondertussen nog wat tikkertje spelen:
    Zeegevecht bij MikeEhrmantraut
    (27.05.2015 1:32:26)
    Breaking bad[BroFo] uit Walter White
    vs
    Cleo[C-R] uit Mike-obert, Grafikos[C-R] uit Ѽ Wijze
    ............................................. - Ballonendrager.........................15(-0)
    ............................................. - Tender.................................20(-0)
    Ramschip..............................20(-30) - Ramschip...............................81(-9)
    ............................................. - Vuurschip.............................18(-18)
    ............................................. - Mortier schip..........................42(-0)
    Stoomram..............................58(-42) - Stoomram...............................40(-0)
    ............................................. - Rakettenschip..........................30(-0)
    ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
    Generalen...............................-1158 - Generalen..............................-156.6
    Aanvalspunten...........................391.5 - Verdedigingspunten.......................2895
    Schade..................................57900 - Schade...................................7830
    Schadeverdeling...........................88% - Schadeverdeling...........................12%
    Winnaars: Breaking bad[BroFo]
    Verliezers: Grafikos[C-R], Cleo[C-R]

Zeegevecht bij MikeEhrmantraut
    (27.05.2015 0:43:39)
    Grafikos[C-R] uit Sarajevo, Cleo[C-R] uit Sarajevo
    vs
    Breaking bad[BroFo] uit MikeEhrmantraut
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................0(-30)
    Ramschip..............................100(-0) - .............................................
    Stoomram...............................70(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................45(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................15(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen................................-672
    Aanvalspunten............................1680 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade..................................33600
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%
    Winnaars: Grafikos[C-R], Cleo[C-R]
    Verliezers: Breaking bad[BroFo]

Zeegevecht bij wijn hep
    (27.05.2015 0:01:14)
    Grafikos[C-R] uit Jimmy mcGill
    vs
    henkievpk2[BroFo] uit wijn hep
    Ramschip..............................294(-6) - Ramschip..............................27(-18)
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................42(-0)
    Stoomram..............................140(-0) - Stoomram..............................29(-17)
    Rakettenschip..........................86(-4) - Rakettenschip..........................38(-6)
    Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............15(-0)
    Ballonendrager.........................20(-0) - Ballonendrager.........................13(-2)
    Vuurschip..............................9(-27) - .............................................
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    Generalen..............................-309.4 - Generalen................................-722
    Aanvalspunten............................1805 - Verdedigingspunten......................773.5
    Schade..................................15470 - Schade..................................36100
    Schadeverdeling...........................29% - Schadeverdeling...........................71%
    Winnaars: henkievpk2[BroFo]
    Verliezers: Grafikos[C-R]

Zeegevecht bij Gondor
    (27.05.2015 1:58:15)
    Cleo[C-R] uit Seringen
    vs
    SpeedyG[BroFo] uit Gondor
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip..............................67(-18) - Ramschip...............................0(-51)
    Stoomram...............................70(-0) - Stoomram...............................0(-51)
    ............................................. - Onderzeeër..............................0(-1)
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................30(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................20(-0) - .............................................
    Tender.................................15(-0) - .............................................
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Generalen.................................-90 - Generalen.............................-1499.2
    Aanvalspunten............................3748 - Verdedigingspunten........................225
    Schade...................................4500 - Schade..................................74960
    Schadeverdeling............................5% - Schadeverdeling...........................95%
    Winnaars: Cleo[C-R]
    Verliezers: SpeedyG[BroFo]
  • Lol Assie, geweldig zie ik toch nog die mortieren voorbij komen haha. Achja zou mij ook zo kunnen overkomen :phatgrin: ach zo ziet het er van ons ook weer wat beter uit (lijkt het niet alsof we een compleet losgeslagen bende zijn bij -II-)

If you give a man fish you will feed him for a day.
    If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
  • tutiduuu :D

