Taft - B4A, Winds: Nieuw Record 213.000.000

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Taft - B4A, Winds: Nieuw Record 213.000.000

Een nieuw record, en dan wel op Alpha. Dik over het oude record.
      Zo opeens begint het gevecht, en tja als je dan op de 50,000,000 schade zit ga je toch door hè. Ondanks dat TAFT in het voordeel was qua schade, is het toch beëindigd met een Kolos. Iedereen die meevocht: Goed werk ;)

Voorbeeld
      Zeegevecht bij Rise Against
      (11.01.2014 15:11:53)
      De-Kardinaal uit speerpunt, Polis, Avenhorn, frankwizard uit belfeld, Woopie uit Balance4Winds, elbertpaul city, M - Jordaan, steyl, Baggeraars, AngeLLinaUpTown, speerpunt, Rise Against, Avenhorn, Steentje, Zwaveltje2, Wijnoloog, Alki de la Uber, Woopie, BijltjesJohan uit Johan 1, Nemesis uit Amon-Ra, Zwavel I, Aker, Seth, venlo, Rise Against, Avenhorn, Balance4Winds, zwaafje, speerpunt, Linkin Park, De-Garnaal, Tampere, Anubis, Apofis, Polis, Toth, Amdoeat, Horus, M - Jordaan, Sokaris, Barber uit blerick, M - Jordaan, Rise Against, Amsterdam, Johan 1, Z - Bloem, Z - Lelie, Overkiller uit Bang4Taft, Tampere, Balance4Winds, De Kooi, Rise Against, speerpunt, bali, KDJC uit Avenhorn, blerick, Marcus uit speerpunt, jojo7 uit , slider uit Aker, Balance4Winds, Rise Against, elbertpaul city, Paradox uit , the eagle uit , LadyLina uit Brande Wijn, Zwaveldioxide, Zwavelzuur, Z - Laurier, Nieck uit Aker, Avenhorn, Caro uit M - Jordaan, tegelen, Steen zhèn 4, lord-cybex uit belfeld, Bang4Taft, Cablecarp uit Cable-Z1, M - Jordaan, willem uit willem4, dutcharrow uit Pijlkoker, speerpunt, thimochamon uit Cerberus, Zwaveltje, Micho uit Avenhorn, Seth, Aker, arasbha, il Corvo uit , mastappel uit graaf taft, elbertpaul city, izar uit , HouseOfPain uit , VVVJeroen uit Johan 1, blerick, Avenhorn, Cable-M4, Sulphurium, Saxum, Crystallum, Pijlzicht, Severall uit , JohanStrokap uit Johan 7, askitom uit , lambik54 uit Amon-Ra, geloe, Jano Roeler uit , Marvinator uit , seramos uit M - Jordaan, Elbertpaul uit Nemesisthefirst, shark men uit , Honey84 uit Hepaslurp 1, bruce willis uit Roturua, Lapin Pouri, to latomièo
      vs
      jessica uit MCR, Apestad, Linkin Park, Rise Against, Rammstein, λ innocent, GoldStrike, λ Wijn I, λ Wijn II, λ PurpleVenom, λ Strike, λ Gold, turboman uit Apestad, Thug uit Apestad, Disturbed, Nirvana, bert uit Linkin Park, Rammstein, RHCP, gerrie8888 uit Disturbed, -TT-6, KingOfLife uit Rammstein, Rise Against, Kittypoison uit MCR, henkievpk uit Zwafvel, Zwavel City, ΩBorg Cube 1of2, Wijn I, Neef Herbert uit Nelson Mandela, Paragon uit Knaller, ۞ Steen-Belg ۞, Rammstein, Karel uit smorgens, Wijn I, Zwavel, Kristal, Welkom, Wijn 3, Xydrpw, Blackrock uit Rammstein, marten uit De Kooi, Vulcan, martenstreet, MGhetto, MCR, zuipschuit, Mkristal, martencity, martentown, Mzwavel, elisha09 uit Nashkel, Disturbed, Rise Against, Wijn I, Athene, Marmer I, kooiboym, Super Shooter uit Nirvana, Apestad, Rise Against, Rammstein, Erigené uit Nirvana, larsje uit Apestad, Linkin Park, MCR, Wijn II, born9, born8, Nirvana, Polis, born5, born4, born10, born2, saray uit Disturbed, kevin E uit Zwafvel, Disturbed, Rise Against, Marmer I, Aurelio uit , ferrari uit Zwafvel, Bang4Taft, Andiamo uit Disturbed, Whereabout, Columbus uit Baccarat, Zwavel I, RYEL uit Nulli cedo, Slurper 2, Disturbed, Aude Audenda, Do Ut Des, In Vino Veritas, Alea Iacta Est, Vi Vicata Vis, Non Plus Ultra, Nosce Te Ipsum, Anguis In Herba, Divide Impera, Dispar Vulgo, Cubicula Locand, Nyrox uit Apestad, sebas uit Sparta, annaelle uit , Thorqos uit Disturbed, leXistence uit Nirvana, Tijger uit Disturbed, Qwdrpyr, Diablo uit Zwavel, Zwavel City, Diablo, kamov uit Disturbed, ElLoco uit Rammstein

