Thunder vs Big Joe.

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Thunder vs Big Joe.

Tja.
    Ik val een alliantie van 9 aan en heb 12 miljoen punten.
    De speler die ik aanval heeft er 600.000 ,maar heeft de kans in 8 dagen om zich met zijn alliantie voor te bereiden. Wel zo fair.
    Na de gewonnen slag heb ik mijn vloot teruggetrokken en gezegd dat het idd over was en dat ik meer strijd had verwacht.
    Wat ik niet wist was dat AFO aangevallen was door iemand anders.
    Ik had het berekend en het zou een leuke strijd kunnen zijn waarbij de generlae score van hen te samen een end hoger lag.

Nu gaat bigjoe echter door en valt me aan in mijn steden waarbij zijn kolos gebruikt wordt.
    De reden is ( Let ff op ) dat het oneerlijk zou zijn dat ik een speler van 600.000 punten aanval.
    Maar ik val geen speler aan,maar een alliantie, op voorhand gewaarschuwd, en 8 dagen de tijd om samen te werken om een leuke oorlog te doen.
    Dat schijnt niet eerlijk te zijn, spelverpestend en blablabla.
    Dus nu probeert hij het solo bij me. Ik zal de rapporten hier wegzetten zodra het klaar is.
    De uitdaging is dat degene die verliest zijn account opzegt op ikariam , en met verlies wordt bedoeld , de totale nederlaag.
    Dus alleen maar koks , dokters en tenders over.

Anders is het geen nederlaag in mijn ogen en is kolos slechts een laffe uitvlucht om de strijd niet aan te hoeven gaan.
    Ik had al gewonnen dus heb deze strijd niet gewild.
    Ik heb de uitdaging wel aangenomen. En gebruik geen kolos , andere wonders wel wss.
  • toch maar plaatsen...

Zeegevecht bij kristal 11
    (23.01.2014 15:53:12)
    Thunder uit Breda -W2, kristal 11
    vs
    Elbertpaul uit Woopielatafelen, bigjoe uit kristal 11

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Vuurschip.............................38(-55) - Vuurschip.............................16(-17)
    Mortier schip.........................170(-0) - Mortier schip..........................36(-0)
    Tender................................150(-0) - Tender.................................55(-0)
    Ramschip............................392(-108) - Ramschip............................363(-108)
    ............................................. - Ballista schip.........................61(-0)
    ............................................. - Katapult schip.........................50(-0)
    Stoomram.............................175(-65) - Stoomram.............................299(-73)
    Rakettenschip........................111(-54) - Rakettenschip.........................27(-48)
    Onderzeeër............................160(-0) - Onderzeeër.............................33(-0)
    Schoepenradsnelheidsschip............140(-15) - Schoepenradsnelheidsschip..............93(-0)
    Ballonendrager.........................90(-0) - Ballonendrager.........................65(-0)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen...............................-4049 - Generalen.............................-3741.4
    Aanvalspunten..........................9353.5 - Verdedigingspunten....................10122.5

Winnaars: Elbertpaul

Verliezers: Thunder

18 oorlogsschepen worden verplaatst van Elbertpaul naar kristal 11

1080 eenheden van bigjoe verdedigen de haven van kristal 11

Het leger van Thunder werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Aangezien Thunder geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien Thunder geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

volgens thunder was terugtrekken toch laf??
  • nog maar eentje plaatsen

niet gewonnen maar wel een leuke schade verhouding

Gevecht voor kristal 11
    (23.01.2014 17:03:34)
    Thunder uit Breda -W2
    vs
    bigjoe uit kristal 11, Elbertpaul uit Woopielatafelen

Zwavel schutters......................593(-7) - Zwavel schutters......................144(-0)
    ............................................. - Speerwerper..........................31(-100)
    Zwaardvechter........................1800(-0) - Zwaardvechter.......................927(-150)
    Hopliet............................759(-1041) - Hopliet...............................0(-462)
    Stoomreus.............................599(-1) - Stoomreus.............................0(-137)
    Gyrocopter.............................0(-49) - Gyrocopter............................472(-0)
    ............................................. - Bombardier............................28(-15)
    ............................................. - Ram....................................78(-0)
    Katapult.............................23(-142) - Katapult...............................78(-0)
    Mortier..............................11(-110) - Mortier................................20(-0)
    Kok...................................150(-0) - Kok...................................100(-0)
    Boogschutter..........................600(-0) - .............................................
    Dokter................................150(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................3(-4)
    Generalen.............................-6614.5 - Generalen.............................-1823.2
    Aanvalspunten............................4558 - Verdedigingspunten...................16536.25

Winnaars: Thunder

Verliezers: Thunder, bigjoe, Elbertpaul

739 eenheden van Thunder houden de stad kristal 11 bezet

704 eenheden van Thunder houden de stad kristal 11 bezet

863 eenheden van Thunder houden de stad kristal 11 bezet

Aangezien bigjoe geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien Elbertpaul geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van bigjoe werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

• Oh...en voordat er reacties/vragen komen over de hulp van Elbertpaul.