Zeegevecht bij Kivuli
    (28.05.2015 3:34:43)
    DND DJ[DND] uit Polis, Assie[DND] uit capetown, Erebus[DND] uit Polis
    vs
    -Shadow-[-TNT-] uit Kivuli, Stín

Ramschip............................412(-228) - Ramschip..............................0(-234)
    Vuurschip..............................9(-27) - Vuurschip.............................0(-392)
    Mortier schip.........................273(-0) - .............................................
    Stoomram............................312(-165) - Stoomram...............................0(-50)
    Rakettenschip........................128(-52) - Rakettenschip..........................0(-52)
    Schoepenradsnelheidsschip.............100(-0) - .............................................
    Ballonendrager........................68(-26) - Ballonendrager.........................0(-26)
    Tender.................................60(-0) - Tender................................101(-0)
    Generalen.............................-7451.4 - Generalen.............................-6984.4
    Aanvalspunten...........................17461 - Verdedigingspunten....................18628.5
    Schade.................................372570 - Schade.................................349220
    Schadeverdeling...........................51% - Schadeverdeling...........................49%

Winnaars: Assie[DND], DND DJ[DND], Erebus[DND]

Verliezers: -Shadow-[-TNT-]
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Gevecht voor Δ Ithaca
    (28.05.2015 14:27:00)
    DND DJ[DND] uit Krismark
    vs
    Ulysses[Ruins] uit Δ Ithaca

Zwavel schutters......................291(-0) - Zwavel schutters.....................143(-25)
    ............................................. - Speerwerper............................15(-0)
    Zwaardvechter......................2452(-190) - Zwaardvechter.......................640(-260)
    Hopliet............................2054(-402) - Hopliet.............................396(-497)
    Gyrocopter............................402(-0) - Gyrocopter...........................28(-116)
    Bombardier.............................4(-86) - Bombardier.............................0(-30)
    Ram....................................30(-0) - Ram....................................32(-4)
    Mortier...............................132(-0) - Mortier................................5(-12)
    Kok....................................45(-0) - .............................................
    Generalen.............................-1289.6 - Generalen.............................-1961.4
    Aanvalspunten..........................4903.5 - Verdedigingspunten.......................3224
    Schade..................................64480 - Schade..................................98070
    Schadeverdeling...........................39% - Schadeverdeling...........................61%

Winnaars: DND DJ[DND]

Verliezers: Ulysses[Ruins]
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Gevecht voor Westland-2
    (27.05.2015 22:03:12)
    Erigené[VTX] uit surakarta
    vs
    jessica-[C-R] uit X λ kristalla, The Pike[C-R] uit Chloris, Kahlan[C-R] uit Westland-2

............................................. - Zwavel schutters.......................50(-0)
    ............................................. - Speerwerper...........................101(-0)
    ............................................. - Zwaardvechter.........................625(-0)
    Hopliet...............................8(-533) - Hopliet.............................390(-236)
    Gyrocopter.............................0(-60) - Gyrocopter............................100(-0)
    ............................................. - Bombardier...........................136(-44)
    ............................................. - Ram....................................24(-0)
    ............................................. - Katapult...............................22(-0)
    Mortier................................0(-40) - Mortier................................36(-0)
    Kok.....................................7(-0) - Kok....................................30(-0)
    Generalen.............................-2136.2 - Generalen..............................-585.6
    Aanvalspunten............................1464 - Verdedigingspunten.....................5340.5
    Schade.................................106810 - Schade..................................29280
    Schadeverdeling...........................78% - Schadeverdeling...........................22%

Winnaars: Kahlan[C-R], jessica-[C-R], The Pike[C-R]

Verliezers: Erigené[VTX]