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip........................55269(-67554) - Ramschip........................65356(-68353)
      Katapult schip........................347(-0) - Katapult schip.......................1247(-0)
      Mortier schip......................49207(-52) - Mortier schip.......................52398(-0)
      Stoomram........................44867(-34527) - Stoomram........................47190(-41772)
      Rakettenschip...................24689(-15324) - Rakettenschip...................20592(-15439)
      Onderzeeër..........................1007(-11) - Onderzeeër..........................3127(-20)
      Schoepenradsnelheidsschip..........35922(-31) - Schoepenradsnelheidsschip...........41265(-0)
      Ballonendrager...................13008(-7400) - Ballonendrager...................10848(-7493)
      Tender..............................13664(-0) - Tender..............................11663(-0)
      Vuurschip........................9517(-44285) - Vuurschip........................6246(-32738)
      Ballista schip........................751(-0) - Ballista schip........................725(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen..........................-2078842.4 - Generalen..........................-2189768.6
      Aanvalspunten.......................5474421.5 - Verdedigingspunten....................5197106

Verliezers: turboman, Thug, Woopie, bert, gerrie8888, De-Kardinaal, jessica, BijltjesJohan, henkievpk, Nemesis, Neef Herbert, KingOfLife, Paragon, Overkiller, Barber, frankwizard, Marcus, jojo7, KDJC, slider, Karel, Paradox, Nieck, Caro, the eagle, willem, Cablecarp, elisha09, LadyLina, thimochamon, Erigené, dutcharrow, Micho, saray, marten, il Corvo, lord-cybex, mastappel, larsje, izar, Kittypoison, Severall, HouseOfPain, VVVJeroen, askitom, Aurelio, ferrari, kevin E, JohanStrokap, Andiamo, RYEL, Nyrox, Columbus, sebas, Jano Roeler, Marvinator, seramos, annaelle, Elbertpaul, shark men, lambik54, Thorqos, Tijger, Honey84, kamov, bruce willis, Super Shooter, ElLoco, Diablo, leXistence

Schade aanvaller: 109.488.430
      Schade Verdediger: 103.942.120
      Schade totaal: 213.430.550

Rondes: 3813
      Aantal dagen: 39.7
      Aantal uur: 935.25
    • 1 woord: FANTASCHICH

het heeft wat weken gekost, maar wat een ongelofelijk prestatie van 3 allianties. ik werd gevraagd om even te helpen, toen was het gevecht al in ronde 741! het had nog maanden door kunnen gaan, maar we zagen het nut daar niet echt meer van in, dus hebben we in overleg met b4a de kolos maar ingezet.

namens mij respect voor b4a, taft en natuurlijk winds. het was erg gezellig de afgelopen tijd. op sommige momenten na dan ;)

kevin e
      Trots lid van No Name(-NO-). Niet zomaar een alliantie, maar DE alliantie

De alliantie waar gezelligheid de boventoon voert en waar we door het vuur gaan voor elkaar.

Ik, Kevin e, verklaar levenslang exclusieve hofleverancier in spam aan IM_Mike te worden. contract
    • Goed gevochten B4A, Winds en TAFT....
      Kingoflife zal wel lang n rood generaaltje gehad hebben^^
      Af en toe de kreten :spart: erbij en je krijgt dit.... haha MOOI!!!
      (\ /)
      (*.*)*Zzzz*
      (_('')('')

Zeta 1.001.998, godmode account. :GM:
      ''Mijn duifje is heilig'' :love: -Elbertpaul

:cookie:
    • Heel goed gevochten iedereen! Er is een mooi resultaat neergezet :<3:

Een kleine kanttekening wel: je hebt de schades van de aanvallers en verdedigers omgedraait King :whistling: en dat jullie na 50.000.000 schade sowieso door wilden gaan vind ik ook twijfelachtig, gezien we toen nog 2x kolos kregen waarvan 1 van 100% die we door een gelukje konden afslaan. Maar goed zoals Super Shooter in PM eens tegen mij zei: 3x is scheepsrecht hahaha.
      Bedankt B4A & WINDS (let maar niet op mijn gemiep :P) en alle toppers van TAFT :love:

Bedankt voor de geweldige sig Sasuke :love:

Keep calm & love Het Verhaal Achter...
    • Sooowww!
      Indrukwekkend! Het ziet er zo onschuldig / makkelijk uit...! Maar de praktijk wijst anders! Iets waar jullie trots op mogen zijn.
      Iets om tegen op te kijken.

M.v.g

A Real Hardcore Rabbit! ( Diplomaat DR Beta )

'Er zijn nederlagen die triomfanterlijker zijn dan overwinningen.'
      - Michel de Montaigne -
    • Mooi werk mensen! en dat na 5 weken strijden!!

Begonnen nog ruim voor de sinterklaas en doorgaan tot 11-01-14.
      Dank aan alle deelnemende spelers!!