Deze speler stond er bij met een paar tenders en 7 vuurschepen en 10 tenders in het vloot gevecht.

in het landgevecht was hij aanwezig vanaf ronde 9 met een paar hops en wat koks om te komen kijken.
  • niet slecht toch??

voor een speler van 1 miljoen tegen iemand van 12 miljoen:-)

Zeegevecht bij Breda-W4
    (23.01.2014 22:56:31)
    Thunder uit Breda-W3
    vs
    bigjoe uit kristal 11

............................................. - Ramschip...............................70(-0)
    ............................................. - Ballista schip.........................90(-0)
    ............................................. - Vuurschip...............................9(-0)
    ............................................. - Katapult schip.........................15(-0)
    ............................................. - Mortier schip...........................2(-0)
    ............................................. - Stoomram...............................70(-0)
    ............................................. - Rakettenschip...........................9(-0)
    ............................................. - Onderzeeër.............................25(-0)
    ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
    ............................................. - Tender.................................20(-0)
    Ballonendrager.........................32(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0

Winnaars: bigjoe

340 oorlogsschepen worden verplaatst van bigjoe naar Breda-W4

niet slecht toch voor een noob als ik schijn te zijn :thumbsup:

• de noob doet het aardig als ik het zelf mag zeggen

Gevecht voor Breda-W4
    (24.01.2014 2:35:02)
    bigjoe uit kristal 11
    vs
    Thunder uit Breda-W4

Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.........................478(-2) - .............................................
    Hopliet...............................187(-3) - .............................................
    Gyrocopter.............................90(-0) - .............................................
    Ram....................................12(-0) - .............................................
    Katapult...............................12(-0) - .............................................
    Mortier................................18(-0) - .............................................
    Kok....................................20(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................5(-2)
    Generalen................................-6.6 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................16.5

Winnaars: bigjoe

De stad Breda-W4 werd geplunderd door bigjoe. Volgende grondstoffen werden gestolen: 90 , 9883 , 542

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

• oeps...iemand is in v modus gevlucht....

en ik was het niet!!!!!

maar goed hierbij het gevechtsrapport.

Gevecht voor Breda-W
    (24.01.2014 3:33:07)
    Elbertpaul uit Breda -W2, kristal 11, bigjoe uit kristal 11
    vs
    Thunder uit Breda-W, Breda -W2

............................................. - Boogschutter..........................473(-0)
    Zwavel schutters......................168(-0) - Zwavel schutters......................672(-9)
    Zwaardvechter......................1733(-422) - Zwaardvechter......................2120(-516)
    Hopliet.............................959(-422) - Hopliet.............................431(-693)
    ............................................. - Stoomreus.............................706(-0)
    Katapult...............................36(-0) - Katapult...............................0(-49)
    Mortier................................42(-0) - Mortier................................0(-62)
    ............................................. - Dokter................................188(-0)
    Kok....................................50(-0) - Kok...................................188(-0)
    Gyrocopter............................270(-0) - .............................................
    Bombardier.............................60(-0) - .............................................
    Ram...................................102(-0) - .............................................
    Speerwerper............................31(-0) - .............................................
    Generalen.............................-1097.2 - Generalen.............................-4096.2
    Aanvalspunten.........................10240.5 - Verdedigingspunten.......................2743

Winnaars: Elbertpaul, bigjoe

De stad Breda-W werd geplunderd door bigjoe. Volgende grondstoffen werden gestolen: 30258 Bouwmateriaal, 43575 Wijn, 7833 Marmer, 332 Zwavel

Het wonder Hephaistos smederij' van Elbertpaul is actief. (24.01.2014 3:03:07)

Het wonder Hephaistos smederij' van Elbertpaul is actief. (24.01.2014 3:13:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van Elbertpaul is actief. (24.01.2014 3:33:07)

ik moet eerlijk toegeven dat hierbij EP wel de grote aanvoer was.
    maarja. Als je kleintjes plundert ...kan je ook door kleintjes terug geplunderd worden.

mijn stad staat denk ik nog wel even lekker op dit eiland.
    Wie weet heb ik dan wel meer generaal dan Thunder...al hoe wel. dat is niet echt nodig lijkt mij. :stick:

Oh en Robinh.. ik denk dat je voorlopig veilig bent voor plundering van de speler THUNDER...

zoniet stuur mij een pm ingame.