Zeegevecht bij X λ kristalla
    (27.05.2015 23:26:15)
    Erigené[VTX] uit surakarta, KristalPos, Westland-2, Polis, Polis
    vs
    Knijn[C-R] uit Propriano, jessica-[C-R] uit X λ kristalla, boem[C-R] uit Polis, War-Dog[C-R] uit Atlantis, Cleo[C-R] uit Mike-obert, Rune, The-Pope[C-R] uit X λ kristalla, marmer3, Westland-1, The Pike[C-R] uit h2o, Westland-2, Westland-1

Schoepenradsnelheidsschip.............69(-21) - Schoepenradsnelheidsschip.............450(- 0)
    Vuurschip............................17(-193) - Vuurschip.............................5(-211)
    Ramschip............................253(-180) - Ramschip............................645(-198)
    Mortier schip..........................84(- 0) - Mortier schip.........................420(- 0)
    Stoomram.............................278(-89) - Stoomram.............................616(-66)
    Rakettenschip........................101(-44) - Rakettenschip........................387(-35)
    Ballonendrager........................12(-23) - Ballonendrager.......................185(-22)
    Tender.................................20(- 0) - Tender................................155(- 0)
    Generalen...............................-6243 - Generalen.............................-5478.2
    Aanvalspunten.........................13695.5 - Verdedigingspunten....................15607.5
    Schade.................................312150 - Schade.................................273910
    Schadeverdeling...........................53% - Schadeverdeling...........................47%

Winnaars: jessica-[C-R], The-Pope[C-R], Cleo[C-R], The Pike[C-R], War-Dog[C-R]

Verliezers: Knijn[C-R], Erigené[VTX], boem[C-R]

:blackeye:

Zeegevecht bij SOPIE
    (28.05.2015 15:03:00)
    Sun[C-R] uit BOEM, HARD
    vs
    Djadde[DND] uit Δ Purple Tease, haroen uit SOPIE, Paradox[DND] uit PosWijndon, Warrior[DND] uit Zwavel1, Danie[DND] uit Daan6H30

Ramschip............................217(-108) - Ramschip............................1892(-36)
    Mortier schip.........................210(-0) - Mortier schip.........................414(-0)
    Stoomram............................179(-100) - Stoomram............................1729(-50)
    Rakettenschip........................132(-36) - Rakettenschip........................526(-24)
    Schoepenradsnelheidsschip.............150(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............450(-0)
    Ballonendrager........................58(-12) - Ballonendrager........................290(-0)
    Tender.................................45(-0) - Tender.................................85(-0)
    ............................................. - Vuurschip...............................2(-0)
    Generalen...............................-4284 - Generalen...............................-2052
    Aanvalspunten............................5130 - Verdedigingspunten......................10710
    Schade.................................214200 - Schade.................................102600
    Schadeverdeling...........................67% - Schadeverdeling...........................33%

Winnaars: haroen, Warrior[DND], Danie[DND], Djadde[DND], Paradox[DND]

Verliezers: Sun[C-R]

• Was een gezellig gevecht, veel over en weer gemail :D

Zeegevecht bij Milete
    (28.05.2015 17:20:33)
    Brozart[-TNT-] uit Kolos
    vs
    DND DJ[DND] uit Isis, Polismmm, Δ Ithaca, Krismark, Kolos

Ramschip..............................0(-502) - Ramschip...........................1970(-342)
    Mortier schip.........................0(-126) - Mortier schip.........................671(-0)
    Stoomram..............................0(-266) - Stoomram...........................1184(-199)
    Rakettenschip..........................0(-70) - Rakettenschip........................361(-66)
    Schoepenradsnelheidsschip..............96(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............543(-0)
    Ballonendrager.........................0(-36) - Ballonendrager.......................291(-32)
    Tender.................................30(-0) - Tender................................161(-0)
    ............................................. - Katapult schip.........................90(-0)
    Generalen............................-14684.4 - Generalen...............................-9230
    Aanvalspunten...........................23075 - Verdedigingspunten......................36711
    Schade.................................734220 - Schade.................................461500
    Schadeverdeling...........................61% - Schadeverdeling...........................39%
    Het wonder Hephaistos smederij' van DND DJ[DND] is actief. (28.05.2015 15:05:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Brozart[-TNT-] is actief. (28.05.2015 15:05:33)