Zoals gezegd, 3 keer is scheepsrecht en de 3e kolos zat er aan te komen, ditmaal een beslissend kolos.

Het zal weer even rustig worden rond *KNIP* waar 3813 ronden gestreden is.

Proud to be a part of Taft :)
      (Trots om deel uit te maken van Taft)

Herinnering – Posten van coördinaten is niet toegestaan + Engels zonder vertaling.
      ~adwin 12/01/2014 10:40 uur
    • Gefeliciteerd aan allen die meededen

wat een geweldige prestatie van deze beukende en al vechtende alliancie,s

RESPECT B4A - Winds & TAFT

het was aan onze kant een geplan van weet ik wat
      na enige havens rondom bezet waren moesten een paar van ons alles waven op afstand
      zoals ikzelf op 7 uur afstand
      beginnend op 17:00 tot aan 0:00 de eerste waves vol met vloot en de 36 vuurtjes
      na de gehele vloot opweg was alleen vuurschepen waven
      zo heb ik of anderen wel eens een gehele nacht de battle voorzien van vuurschepen wat natuurlijk tot voordelen bracht
      ongetwijfelt zal dit ook gedaan zijn vanuit de tegen party

het schadeverschil tussen B4A - Winds vs TAFT was op zo,n lange battle minimaal en niet noemens waardig
      wat zeer noemens waardig was het gevecht opzich en de planning ervan door deze 3 ally,s
      ik heb weer wat een betere verstandhouding in die tijd gekregen met B4A enigzins ligt het ook aan de Super leider SuperShooter
      en natuurlijk niet te vergeten Annaelle waarmee ik altijd wel een goed contact heb

ik zeg op mijn beurt
      Respect voor de planners en de mede strijders van deze 3 top Ally,s
      :br50:

mvg LadyLina
    • Ja er waren spannende momenten zat hoor in dit vlootgevecht.
      ALLES toelichten lijkt me een gekte, maar misschien kan ieder voor zich wat inbrengen?

*slider: In de rondes 1 tot 150 had je geen enkele eigen eenheden op deze locatie. (eerste 37uren nog aan het varen en rondtrekken volgens tijdschema van onze generalen)

*Ronde 155 maak ik een grote fout door al men vuurschepen mee in te sturen ipv te waven ;( ronde 160 weer uitgehaald en dan zag ik gewoon 11 mortierscheepjes staan aan Tafts zijde gedurende 2 rondes. Al weet ik niet of het met die vuurtjes op dat moment echt veel kwaad kon volgens schade, want op front (ramschepen) deelde KingOfLife "in de klappen" tot en met ronde 178 omdat hij geen hepa (meer) aanhad [ik mis die vroegere CR converter] Dan kwam Karel in ronde 179 en ging het weer netjes voor beide partijen.
      *Ronde 553
      08.12.2013 16:12:12 had TAFT nog maar 9 ballonnendragers. Op dat moment stuurde ik supershooter wat berichten en kreeg leuke berichten terug :D heb ik van genoten. Ronde 554 stuurde Dutcharrow nog even 50 ballonnen in en vervolgens ronde 555 kwam slider de balans in evenwicht brengen.

(rondes 1783 tot 2179 ontbreken bij me omdat ik er tussenuit moest, kon niet langer werk en dit combineren gedurende paar daagjes=bijna totale burn out)

Dan kom ik beetje uitgerust terug op kerstdag ronde 2180 25.12.2013 14:47:47 met 10 tendertjes kijken en verdwenen er plots 8 ?(

25.12.2013 14:54:26
      Het wonder Kolos' van KingOfLife is actief.
      Wij toch wat stomverbaasd, heeft KingOfLife dan toch een ploffertje op koloseiland level 4 gezet? => Ronde 2183 onvoorziene en mooie opkomst van De Kardinaal.

3812 rondes lang hebben 3 allianties en hun leden het uiterste van zich gegeven op welk tijdstip dan ook! Vlootgevecht kon nog wekenlang doorgaan, maar op een bepaald moment is het genoeg geweest voor iedereen ^^ En de laatste kolos was geen verrassing daar er afspraken rond werden gemaakt, toppie!!! Lof aan vooral B4A en ook aan Winds.

Verder was het ook leuk en spannend buiten Rise Against, beurtelings werden bepaalde eilanden (steden en havens) bezet door beide partijen.

Dan een apart dankwoordje voor onze TAFT's generalen met stalen zenuwen voor de tijdschema's en alle Tafters!
      Ik ben blij dat de rust wederkeert na al de gestuurde en rondgaande berichten :crazy:
    • Dit was zeker een mooi gevecht. Het puntenverschil al in het begin gemaakt.
      Verder in het gevecht verliep de organisatie een stuk beter.

En zeker een mooi record. Niet een gepland gevecht en rondom dit gevecht zijn er nog vele zeeslagen geweest. Om aanvoerhavens te saboteren.
      Dat maakt dit gevecht echt tot een supergevecht.

Mijn complimenten aan beide partijen.

Henkievpk
      trots lid B4A
    • Geweldig gedaan mensen. Zeker hele mooie score!!
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(