Verliezers: Brozart[-TNT-]
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Er is een reden, welke weet ik nog niet precies.. Boeit me verder eigenlijks ook niet echt veel.... lol
    maar Titan was het volgende slachtoffer :D
    Dussss varen maar weer.
    Eerst ff paar wavestadjes pakken . Jammie :D

Zeegevecht bij El Corazon
    (29.05.2015 12:13:44)
    DND DJ[DND] uit D-Zwavel-1
    vs
    Silence[TITAN] uit El Corazon

Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip........................14(-126)
    Rakettenschip..........................60(-0) - Rakettenschip........................391(-45)
    Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............788(-47)
    Ramschip..............................150(-0) - .............................................
    Stoomram...............................94(-6) - .............................................
    Ballonendrager.........................30(-0) - .............................................
    Tender.................................10(-0) - .............................................
    Generalen................................-144 - Generalen.............................-4383.2
    Aanvalspunten...........................10958 - Verdedigingspunten........................360
    Schade...................................7200 - Schade.................................219160
    Schadeverdeling............................3% - Schadeverdeling...........................97%

Verliezers: Silence[TITAN]

Gevecht voor Koh Samui
    (29.05.2015 7:10:43)
    DND DJ[DND] uit Noordwacht
    vs
    Hercules2[TITAN] uit Polis, Avian skywalker[TITAN] uit Koh Samui

............................................. - Stoomreus..............................0(-20)
    Ram....................................30(-0) - Ram....................................28(-0)
    ............................................. - Katapult...............................0(-42)
    Mortier...............................264(-0) - Mortier.................................4(-6)
    ............................................. - Speerwerper.............................0(-1)
    Zwavel schutters......................593(-0) - .............................................
    Zwaardvechter........................5094(-0) - .............................................
    Hopliet.............................4450(-20) - .............................................
    Gyrocopter............................805(-0) - .............................................
    Bombardier.............................94(-0) - .............................................
    Kok....................................90(-0) - .............................................
    Generalen.................................-28 - Generalen................................-781
    Aanvalspunten..........................1952.5 - Verdedigingspunten.........................70
    Schade...................................1400 - Schade..................................39050
    Schadeverdeling............................3% - Schadeverdeling...........................97%

Verliezers: Avian skywalker[TITAN], Hercules2[TITAN]
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Zeegevecht bij City XI
    (29.05.2015 14:53:18)
    DND DJ[DND] uit D-Zwavel-1, Koh Tapu
    vs
    treino[TITAN] uit City XI

Ramschip.............................208(-91) - Ramschip..............................0(-163)
    ............................................. - Vuurschip..............................0(-19)
    Stoomram.............................129(-71) - Stoomram..............................0(-162)
    Rakettenschip.........................76(-44) - Rakettenschip.........................31(-74)
    Schoepenradsnelheidsschip.............130(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............364(-0)
    Ballonendrager.........................56(-4) - Ballonendrager.......................179(-18)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................89(-0)
    Mortier schip.........................126(-0) - .............................................
    Generalen...............................-3503 - Generalen.............................-7396.8
    Aanvalspunten...........................18492 - Verdedigingspunten.....................8757.5
    Schade.................................175150 - Schade.................................369840
    Schadeverdeling...........................32% - Schadeverdeling...........................68%

Verliezers: treino[TITAN]
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Zeegevecht bij Imperia Cristal
    (29.05.2015 19:15:07)
    DND DJ[DND] uit D-Zwavel-1, City XI
    vs
    Silence[TITAN] uit Imperia Cristal

Ramschip..............................394(-6) - Ramschip..............................0(-100)
    Mortier schip.........................210(-0) - .............................................
    Stoomram..............................279(-0) - .............................................
    Rakettenschip.........................107(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip.............190(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................96(-0) - .............................................
    Tender.................................40(-0) - .............................................
    Generalen.................................-30 - Generalen................................-500
    Aanvalspunten............................1250 - Verdedigingspunten.........................75
    Schade...................................1500 - Schade..................................25000
    Schadeverdeling............................5% - Schadeverdeling...........................95%

Verliezers: Silence[TITAN]
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Ging het net niet redden helaas :(
    Dus heb maar terug getrokken :)

Gevecht voor Koh Lipe
    (30.05.2015 4:32:47)
    DND DJ[DND] uit City XI, Koh Tapu
    vs
    Avian skywalker[TITAN] uit Koh Tapu, Hercules2[TITAN] uit Polis

Ram....................................30(-0) - Ram...................................508(-0)
    Kok....................................90(-0) - Kok...................................110(-0)
    Zwaardvechter.....................2105(-2989) - Zwaardvechter.....................1942(-3246)
    Hopliet............................746(-3676) - Hopliet...........................1167(-4210)
    Gyrocopter...........................49(-756) - Gyrocopter..........................346(-550)
    Zwavel schutters......................593(-0) - Zwavel schutters.....................1785(-0)
    ............................................. - Stoomreus..............................40(-0)
    Bombardier.............................0(-94) - Bombardier............................0(-300)
    ............................................. - Katapult..............................273(-0)
    Mortier...............................264(-0) - Mortier...............................14(-34)
    ............................................. - Dokter.................................80(-0)
    Generalen............................-11168.4 - Generalen............................-13958.2
    Aanvalspunten.........................34895.5 - Verdedigingspunten......................27921
    Schade.................................558420 - Schade.................................697910
    Schadeverdeling...........................44% - Schadeverdeling...........................56%

Winnaars: Avian skywalker[TITAN], Hercules2[TITAN]

Verliezers: DND DJ[DND]
    DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta

----- > Albert <-----
  • Thanks to -Albert- en Wiebe1: Nu ben ik eindelijk van dat idiote legertje af :thumbsup: En dit ook een dag voor mijn verjaardag :l0l: Dus eh voor de mensen die het niet door hebben... :bday2: To me! <knip>

Gevecht voor Koh Phangan
    (29.05.2015 23:04:29)
    Swiftor[TITAN] uit Koh Tapu
    vs
    -Albert-[DND] uit ۞ ROFL ۞, Wiebe1[DND] uit 12th, El Corazon

Zwavel schutters......................0(-420) - Zwavel schutters......................447(-0)
    Zwaardvechter........................0(-1600) - Zwaardvechter.....................2899(-1461)
    Hopliet..............................0(-1650) - Hopliet...........................1777(-2296)
    Gyrocopter............................0(-450) - Gyrocopter..........................562(-570)
    Ram....................................0(-42) - Ram....................................60(-0)
    Kok....................................50(-0) - Kok....................................60(-0)
    Stoomreus.............................0(-320) - .............................................
    Bombardier............................0(-150) - .............................................
    Katapult...............................0(-72) - .............................................
    Mortier................................72(-0) - .............................................
    Generalen............................-10880.2 - Generalen.............................-6392.6
    Aanvalspunten.........................15981.5 - Verdedigingspunten....................27200.5
    Schade.................................544010 - Schade.................................319630
    Schadeverdeling...........................62% - Schadeverdeling...........................38%

Winnaars: -Albert-[DND], Wiebe1[DND]

Verliezers: Swiftor[TITAN]

Maximum aantal smileys overschreden. Let op: Er mogen maximaal 6 kleine smileys in een post of 3 grote smileys, hierbij telt één grote smiley als 2 kleine smileys.
    ~Darksinth 2015/5/30 9:32
    DND
    :GM: RIP -Albert- :GM:

Made by: Ramosfan